abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:09:31 #1
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_145357930

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:09:49 #2
45722 Dromer
pi_145357942
Dus hopen we onze rotzooi snel binnen te krijgen. ;)
pi_145358246
Ik heb altijd gedacht, ik mis een zaklamp in mijn leven! Maaaaar! Ik moet er;
• foto's mee kunnen maken,
• mee kunnen bellen,
• mijn smartphone opladen,
• iedereen in het openbaar laten genieten van mijn uitstekende muziek smaak - op de fiets ;)

Serieus, wie bedenkt dit?! 8)7
http://www.tinydeal.com/a(...)etorch-p-137993.html

[ Bericht 0% gewijzigd door NX op 09-10-2014 11:27:34 ]
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:28:24 #4
45722 Dromer
pi_145358520
Ik wil hem bijna hebben. Zo idioot is het. _O-
pi_145358652
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:19 schreef NX het volgende:
Ik heb altijd gedacht, ik mis een zaklamp in mijn leven! Maaaaar! Ik moet er;
• foto's mee kunnen maken,
• mee kunnen bellen,
• mijn smartphone opladen,
• iedereen in het openbaar laten genieten van mijn uitstekende muziek smaak - op de fiets ;)
Serieus, wie bedenkt dit?! 8)7
http://www.tinydeal.com/a(...)etorch-p-137993.html
Je moet gewoon connected kunnen zijn.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:35:06 #6
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145358742
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik wil er twee!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:35:13 #7
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145358746
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 07:53 schreef Holy_Goat het volgende:
http://m.banggood.com/Fen(...)1x18650-p-86717.html
Is dit nou zo een 'auto koplamp' zaklamp, waar eerder over gesproken werd? As in: serieus dikke zaklamp met nogal wat licht.
Nadeel lijkt me dit batterij type, heb natuurlijk wel weer batterijen nodig en nieuwe lader
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 08:48 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
:P
Maar goed, die HID die ook genoemd werd, dat is wel een heel ander niveau licht dan :P Maar inderdaad ik ben een aan/uit gebruiker, niet een behoorlijke tijd aan laten staan gebruiker.
Zijn er nog goede alternatieven?
HID is alleen voor de liefhebber. In de praktijk is het nogal onhandelbaar :P

Ik zal het even goed uitleggen want die apen hier schrikken mensen af om een mooie zaklamp te kopen.

De "800/1000 lumen" cree xml led lamp was een aantal jaren geleden gewoon waanzinnig en zo sterk als een "autokoplamp". Ondertussen hebben ze multi led lampen op de markt gebracht waardoor je richting de 3000 lumen gaat. De extra 2000 lumen ervaart ons oog echter niet als 3 keer zoveel licht. Laat het duidelijk zijn, 1000 lumen is een hele mooie bak licht ^O^

Hoe wil je die 1000 lumen bereiken? Je zult de led moeten aanjagen met hogere voltage dus kom je automatisch uit bij de 18650 batterij. Dat zit ook in je laptop en elektrische auto. Er zijn 2 uitzonderingen van topmerk Fenix de tk41 en tk45, die bereikt deze voltage met 8xAA batterijen. 8xAA weegt echter bijzonder veel en telkens 8 batterijen opladen is een hoop werk.

Lumen is natuurlijk alleen een richtpunt om een juiste keuze te vormen. Een 3000 lumen lamp eet graag 4 x18650, dat kost een hoop geld en is een groot log apparaat. Wil je iets gewoon in je binnenzak kunnen steken dan is 1x 18650 met zo'n 1000 lumen een perfecte keus. Voor dichtbij schijnen gebruik je een kleine lens en voor ver werpen een grotere lens. Je moet dus allerlei eigenschappen afwegen om tot een juiste keuze te komen.

De Fenix pd35 is een mooi compacte felle lamp. Met 1x18650 hoef je ook niet zo te letten op "onderhoud". Met meerdere 18650 moet je zorgen dat de voltages gelijk zijn om problemen te voorkomen.

De aanschaf van 18650 kost inderdaad weer extra geld. Maar voor een enkele zaklamp ben je voor zo'n 25 euro klaar met een prima lader en 2 batterijen. Dan doel ik op de nkon shop met de nitecore 2-lader + 18650 van 5 euro.

LET OP, koop altijd een 18650 met protection. Zo'n batterij wilt graag tussen de 3v en 4.2v blijven zitten anders willen ze gaan knetteren. Klinkt eng maar dat valt in de praktijk wel mee. Zo'n protection schakelt de batterij uit als je slordig bezig bent. Daarom adviseren wij alleen a-merk batterijen, sanyo, panasonic, lg waar dan een andere label omheen zit met protection. Het is ook handig om de batterijen niet onnodig in de lader te laten zitten.

Ik moest overigens 2 maanden wachten bij fasttech op 18650 batterijen omdat de post werd teruggestuurd. Het moest via de boot door de nieuwe regels!!! 8)7 Misschien dat banggood de betere keus is geworden.

edit: In Nederland kost de Fenix 70 euro met 5 jaar garantie. Lijkt mij een makkelijke keus om niet uit China te halen.

[ Bericht 1% gewijzigd door monkeybrain op 09-10-2014 11:44:08 ]
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:36:24 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145358788
Ik haal mijn batterijen echt alleen bij Nkon. Ik gebruik ze voor mijn elektrische sigaret en daarmee wil ik geen onnodig risico nemen. Teardowns van sommige chinese batterijen zijn echt om te janken.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:42:00 #9
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145358976
quote:
11s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:36 schreef Catch22- het volgende:
Ik haal mijn batterijen echt alleen bij Nkon. Ik gebruik ze voor mijn elektrische sigaret en daarmee wil ik geen onnodig risico nemen. Teardowns van sommige chinese batterijen zijn echt om te janken.
Ultrafire 18650 is extra goed voor sigaretten :P
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:44:05 #10
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145359039
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ultrafire 18650 is extra goed voor sigaretten :P
Nee, die hebben een te lage amp-limiet. Sony VTC4/5 zijn the ones to have. En sommige efests.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_145360244
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:28 schreef Dromer het volgende:
Ik wil hem bijna hebben. Zo idioot is het. _O-
Ik lach dubbel toen ik het zag, wtf! _O-

quote:
11s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik wil er twee!
Ga je op survival met dat ding? :s) :P
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:34:21 #12
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_145360698
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 08:48 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
:P
Maar goed, die HID die ook genoemd werd, dat is wel een heel ander niveau licht dan :P Maar inderdaad ik ben een aan/uit gebruiker, niet een behoorlijke tijd aan laten staan gebruiker.
Zijn er nog goede alternatieven?
ja, ik heb deze al jaren.. werkt perfect, schijnt echt ver, kost je niet je maandsalaris, onbreekbaar, niet achterlijk groot, en werkt op 2x 18650
http://www.dx.com/p/fandy(...)0-91136#.VDZjn2ccR2Y
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_145360998
toenet kwam er een pakketje binnen met een telefoon voor mijn tante.
Maar dit keer zat er ook een gele sticker op met erop:
'goederen die niet voldoen aan de voorwaarden van de artikelen 9 en 10
van het verdrag tot oprichting van de europese gemeenschap'

wat betekent dit? er is niks weg uit het pakketje en ik heb ook geen douane kosten hoeven te betalen.
Op internet vind ik er ook niets over, behalve dat de artikelen 9 en 10 op het verdrag van Rome slaan.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:59:45 #14
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_145361392
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:46 schreef badschaap het volgende:
van het verdrag tot oprichting van de europese gemeenschap'
heffing van btw, invoerrechten en accijns bij onregelmatige invoer

http://www.europesefiscal(...)lmatige%20invoer.pdf
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_145361781
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:59 schreef mickeyD het volgende:
[..]
heffing van btw, invoerrechten en accijns bij onregelmatige invoer
http://www.europesefiscal(...)lmatige%20invoer.pdf
krijg ik nou nog een rekening dan?
pi_145362019
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
krijg ik nou nog een rekening dan?
Volgens een link die ik heb gevonden op Tweakers niet...
http://www.evilnickname.o(...)appropriate-warning/

bron; http://gathering.tweakers(...)ge/42953392#42953392
pi_145362075
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:16 schreef NX het volgende:
[..]
Volgens een link die ik heb gevonden op Tweakers niet...
http://www.evilnickname.o(...)appropriate-warning/
bron; http://gathering.tweakers(...)ge/42953392#42953392
Ohh zo. Dankjewel :s)
  donderdag 9 oktober 2014 @ 16:02:14 #18
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_145366539
Net mijn iPhone 5 binnenkregen!
Kreeg er zelfs een tracking bij, en dat voor de prijs van 6 euro!
:')

Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 16:23:39 #19
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145367159
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:02 schreef bobbernaut het volgende:
Net mijn iPhone 5 binnenkregen!
Kreeg er zelfs een tracking bij, en dat voor de prijs van 6 euro!
:')
[ afbeelding ]
Boffen hey!
Die handtekening is ook wel erg :D !
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 9 oktober 2014 @ 16:29:53 #20
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145367366
http://www.ebay.com/itm/N(...)a-N820-/281382450803
Besteld, even een toestel repareren :D.

Nokia _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 09-10-2014 16:39:52 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 9 oktober 2014 @ 16:55:05 #21
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_145368131
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Boffen hey!
Die handtekening is ook wel erg :D !
:') ¤úß
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 18:22:15 #22
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145370673
Earson binnen van banggood, 22e besteld. Chill dingetje zeg
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_145370765
Ik vraag me altijd af wat er gebeurd met je pakketje als er 'Departure from outward office of exchange' staat. Lijkt me dat zo'n vliegtuig binnen een dag in Nederland is. Wat doet hij in die andere 10 dagen wel niet dan? :P
  donderdag 9 oktober 2014 @ 18:36:16 #24
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_145371030
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:26 schreef igi0n het volgende:
Ik vraag me altijd af wat er gebeurd met je pakketje als er 'Departure from outward office of exchange' staat. Lijkt me dat zo'n vliegtuig binnen een dag in Nederland is. Wat doet hij in die andere 10 dagen wel niet dan? :P
Taxiën.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  donderdag 9 oktober 2014 @ 18:39:35 #25
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_145371130
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:26 schreef igi0n het volgende:
Wachten tot de kaboutertjes hem eruit halen.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 20:49:49 #26
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_145375992
Mijn Chinese beveiligingscamera is vandaag ook binnen gekomen. Op mijn verjaardag. Leuk verjaardagscadeau. Ding is wel kleiner dan ik had verwacht

En heb geen invoerbelasting hoeven betalen :+
  donderdag 9 oktober 2014 @ 20:51:21 #27
314372 Goddelijker
pi_145376054
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 20:49 schreef .Neovo. het volgende:
Mijn Chinese beveiligingscamera is vandaag ook binnen gekomen. Op mijn verjaardag. Leuk verjaardagscadeau. Ding is wel kleiner dan ik had verwacht
Review?
pi_145377740
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 20:49 schreef .Neovo. het volgende:

Welke? Gefeliciteerd trouwens
You can't be late if you don't show up.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 22:14:56 #29
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_145378865
Review zal ik binnenkort wel maken, als ik tijd heb. Misschien stream ik zelfs wel, kunnen jullie zelf oordelen :P

Ding is een Escam QD520 Peashooter van banggood
pi_145380522
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:14 schreef .Neovo. het volgende:
Review zal ik binnenkort wel maken, als ik tijd heb. Misschien stream ik zelfs wel, kunnen jullie zelf oordelen :P

Ding is een Escam QD520 Peashooter van banggood
Ah die heb ik ook, werken prima niks op aan te merken :)
pi_145380789
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
potverdomme, nu zit hij weer in mijn kop xD

Hallo China!? Hallo Amsterdam!? Hallo Roesland!? Hallo Turkye!? Hallo America wait, Ameria wait wait! Hallo Japan! I don't understand you.. you focking tolk to mie!
DIGITAL MAN! _O-

Geweldige mashup hieronder :P

ff loopen:

quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[..]
HID is alleen voor de liefhebber. In de praktijk is het nogal onhandelbaar :P
Ik zal het even goed uitleggen want die apen hier schrikken mensen af om een mooie zaklamp te kopen.
De "800/1000 lumen" cree xml led lamp was een aantal jaren geleden gewoon waanzinnig en zo sterk als een "autokoplamp". Ondertussen hebben ze multi led lampen op de markt gebracht waardoor je richting de 3000 lumen gaat. De extra 2000 lumen ervaart ons oog echter niet als 3 keer zoveel licht. Laat het duidelijk zijn, 1000 lumen is een hele mooie bak licht ^O^
Hoe wil je die 1000 lumen bereiken? Je zult de led moeten aanjagen met hogere voltage dus kom je automatisch uit bij de 18650 batterij. Dat zit ook in je laptop en elektrische auto. Er zijn 2 uitzonderingen van topmerk Fenix de tk41 en tk45, die bereikt deze voltage met 8xAA batterijen. 8xAA weegt echter bijzonder veel en telkens 8 batterijen opladen is een hoop werk.
Lumen is natuurlijk alleen een richtpunt om een juiste keuze te vormen. Een 3000 lumen lamp eet graag 4 x18650, dat kost een hoop geld en is een groot log apparaat. Wil je iets gewoon in je binnenzak kunnen steken dan is 1x 18650 met zo'n 1000 lumen een perfecte keus. Voor dichtbij schijnen gebruik je een kleine lens en voor ver werpen een grotere lens. Je moet dus allerlei eigenschappen afwegen om tot een juiste keuze te komen.
De Fenix pd35 is een mooi compacte felle lamp. Met 1x18650 hoef je ook niet zo te letten op "onderhoud". Met meerdere 18650 moet je zorgen dat de voltages gelijk zijn om problemen te voorkomen.
De aanschaf van 18650 kost inderdaad weer extra geld. Maar voor een enkele zaklamp ben je voor zo'n 25 euro klaar met een prima lader en 2 batterijen. Dan doel ik op de nkon shop met de nitecore 2-lader + 18650 van 5 euro.
LET OP, koop altijd een 18650 met protection. Zo'n batterij wilt graag tussen de 3v en 4.2v blijven zitten anders willen ze gaan knetteren. Klinkt eng maar dat valt in de praktijk wel mee. Zo'n protection schakelt de batterij uit als je slordig bezig bent. Daarom adviseren wij alleen a-merk batterijen, sanyo, panasonic, lg waar dan een andere label omheen zit met protection. Het is ook handig om de batterijen niet onnodig in de lader te laten zitten.
Ik moest overigens 2 maanden wachten bij fasttech op 18650 batterijen omdat de post werd teruggestuurd. Het moest via de boot door de nieuwe regels!!! 8)7 Misschien dat banggood de betere keus is geworden.
edit: In Nederland kost de Fenix 70 euro met 5 jaar garantie. Lijkt mij een makkelijke keus om niet uit China te halen.
Shiznuts 2.0 hoor ^O^
prima postje

quote:
11s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:36 schreef Catch22- het volgende:
Geen risico willen nemen, maar wel aan een elektrische sigaret lopen lurken :+
  donderdag 9 oktober 2014 @ 23:59:30 #33
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145382079
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 23:27 schreef Downstar het volgende:

[..]

Geen risico willen nemen, maar wel aan een elektrische sigaret lopen lurken :+
ik gebruik alleen veilige dingen met goede accus en goede vloeistof. Is niks gevaarlijks aan
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_145382091
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 23:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik gebruik alleen veilige dingen met goede accus en goede vloeistof. Is niks gevaarlijks aan
_O-
pi_145382357
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 23:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
En waar baseer jij goede vloeistof op?
volgens mij kan niks van dat spul goed voor je zijn :')..

maargoed iedereen zijn eigen keus natuurlijk, maar vond het wel wonderbaarlijk
dat melde geen risico te willen nemen, maar wel aan die dingen zit :P haha
pi_145382441
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 15:24 schreef mickeyD het volgende:
[..]
voor de niet weters: DX heeft zelf ook wel wat handel, maar is voornamelijk een soort marktplaats waar fabrikanten/leveranciers hun handel op kunnen slijten.. alle bestelde goederen/items komen dus niet persé uit het magazijn van DX zelf.
een jaar geleden ofzo kon je onderaan de item pagina nog in licht grijs zien welke leverancier het item geplaatst had, maar dat zie ik niet meer..
er waren namelijk nogal wat "leveranciers/producenten" die hun handel op DX plaatsten voor er 1 item gefabriceerd was, met achterlijke levertijden tot gevolg.
goeie tip is: lees de reviews voor je besteld of er klachten zijn, of backorders..
Wist ik inderdaad niet, thanks! :) Goed om te weten...

quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:01 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
dx is kut..
Ik bestel trouwens die sim adapters op eBay gewoon uit Europa. Heb je ze ook voor 1 euro en binnen 3 dagen in huis (meestal vanuit Engeland of Duitsland)
Dat heb ik dit weekend ook gedaan. Zondag bericht dat ze in duitsland op de post gingen, dinsdag binnen. ^O^
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 00:30:46 #37
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145382956
Ik heb in dit deel nog geen lijstje gepost :p

http://www.banggood.com/A(...)r-Tool-p-939725.html
You know, for when the zombies come en je tactical shotgun leeg is...

Om daarna lekker te gaan chillen met een whiskytje, en vermits drinkbaar water schaars is in zombietijden :

http://www.banggood.com/8(...)-Rocks-p-917914.html

En voor als je die ene pen kwijt bent :

http://www.banggood.com/A(...)reaker-p-936549.html

En dan wil je natuurlijk wel een beetje muziek/podcasts kunnen luisteren tijdens het zombiekillen :

http://www.banggood.com/W(...)-Phone-p-926533.html

Voor in je Hummer op het dashboard ofzo :

http://www.banggood.com/C(...)Tablet-p-938686.html

Je mag raden welke 4 van de 5 er onderweg zijn naar mij (hoop ik, als freakin' BangGood bijraakt met orders!)
Alvast op voorhand mijn excuses voor eventuele aankopen ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door dodge_911 op 10-10-2014 00:36:36 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_145383049
Als je lol wil hebben moet je het topic van vandaag op iBOOD gaan volgen. _O-
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 00:39:56 #39
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145383194
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 00:34 schreef Iemand91 het volgende:
Je zou daar nu moeten gaan posten : die van jou haalt ook geen 5600 mAh aan z'n usbpoort :)

Btw, is er hier interesse in een shootout van 4 USB-testers? Die heb ik 'n tijdje geleden geschreven voor dat andere forum. Mag die hier ook? *)
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 00:43:53 #40
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145383258
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 00:39 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Je zou daar nu moeten gaan posten : die van jou haalt ook geen 5600 mAh aan z'n usbpoort :)
Btw, is er hier interesse in een shootout van 4 USB-testers? Die heb ik 'n tijdje geleden geschreven voor dat andere forum. Mag die hier ook? *)
Na klar. Shootouts zijn altijd welkom. :Y
quote:
More like... MrHandsoff. :{w :P

Wel oppassen met zo'n Kobutan, hè... dan word je al snel van slachtoffer dader...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_145385416
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 00:30 schreef dodge_911 het volgende:
Ik heb in dit deel nog geen lijstje gepost :p
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/A(...)r-Tool-p-939725.html
You know, for when the zombies come en je tactical shotgun leeg is...

Om daarna lekker te gaan chillen met een whiskytje, en vermits drinkbaar water schaars is in zombietijden :
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/8(...)-Rocks-p-917914.html

En voor als je die ene pen kwijt bent :
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/A(...)reaker-p-936549.html

En dan wil je natuurlijk wel een beetje muziek/podcasts kunnen luisteren tijdens het zombiekillen :
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/W(...)-Phone-p-926533.html

Voor in je Hummer op het dashboard ofzo :
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/C(...)Tablet-p-938686.html

Je mag raden welke 4 van de 5 er onderweg zijn naar mij (hoop ik, als freakin' BangGood bijraakt met orders!)
Alvast op voorhand mijn excuses voor eventuele aankopen ;)
Moar lists :D
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:32:37 #42
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145385814
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 00:09 schreef Downstar het volgende:

[..]

En waar baseer jij goede vloeistof op?
volgens mij kan niks van dat spul goed voor je zijn :')..

maargoed iedereen zijn eigen keus natuurlijk, maar vond het wel wonderbaarlijk
dat melde geen risico te willen nemen, maar wel aan die dingen zit :P haha
snap ik. De producenten vloeistoffen die ik damp worden door instanties als de voedsel en waren autoriteit gecontroleerd. En daarbij is er in geen test ooit iets aangetroffen wat slecht voor je is. Buiten de nicotine. Dat is net zo slecht voor je als cafeïne.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_145386142
quote:
oh oh oh wat een zooitje weer daar...
Kwam gelijk even hier kijken of iemand het al had gespot ;)
Tis qua design wel een behoorlijke clone.
pi_145386381
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 08:58 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
oh oh oh wat een zooitje weer daar...
Kwam gelijk even hier kijken of iemand het al had gespot ;)
Tis qua design wel een behoorlijke clone.
Dat is waarschijnlijk gewoon een Xiaomi met een ander logootje erop hoor.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:16:36 #45
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_145386732
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 09:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk gewoon een Xiaomi met een ander logootje erop hoor.
Ben wel benieuwd. Vast wel iemand die hem heeft besteld ;)
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:38:44 #47
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145386911
MATEK USB Power Monitor vs KCX-017

In deze korte review zet ik een aantal USB-testers tegenover elkaar.

Omdat ik wel eens wou weten wat er qua energie in mijn diverse gadgets ging eerst ’n Charger Doctor aangeschaft. Maar die geeft me, imho, niet genoeg informatie. Daarom verder gezocht en op DX de KCX-017 gevonden. Deze beviel me zo goed, dat ik er nog 3 bij bestelde. Daarna vond ik er nog enkele, waaronder 2 OLED modellen. Op BG kwam ik de Matek UPM tegen. Leek me wel wat, dus meteen 2 besteld :)

Down to brass tacks :

KCX-017 USB tester

Handig ding, mede door de weergave van meerdere waarden (voltage, amerage en capaciteit) op het vrij kleine lcd-scherm. Wil je precies gaan meten, zonder invloed van de meter, kan je de meter nog apart voeden via micro-usb. Bediening gebeurt met een klein knopje. Bevalt me zo hard, dat ik er nog wat heb besteld.

MATEK USB Power Monitor

Op het eerste zicht, een verbetering tegenover de KCX-017, groter scherm, instelbare timer en bovenop voltage, amperage, capaciteit ook nog weergave van wattage.
Minder is dat er geen geheugenfunctie is, dus bij verlies van power wordt het geheugen gewist. Ook is het formaat van de monitor iets minder handig vanwege het stick-formaat in tegenstelling tot de dongle met kabel zoals de KCX-017.
De instelbare timer is in stappen van 10 minuten in te stellen tot 60 minuten of je kan 'm uitschakelen. Da’s een meh-punt voor me, omdat ik op ’n uur helemaal geen Xiaomi powerbank krijg opgeladen :)
Minpuntje is de 'behuizing' : da's basically gewoon een shrinkwrapje rond wat circuitboard.
Ga ik er nog bestellen ? Waarschijnlijk niet. ik ga ze bij m’n powerbanks gebruiken bij het laden van divers spul.

Kort :

MATEK USB Power Monitor
Pro :[list]
• Wattage weergave
• Instelbare timer
[/list]
Con :[list]
• Geen memory
• Geen backlight
• 1 waarde wordt weergegeven
• 'behuizing' = shrink-wrap
[/list]
Meh :[list]
• Instelbare timer tot 60 minuten
• USB-stick-formaat ipv dongle met kabel
[/list]
Leverancier : Banggood

KCX-017

Pro :[list]
• Meerdere waarden worden weergegeven
• Aparte ingang voor voeding
• 10 geheugenplaatsen
[/list]
Meh :[list]
• Klein scherm
• Backlight
[/list]
Leverancier : Dealextreme

Omdat ik, na mijn queeste naar een goeie, bang-for-your-buck (omdat ik er voor elke powerbank 1 wilde) LCD USB power thingamajig meter kajigger nog wat uitgebreidere OLED modellen tegenkwam, kon ik er niet aan weerstaan om deze ook te bestellen.
Source voor beide OLED testers was eBay, ik kon ze bij the usual suspects nog niet vinden.

Links :
Efan & Haoqixin USB 3.0 Meter : http://www.benl.ebay.be/itm/400742726852
USB Voltage Tester : http://www.benl.ebay.be/itm/281346507482 Nu ook verkrijgbaar bij BangGood voor ¤6,90, best 'n okaye prijs imho...

Efan & Haoqixin USB 3.0 Meter

ordered : 2014-07-25 / delivered : 2014-08-05
via Economy International Shipping - Hong Kong Post in 11 dagen

Pro’s :
- Vrij stevige plexi geschroefde behuizing.
- 10 Geheugenplaatsen
- USB3 (niet dat dat nu belangrijk is, maar leuk naar de toekomst toe)
- groot omkeerbaar OLED scherm met weergave van voltage en amperage op de eerste lijn en capaciteit en verstreken tijd/wattage op de tweede

Con’s :
- prijs is vrij stevig

Bediening :
Met 1 knop op de achterkant :
- 1 korte druk op de knop keert het scherm op z’n kop, handig in bepaalde omstandigheden.
- 1 lange druk gaat door naar de volgende geheugenplaats en reset deze.
- 2 korte drukken brengt je in browse-mode, zodat je je huidige waarde kan vergelijken met een andere geheugenbank (denk ik :))

Conclusie :
Deze meter is niet zozeer bang-for-your-buck, maar gewoon freakin’ nice! Een hebbedingetje met nut.
Basically is het een combinatie van de meeste features van de in de vorige review besproken Matek en KCX met een OLED scherm.

USB Voltage Tester

ordered : 2014-07-25 / delivered : 2014-08-08
via Economy International Shipping - China Kong Post in 14 dagen

Pro’s :
- prijs
- OLED scherm met weergave van voltage en wattage op de eerste lijn en amperage en capaciteit op de tweede

Con’s :
- geen behuizing
- geen geheugen
- lijkt fragiel (zal de tijd uitwijzen :)

Bediening :
Put USB Male in USB Female on Male side. Repeat on Female side. Watch. :9

Conclusie :
Bang-for-your-buck usb metertje, what more can I say. Eerder richting budget zelfs, vanwege het ontbreken van 1 of andere vorm van case. Ik zie nog markt voor Tweakers met 'n 3D-printer :D
Maar het doet wat het moet doen, en naar behoren. Ideaal voor monitoring van het laden van je powerbank.

LCD vs OLED USB Tester Ultimate shootout!
And the winner is :
KCX-017.

Waarom?
Geeft weer wat belangrijk is, voltage, amperage en capaciteit. Heeft daarbovenop 10 geheugenplekken.
En is last but not least niet duur. Ik heb 'm zelf ook. 5 keer :F en nog 3 stuks in backorder bij DX ;w

De Matek mist geheugen en backlight. De OLED USB Voltage Tester zou ook kanshebber zijn, moest hij een behuizing hebben en geheugen. De Efan & Haoxiquin is leuk, maar duur en valt daardoor af voor bang-for-your-buck.

[ Bericht 0% gewijzigd door dodge_911 op 10-10-2014 09:45:43 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:49:20 #48
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145387120
Je zou ze eigenlijk moeten testen tov een echte goede tester om te zien hoe nauwkeurig ze zijn...
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:06:37 #49
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145387476
Kreeg van brainwavz coupon code in de inbox van de Brainwavz Delta die ik laatst gereviewed heb dus laat ik die maar even sharen:

quote:
Right now the Deltas can be purchased at Amazon.com for $12.50 (non mic) and $15.50 (w/mic) after coupon.
Coupon code: VLSBT24S
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:49:25 #50
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_145388372
Dus ik vroeg me al af waarom het zo stil was rondom mn dg450 die ik 2 oktober besteld had....

Dear customer,

This is comebuy.

We are sorry to tell you that as we are informed that your goods on order 200003 is out of stock now, we suggest you could choose another or ask for the refund. Terribly sorry for the inconvenience.

Looking forward to your reply.

Wish you a nice day!

Liz

Gloeiende gloeiende... komen ze nu een keer mee.. :( }:|
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:59:58 #51
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145388663
quote:
16s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:06 schreef tokko1 het volgende:
Kreeg van brainwavz coupon code in de inbox van de Brainwavz Delta die ik laatst gereviewed heb dus laat ik die maar even sharen:
[..]
Die heb ik ook, heb ze aan mijn vriendin gegeven, vond het echt niks. Qua pasvorm en qua geluid.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:14:06 #52
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145391069
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 09:49 schreef Catch22- het volgende:
Je zou ze eigenlijk moeten testen tov een echte goede tester om te zien hoe nauwkeurig ze zijn...
Ik heb begin deze week deze besteld :
link | afbeelding
Dus, dan kan ik vergelijken...
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:16:04 #53
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145391149
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:14 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ik heb begin deze week deze besteld :

http://www.chinabuye.com/(...)gy-tester-white-gray

Dus, dan kan ik vergelijken...

vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:17:02 #54
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145391201
Blijkbaar moet ik nog wennen aan de fok-editor }:|

[ Bericht 19% gewijzigd door dodge_911 op 10-10-2014 12:23:29 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:25:25 #55
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_145393305
De postbode heeft volgens mij ook genoeg van mn bestelgedrag, legt nu de aangetekende pakketjes al onder de tafel in mn achtertuin als ik niet thuis ben :')
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:52:43 #56
314372 Goddelijker
pi_145394446
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:25 schreef iScream. het volgende:
De postbode heeft volgens mij ook genoeg van mn bestelgedrag, legt nu de aangetekende pakketjes al onder de tafel in mn achtertuin als ik niet thuis ben :')
De bezorger hier duwt hem door de brievenbus als dat past en tekent zelf.
Want al paar keer via internet een handtekening gezien en naam, terwijl ie niet aangebeld heeft. _O-
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:53:50 #57
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_145394492
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De bezorger hier duwt hem door de brievenbus als dat past en tekent zelf.
Want al paar keer via internet een handtekening gezien en naam, terwijl ie niet aangebeld heeft. _O-
Haha dat doet ie bij mij ook al een paar maand ja, grotere pakjes gingen voorheen naar de buren of postkantoor retour, maar daar heeft ie blijkbaar ook al genoeg van..
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:54:44 #58
314372 Goddelijker
pi_145394523
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:53 schreef iScream. het volgende:
[..]
Haha dat doet ie bij mij ook al een paar maand ja, grotere pakjes gingen voorheen naar de buren of postkantoor retour, maar daar heeft ie blijkbaar ook al genoeg van..
Zolang alles maar aankomt vind ik het best.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:01:46 #59
116613 NX
mixin...
pi_145394856
De MiPad voor $237.99 bij BG! :o Ik twijfel : :D
bron:
http://chinakorting.nl/co(...)6gb-wit-voor-237-99/

