abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 december 2013 @ 14:40:52 #151
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_134925821
Mooie overzichten hier. Positieve verhalen en plannen! ^O^

Laatste km's zijn hier ook gemaakt, op de nieuwe slofjes *)

Niet mijn lekkerste, maar ach.. schoenen moesten toch best een beetje aan mijn voeten wennen, daar moet je niet teveel van verwachten.

Plan was 3km op 60%, 2km op 80%, 3km op 70%. Flinke wind tegen de 1e 3km, dus maar omgekeerd voor het 80% stuk en 2km lang gevlogen :s) (heerlijk!) en uiteindelijk 1,5km uitgelopen op 70%.

Gelukkig geen rotje tegengekomen w/
Nu lekker opwarmen c_/
  dinsdag 31 december 2013 @ 14:45:12 #152
92409 Twinky
Little star.
pi_134925981
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:37 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, dat was de oliebollenloop, lekker wedstrijdje in de polder, waar wind vrij spel heeft, maar wel 1 minuut sneller gelopen dan bij de 7^^ *O* Leuke afsluiter van het jaar :Y En 1100 km, het dubbele van 2012 :D toen liep ik 551 km ^O^
Voor de start Corniel en Zwabberhark nog gesproken, was leuk ^O^
*O*
  dinsdag 31 december 2013 @ 14:48:06 #153
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_134926101
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:44 schreef Twinky het volgende:
Echt super leuk al die overzichtjes! en helemaal de wilde plannen voor 2014!

[..]

Ik heb in 2013 61 keer gelopen, in totaal 157 kilometer. Supervet vind ik dat :D En ik heb het allemaal op mijn weblog samengevat!
Want hopelijk… met een rustige opbouw, op mijn eigen tempo met flink wat doorzettingsvermogen… kan ik het lekker wel.

Je kan het lekker al! Hopelijk gaat het volgend jaar ook echt nog stukken beter bij jou O+
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 31 december 2013 @ 14:52:01 #154
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_134926234
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:37 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, dat was de oliebollenloop, lekker wedstrijdje in de polder, waar wind vrij spel heeft, maar wel 1 minuut sneller gelopen dan bij de 7^^ *O* Leuke afsluiter van het jaar :Y En 1100 km, het dubbele van 2012 :D toen liep ik 551 km ^O^
Voor de start Corniel en Zwabberhark nog gesproken, was leuk ^O^
Net gemist. Way to go!

Ik loop met mijn 860km naar het prachtige Poolse Boleslawiec...... alwaar niet echt iets te beleven is :')
  dinsdag 31 december 2013 @ 14:52:15 #155
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_134926245
Wat leuk al die overzichtjes en looproutes *O*

Ik ben "maar" tot IJmuiden gekomen :D
Ik wilde eerst vandaag ook nog lopen, maar nog wat last van mijn scheen dus maar even uitgesteld.
Donderdag mag ik al naar de fysio, ben benieuwd wat ie zegt.

Voor 2014 hoop ik:
- weer de 5km kunnen lopen
- door operatie niet weer helemaal opnieuw te moeten beginnen (conditie behouden dus)

Mits laatse punt van toepassing is;
- wat wedstrijdjes lopen
- pr op de 5km verbeteren

en verder gewoon plezier hebben, zonder blessures en veel loopjes met de loopgroep :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 31 december 2013 @ 14:52:55 #156
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_134926275
De challenge staat weer op duuzend! Dit jaar stond ie daar ook op, echter gooiden de knieproblemen roet in het eten. Volgend jaar mooi heel blijven en dan hopelijk over de duizend heen.
Dit jaar heb ik hem op 850 gezet en dat heb ik ook wel gehaald. 830 via endo/garmin gelogd, maar wel wat meer gelopen dus sowieso over de 850 gegaan.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_134926478
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik hoopte het een beetje te kunnen ontwijken door richting rand te gaan, maar ik was de tussenliggende wijken vergeten. :')
He, jij woont toch al aan de rand? Bruggetje over en je zit in de polder :P
pi_134926641
Net terug van de oliebollenloop. Later meer daarover.

Eerst de eindtotalen:

148 loopjes, waarvan 17 wedstrijden.
1353 km.
4 PR's
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:11:58 #159
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_134927020
Mijn laatste loopje 2013 zit er op. Zoals gememoreerd gespot door MaleDuck (het voordeel van lopen met rare bril). Zwabber, Pijllsnel (vriend van Zwabber en mij) en ik hebben een topdag gehad. Ook nog twee oude schoolvriend(inn)en gesproken. Het leuke van lopen in de stad waar je ooit (opa vertelt) op de middelbare school zat (we schrijven 1992-1998, toen internet alleen voor geeks was).

De inschrijving was heel knus. En dan bedoel ik ook echt heel knus. De schoolhal bood plaats aan 400 mensen, en als er dan meer dan 800 in moeten. U begrijpt: knus.

De wedstrijd zelf ging soepel. Het was mijn eerste korte race in lange tijd (4 mijl) en de eerste die vlak liep. Er was een niet al te sterk deelnemersveld wat inhield dat ik de laatste vijf kilometer alleen liep, met zo'n 20 seconde voor mij een virtuele podiumplek, en minstens die tijdspanne achter mij de rest, Na 5 km klokte ik een split op 15 seconde boven mijn 5 km-p.r. en de eindtijd was uiteindelijk 24:19. Er zijn mensen die zeggen dat vierde worden heel ondankbaar is, en voor sommigen is dat zo. Ik was er blij mee. Het is mijn beste klassering ooit, en relatief mijn beste tijd (5 km equalvalent zou op 18:36 zijn uitgekomen).

De boterhammen met kroket na afloop in een lokaal bruin-café met Zwabber en Pijllsnel waren heerlijk, en bovenal mega gezellig. Volgend jaar hopen we er gedrieën nog vaak op uit te trekken.

Maar nu eerst oliebollen en bankbloffen!
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:12:33 #160
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_134927050
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:59 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

He, jij woont toch al aan de rand? Bruggetje over en je zit in de polder :P
Nah, vanaf hier is het ietsje verder dan vanaf thuis. Nog steeds niet ver, maar ver genoeg om half gebombardeerd te worden. En dan ben ik niet eens bang voor vuurwerk verder. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_134927829
@Corniel: het was zeker gezellig. Pijllsnel kwam trouwens met de ultieme duiding voor het verschil tussen trailen en crossen, dus dat kan nu geen discussie meer zijn in dit topic. Nooit meer.
pi_134927964
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:31 schreef Zwabberhark het volgende:
@Corniel: het was zeker gezellig. Pijllsnel kwam trouwens met de ultieme duiding voor het verschil tussen trailen en crossen, dus dat kan nu geen discussie meer zijn in dit topic. Nooit meer.
Wel als die duiding niet in het topic geventileerd wordt....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_134928181
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:34 schreef Guard het volgende:

[..]

Wel als die duiding niet in het topic geventileerd wordt....
Dat klopt. Scherp opgemerkt. Maar ik durf de opmerking domweg niet te herhalen.
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:46:45 #164
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_134928490
@Zwabber: mag jij jokken van je moeder? JIJ durft ALLES.
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:48:10 #165
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_134928564
Netjes hoor Corniel! Mijn beste resultaat was ook in Schoonhoven :D Ook 4e geworden daar ^O^ Ik zag je inderdaad nog lopen de eerste km's en dacht dat je derde liep, maar waarschijnlijk de nr 1 over het hoofd gezien.

Voor mij was het ook een topdag, voor het eerst een lange afstand (10+ km) in een wedstrijd relatief vlak gelopen. De wind viel me ook wel wat tegen, maar weet er steeds beter mee om te gaan, dus vooral op het eerste deel waar het zij/tegen wind was voor mijn gevoel flink ingehouden en daarna het stuk met wind in de rug ook niet teveel gas gegeven, zodat ik het laatste stuk nog wat over zou hebben. Gelukkig kwam er na 8,5 km iemand bij me lopen, waarmee ik voor de start nog mee gepraat had en gezegd had dat ik mikte op onder het uur, wat hij ook zou proberen. We liepen toen al gemiddeld op 4:02 per km, dus wist met het laatste stuk wind tegen dat het lastig zou worden om onder het uur te lopen, we hebben het laatste stuk samen opgelopen, moest hem even laten gaan, maar kon daarna mijn adem weer vinden om weer aan te sluiten en zelf het grootste stuk met puur wind tegen op kop te kunnen lopen. De laatste km had hij meer over, dus hij ging 3 seconden eerder over de streep, maar ik ben tevreden met 1:00:24 ^O^
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_134928986
Laatste training van het jaar ging niet echt denderend, ik liep veel te hard. Hartslag veel te hoog bij het tempo, tempo kreeg ik er op een of andere vreemde manier niet uit. Pijntjes van de laatste training speelden op.

Na het eerste rondje maar even pauze om op rustig tempo ,wat nu wel lukte 8)7 ,het tweede rondje te lopen. Werd echter gebeld dus kon na een kwart weer een pauze inlassen.

Al met al heeft het dit jaar 1829 km op geleverd.
pi_134929078
Iedereen alvast een fijne jaarwisseling en het beste voor 2014!

Ik vertrek zo om mijn 2014 in één van de jammerste plekken van het Zonnige Zuiden te beginnen: Wateringse Veld. Tot volgend jaar :W
  dinsdag 31 december 2013 @ 16:16:42 #168
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_134929556
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:01 schreef hatsaflats het volgende:
Iedereen alvast een fijne jaarwisseling en het beste voor 2014!

Ik vertrek zo om mijn 2014 in één van de jammerste plekken van het Zonnige Zuiden te beginnen: Wateringse Veld. Tot volgend jaar :W
Succes daar :{ ;)
Moeizame kms daar afgelegd dit jaar.

Ik ga trouwens ook naar oorlogsgebied: Utrecht Overvecht.
pi_134929567
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:11 schreef Murmeli het volgende:
De gratis versie van runkeeper kan niet laten zien hoeveel je in een jaar hebt gelopen, of wel?
Als je even gewoon op de website inlogt kun je bij "Me" onder het kopje "Reports" en dan op "Current year zien hoeveel je gelopen hebt.

Leuk al die terugblikken van iedereen. Ik hoop zoiets volgend jaar ook te kunnen doen.

Ik heb dit jaar niet zo veel gelopen want ik ben pas eind oktober begonnen en er nog 2 weken tussenuit geweest vanwege mijn enkelbanden maar uiteindelijk kan ik toch zeggen dat ik vanuit Grootebroek bijna tot aan Harderwijk gelopen ben (over de dijk Enkhuizen / Lelystad) :)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_134929644
De Oliebollenloop van Schoonhoven

Ik had nog nooit een 4em gelopen en omdat mijn vriendin in Schoonhoven woont wilde ik daar graag deelnemen aan deze wedstrijd. Goed, niet dat ze thuis was, dus dat was redelijk symbolisch. Ook de goede verhalen van Corniel over de editie van vorig jaar, waar hij z'n knie kapot liep, deden me besluiten om mee te doen.

Ik pikte Pijllsnel (of hoe hij hier dan ook heet, niemand weet dat) op van het station en met een onbedoelde de-tour trokken we de polder in. Want de Zilverstad ligt aan geen enkele snelweg en je kunt er niet heel makkelijk met het OV komen. In de auto hadden we het over de discussie op dit platform over wat nou het verschil was tussen crossen en trailen. Pijllsnel had daar een duidelijke en waterdichte mening over: trailers zijn crossers die daar graag over opscheppen.

Ook had ik er zin in, om tussen de werkzaamheden door weer eens mee te doen aan een kleinschalig loopje. Na de 7HL en de BGL had ik daar enorme behoefte aan. We moesten ons inschrijven in de oude middelbare school van Jamai (ik vraag me af of Maleduck zich daar van bewust was en of hij blij is dat hij dat nu weet) en daar was het dus mudjevol. Corniel meldde het al. Het was knus. En net zoals in de knusse trein destijds naar Nijmegen voor de 7HL sprak Corniel zoveel mogelijk mensen aan, of ze dat nu wilden of niet. Het verschil met toen was wel dat hij nu daadwerkelijk een aantal mensen kende, omdat hij uit deze omgeving komt.

De start werd een kwartiertje vertraagd en de eerste paar 100 meter gingen echt heel langzaam door de drukte. Ondanks dat ging de eerste kilometer toch nog in een voor mij acceptabele 5:10 min/km. Dat kwam wel door enkele slalomsprintjes en ik wist dat dat niet verstandig was. Pijllsnel ging er na 1,5 ā 2 km vandoor en ik besloot niet mee te gaan. Of beter gezegd, mijn lichaam/geest hadden daar geen zin in. We liepen rond 4:50 min/km op dat moment en het stuk met windkracht 5 tegen moest nog komen. En die wind kon doorblazen, want het was vrijwel allemaal polder zoals je op het plaatje ziet.

Deze loop was best de moeite waard, met aan het begin en eind veel publiek. Corniel was inmiddels al lang binnen (4e plaats, dus net geen podium) en liep het laatste stukje met mij mee. Uiteindelijk was de uitslag:

Corniel 24:19
Pijllsnel 31:49
Zwabberhark 32:17

Ik ging weg op 33 ā 34 minuten, dus ik kan niet erg ontevreden zijn. Het was een gezellige afsluiter van dit hardloopjaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134929690
Ik ben tot voorbij Parijs gelopen. :)

pi_134929944
quote:
Ik pikte Pijllsnel (of hoe hij hier dan ook heet, niemand weet dat) ...
Mijn gewenste nickname was al in gebruik :(

Hoi Fokkers!
  Moderator dinsdag 31 december 2013 @ 16:29:44 #173
155227 crew  Guppy
dus
pi_134930001
Gewoon 'snel' in je sub zetten ;)

Welkom!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_134930139
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Voor iedereen die niet de CPC gaat lopen, dit is ook een hele leuke:

[..]

ja, die ga ik wel doen denk ik :) Het is tenslotte trail dus cool
  dinsdag 31 december 2013 @ 16:34:02 #175
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_134930168
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:17 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Als je even gewoon op de website inlogt kun je bij "Me" onder het kopje "Reports" en dan op "Current year zien hoeveel je gelopen hebt.

Leuk al die terugblikken van iedereen. Ik hoop zoiets volgend jaar ook te kunnen doen.

Ik heb dit jaar niet zo veel gelopen want ik ben pas eind oktober begonnen en er nog 2 weken tussenuit geweest vanwege mijn enkelbanden maar uiteindelijk kan ik toch zeggen dat ik vanuit Grootebroek bijna tot aan Harderwijk gelopen ben (over de dijk Enkhuizen / Lelystad) :)
456 km. Waarschijnlijk net iets meer (10 km extra ofzo) omdat ik ze in het begin niet opsloeg als het heel erg ruk ging....

Toch meer dan ik had gedacht. Maar ja 9 km per week gemiddeld is natuurlijk nog niet zo heeeel veel. Al heb ik wel een paar maanden gehad dat ik niks deed ;)
Afgelopen 3 maanden zit ik op 207 km *O* Dat zijn de toffe cijfers *O* volgend jaar meer meer meer hihihihi
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_134930315
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:34 schreef Murmeli het volgende:

[..]

456 km. Waarschijnlijk net iets meer (10 km extra ofzo) omdat ik ze in het begin niet opsloeg als het heel erg ruk ging....

Toch meer dan ik had gedacht. Maar ja 9 km per week gemiddeld is natuurlijk nog niet zo heeeel veel. Al heb ik wel een paar maanden gehad dat ik niks deed ;)
Afgelopen 3 maanden zit ik op 207 km *O* Dat zijn de toffe cijfers *O* volgend jaar meer meer meer hihihihi
Wat ik de afgelopen maanden van je voorbij zie komen op Facebook ga je hartstikke goed. Alleen af en toe even jezelf die schop onder je kont geven en dan moet je komend jaar makkelijk over de 750 kilometer heen gaan komen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_134930585
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:16 schreef Quoi het volgende:

[..]

Succes daar :{ ;)
Moeizame kms daar afgelegd dit jaar.

Ik ga trouwens ook naar oorlogsgebied: Utrecht Overvecht.
Succes in die ghetto (heb daar ruim 30 jaar gewoond) ;)
  dinsdag 31 december 2013 @ 16:51:33 #178
92409 Twinky
Little star.
pi_134930865
Hier in mijn straat (ghetto van Hoograven) begint het nu ook los te barsten. Ik moet zo naar het centrum fietsen, vind het best een beetje spannend :o
  dinsdag 31 december 2013 @ 16:56:53 #179
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_134931068
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:37 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Wat ik de afgelopen maanden van je voorbij zie komen op Facebook ga je hartstikke goed. Alleen af en toe even jezelf die schop onder je kont geven en dan moet je komend jaar makkelijk over de 750 kilometer heen gaan komen.
Ja, met gemak. Hopelijk wel meer eigenlijk :@
pi_134931537
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Gewoon 'snel' in je sub zetten ;)

Welkom!
Neu, dat was het probleem niet. De betiteling "snel" is ook niet echt van toepassing. Alleen ik wou uit privacy-overwegingen een ander dan mijn gebruikelijke inlognaam. Niet gelukt, dus.

Anyway, ik ben weer terug van boodschappen doen (gelukkig maar, want hierbuiten wordt het bombardement op Bezuidenhout nagespeeld), dus misschien tijd om mij even voor te stellen?

Hoi Fokkers (ik zei het al), ik ben dus pijll, 39, woonachtig in maar niet afkomstig van Den Haag, en ik loop hard.

Ik las dit topic al incidenteel mee toen het nog "voor beginners" was, maar heb nooit de behoefte gevoeld om mee te praten; u allen bent al entertainend genoeg. Maar de laatste tijd posten hier ook enkele vrienden van mij, in het begin zonder dat ik het wist, en dan krijg je zo nu en dan wel kriebels om te reageren.

Ik loop sinds 2005 hard. Op het werk hebben we een jaarlijkse 5km-wedstrijd, en mijn kamergenote (die hardliep) daagde mij uit om mee te doen. "Ik heb geen schoenen" "dan krijg je oude schoenen van mij" Nou goed dan, het is over een maand, dat red ik wel. Drie weken later, ik was het al vergeten, kreeg ik de schoenen, en 5 dagen later liep ik mijn eerste wedstrijd. Ik werd laatste, niet onverwacht. Wel onverwacht: ik vond het leuk.

Ben blijven lopen, wedstrijdjes gedaan, meest recent: de Oliebollenloop, het is al genoemd. En die ging goed, vooral als je bedenkt dat ik 3 weken geleden mijn eerste marathon gelopen heb. (4:37, om even aan te geven waarom het predicaat "snel" mij niet past.)

En nu dus mijn eerste Fok-post. Het jaar kan niet meer stuk.
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:13:53 #181
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_134931662
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:10 schreef pijll het volgende:

[..]

Neu, dat was het probleem niet. De betiteling "snel" is ook niet echt van toepassing. Alleen ik wou uit privacy-overwegingen een ander dan mijn gebruikelijke inlognaam. Niet gelukt, dus.

Anyway, ik ben weer terug van boodschappen doen (gelukkig maar, want hierbuiten wordt het bombardement op Bezuidenhout nagespeeld), dus misschien tijd om mij even voor te stellen?

Hoi Fokkers (ik zei het al), ik ben dus pijll, 39, woonachtig in maar niet afkomstig van Den Haag, en ik loop hard.

Ik las dit topic al incidenteel mee toen het nog "voor beginners" was, maar heb nooit de behoefte gevoeld om mee te praten; u allen bent al entertainend genoeg. Maar de laatste tijd posten hier ook enkele vrienden van mij, in het begin zonder dat ik het wist, en dan krijg je zo nu en dan wel kriebels om te reageren.

Ik loop sinds 2005 hard. Op het werk hebben we een jaarlijkse 5km-wedstrijd, en mijn kamergenote (die hardliep) daagde mij uit om mee te doen. "Ik heb geen schoenen" "dan krijg je oude schoenen van mij" Nou goed dan, het is over een maand, dat red ik wel. Drie weken later, ik was het al vergeten, kreeg ik de schoenen, en 5 dagen later liep ik mijn eerste wedstrijd. Ik werd laatste, niet onverwacht. Wel onverwacht: ik vond het leuk.

Ben blijven lopen, wedstrijdjes gedaan, meest recent: de Oliebollenloop, het is al genoemd. En die ging goed, vooral als je bedenkt dat ik 3 weken geleden mijn eerste marathon gelopen heb. (4:37, om even aan te geven waarom het predicaat "snel" mij niet past.)

En nu dus mijn eerste Fok-post. Het jaar kan niet meer stuk.
Welkom!
snel is een relatief begrip :Y Als je er maar lol in hebt en dat heb je zo te lezen wel :)
pi_134931679
Het predicaat snel past je dan misschien niet pijl, het predicaat bikkel wel! Waar heb je je eerste marathon gelopen?

Anyway; welkom hier en veel postplezier!

Hier staan de schalen oliebollen en appelbeignets klaar, de pastasaus is uitgeprutteld en mossel is een deel van ons bezoek aan het ophalen van het station. Zin in vanavond! En hopelijk ben ik vannacht nuchter genoeg om me in te schrijven voor de ladiesrun van de kustmarathon. Inschrijving opent om 12 uur en de ladiesrun zit in enkele uren vol naar het schijnt..
  Moderator dinsdag 31 december 2013 @ 17:16:02 #183
155227 crew  Guppy
dus
pi_134931731
Daar moet je snel bijzijn inderdaad, schijnt! Dus nog even wachten met die champagne :P
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:19:01 #184
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_134931842
@Gogo: Pijllsnel liep zijn hele tijdens mijn eerste halve. En hij is wel snel. En heel aardig, al doen Zwabber en hij vaak een opbiedwedstrijd wie dat het best verborgen kan houden. Vandaag hebben ze allebei verloren. :)
pi_134931926
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Daar moet je snel bijzijn inderdaad, schijnt! Dus nog even wachten met die champagne :P
Haha, ook zin om mee te lopen? Gek idee wel, om me in te schrijven voor iets over 10 maanden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:19 schreef Corniel het volgende:
@Gogo: Pijllsnel liep zijn hele tijdens mijn eerste halve. En hij is wel snel. En heel aardig, al doen Zwabber en hij vaak een opbiedwedstrijd wie dat het best verborgen kan houden. Vandaag hebben ze allebei verloren. :)
En jij gewonnen? Of doe jij, in tegenstelling tot Zwabber en pijl, gewoon niet je best om het verborgen te houden? ;)
pi_134931972
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:13 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Welkom!
snel is een relatief begrip :Y Als je er maar lol in hebt en dat heb je zo te lezen wel :)
Ach, ik ben sneller dan Zwabber, en daar heb ik lol in :)
(Zolang het duurt, want hij verbetert zich sneller dan ik.)

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:14 schreef Gogo83 het volgende:
Het predicaat snel past je dan misschien niet pijl, het predicaat bikkel wel! Waar heb je je eerste marathon gelopen?
Spijkenisse.

Waarom Spijkenisse? Ik houd van kleine loopjes, Spijkenisse ligt aan het andere eind van de metrolijn die hier stopt, en veel anders is er niet in december, qua marathons. En ik heb 35 kilometer lang genoten!
  Moderator dinsdag 31 december 2013 @ 17:22:57 #187
155227 crew  Guppy
dus
pi_134931995
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:21 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Haha, ook zin om mee te lopen? Gek idee wel, om me in te schrijven voor iets over 10 maanden.

Misschien dat ik het in een gekke bui nog wel doe. Als ik er aan denk. Maar ik beloof niks hoor, het is nogal een eind rijden, vanuit Arnhem :@
pi_134932027
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:22 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Misschien dat ik het in een gekke bui nog wel doe. Als ik er aan denk. Maar ik beloof niks hoor, het is nogal een eind rijden, vanuit Arnhem :@
Je hebt eventueel een lift vanuit Den Bosch. ;)
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:27:00 #189
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_134932158
Welkom pijllsnel. Je komt erin met een prikkelende definitie van trailen :D
pi_134932442
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:19 schreef Corniel het volgende:
En heel aardig, al doen Zwabber en hij vaak een opbiedwedstrijd wie dat het best verborgen kan houden.
Ik ben echt niet aardig.
pi_134932556
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:34 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik ben echt niet aardig.
I beg to differ...
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:37:36 #192
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_134932572
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:34 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik ben echt niet aardig.
Klopt.
F means you're fucked
pi_134932704
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:37 schreef Guard het volgende:

[..]

I beg to differ...
Bij mijn eerste ontmoeting met Zwabberhark, toen we bij een gemeenschappelijke vriend een wedstrijd van het WK gingen kijken, liep het zo uit de hand dat de anderen bang waren dat het op een vechtpartij tussen ons twee uit zou lopen.

Dat werd mij tenminste na afloop verteld, want ik had niets gemerkt.
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:44:35 #194
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_134932855
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:22 schreef pijll het volgende:

[..]

Ach, ik ben sneller dan Zwabber, en daar heb ik lol in :)
(Zolang het duurt, want hij verbetert zich sneller dan ik.)

[..]

Spijkenisse.

Waarom Spijkenisse? Ik houd van kleine loopjes, Spijkenisse ligt aan het andere eind van de metrolijn die hier stopt, en veel anders is er niet in december, qua marathons. En ik heb 35 kilometer lang genoten!
zit ik elke dag in, in die metro *O*
pi_134932925
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:40 schreef pijll het volgende:

[..]

Bij mijn eerste ontmoeting met Zwabberhark, toen we bij een gemeenschappelijke vriend een wedstrijd van het WK gingen kijken, liep het zo uit de hand dat de anderen bang waren dat het op een vechtpartij tussen ons twee uit zou lopen.

Wellicht had ik het dan ook een onpartijdige 3e partij moeten vragen hoe onze eerste en enige ontmoeting eruit zag. Ik heb ook onaardigheid noch een aggresieve sfeer bemerkt.

En ook hoi trouwens (vind het moeilijk om je welkom te heten, aangezien je hier waarschijnlijk al langer lurkt dan dat ik van het bestaan van het topic weet) :W
pi_134932992
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:37 schreef YUR het volgende:

[..]

Klopt.
It takes one to know one.
pi_134933231
Niet gerend, maar 14km zware hike gedaan O+
Ja doei.
pi_134933449
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:40 schreef pijll het volgende:

[..]

Nederland v Mexico 2-2. WK98. 18e verdieping van het IBB te Utrecht. Was fantastisch. Toen niet kunnen bedenken dat ik nog zoveel met jou zou gaan hardlopen. Niet om jou, maar meer vanwege het hardlopen. Ik snap trouwens wel dat jij sneller bent dan ik, ik liet jou altijd lopen tijdens het tafeltennissen (waar ik mijn studententijd mee gevuld heb).
pi_134933559
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:58 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Nederland v Mexico 2-2. WK98. 18e verdieping van het IBB te Utrecht. Was fantastisch. Toen niet kunnen bedenken dat ik nog zoveel met jou zou gaan hardlopen. Niet om jou, maar meer vanwege het hardlopen. Ik snap trouwens wel dat jij sneller bent dan ik, ik liet jou altijd lopen tijdens het tafeltennissen (waar ik mijn studententijd mee gevuld heb).
:o Mijn broer heeft daar ook gewoond!! (Volgens mij alleen wel voor die tijd)

En zo is 'de camping' van Zwets voor mij ook bekend terrein. Mijn ouders hebben daar jaren een stacaravan gehad. Tot ze de grond moesten kopen en de boel moesten verhuizen omdat er andere plannen waren met het stuk waar hun stacaravan stond. (De laatste keer dat we er waren lag de boel nog steeds braak :') )
  Moderator dinsdag 31 december 2013 @ 18:13:00 #200
155227 crew  Guppy
dus
pi_134933924
De kleine Fok-wereld is soms grappig :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')