Veel commerciequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Is een marathonexpo echt de moeite om heen te gaan? Mijn vriend moet sowieso in Amsterdam zijn dus die kan ook mijn nr ophalen, vraag me af of ik er echt wat aan mis
Ik kan altijd nog schuiven door bijvoorbeeld de 5 uur Stormloop te laten vervallen of een korte afstand te gaan lopen. Er zit ruim een maand tussen de Mud Masters Marathon en de marathon van Rotterdam. Dus dat zou op zich nog wel moeten lukken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar je hebt in maart al een Mudmaster-marathon en de week erna die Stormbaas. Wordt het niet wat veel?
1 2 | [b]11 januari 2015 -PWN Egmond Halve Marathon[/b] [*] Spiritusbus - HM |
1 2 | [b]8 maart 2015 - [url=http://www.cpcloopdenhaag.nl/]City Pier City (Den Haag)[/url][/b] [*] Spiritusbus - HM |
1 2 | [b]12 April 2015 - Marathon Rotterdam (Rotterdam)[/b] [*] Spiritusbus - Marathon |
Correctquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:44 schreef Guard het volgende:
de inschrijving voor de CPC is toch nog niet geopend?
Ik ga er toch maar van uit dat die wedstrijd wel doorgaatquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:44 schreef Guard het volgende:
de inschrijving voor de CPC is toch nog niet geopend?
het was ook meer voor mezelf, al zal ik de CPC denk ik alleen op uitnodiging lopen, dus hoef ik toch niet zelf in te schrijven.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:55 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik ga er toch maar van uit dat die wedstrijd wel doorgaat
Hee, waar is je pandamasker gebleven?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:20 schreef Pandaplint het volgende:
De 4mijl foto's en filmpjes staan inmiddels ook online. Geen zweeffoto's
Maar wel een foto van hoe ik fluitend over de finish kom met zwabbervoetje
[ afbeelding ]
Ik schop mezelf nogal vaak tegen mijn eigen kuiten aan met de achterkant van m'n schoenenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:24 schreef Wolve000 het volgende:
Als dat je ergste zwabber is, dan hoef je je nergens zorgen om te maken.
Werd me wat te warmquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Hee, waar is je pandamasker gebleven?
Een bierglasquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
expo's zijn bij de evenementen waar aan ik mee doe zeer kleinschalig of gewoon niet......hoeveel wordt er over het algemeen gekocht op zo'n expo? heeft iemand hier bijv. wel eens een paar schoenen gekocht of alleen maar hebbedingetjes zoals bib bits etc.
M'n roze compressiekousenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
expo's zijn bij de evenementen waar aan ik mee doe zeer kleinschalig of gewoon niet......hoeveel wordt er over het algemeen gekocht op zo'n expo? heeft iemand hier bijv. wel eens een paar schoenen gekocht of alleen maar hebbedingetjes zoals bib bits etc.
ik ben nog nooit op zo'n expo geweest, maar t zou me niets verbazen als t allemaal duurder is op zo'n expoquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
Gezien hoe gretig allerlei merken hun waar aanprijzen op zo'n expo, lijkt me de exposure aldaar vrij lucratief.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ze hebben vaak juist marathon-expo-acties en salequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben nog nooit op zo'n expo geweest, maar t zou me niets verbazen als t allemaal duurder is op zo'n expo
* Ynske gaat googlen op bib bits
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Ze hebben vaak juist marathon-expo-acties en sale.
De verkoop ter plekke doet er niet echt toe. Meer opvallen en een positieve associatie creëren met je merk is het doel denk ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ja die zijn wel handig! En blijven goed zitten. EN geen gaatjes in je shirt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]* Ynske is naief
die bibdingen zijn handig
Als je ze eenmaal vastgeprutst hebt wel jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]* Ynske is naief
die bibdingen zijn handig
Ze blijven niet goed zitten als je je na 41 kilometer tussen golfbrekende palen door moet wurmen. Ik ben daar 1 bibbitje verloren. Die ligt dus nog ergens op het strand van Zoutelande, of is inmiddels met de zee richting andere continenten gevaren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja die zijn wel handig! En blijven goed zitten. EN geen gaatjes in je shirt.
En toch gebruik ik ze nooitJa, om alle speldjes bij elkaar te houden in m'n tas.
Enneh?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Als je ze eenmaal vastgeprutst hebt wel ja
Ik dacht dat ik daar wel wat beter in zou worden naarmate ik ze vaker gebruik, maar nee dus
Jij had toch ook van die stickers voor bibs gekocht?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ze blijven niet goed zitten als je je na 41 kilometer tussen golfbrekende palen door moet wurmen. Ik ben daar 1 bibbitje verloren. Die ligt dus nog ergens op het strand van Zoutelande, of is inmiddels met de zee richting andere continenten gevaren.
Nog niet. Ga ik voor de Zevenheuvelenloop wel doen ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij had toch ook van die stickers voor bibs gekocht?
Ik heb mijn portemonnee juist nooit mee naar evenementen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik heb standaard vier veiligheidspelden in mijn portemmonnee zitten
niet dus, maar ja ik ben ook lekker lang aan het prutsen met die dingen voordat ik vind dat mijn bib acceptabel hangt (dus niet scheef, of te ver off centre.... tja zoalderkamer autist he?quote:
Ze zullen het vast getest hebben, maar toch vraag ik me af hoe betrouwbaar dat is in regen of als je flink zweet. Of als het flink waait.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nog niet. Ga ik voor de Zevenheuvelenloop wel doen ja.
http://www.startnummerstickers.nl/
quote:
Grrrrr.quote:De afstand van 10 kilometer wordt bereikt pal voor de Coolsingel. Om de maximaal 10.000 lopers van deze kortere afstand toch tegemoet te komen, is de afstand dit jaar verlengd naar een kwart marathon, met ongeveer 500 meter. De tijd van zowel de 10 kilometer, als de kwart marathon wordt geregistreerd.
'Lopers kunnen dan hun persoonlijk record lopen,' zegt Van Keulen. 'En daarna kunnen ze nog die 500 meter naar de finish uitlopen over de Coolsingel ...
Ben benieuwd wat je er van vind.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:47 schreef pijll het volgende:
[..]
[..]
Grrrrr.
Dit is geen pijll-gecertificeerd verhaal.
Pijll no approvequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:47 schreef pijll het volgende:
[..]
[..]
Grrrrr.
Tuurlijk wel. Zelfs 2 pijl gecertificeerde loopjes in 1! Een gecertificeerde 10KM én 1/4 marathonquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:47 schreef pijll het volgende:
[..]
[..]
Grrrrr.
Dat zou echt niets voor mij zijn, gezien het eerder genoemde neurotisch gedrag dat de bib nooit recht hangt de eerste keerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Swets...... Pijll's wet in twijfel trekken tegenover de man zelf is een beetje het zelfde als Einstein vertellen dat hij het met E=MC2 bij het verkeerde eind hadquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zelfs 2 pijl gecertificeerde loopjes in 1! Een gecertificeerde 10KM én 1/4 marathon
Zowel de 10 km als de kwart marathon zijn exactquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:47 schreef pijll het volgende:
[..]
[..]
Grrrrr.
Mag ik in de OP?quote:Beste mossel,
Hiermee bevestigen wij jouw inschrijving voor de Marathon Rotterdam.
Op zondag 12 april 2015 ga jij in een unieke ambiance de 35e (jubileum)editie van het grootste ééndaagse sportevenement van Nederland beleven.
Je hebt je ingeschreven voor de Marathon in de categorie Mannen 35 .
Let op! De start is om 10.00 uur.
Dat was minder controversieel ;-)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Swets...... Pijll's wet in twijfel trekken tegenover de man zelf is een beetje het zelfde als Einstein vertellen dat hij het met E=MC2 bij het verkeerde eind had
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:58 schreef Happel het volgende:
Bedankt voor je inschrijving voor de Marathon Rotterdam op zondag 12 april 2015.
Jarenlang gezegd dat ik het wilde doen, dus nu de knoop doorgehakt.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:58 schreef Happel het volgende:
Bedankt voor je inschrijving voor de Marathon Rotterdam op zondag 12 april 2015.
Tof!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:58 schreef Happel het volgende:
Ik wilde zeggen "Je kan het parcours van Rotterdam al dromen" Maar ja....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:04 schreef YUR het volgende:
Ik vind het al bijna jammer dat ik me heb ingeschreven voor Parijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |