quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb de challenge een beetje aangepast.
• Je moet eenmalig je challenge invullen en eventueel je TOTALE voortgang tot dan toe (zelfde als voorgaande jaren)
• Vanaf dan heb je een ander scherm dan je gewend was. Je ziet wat je tot nu toe gelopen hebt en hebt een vakje om je kilometers van vandaag in te vullen. Het script telt die kilometers automatisch bij je totaal op.
• Je hebt een checkbox 'ik wil mijn challenge aanpassen' waarmee iedereen eenmalig zelf zijn challenge kan aanpassen. Dit had ik vorig jaar al gebouwd maar verkeerd geimplementeerd
Ik heb in 2013 61 keer gelopen, in totaal 157 kilometer. Supervet vind ik datquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef GotC het volgende:
[..]
En thanks TwinkyHoe gaat het met jou??
Je realiseert je dat je dus best wel gewoon naar Duitsland bent gelopen hequote:Op dinsdag 31 december 2013 13:44 schreef Twinky het volgende:
Echt super leuk al die overzichtjes! en helemaal de wilde plannen voor 2014!
[..]
Ik heb in 2013 61 keer gelopen, in totaal 157 kilometer. Supervet vind ik datEn ik heb het allemaal op mijn weblog samengevat!
Het tweede halve jaar van 2013 heb ik:quote:Het eerste halve jaar van 2013 heb ik:
440Km gelopen in 42,03 uur, waarmee ik uitkom op een gemiddelde snelheid van 10,46Kmph, waarin ik 38279kcals heb verbrand, wat overeen komt met:
Ongezond:
277 flesjes Grolsch of 150 McDonalds hamburgers.
of..
Gezond:
638 appels of 232 kilo broccoli.
Als ik die afstand in 1 keer had gelopen over de autowegen enzo vanuit Nijverdal had ik de boot in Calais naar Engeland kunnen pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2) 'Trainingsloopje' op vakantie. In een adembenemende omgeving 7,5km non-stop bergop lopen. Gemiddelde stijgingspercentage is ongeveer 6%, met hoge temperaturen. Dit gaf me heel veel voldoening en doet me alweer uitkijken naar de volgende zomer waarin ik de hoogteverschillen niet uit de weg zal gaan. Ten slotte nog een foto zodat jullie ook een gezicht op mijn naam kunnen plakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier zie je het startdorpje en de weg die je naar boven brengt.
[ Bericht 17% gewijzigd door minimaLL op 31-12-2013 14:10:56 ]
Via welke tool zie je dat? Of heb je dat manueel ingevoerd?quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:13 schreef Guard het volgende:
Ik vind het wel toepasselijk, mijn gelopen afstand dit jaar voert me tot aan Berlijn, mijn belangrijkste bestemming voor volgend jaar
[ afbeelding ]
Zelf beetje gegoogled/gespeeld met Google mapsquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:16 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Via welke tool zie je dat? Of heb je dat manueel ingevoerd?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat waren meer rotjes dan me lief waren./bijzonder kort rondje.
Wat een rot rondjequote:Op dinsdag 31 december 2013 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Mede daarom stond ik zo vroeg op. Alkmaar lijkt wel een oorlogsgebied op oudjaarsdagquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Daarom was ik naar de duinen gevluchtquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Schop!quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:11 schreef Murmeli het volgende:
Kan iemand me weer even onder mijn kont schoppen? T is tijd voor de laatste kilometers van 2013. Zit ff uit te stellen![]()
De gratis versie van runkeeper kan niet laten zien hoeveel je in een jaar hebt gelopen, of wel?
Ik hoopte het een beetje te kunnen ontwijken door richting rand te gaan, maar ik was de tussenliggende wijken vergeten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:27 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mede daarom stond ik zo vroeg op. Alkmaar lijkt wel een oorlogsgebied op oudjaarsdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |