Marathon start om half 10 alquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:44 schreef Shravani het volgende:
Hoe laat wordt er gelopen eigenlijk? Ik heb eind van de middag een verjaardag maar misschien dat ik wel even kan komen kijken.
+1quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:18 schreef GoWithIt het volgende:
[..]Leugen
Ik zou een nieuw beginnerstopic wel volgen. Maar ik ga er geen discussie van maken nu hoor
Of er wordt niet op gereageerdquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:04 schreef Wolve000 het volgende:
Tsja... de kip of het ei. "De beginners posten niks, dus doe ik dat ook niet." Zo blijft dat natuurlijk in stand. Waarom zou je je eigen voorgang niet posten? Het ergste dat kan gebeuren is dat je aangemoedigd wordt zo door te gaan.
De reacties maken me niks uit, maar ik weet dat het de gevorderden niet boeit. Mij zou het tenminste niet boeien als ik een HM of M er op heb zitten dat Truusje les 3 van week 4 er op heeft zitten en hoe het ging. Dus dan ga ik daar ook niemand mee lastig vallen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:04 schreef Wolve000 het volgende:
Tsja... de kip of het ei. "De beginners posten niks, dus doe ik dat ook niet." Zo blijft dat natuurlijk in stand. Waarom zou je je eigen voorgang niet posten? Het ergste dat kan gebeuren is dat je aangemoedigd wordt zo door te gaan.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:04 schreef Wolve000 het volgende:
K weet t nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De reacties maken me niks uit, maar ik weet dat het de gevorderden niet boeit. Mij zou het tenminste niet boeien als ik een HM of M er op heb zitten dat Truusje les 3 van week 4 er op heeft zitten en hoe het ging. Dus dan ga ik daar ook niemand mee lastig vallen.
Is ook, de posters hier zijn hartstikke aardig en sportief. Maar een duimpje omhoog is nog wat anders dan echt ervaringen delen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
K weet t niet
k kreeg ook heads up na mn bericht van vrijdag, en mn instorten van zaterdag.
Ik blijf het interessant vinden hoe mensen hun persoonlijke doelen proberen na te streven.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De reacties maken me niks uit, maar ik weet dat het de gevorderden niet boeit. Mij zou het tenminste niet boeien als ik een HM of M er op heb zitten dat Truusje les 3 van week 4 er op heeft zitten en hoe het ging. Dus dan ga ik daar ook niemand mee lastig vallen.
Please do, want zo ben ik zelf ook begonnenquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Please do, want zo ben ik zelf ook begonnenIk moedig ook regelmatig beginners aan. Alleen niet de mensen die er eigenlijk niet zo'n zin in hebben en allerlei smoesjes verzinnen. Als iemand echt serieus is over zijn trainingen en plezier meebrengt naar dit topic, dan werkt dat aanstekelijk
We zijn toch allemaal begonnen met een evy schema... Nou ja... Ik niet dan, maar was dan ook heel snel geblesseerdquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Is ook, de posters hier zijn hartstikke aardig en sportief. Maar een duimpje omhoog is nog wat anders dan echt ervaringen delen.
Neuh, daar heb ik eigenlijk geen last van. Jij wel?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:16 schreef Ynske het volgende:
ik snap wel dat je je soms ondergesneeuwd kunt voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |