abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134930315
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:34 schreef Murmeli het volgende:

[..]

456 km. Waarschijnlijk net iets meer (10 km extra ofzo) omdat ik ze in het begin niet opsloeg als het heel erg ruk ging....

Toch meer dan ik had gedacht. Maar ja 9 km per week gemiddeld is natuurlijk nog niet zo heeeel veel. Al heb ik wel een paar maanden gehad dat ik niks deed ;)
Afgelopen 3 maanden zit ik op 207 km *O* Dat zijn de toffe cijfers *O* volgend jaar meer meer meer hihihihi
Wat ik de afgelopen maanden van je voorbij zie komen op Facebook ga je hartstikke goed. Alleen af en toe even jezelf die schop onder je kont geven en dan moet je komend jaar makkelijk over de 750 kilometer heen gaan komen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_134930585
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:16 schreef Quoi het volgende:

[..]

Succes daar :{ ;)
Moeizame kms daar afgelegd dit jaar.

Ik ga trouwens ook naar oorlogsgebied: Utrecht Overvecht.
Succes in die ghetto (heb daar ruim 30 jaar gewoond) ;)
  dinsdag 31 december 2013 @ 16:51:33 #178
92409 Twinky
Little star.
pi_134930865
Hier in mijn straat (ghetto van Hoograven) begint het nu ook los te barsten. Ik moet zo naar het centrum fietsen, vind het best een beetje spannend :o
  dinsdag 31 december 2013 @ 16:56:53 #179
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_134931068
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:37 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Wat ik de afgelopen maanden van je voorbij zie komen op Facebook ga je hartstikke goed. Alleen af en toe even jezelf die schop onder je kont geven en dan moet je komend jaar makkelijk over de 750 kilometer heen gaan komen.
Ja, met gemak. Hopelijk wel meer eigenlijk :@
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_134931537
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Gewoon 'snel' in je sub zetten ;)

Welkom!
Neu, dat was het probleem niet. De betiteling "snel" is ook niet echt van toepassing. Alleen ik wou uit privacy-overwegingen een ander dan mijn gebruikelijke inlognaam. Niet gelukt, dus.

Anyway, ik ben weer terug van boodschappen doen (gelukkig maar, want hierbuiten wordt het bombardement op Bezuidenhout nagespeeld), dus misschien tijd om mij even voor te stellen?

Hoi Fokkers (ik zei het al), ik ben dus pijll, 39, woonachtig in maar niet afkomstig van Den Haag, en ik loop hard.

Ik las dit topic al incidenteel mee toen het nog "voor beginners" was, maar heb nooit de behoefte gevoeld om mee te praten; u allen bent al entertainend genoeg. Maar de laatste tijd posten hier ook enkele vrienden van mij, in het begin zonder dat ik het wist, en dan krijg je zo nu en dan wel kriebels om te reageren.

Ik loop sinds 2005 hard. Op het werk hebben we een jaarlijkse 5km-wedstrijd, en mijn kamergenote (die hardliep) daagde mij uit om mee te doen. "Ik heb geen schoenen" "dan krijg je oude schoenen van mij" Nou goed dan, het is over een maand, dat red ik wel. Drie weken later, ik was het al vergeten, kreeg ik de schoenen, en 5 dagen later liep ik mijn eerste wedstrijd. Ik werd laatste, niet onverwacht. Wel onverwacht: ik vond het leuk.

Ben blijven lopen, wedstrijdjes gedaan, meest recent: de Oliebollenloop, het is al genoemd. En die ging goed, vooral als je bedenkt dat ik 3 weken geleden mijn eerste marathon gelopen heb. (4:37, om even aan te geven waarom het predicaat "snel" mij niet past.)

En nu dus mijn eerste Fok-post. Het jaar kan niet meer stuk.
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:13:53 #181
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_134931662
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:10 schreef pijll het volgende:

[..]

Neu, dat was het probleem niet. De betiteling "snel" is ook niet echt van toepassing. Alleen ik wou uit privacy-overwegingen een ander dan mijn gebruikelijke inlognaam. Niet gelukt, dus.

Anyway, ik ben weer terug van boodschappen doen (gelukkig maar, want hierbuiten wordt het bombardement op Bezuidenhout nagespeeld), dus misschien tijd om mij even voor te stellen?

Hoi Fokkers (ik zei het al), ik ben dus pijll, 39, woonachtig in maar niet afkomstig van Den Haag, en ik loop hard.

Ik las dit topic al incidenteel mee toen het nog "voor beginners" was, maar heb nooit de behoefte gevoeld om mee te praten; u allen bent al entertainend genoeg. Maar de laatste tijd posten hier ook enkele vrienden van mij, in het begin zonder dat ik het wist, en dan krijg je zo nu en dan wel kriebels om te reageren.

Ik loop sinds 2005 hard. Op het werk hebben we een jaarlijkse 5km-wedstrijd, en mijn kamergenote (die hardliep) daagde mij uit om mee te doen. "Ik heb geen schoenen" "dan krijg je oude schoenen van mij" Nou goed dan, het is over een maand, dat red ik wel. Drie weken later, ik was het al vergeten, kreeg ik de schoenen, en 5 dagen later liep ik mijn eerste wedstrijd. Ik werd laatste, niet onverwacht. Wel onverwacht: ik vond het leuk.

Ben blijven lopen, wedstrijdjes gedaan, meest recent: de Oliebollenloop, het is al genoemd. En die ging goed, vooral als je bedenkt dat ik 3 weken geleden mijn eerste marathon gelopen heb. (4:37, om even aan te geven waarom het predicaat "snel" mij niet past.)

En nu dus mijn eerste Fok-post. Het jaar kan niet meer stuk.
Welkom!
snel is een relatief begrip :Y Als je er maar lol in hebt en dat heb je zo te lezen wel :)
pi_134931679
Het predicaat snel past je dan misschien niet pijl, het predicaat bikkel wel! Waar heb je je eerste marathon gelopen?

Anyway; welkom hier en veel postplezier!

Hier staan de schalen oliebollen en appelbeignets klaar, de pastasaus is uitgeprutteld en mossel is een deel van ons bezoek aan het ophalen van het station. Zin in vanavond! En hopelijk ben ik vannacht nuchter genoeg om me in te schrijven voor de ladiesrun van de kustmarathon. Inschrijving opent om 12 uur en de ladiesrun zit in enkele uren vol naar het schijnt..
  Moderator dinsdag 31 december 2013 @ 17:16:02 #183
155227 crew  Guppy
dus
pi_134931731
Daar moet je snel bijzijn inderdaad, schijnt! Dus nog even wachten met die champagne :P
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:19:01 #184
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_134931842
@Gogo: Pijllsnel liep zijn hele tijdens mijn eerste halve. En hij is wel snel. En heel aardig, al doen Zwabber en hij vaak een opbiedwedstrijd wie dat het best verborgen kan houden. Vandaag hebben ze allebei verloren. :)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_134931926
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Daar moet je snel bijzijn inderdaad, schijnt! Dus nog even wachten met die champagne :P
Haha, ook zin om mee te lopen? Gek idee wel, om me in te schrijven voor iets over 10 maanden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:19 schreef Corniel het volgende:
@Gogo: Pijllsnel liep zijn hele tijdens mijn eerste halve. En hij is wel snel. En heel aardig, al doen Zwabber en hij vaak een opbiedwedstrijd wie dat het best verborgen kan houden. Vandaag hebben ze allebei verloren. :)
En jij gewonnen? Of doe jij, in tegenstelling tot Zwabber en pijl, gewoon niet je best om het verborgen te houden? ;)
pi_134931972
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:13 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Welkom!
snel is een relatief begrip :Y Als je er maar lol in hebt en dat heb je zo te lezen wel :)
Ach, ik ben sneller dan Zwabber, en daar heb ik lol in :)
(Zolang het duurt, want hij verbetert zich sneller dan ik.)

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:14 schreef Gogo83 het volgende:
Het predicaat snel past je dan misschien niet pijl, het predicaat bikkel wel! Waar heb je je eerste marathon gelopen?
Spijkenisse.

Waarom Spijkenisse? Ik houd van kleine loopjes, Spijkenisse ligt aan het andere eind van de metrolijn die hier stopt, en veel anders is er niet in december, qua marathons. En ik heb 35 kilometer lang genoten!
  Moderator dinsdag 31 december 2013 @ 17:22:57 #187
155227 crew  Guppy
dus
pi_134931995
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:21 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Haha, ook zin om mee te lopen? Gek idee wel, om me in te schrijven voor iets over 10 maanden.

Misschien dat ik het in een gekke bui nog wel doe. Als ik er aan denk. Maar ik beloof niks hoor, het is nogal een eind rijden, vanuit Arnhem :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_134932027
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:22 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Misschien dat ik het in een gekke bui nog wel doe. Als ik er aan denk. Maar ik beloof niks hoor, het is nogal een eind rijden, vanuit Arnhem :@
Je hebt eventueel een lift vanuit Den Bosch. ;)
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:27:00 #189
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_134932158
Welkom pijllsnel. Je komt erin met een prikkelende definitie van trailen :D
pi_134932442
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:19 schreef Corniel het volgende:
En heel aardig, al doen Zwabber en hij vaak een opbiedwedstrijd wie dat het best verborgen kan houden.
Ik ben echt niet aardig.
pi_134932556
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:34 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik ben echt niet aardig.
I beg to differ...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:37:36 #192
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_134932572
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:34 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik ben echt niet aardig.
Klopt.
F means you're fucked
pi_134932704
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:37 schreef Guard het volgende:

[..]

I beg to differ...
Bij mijn eerste ontmoeting met Zwabberhark, toen we bij een gemeenschappelijke vriend een wedstrijd van het WK gingen kijken, liep het zo uit de hand dat de anderen bang waren dat het op een vechtpartij tussen ons twee uit zou lopen.

Dat werd mij tenminste na afloop verteld, want ik had niets gemerkt.
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:44:35 #194
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_134932855
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:22 schreef pijll het volgende:

[..]

Ach, ik ben sneller dan Zwabber, en daar heb ik lol in :)
(Zolang het duurt, want hij verbetert zich sneller dan ik.)

[..]

Spijkenisse.

Waarom Spijkenisse? Ik houd van kleine loopjes, Spijkenisse ligt aan het andere eind van de metrolijn die hier stopt, en veel anders is er niet in december, qua marathons. En ik heb 35 kilometer lang genoten!
zit ik elke dag in, in die metro *O*
pi_134932925
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:40 schreef pijll het volgende:

[..]

Bij mijn eerste ontmoeting met Zwabberhark, toen we bij een gemeenschappelijke vriend een wedstrijd van het WK gingen kijken, liep het zo uit de hand dat de anderen bang waren dat het op een vechtpartij tussen ons twee uit zou lopen.

Wellicht had ik het dan ook een onpartijdige 3e partij moeten vragen hoe onze eerste en enige ontmoeting eruit zag. Ik heb ook onaardigheid noch een aggresieve sfeer bemerkt.

En ook hoi trouwens (vind het moeilijk om je welkom te heten, aangezien je hier waarschijnlijk al langer lurkt dan dat ik van het bestaan van het topic weet) :W
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_134932992
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:37 schreef YUR het volgende:

[..]

Klopt.
It takes one to know one.
pi_134933231
Niet gerend, maar 14km zware hike gedaan O+
Ja doei.
pi_134933449
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:40 schreef pijll het volgende:

[..]

Nederland v Mexico 2-2. WK98. 18e verdieping van het IBB te Utrecht. Was fantastisch. Toen niet kunnen bedenken dat ik nog zoveel met jou zou gaan hardlopen. Niet om jou, maar meer vanwege het hardlopen. Ik snap trouwens wel dat jij sneller bent dan ik, ik liet jou altijd lopen tijdens het tafeltennissen (waar ik mijn studententijd mee gevuld heb).
pi_134933559
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:58 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Nederland v Mexico 2-2. WK98. 18e verdieping van het IBB te Utrecht. Was fantastisch. Toen niet kunnen bedenken dat ik nog zoveel met jou zou gaan hardlopen. Niet om jou, maar meer vanwege het hardlopen. Ik snap trouwens wel dat jij sneller bent dan ik, ik liet jou altijd lopen tijdens het tafeltennissen (waar ik mijn studententijd mee gevuld heb).
:o Mijn broer heeft daar ook gewoond!! (Volgens mij alleen wel voor die tijd)

En zo is 'de camping' van Zwets voor mij ook bekend terrein. Mijn ouders hebben daar jaren een stacaravan gehad. Tot ze de grond moesten kopen en de boel moesten verhuizen omdat er andere plannen waren met het stuk waar hun stacaravan stond. (De laatste keer dat we er waren lag de boel nog steeds braak :') )
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  Moderator dinsdag 31 december 2013 @ 18:13:00 #200
155227 crew  Guppy
dus
pi_134933924
De kleine Fok-wereld is soms grappig :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')