.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:16 schreef Stefanovic83 het volgende:
Dat enthousiasme hier is wel aanstekelijk ja. Dankzij jullie zit ik me erop te verheugen dat ik binnenkort nieuwe hardloopschoenen moet mag
Dat gebeurt met alle loopjes wel. Marathons wellicht minder, omdat die niet zo vaak voorbij komen. Het is vooral dat er vaak zoveel voorbij komt, dat er vaak algemene "iederen heeft goed gelopen" meldingen komen, want anders blijft je bezig.quote:
Ik vind het juist mooi om te zien hoe er progressie geboekt wordt. Of het nou van 0 tot 5km is, of van HM tot M.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De reacties maken me niks uit, maar ik weet dat het de gevorderden niet boeit. Mij zou het tenminste niet boeien als ik een HM of M er op heb zitten dat Truusje les 3 van week 4 er op heeft zitten en hoe het ging. Dus dan ga ik daar ook niemand mee lastig vallen.
Ik chargeerde een beetje. Er wordt inderdaad wel het nodig gepost door beginners (en blijf daar vooral mee doorgaan). Maar bloodymary zei dat ze zelf niet post tussen al het halve/hele marathon geweld. Waar een beetje uit valt te proeven dat dat het enige zou zijn wat hier voorbij komt.quote:
Nog alle fun gemistquote:
quote:Een 'indringer' heeft de marathon van Buenos Aires gewonnen. Officials waren zo verbaasd toen ze na 37 kilometer de Argentijn Mariano Mastromarino de Keniaanse koploper Julius Karinga zagen inhalen, dat ze dachten dat hij niet bij de wedstrijdlopers hoorde en hem uit de strijd wilde halen.
'Ze zagen me aan voor een indringer. Ga van het parcours, dit is een wedstrijd', riepen ze naar me', zo vertelde de winnaar aan de finish.
Net op tijd realiseerden de officials zich dat Mastromarino wel degelijk een van de elitelopers was en lieten ze hem doorgaan. Hij won in 2.15.28 en was de eerste Argentijnse winnaar sinds 2004.
Gewoon lekker hier posten joh. Loop ook nog geen 10km maar krijg hier regelmatig goede feedback en tips.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
+1
Ik ben pas ook weer opnieuw begonnen (na in het verleden al eens de 10km aangetikt te hebben), Het gaat hartstikke lekker, maar ik ga hier echt niks over mijn loopjes posten tussen al dat halve en hele marathongeweld. Dus een apart topic voor mensen van 0 tot 10 km zou ik best wel interessant vinden eigenlijk.
laat m even nakijken bij de fysioquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:30 schreef KaiN het volgende:
Nog 2 weken en dan mijn eerste officiele loop van 10KM. Ik wordt wel een beetje zenuwachtig want ik heb mijn linker voet overbelast. Hij doet aan de bovenkant zeer als ik erop druk en tijdens het lopen. Als ik mijn tenen beweeg voelt het alsof het van binnen kraakt. Ik probeer daarom nu een beetje rustig aan te doen. Gisteren 8,25 KM gelopen met intervals. Morgen een kort loopje doen. Donderdag staat 50 minuten lopen op het programma maar weet niet of dat zo verstandig is.
Ja misschien toch maar eens doen. Je hoort het niet kraken, maar zo voelt het.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat m even nakijken bij de fysio
als t kraakt zit er iets niet goed
Je zegt zelf dat je het waarschijnlijk hebt overbelast. Dan kan je naar de fysio gaan wat je wil, maar het enige dat helpt is rust. Gewoon niet lopen dus. Dat zal de fysio in eerste instantie ook roepen, waarna hij je na 1 of 2 weken rust wat oefeningen meegeeft om die voet te versterken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:32 schreef KaiN het volgende:
[..]
Ja misschien toch maar eens doen. Je hoort het niet kraken, maar zo voelt het.
De eerste stappen en lessen zijn juistquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De reacties maken me niks uit, maar ik weet dat het de gevorderden niet boeit. Mij zou het tenminste niet boeien als ik een HM of M er op heb zitten dat Truusje les 3 van week 4 er op heeft zitten en hoe het ging. Dus dan ga ik daar ook niemand mee lastig vallen.
quote:
Heeft iemand 'm daadwerkelijk in ontvangst genomen of rent er vanavond een postbezorger met een splinternieuwe garmin door haagse straten?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:03 schreef YUR het volgende:
Mijn 220 is thuisbezorgd
Postbezorger heeft er zelf voor getekend![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heeft iemand 'm daadwerkelijk in ontvangst genomen of rent er vanavond een postbezorger met een splinternieuwe garmin door haagse straten?
Vraag je dat nu alleen maar omdat ie op zwarte piet lijkt?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heeft iemand 'm daadwerkelijk in ontvangst genomen of rent er vanavond een postbezorger met een splinternieuwe garmin door haagse straten?
Lijkt jouw postbezorger ook al op zwarte piet?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Vraag je dat nu alleen maar omdat ie op zwarte piet lijkt?
Ga je 'm vanavond showen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:03 schreef YUR het volgende:
Mijn 220 is thuisbezorgd
Postbezorger heeft er zelf voor getekend![]()
Oeps, helemaal gemistquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
En dat mijn eerste 10km trainingsloopje dan wat minder aandacht krijgt, soit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |