Dat valt weer een beetje tegen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:12 schreef pijll het volgende:
[..]
Ow jammer, dan ben ik er zelf niet... Anders had ik het wel leuk gevonden
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben al weken vanalles in mn virtuele mandje aan het mikken, om het uiteindelijk nooit te bestellen
Gup en ik hadden het er op FB nog over: die techniek schijnt net zo bevredigend te zijn als echt online shoppen (wetenschappelijk onderzocht). My ass. Dus niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Maar ik doe het ook, vooral met hardloopkleding)
Ah, mooi! Dan kan ik er nu weer mee doen wat ik altijd al deed! Niks...quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
PR lijstje genormaliseerd, login strak getrokken, dubbele eruit gehaald, input genormaliseerd, minimale styling aangebracht.
game on.
Watte?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
PR lijstje genormaliseerd, login strak getrokken, dubbele eruit gehaald, input genormaliseerd, minimale styling aangebracht.
game on.
Daar geloof ik ook niets van hoor. Ik vind pakjes uitpakken altijd nog het leukste wat er is.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:39 schreef Serinde het volgende:
[..]
Gup en ik hadden het er op FB nog over: die techniek schijnt net zo bevredigend te zijn als echt online shoppen (wetenschappelijk onderzocht). My ass. Dus niet!
(Maar ik doe het ook, vooral met hardloopkleding)
Ja inderdaadquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:45 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh, misschien wordt het dan toch wel eens tijd voor een driekwartbroek
Ik heb net ff gekeken. Voor een weekje 'hello fresh' kunnen we met z'n 5'en een maand etenquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het is allebei duur vergeleken bij de supermarkt.
Ik vergat erbij te zeggenquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ah, mooi! Dan kan ik er nu weer mee doen wat ik altijd al deed! Niks...
En ik heb mijn PR's geüpdatet!quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
game on.
Zeg dat nou niet tegen hem, hij wil al zo graag zo'n dingquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:45 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh, misschien wordt het dan toch wel eens tijd voor een driekwartbroek
Dit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Daar geloof ik ook niets van hoor. Ik vind pakjes uitpakken altijd nog het leukste wat er is.
Ink n burnquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja inderdaadMaar ik ben niet zo van de skorts enzo.
Hardloopkleding voor vrouwen vind ik qua design enzo altijd veel mooier dan de saaie mannenkleding
Dit!quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Daar geloof ik ook niets van hoor. Ik vind pakjes uitpakken altijd nog het leukste wat er is.
Driekwartbroeken, of dat nou hardloopbroeken zijn of niet, zijn voor vrouwen. Niet voor mannen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet tegen hem, hij wil al zo graag zo'n ding
Als yur z'n baard laat staan en een 3 kwart broek aantrekt kan ik 'm zo met een kruiwagen in de tuin zetten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet tegen hem, hij wil al zo graag zo'n ding
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als yur z'n baard laat staan en een 3 kwart broek aantrekt kan ik 'm zo met een kruiwagen in de tuin zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |