Mannen in driekwartbroeken zullen nooit een marathon zonder ziedende kramp kunnen voltooien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
Of baard en camo en dan kan die bij ISIS.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als yur z'n baard laat staan en een 3 kwart broek aantrekt kan ik 'm zo met een kruiwagen in de tuin zetten.
Nog even terug komende op de discussiequote:Op maandag 13 oktober 2014 16:18 schreef m0ridin het volgende:
Het enige wat ik altijd lastig vind in dit topic is dat het zo verdomde snel gaat allemaal! Ik lees het een of 2 keer op een dag en dan is er al weer van alles gebeurd is het alweer zoveel paginas verder.... niet bij te houden.
Hij mag pas zo'n ding als wijf genoeg isquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet tegen hem, hij wil al zo graag zo'n ding
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
PR lijstje genormaliseerd, login strak getrokken, dubbele eruit gehaald, input genormaliseerd, minimale styling aangebracht.
game on.
Volgens mij wel. Je merkt vanzelf of het gaat lopen en hoe de mods erop reageren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:01 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Nog even terug komende op de discussie
Het topic gaat wel heel hard en dat is wel eens moeilijk bijhouden. Ik heb de vorige pagina's ook ff geskipt.
Vorig jaar postte ik ook wel mee maar vond het toch moeilijk om er tussen te komen. Miste een beetje aandacht ofzo. Nu heb ik denk ik iets minder aandacht nodig.
Maar mocht de behoefte voor een 'eigen beginnerstopic' toch weer komen, kun je die dan zomaar zelf openen?
Nou ja, natuurlijk liefst niet 'iedereen'quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Je merkt vanzelf of het gaat lopen en hoe de mods erop reageren.
Al hoop ik dat iedereen gezellig hier blijft
Ik hou het in gedachtenquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Je merkt vanzelf of het gaat lopen en hoe de mods erop reageren.
Al hoop ik dat iedereen gezellig hier blijft
Ok, zolang je niet elke dag 50m verder sprint dan...quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nou ja, natuurlijk liefst niet 'iedereen'
Verstandigquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:09 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Ik hou het in gedachten
Voorlopig post ik hier wel af en toe.
Als ik iets gedaan heb ten minste, nu nog even de spierpijn laten afnemen.
zou die nog lopen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ok, zolang je niet elke dag 50m verder sprint dan...
hear, hear..... met deze post bevestig je je eerdere, eigen, vermoeden....je bent de baas!!quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mannen in driekwartbroeken zullen nooit een marathon zonder ziedende kramp kunnen voltooien.
En terecht. Geen enkel medelijden.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
PR lijstje genormaliseerd, login strak getrokken, dubbele eruit gehaald, input genormaliseerd, minimale styling aangebracht.
game on.
En weer een nieuwe junkiequote:Op maandag 13 oktober 2014 21:17 schreef GoWithIt het volgende:
Ik wilde opnieuw beginnen met het programma couch to 5 k maar die optie krijg ik niet omdat ik zondag 5km in 34 minuten heb gelopen... Maar ik moest wel 2 of 3 keer lopen tussendoor en dat wil ik juist niet...
Ik heb nog een aantal trainingen niet gedaan, dus ik denk dat ik die gewoon alsnog ga doen.
Mijn conditie is nu best op pijl dus dat lukt wel denk ik. Er zijn nog zo'n tien trainingen over van dat programma.
Ik kan niet wachten tot de spierpijn weer weg is. Ik wil weer lopen!
Dat jij dat soort pijntjes op die plek van je vriend krijgt hoef ik helemaal niet te weten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leuk mits al die kutpijntjes eens oprotten!
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat jij dat soort pijntjes op die plek van je vriend krijgt hoef ik helemaal niet te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |