Correctquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:44 schreef Guard het volgende:
de inschrijving voor de CPC is toch nog niet geopend?
Ik ga er toch maar van uit dat die wedstrijd wel doorgaatquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:44 schreef Guard het volgende:
de inschrijving voor de CPC is toch nog niet geopend?
het was ook meer voor mezelf, al zal ik de CPC denk ik alleen op uitnodiging lopen, dus hoef ik toch niet zelf in te schrijven.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:55 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik ga er toch maar van uit dat die wedstrijd wel doorgaat
Hee, waar is je pandamasker gebleven?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:20 schreef Pandaplint het volgende:
De 4mijl foto's en filmpjes staan inmiddels ook online. Geen zweeffoto's
Maar wel een foto van hoe ik fluitend over de finish kom met zwabbervoetje
[ afbeelding ]
Ik schop mezelf nogal vaak tegen mijn eigen kuiten aan met de achterkant van m'n schoenenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:24 schreef Wolve000 het volgende:
Als dat je ergste zwabber is, dan hoef je je nergens zorgen om te maken.
Werd me wat te warmquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Hee, waar is je pandamasker gebleven?
Een bierglasquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
expo's zijn bij de evenementen waar aan ik mee doe zeer kleinschalig of gewoon niet......hoeveel wordt er over het algemeen gekocht op zo'n expo? heeft iemand hier bijv. wel eens een paar schoenen gekocht of alleen maar hebbedingetjes zoals bib bits etc.
M'n roze compressiekousenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
expo's zijn bij de evenementen waar aan ik mee doe zeer kleinschalig of gewoon niet......hoeveel wordt er over het algemeen gekocht op zo'n expo? heeft iemand hier bijv. wel eens een paar schoenen gekocht of alleen maar hebbedingetjes zoals bib bits etc.
ik ben nog nooit op zo'n expo geweest, maar t zou me niets verbazen als t allemaal duurder is op zo'n expoquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
Gezien hoe gretig allerlei merken hun waar aanprijzen op zo'n expo, lijkt me de exposure aldaar vrij lucratief.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ze hebben vaak juist marathon-expo-acties en salequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben nog nooit op zo'n expo geweest, maar t zou me niets verbazen als t allemaal duurder is op zo'n expo
* Ynske gaat googlen op bib bits
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Ze hebben vaak juist marathon-expo-acties en sale.
De verkoop ter plekke doet er niet echt toe. Meer opvallen en een positieve associatie creëren met je merk is het doel denk ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ja die zijn wel handig! En blijven goed zitten. EN geen gaatjes in je shirt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]* Ynske is naief
die bibdingen zijn handig
Als je ze eenmaal vastgeprutst hebt wel jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]* Ynske is naief
die bibdingen zijn handig
Ze blijven niet goed zitten als je je na 41 kilometer tussen golfbrekende palen door moet wurmen. Ik ben daar 1 bibbitje verloren. Die ligt dus nog ergens op het strand van Zoutelande, of is inmiddels met de zee richting andere continenten gevaren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja die zijn wel handig! En blijven goed zitten. EN geen gaatjes in je shirt.
En toch gebruik ik ze nooitJa, om alle speldjes bij elkaar te houden in m'n tas.
Enneh?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Als je ze eenmaal vastgeprutst hebt wel ja
Ik dacht dat ik daar wel wat beter in zou worden naarmate ik ze vaker gebruik, maar nee dus
Jij had toch ook van die stickers voor bibs gekocht?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ze blijven niet goed zitten als je je na 41 kilometer tussen golfbrekende palen door moet wurmen. Ik ben daar 1 bibbitje verloren. Die ligt dus nog ergens op het strand van Zoutelande, of is inmiddels met de zee richting andere continenten gevaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |