Ik zie niet in waarom we eregalerijen moeten hebben. Iedereen levert zijn eigen topprestaties.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:16 schreef Devv het volgende:
[..]
Oké, dan doen we een eregalerij voor de marathon- en ultralopers.
Dat is ook wel zo. Maar die is alleen een beetje stuk. Ik sta er soms twee keer in op dezelfde afstand.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:17 schreef Swetsenegger het volgende:
En het pr lijstje is wel een aardige 'ere galerij'.
Dan heb je jezelf er 2 keer ingezetquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:18 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Maar die is alleen een beetje stuk. Ik sta er soms twee keer in op dezelfde afstand.
idem!quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:19 schreef GotC het volgende:
Ik kijk alleen in de WLWeW lijst, de rest open ik nooitPR's vul ik hier ook niet in. Staan al op Endomondo en Garmin
Maar dat is dan weer niet helemaal echtquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:19 schreef GotC het volgende:
Ik kijk alleen in de WLWeW lijst, de rest open ik nooitPR's vul ik hier ook niet in. Staan al op Endomondo en Garmin
Nee, die heb ik idd niet gelopen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:20 schreef Devv het volgende:
[..]
Maar dat is dan weer niet helemaal echt.
Wel jammer dat strava de 5 mijl mist, een afstand die we hier nog wel regelmatig lopen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:19 schreef Guard het volgende:
Mijn pr's staan in Strava, das eer genoeg voor mij persoonlijk
Je hebt misschien wel gelopen, maar een eigen waarneming is volgens de wet van pijl geen echt PR. Ik heb het ook niet verzonnen...quote:
+1quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:19 schreef GotC het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:25 schreef Devv het volgende:
[..]
Je hebt misschien wel gelopen, maar een eigen waarneming is volgens de wet van pijl geen echt PR. Ik heb het ook niet verzonnen...
Zou wel een goede aanvullign zijn op de site als je custom pr's kunt aanmaken inderdaad.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:21 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wel jammer dat strava de 5 mijl mist, een afstand die we hier nog wel regelmatig lopen.
Ik heb volgende week wel tijd!quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
Is het alweer tijd voor de 'zullen we een beginnerstopic openen'-discussie? Of moeten we daar nog weer even 2 weken mee wachten?
Ja ik weet het. Ook de login is bagger (daarom staan sommigen er dubbel in). Heb al heel lang de intentie er wat aan te doen, maar ik lees eigenlijk hier alleen altijd maar weerstand tegen het ding dus hij staat niet hoog op m'n prioriteiten lijstje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:27 schreef Wolve000 het volgende:
De PR lijst zou wel eens iets genormaliseerd kunnen worden. Met verkeerde spaties, verschil tussen . en dubbele punt en soms zels 'm' en 's' er in sorteert hij niet helemaal lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |