Nee! Dan ben ik op vakantiequote:
Ik vind het een beter plan om een marathon+topic te openenquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
Is het alweer tijd voor de 'zullen we een beginnerstopic openen'-discussie? Of moeten we daar nog weer even 2 weken mee wachten?
+1quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:19 schreef GotC het volgende:
Ik kijk alleen in de WLWeW lijst, de rest open ik nooitPR's vul ik hier ook niet in. Staan al op Endomondo en Garmin
Euhm... Geen idee eigenlijkquote:
Ik wil ook wel een keer iets in elkaar zetten. Het zou een kleine moeite zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ook de login is bagger (daarom staan sommigen er dubbel in). Heb al heel lang de intentie er wat aan te doen, maar ik lees eigenlijk hier alleen altijd maar weerstand tegen het ding dus hij staat niet hoog op m'n prioriteiten lijstje.
Ik ga alquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
Is het alweer tijd voor de 'zullen we een beginnerstopic openen'-discussie? Of moeten we daar nog weer even 2 weken mee wachten?
Old man of Storr, btw, met Wolve daar helemaal rechts in de onderhoek:quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:42 schreef Quoi het volgende:
STOP!
Ik heb een idee. We laten alles zoals het is
quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Old man of Storr, btw, met Wolve daar helemaal rechts in de onderhoek:
[ afbeelding ]
Ja, p'cies, want zonder hem erbij had je echt geen idee gehad van hoe groot dat ding eigenlijk isquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
... Idd. Het is toch fijn dat hij zo'n rots in de branding is voor je.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, p'cies, want zonder hem erbij had je echt geen idee gehad van hoe groot dat ding eigenlijk isen nu eigenlijk nog steeds niet. Wat een gigantische rots is het ook...
quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:53 schreef Quoi het volgende:
[..]
... Idd. Het is toch fijn dat hij zo'n rots in de branding is voor je.
Inschrijving was nog openquote:
Done!quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Inschrijving was nog openDus mag ik erbij? Avond ervoor een verjaardag dus veel zal het niet worden, maar wel een leuk kado om een uur of 2 snachts te geven nog
Beste Stephan,
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 10 kilometer.
Kijk regelmatig op www.lvml.nl en blijf op de hoogte van de laatste details omtrent de Parnassia Laan Van Meerdervoort Loop.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |