SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Park Run vanochtend met mams
Met Mulled Wine erna
Ja doei.
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
met kerstmutsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Park Run vanochtend met mams
Met Mulled Wine erna![]()
![]()
Een eend met..... wa??quote:Op woensdag 25 december 2013 13:49 schreef Twinky het volgende:
Ooooo het was lang geleden dat ik overdag had gelopen! Wat is de wereld dan mooi!!!
Bijv een eend met piemels!
[ afbeelding ]
http://www.endomondo.com/workouts/279374553/8778461
En er liepen heel veel mensen hard op eerste kerstdagmaar ik denk ook dat mensen die in de winter lopen (voor 1 januari
), dat zijn ook wel bikkels.
Het krijt, op de stijgerquote:Op woensdag 25 december 2013 13:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Een eend met..... wa??![]()
Ik heb de foto even opgeslagen en ga even inzoomen.
Twink anyhow: goed bezig!
Ze doet nu les 11 van Evy!quote:Op woensdag 25 december 2013 13:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Kreit op de stijger idd
Goed dat mams nog loopt trouwens!!Hoe ver loopt ze nu?
Oops, dat is eenquote:Op woensdag 25 december 2013 14:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Ben vanmorgen door het bos geweest maar het ging niet lekker. Mijn kuit protesteerde heuvelop en een spier in mijn linker bovenbeen zei bij een scherpe draai even "tats" en toen zakte ik door mijn been van de pijn en moest ik even met tranen in mijn ogen op de knieën op de grond blijven omdat ik geen kracht met dat been kon zetten. Even daarna liep ik weer door alsof er niks aan de hand was. Poosje terug voelde ik het ook al tijdens een cross maar daar kon ik nog met wat hinken weer door.
Klinkt als een spierscheuringquote:Op woensdag 25 december 2013 14:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Ben vanmorgen door het bos geweest maar het ging niet lekker. Mijn kuit protesteerde heuvelop en een spier in mijn linker bovenbeen zei bij een scherpe draai even "tats" en toen zakte ik door mijn been van de pijn en moest ik even met tranen in mijn ogen op de knieën op de grond blijven omdat ik geen kracht met dat been kon zetten. Even daarna liep ik weer door alsof er niks aan de hand was. Poosje terug voelde ik het ook al tijdens een cross maar daar kon ik nog met wat hinken weer door.
aii, dat klinkt niet goed!!quote:Op woensdag 25 december 2013 14:17 schreef Daywalk3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Lijkt me niet. 2 minuten later kon ik weer door en had ik nergens last van. Zal wel iets gekneld hebben gezeten ofzo. Spierscheuring is een blijvende pijn toch?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Klinkt als een spierscheuring
Misschien toch maar even rust pakken dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Heyheyhey, zo niet he?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oops, dat is eenSterkte ermee.
Nergens goed voor ook, dat bos, die crossjes, trails
tegen ons werd er vroeger altijd gezegd dat we "stevige Roomse knieen" hadden.quote:
Ah daar komt het door, ik ben niet katholiek opgevoed.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tegen ons werd er vroeger altijd gezegd dat we "stevige Roomse knieen" hadden.
Komt nu,na al die jeugd-jaren in de kerkbanken, alsnog ten goede
een stijger, is dat iets waar vliegboten aanmeren?quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:35 schreef Cynic het volgende:
Okay, ga me ook gewoon voor het roparun gebeuren aanmelden. Ben benieuwd of ze het team nog rond krijgen. Volgend jaar dus veel lopen! Morgenvroeg eerst trainen op de baan, zaterdag met de vereniging de traditionele 18 km duurloop en dan is het 5 januari alweer tijd voor Beltrum. En dan 2 weken later Westerbork!
alvast veel trainingsplezier toegewenst!quote:Op woensdag 25 december 2013 21:35 schreef Cynic het volgende:
Okay, ga me ook gewoon voor het roparun gebeuren aanmelden. Ben benieuwd of ze het team nog rond krijgen. Volgend jaar dus veel lopen! Morgenvroeg eerst trainen op de baan, zaterdag met de vereniging de traditionele 18 km duurloop en dan is het 5 januari alweer tijd voor Beltrum. En dan 2 weken later Westerbork!
Zou ik weer even in de WLWW mogen?quote:Beste Jero_nimo,
dank voor je inschrijving voor de 34 kilometer Trail!
| 1 2 | [b]04 Mei 2013 - [url=http://mudsweattrails.nl/koningvanspanje]Koning van Spanje Trail (Gulpen)[/url][/b] [*] Jero_nimo - 34km |
Donequote:Op woensdag 25 december 2013 21:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zou ik weer even in de WLWW mogen?
[ code verwijderd ]
Beetje kort na R'damquote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Niet ook wat voor jou? Mooie lange cross!
Ah 2 maandjes, wel iets kort voor de afstand ja. Maar deze kan je ook gewoon lekker meehobbelen natuurlijkquote:
Ander keertje maarquote:Op woensdag 25 december 2013 22:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ah 2 maandjes, wel iets kort voor de afstand ja. Maar deze kan je ook gewoon lekker meehobbelen natuurlijk.
Toch ben je veel te verstandig geworden de laatste tijd. Iets te maken met het vaderschapquote:
Ik las al een poos mee. Twijfelde of ik mee zou posten en werd nu aangemoedigd door de opmerking op 1 januari komen er weer allemaal nieuwelingen met goede voornemens posten.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Grappig dat we zelfs op kerst wat nieuwe posters hebben! Welkom en succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |