Meer van een half uurtje of drie kwartier. Intervallen. Nu rustig omhoog, dan vlot, dan snel, dan vlak tempo, dan als steigerung, dan met korte pas, dan met lange pas. En dat allemaal in willekeurige volgorde.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Doe eens moeilijk ja
een half uur? een uur? hoe snel? aan een stuk? intervallen?
We bouwen dat op. Het winterseizoen is voor heuvel- en snelheidstrainingen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Doe eens moeilijk ja
een half uur? een uur? hoe snel? aan een stuk? intervallen?
Old man of Storrquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Old man of Storr, btw, met Wolve daar helemaal rechts in de onderhoek:
[ afbeelding ]
En... wanneer ik het lees zijn we inmiddels al een aantal pagina's verder. Dan is het weer spuit 11quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:39 schreef Gogo83 het volgende:
Ook ik lees vrijwel alles. Reageer op een stuk minder. Ook omdat ik vaak mobiel lees en dat toch minder fijn vind typen dan een laptop.
Heb ik ook, bij mij gaan mijn bovenbenen tegen elkaar aanschuren bij een hardlooprokjequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik heb een dikke kont en bovenbenen, en rokjes korte broekjes kruipen op. dat is niet prettig vind ik qua lopen
Hoe is de spierpijn?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb ik ook, bij mijn gaan mijn bovenbenen tegen elkaar aanschuren bij een hardlooprokje
Best nog wel ergquote:
Aart Stigter? Wel fijne winkel is datquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Zoooo net nog mijn gel-assortiment gehaald en wat laatste tips gehad van een bekende hardloper die daar werkt
Welke is dat?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:17 schreef GotC het volgende:
Ik heb er 1 met 3kwarttight eronder. Geen geschuur
Ja die dusquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ze hebben er ook een van Dri-Fit zie ik
Ja, ik heb onlangs anti-blister sokken van Nike Dri-fit gekocht. Superdun, hoop dat ze werken (heb er alleen gisteren nog mee gelopen).quote:
Zal dat dan toch een stukje Engels (sport)erfgoed zijn, want wij doen hier precies het zelfdequote:Heuvels op- en afrennen.
Alleen dan natuurlijk in spiegelbeeldquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Zal dat dan toch een stukje Engels (sport)erfgoed zijn, want wij doen hier precies het zelfde
Die werkt niet alleen in de RW, die ownt hemquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:22 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Aart Stigter? Wel fijne winkel is dat
Ik ben al weken vanalles in mn virtuele mandje aan het mikken, om het uiteindelijk nooit te bestellenquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Alleen dan natuurlijk in spiegelbeeld
Nu ben ik dry-fit aan het webshoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben al weken vanalles in mn virtuele mandje aan het mikken, om het uiteindelijk nooit te bestellen
Toe maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik bestelde zomaar ineens per ongeluk iets![]()
Wel een goed basisstuk - dry-fit hempt![]()
en nú mag de Hello Fresh box gaan komen, ik verga van de honger![]()
Paul Zwama, wel bij die winkel jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:22 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Aart Stigter? Wel fijne winkel is dat
Yesquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Toe maar!
En ik bestelde zomaar ineens per ongeluk iets![]()
Wel een goed basisstuk - dry-fit hempt![]()
en nú mag de Hello Fresh box gaan komen, ik verga van de honger![]()
Volgens mij zijn dat alleen maar introductiekortingen en niet voor als je al abonnee bent. Als anders, dan natuurlijk graagquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Yesik mocht vanaf vandaag overstappen naar een andere provider, dus hoppa! Weg met m'n androidbaksteen
Kun jij nog Hello Fresh kortingsdingen gebruiken trouwens? Of kan dat maar een keer? Ik krijg ze regelmatig, maar doe er niets mee,
Is idd alleen voor nieuwe leden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat alleen maar introductiekortingen en niet voor als je al abonnee bent. Als anders, dan natuurlijk graag
Me too!quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:50 schreef Quoi het volgende:
Maar wat doen jullie meestal tijdens een heuveltraining?
[..]
Cool. I'm in.
zullen we delen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:52 schreef hatsaflats het volgende:
Wel jammer dat dat Hello Fresh zo belachelijk duur is voor 1 persoon. Dat is 34 euro per week voor 3 maaltijden is, terwijl het voor 2 personen 39 euro per week is. Als ik ooit een baan heb is het misschien wel de moeite waard/te betalen om voor mezelf een box voor 2 personen te nemen, en dan een beetje improviseren met de resten.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:53 schreef Ynske het volgende:
Ha dat voelde goed.
4x4'met 2' rust
Kleine 2,4 km.
Het is allebei duur vergeleken bij de supermarkt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:52 schreef hatsaflats het volgende:
Wel jammer dat dat Hello Fresh zo belachelijk duur is voor 1 persoon. Dat is 34 euro per week voor 3 maaltijden is, terwijl het voor 2 personen 39 euro per week is. Als ik ooit een baan heb is het misschien wel de moeite waard/te betalen om voor mezelf een box voor 2 personen te nemen, en dan een beetje improviseren met de resten.
nee, k moet naar een revalidatiearts arts. Maar met lopen heb ik er gelukkig minder last van. En dat is wel heel fijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:54 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Goed bezig!
Gaat het ook weer helemaal goed met je nek?
Fijn dat het lopen goed gaat. Hopelijk kan de revalidatie arts je goed op weg helpen met je andere klachten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, k moet naar een revalidatiearts arts. Maar met lopen heb ik er gelukkig minder last van. En dat is wel heel fijn.
Oh?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:49 schreef Murmeli het volgende:
Als ik hier alles moet geloven heb ik een heel dominant vriendje
Hij kent het merk Altra niet eens.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Paul Zwama, wel bij die winkel ja
Ik ken er ook nog wel een paarquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:03 schreef pijll het volgende:
Overigens, over heuveltrainingen gesproken: ik heb hier ook nog wel een leuke route van 8km over licht glooiend terrein in Den Haag. Als er mensen zijn die binnenkort een leuk rondje in deze schitterende stad willen lopen, dan hoor ik het graag
Maar dit is de andere kant van de stad, vergeleken met de Puinduinmeet van juni... Hier hebben we ze ookquote:
Ik ben de 26e in het Haagse. Wel met slaaptekort en een kater, maar ik zou dan eventueel wel een rondje willen rennen. De 25e ben ik er ook, maar dan is plannen iets lastiger, aangezien ik niet te vroeg bij m'n logeeradres welkom ben. En ook niet te laat, want we moeten nog even snel heen en weer naar België of Duitsland.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:03 schreef pijll het volgende:
Overigens, over heuveltrainingen gesproken: ik heb hier ook nog wel een leuke route van 8km over licht glooiend terrein in Den Haag. Als er mensen zijn die binnenkort een leuk rondje in deze schitterende stad willen lopen, dan hoor ik het graag
Ow jammer, dan ben ik er zelf niet... Anders had ik het wel leuk gevondenquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:09 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben de 26e in het Haagse. Wel met slaaptekort en een kater, maar ik zou dan eventueel wel een rondje willen rennen. De 25e ben ik er ook, maar dan is plannen iets lastiger, aangezien ik niet te vroeg bij m'n logeeradres welkom ben. En ook niet te laat, want we moeten nog even snel heen en weer naar België of Duitsland.
Leuk mits al die kutpijntjes eens oprotten!quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:03 schreef pijll het volgende:
Dat valt weer een beetje tegen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:12 schreef pijll het volgende:
[..]
Ow jammer, dan ben ik er zelf niet... Anders had ik het wel leuk gevonden
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben al weken vanalles in mn virtuele mandje aan het mikken, om het uiteindelijk nooit te bestellen
Gup en ik hadden het er op FB nog over: die techniek schijnt net zo bevredigend te zijn als echt online shoppen (wetenschappelijk onderzocht). My ass. Dus niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Maar ik doe het ook, vooral met hardloopkleding)
Ah, mooi! Dan kan ik er nu weer mee doen wat ik altijd al deed! Niks...quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
PR lijstje genormaliseerd, login strak getrokken, dubbele eruit gehaald, input genormaliseerd, minimale styling aangebracht.
game on.
Watte?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
PR lijstje genormaliseerd, login strak getrokken, dubbele eruit gehaald, input genormaliseerd, minimale styling aangebracht.
game on.
Daar geloof ik ook niets van hoor. Ik vind pakjes uitpakken altijd nog het leukste wat er is.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:39 schreef Serinde het volgende:
[..]
Gup en ik hadden het er op FB nog over: die techniek schijnt net zo bevredigend te zijn als echt online shoppen (wetenschappelijk onderzocht). My ass. Dus niet!
(Maar ik doe het ook, vooral met hardloopkleding)
Ja inderdaadquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:45 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh, misschien wordt het dan toch wel eens tijd voor een driekwartbroek
Ik heb net ff gekeken. Voor een weekje 'hello fresh' kunnen we met z'n 5'en een maand etenquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het is allebei duur vergeleken bij de supermarkt.
Ik vergat erbij te zeggenquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ah, mooi! Dan kan ik er nu weer mee doen wat ik altijd al deed! Niks...
En ik heb mijn PR's geüpdatet!quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
game on.
Zeg dat nou niet tegen hem, hij wil al zo graag zo'n dingquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:45 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh, misschien wordt het dan toch wel eens tijd voor een driekwartbroek
Dit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Daar geloof ik ook niets van hoor. Ik vind pakjes uitpakken altijd nog het leukste wat er is.
Ink n burnquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja inderdaadMaar ik ben niet zo van de skorts enzo.
Hardloopkleding voor vrouwen vind ik qua design enzo altijd veel mooier dan de saaie mannenkleding
Dit!quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Daar geloof ik ook niets van hoor. Ik vind pakjes uitpakken altijd nog het leukste wat er is.
Driekwartbroeken, of dat nou hardloopbroeken zijn of niet, zijn voor vrouwen. Niet voor mannen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet tegen hem, hij wil al zo graag zo'n ding
Als yur z'n baard laat staan en een 3 kwart broek aantrekt kan ik 'm zo met een kruiwagen in de tuin zetten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:52 schreef GotC het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als yur z'n baard laat staan en een 3 kwart broek aantrekt kan ik 'm zo met een kruiwagen in de tuin zetten.
Mannen in driekwartbroeken zullen nooit een marathon zonder ziedende kramp kunnen voltooien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
Of baard en camo en dan kan die bij ISIS.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als yur z'n baard laat staan en een 3 kwart broek aantrekt kan ik 'm zo met een kruiwagen in de tuin zetten.
Nog even terug komende op de discussiequote:Op maandag 13 oktober 2014 16:18 schreef m0ridin het volgende:
Het enige wat ik altijd lastig vind in dit topic is dat het zo verdomde snel gaat allemaal! Ik lees het een of 2 keer op een dag en dan is er al weer van alles gebeurd is het alweer zoveel paginas verder.... niet bij te houden.
Hij mag pas zo'n ding als wijf genoeg isquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:52 schreef GotC het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
game on.
Volgens mij wel. Je merkt vanzelf of het gaat lopen en hoe de mods erop reageren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:01 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Nog even terug komende op de discussie
Het topic gaat wel heel hard en dat is wel eens moeilijk bijhouden. Ik heb de vorige pagina's ook ff geskipt.
Vorig jaar postte ik ook wel mee maar vond het toch moeilijk om er tussen te komen. Miste een beetje aandacht ofzo. Nu heb ik denk ik iets minder aandacht nodig.
Maar mocht de behoefte voor een 'eigen beginnerstopic' toch weer komen, kun je die dan zomaar zelf openen?
Nou ja, natuurlijk liefst niet 'iedereen'quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Je merkt vanzelf of het gaat lopen en hoe de mods erop reageren.
Al hoop ik dat iedereen gezellig hier blijft
Ik hou het in gedachtenquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Je merkt vanzelf of het gaat lopen en hoe de mods erop reageren.
Al hoop ik dat iedereen gezellig hier blijft
Ok, zolang je niet elke dag 50m verder sprint dan...quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nou ja, natuurlijk liefst niet 'iedereen'
Verstandigquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:09 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Ik hou het in gedachten
Voorlopig post ik hier wel af en toe.
Als ik iets gedaan heb ten minste, nu nog even de spierpijn laten afnemen.
zou die nog lopen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ok, zolang je niet elke dag 50m verder sprint dan...
hear, hear..... met deze post bevestig je je eerdere, eigen, vermoeden....je bent de baas!!quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mannen in driekwartbroeken zullen nooit een marathon zonder ziedende kramp kunnen voltooien.
En terecht. Geen enkel medelijden.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
game on.
En weer een nieuwe junkiequote:Op maandag 13 oktober 2014 21:17 schreef GoWithIt het volgende:
Ik wilde opnieuw beginnen met het programma couch to 5 k maar die optie krijg ik niet omdat ik zondag 5km in 34 minuten heb gelopen... Maar ik moest wel 2 of 3 keer lopen tussendoor en dat wil ik juist niet...
Ik heb nog een aantal trainingen niet gedaan, dus ik denk dat ik die gewoon alsnog ga doen.
Mijn conditie is nu best op pijl dus dat lukt wel denk ik. Er zijn nog zo'n tien trainingen over van dat programma.
Ik kan niet wachten tot de spierpijn weer weg is. Ik wil weer lopen!
Dat jij dat soort pijntjes op die plek van je vriend krijgt hoef ik helemaal niet te weten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leuk mits al die kutpijntjes eens oprotten!
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat jij dat soort pijntjes op die plek van je vriend krijgt hoef ik helemaal niet te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |