Nog niet. Ga ik voor de Zevenheuvelenloop wel doen ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij had toch ook van die stickers voor bibs gekocht?
Ik heb mijn portemonnee juist nooit mee naar evenementen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik heb standaard vier veiligheidspelden in mijn portemmonnee zitten
niet dus, maar ja ik ben ook lekker lang aan het prutsen met die dingen voordat ik vind dat mijn bib acceptabel hangt (dus niet scheef, of te ver off centre.... tja zoalderkamer autist he?quote:
Ze zullen het vast getest hebben, maar toch vraag ik me af hoe betrouwbaar dat is in regen of als je flink zweet. Of als het flink waait.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nog niet. Ga ik voor de Zevenheuvelenloop wel doen ja.
http://www.startnummerstickers.nl/
quote:
Grrrrr.quote:De afstand van 10 kilometer wordt bereikt pal voor de Coolsingel. Om de maximaal 10.000 lopers van deze kortere afstand toch tegemoet te komen, is de afstand dit jaar verlengd naar een kwart marathon, met ongeveer 500 meter. De tijd van zowel de 10 kilometer, als de kwart marathon wordt geregistreerd.
'Lopers kunnen dan hun persoonlijk record lopen,' zegt Van Keulen. 'En daarna kunnen ze nog die 500 meter naar de finish uitlopen over de Coolsingel ...
Ben benieuwd wat je er van vind.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:47 schreef pijll het volgende:
[..]
[..]
Grrrrr.
Dit is geen pijll-gecertificeerd verhaal.
Pijll no approvequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:47 schreef pijll het volgende:
[..]
[..]
Grrrrr.
Tuurlijk wel. Zelfs 2 pijl gecertificeerde loopjes in 1! Een gecertificeerde 10KM én 1/4 marathonquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:47 schreef pijll het volgende:
[..]
[..]
Grrrrr.
Dat zou echt niets voor mij zijn, gezien het eerder genoemde neurotisch gedrag dat de bib nooit recht hangt de eerste keerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Swets...... Pijll's wet in twijfel trekken tegenover de man zelf is een beetje het zelfde als Einstein vertellen dat hij het met E=MC2 bij het verkeerde eind hadquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zelfs 2 pijl gecertificeerde loopjes in 1! Een gecertificeerde 10KM én 1/4 marathon
Zowel de 10 km als de kwart marathon zijn exactquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:47 schreef pijll het volgende:
[..]
[..]
Grrrrr.
Mag ik in de OP?quote:Beste mossel,
Hiermee bevestigen wij jouw inschrijving voor de Marathon Rotterdam.
Op zondag 12 april 2015 ga jij in een unieke ambiance de 35e (jubileum)editie van het grootste ééndaagse sportevenement van Nederland beleven.
Je hebt je ingeschreven voor de Marathon in de categorie Mannen 35 .
Let op! De start is om 10.00 uur.
Dat was minder controversieel ;-)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Swets...... Pijll's wet in twijfel trekken tegenover de man zelf is een beetje het zelfde als Einstein vertellen dat hij het met E=MC2 bij het verkeerde eind had
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:58 schreef Happel het volgende:
Bedankt voor je inschrijving voor de Marathon Rotterdam op zondag 12 april 2015.
Jarenlang gezegd dat ik het wilde doen, dus nu de knoop doorgehakt.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:58 schreef Happel het volgende:
Bedankt voor je inschrijving voor de Marathon Rotterdam op zondag 12 april 2015.
Jarenlang gezegd dat ik het wilde doen, dus nu de knoop doorgehakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |