Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Op maandag 13 oktober 2014 20:58 schreef ser het volgende: Beetje laat en iets langer geworden dan verwacht, maar hier mijn 'verslag' de HM van Eindhoven. @SEM respect voor je tijd! @andere goed gelopen ook maar heb gisteren niet veel gedaan en vandaag heel de dag training gegeven dus niet veel kunnen lezen Endomondolog
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verslag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sem!! Ik zit nu naar de Kempische Crosscompetitie 2014/2015 te kijken en ik denk dat ik mee ga doen met zo veel mogelijk crossloopjes. Heerlijk rondjes lopen!! Doe je mee?
Op maandag 13 oktober 2014 21:32 schreef streamnl het volgende: [..] Sem!! Ik zit nu naar de Kempische Crosscompetitie 2014/2015 te kijken en ik denk dat ik mee ga doen met zo veel mogelijk crossloopjes. Heerlijk rondjes lopen!! Doe je mee?
Semmie heeft geen tijd, die moet zich focussen op een ultra las ik ergens
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op maandag 13 oktober 2014 21:32 schreef streamnl het volgende: [..] Sem!! Ik zit nu naar de Kempische Crosscompetitie 2014/2015 te kijken en ik denk dat ik mee ga doen met zo veel mogelijk crossloopjes. Heerlijk rondjes lopen!! Doe je mee?
Wie ben je en wat heb je met stream gedaan?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Leuk kneuterig loopje Helaas een dag voor een van de belangrijkste wedstrijden op de kalender van 2014, dan ben ik dus mentaal aan het voorbereiden op het beruchte trappenpad van de Mescherberg...
Ligt eraan wanneer en waar Waarschijnlijk wel
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Schattig he... doe ook alleen mee omdat mijn schoonouders vlakbij wonen Die trouwens zonder dat ze het wisten gisteren mijn headset en spibelt mee naar huis hebben genomen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Het doel vanavond was 8km in 6min/km om alvast wat vertrouwen te tanken voor de Erasmusronde. Al met al is het goed gelukt (8.34km in 49:30), mn ademhaling ging prima alleen mn kuiten waren nogal zwaar.. waarschijnlijk nog van mn 10x 30´ spinten van zaterdag?!
Op maandag 13 oktober 2014 21:37 schreef SEMTEX het volgende: Nog een tip voor een HM: de Valkenloop (Valkenswaard). Als het goed gaat met de spieren, wil ik die héél graag doen.
Daar wordt ik mee dood-gespamd op facebook, met de Hola press Valkenloop
ik had vanmorgen mijn Nederlandse, hardlopende, collega even op de app en die gaat vrijdag het vliegtuig in om samen met wat clubgenoten van zijn club ARO'88 op zondag de marathon van Mallorca te lopen... leuk weekendje weg!
Op maandag 13 oktober 2014 21:47 schreef Murmeli het volgende: [..] TWC denkt heule rare dingen van pijll. Dattie dominant is betekent niet dat ie een lompe hork is
tedere dominantie...ik zie nu al weer een TT-optie
Op maandag 13 oktober 2014 22:06 schreef streamnl het volgende: [..] Ik heb me net ingeschreven voor de HM in Valkenswaard. (Code maak ik morgen als ik achter de PC zit) Is dat geen badge op smashrun als je 2 HM achter, in 2 dagen loopt?
Ik heb een prachtige plek gevonden waar ik met meneer op een terras in A'dam wil gaan zitten. Toeeeeeevallig zit daar een brouwerij die best lekkere biertjes maakt Dus LT, YUR, bij 35 km schreeuw ik jullie die laatste 7 km door
Ik heb een prachtige plek gevonden waar ik met meneer op een terras in A'dam wil gaan zitten. Toeeeeeevallig zit daar een brouwerij die best lekkere biertjes maakt Dus LT, YUR, bij 35 km schreeuw ik jullie die laatste 7 km door
Oh, nee, uiteindelijk toch maar niet. Ik heb eigenlijk toch weer even te weinig energie om daar de hele dag te staan. Ik vrijwillig wel een keer ergens anders, in een leukere stad.
Op vrijdag 9 november 2012 21:52 schreef Murmeli het volgende: Jeejjjjj..... Ik heb net 6,5 km gelopen in 42.31 Ik zat op de 5 km, maar had zin om los te gaan. Nu gaar op de bank met wijn haha, lekker gezond, not! Wel gezonde slaai gegeten verder :p
Op maandag 13 oktober 2014 22:32 schreef hatsaflats het volgende: [..] Oh, nee, uiteindelijk toch maar niet. Ik heb eigenlijk toch weer even te weinig energie om daar de hele dag te staan. Ik vrijwillig wel een keer ergens anders, in een leukere stad. Een terras zie ik misschien nog wel zitten
Mag hoor. Geldt voor iedereen Lekker met een Zatte of een Natte