[ Bericht 0% gewijzigd door NX op 10-10-2014 14:27:46 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:11:20 #60
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145395228
FiiO X1 is binnen (Amazon.de though, 89,99 EUR)! *O*

* shiznuts verder koffer inpakken doet...
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:12:02 #61
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_145395250
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:01 schreef NX het volgende:
De MiPad voor 237.99 bij BG! :o Ik twijfel : :D
bron: http://chinakorting.nl/co(...)6gb-wit-voor-237-99/
Meh.. te klein.. :N
Ik twijfel over de Venstar 4050... als ie nou zwart was...
http://www.banggood.com/V(...)Tablet-p-937830.html
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:26:19 #62
116613 NX
mixin...
pi_145395791
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit, ik moet eerst eens even inlezen wat dit nou precies is :P
http://www.fiio.com.cn/products/index.aspx?MenuID=105026016

quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:12 schreef Snowballed het volgende:
Vind je? Venstar (nooit van gehoord) is nou niet direct een tablet waar ik warm van wordt, en je vergelijkt een $100 tablet met een $300 tablet :?

MiPad, mooi formaat, scherm grootte kan voor sommigen een minpunt zijn alleen heeft het wel een uitstekende community, krachtige hardware, software / updates, schermresolutie, etc.! :)
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:41:50 #63
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_145396338
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:26 schreef NX het volgende:
Vind je? Venstar (nooit van gehoord) is nou niet direct een tablet waar ik warm van wordt, en je vergelijkt een $100 tablet met een $300 tablet :?
Ja ik weet het.. :P
Dat zeg.. ik twijfel nog.. lol

Nee de keuze was voor mij een Pipo p4 of die Venstar.. zo ongeveer..

De Venstar.. is de helft goedkoper.. dan kan ik nog eens een andere kopen en hoef ik geen jaren met die Pipo te doen.... en eigenlijk heb ik die hoge specs nog niet echt nodig..

En de Pipo... tja dan heb je wel direct iets leuks waarmee ik een poosje vooruit kan..
Maar dan moet ie niet stuk gaan..
Dus appels en peren inderdaad.. :Y Maar iig niet te klein..

iig moet ik ook nog even een Earson bestellen.. dan hoeft de tablet niet mee in bad.. :X

Maar zo eerst maar eens ff kijken waar ik mn Doogee nu het beste kan halen..

Enne.. die koers gaat weer de goede kant op!

[ Bericht 1% gewijzigd door Snowballed op 10-10-2014 14:47:39 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:58:05 #64
116613 NX
mixin...
pi_145396858
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja ik weet het.. :P
Dat zeg.. ik twijfel nog.. lol
Nee de keuze was voor mij een Pipo p4 of die Venstar.. zo ongeveer..
De Venstar.. is de helft goedkoper.. dan kan ik nog eens een andere kopen en hoef ik geen jaren met die Pipo te doen.... en eigenlijk heb ik die hoge specs nog niet echt nodig..
En de Pipo... tja dan heb je wel direct iets leuks waarmee ik een poosje vooruit kan..
Maar dan moet ie niet stuk gaan..
Dus appels en peren inderdaad.. :Y Maar iig niet te klein..
iig moet ik ook nog even een Earson bestellen.. dan hoeft de tablet niet mee in bad.. :X
Maar zo eerst maar eens ff kijken waar ik mn Doogee nu het beste kan halen..
Enne.. die koers gaat weer de goede kant op!
Heheh. Ik snap het maar eerst over de Earson, ben je net niet te laat? 30% coupon code was dacht ik tot en met gisteren? - werkt nog steeds! Heb een dag of 2 geleden toch maar 1 besteld naar aanleiding van de post van Shiznuts, toch handig met kerst/sinterklaas :D

Over de tablet, Pipo P8 of de P1 heeft bijvoorbeeld hele goede specs alleen vind ik de bezels te dik, vooral als je kijkt naar de P1, het lijkt op een ouderwets tablet met 2014 specs :{ Het ziet er niet uit - Ik ben geen bezel man dat moge duidelijk :P

iFive Mini 4 is ook misschien interessant voor je (vind het zelf ook een erg mooie tablet - wel 8")? Net zoals de Xiaomi heeft deze ook geen GPS maar wel top specs en voor mijn gevoel net zo goed als een Onda/Pipo.

Ik kijk ook vooral naar de community erachter en de updates (wel of niet) die er komen, ik begreep dat je van iFive bijvoorbeeld niet echt support kan verwachten, moet je echt bij de community zijn, Pipo is daar wat beter in, Onda semi en Xiaomi, tja, geen slecht woord over de service/community gehoord. Bij Freaktabs bijvoorbeeld kun je snel zien welk merk/tablet populair is :) (aantal reacties/posts/etc).

Voor mijn gevoel is er ook maar een beperkt keuze, als ik kijk naar wat ik zoek in een tablet, de Xiaomi en iFive hebben op dit moment mijn voorkeur, specificaties wise wint Pipo. Ik twijfelde alleen over de Xiaomi in verband met de prijs, voor dat geld kan kon ik 2x de iFive mini 4 kopen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door NX op 10-10-2014 15:37:47 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:26:56 #65
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145397630
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:12 schreef Snowballed het volgende:

[..]

1024x600 op 10.1" :N
Zoals al gezegd geef iets meer uit voor iets met community en een Rk3288. Zoals hierboven dus ook al aangehaald.

Maar goed zoals zelf aangeeft, 100$ is nog een keer te overzien mocht het niets zijn.
pi_145397704
quote:
Niet nodig, ik zit er al in.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:02:12 #67
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_145398749
Mocht iemand naar een korting zoeken voor de Brainwavz S5, ik kreeg vandaag deze toegestuurd van mp4nation. LKJ3HFS is goed voor $ 30,- minder.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:33:50 #68
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145401816
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die stickers doen wel afbreuk aan het geheel _O-
Shiz kennende gaat de faux hout er gelijk op! :Y
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:39:50 #69
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145401967
Niet zo van de decals. ;(
Maar 'als'... Dan zeker niet dat hout of die vlag. :N
Die carbonlook gaat nog wel, maar laat 'em wel lekker zoals 'ie is. (^^,)
In het vliegtuig ff wat tunes van m'n lappie op m'n X1 mikken en dan uitproberen met de QC15. Was wel de ultieme test geweest nu de Philips Fidelio NC1 te hebben, maar die is nog niet uit...
pi_145404517
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:01 schreef NX het volgende:
De MiPad voor $237.99 bij BG! :o Ik twijfel : :D
bron:

Ik meen dat tweakers hem al eens heeft gereviewed en er toen wat minpunten waren mbt tot de software.

Geen officiële playstore etc, werd erg warm etc.
even opzoeken dus voor je hem haalt ;)
pi_145404660
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik meen dat tweakers hem al eens heeft gereviewed en er toen wat minpunten waren mbt tot de software.
http://tweakers.net/revie(...)-adem-uit-china.html ^O^
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:17:39 #72
45722 Dromer
pi_145404900
quote:
[..]
Inderdaad niet fantastisch. Een goede, mooie behuizing is me veel waard. Daar gaat de vergelijking met een iPad mini al flink mank, vind ik. Het ontbreken van de Play Store is niet zo boeiend; die heb je er zo op gezet. Dat ie warm wordt is in de winter wel lekker. ;)

Ik houd het voorlopig toch nog maar bij m'n Onda.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:41:48 #73
181242 Gunny
pi_145405860
quote:
[..]
Op xiaomi.eu kun je een rom voor de westerse gebruikers downloaden. Met playstore er in. ;)
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:02:08 #74
116613 NX
mixin...
pi_145406681
quote:
Die had ik gelezen ja, toch bedankt. :) Dat was een van de redenen om te wachten op meerdere gebruikerservaringen, en tot nu toe lijkt het goed te gaan. Zoals Dromer dat zegt, Play Store op knallen stelt niets voor, behuizing is wel erg jammer ja, dat was een van de teleurstellende punten.
Ach ik houd het even in de gaten en blijf vergelijken, er is geen perfecte tablet. Onda tablets vind ik ook mooi, wat voor een heb je @Dromer?
pi_145406976
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:02 schreef NX het volgende:
[..]
Die had ik gelezen ja, toch bedankt. :) Dat was een van de redenen om te wachten op meerdere gebruikerservaringen, en tot nu toe lijkt het goed te gaan. Zoals Dromer dat zegt, Play Store op knallen stelt niets voor, behuizing is wel erg jammer ja, dat was een van de teleurstellende punten.
Ach ik houd het even in de gaten en blijf vergelijken, er is geen perfecte tablet. Onda tablets vind ik ook mooi, wat voor een heb je @Dromer?
Stelt ook niets voor, zeker als ik hoor dat er een (officiële?) westerse ROM is met playstore erin,
maar het is wel een puntje om rekening mee te houden als je er zelf niet mee wil kloten..

een crappy behuizing maakt het inderdaad wel cheap looking, jammer want het scherm is wel heel prima als ik de review lees
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:11:40 #76
45722 Dromer
pi_145406982
Een v975m. Die is wel een stukkie groter natuurlijk, maar prima bouwkwaliteit en mooi scherm. Batterijduur is wel matig helaas.
pi_145407048
quote:
FiiO X1 i
MP3 speler?FiiO maakt leuk spel :Y Ik heb net FiiO E7 binnen *O* *O* *O* lekker FLAC muziek luisteren onderweg op mijn Audio-Technica ATH-M50 *O* *O* *O*
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:33:27 #78
116613 NX
mixin...
pi_145407605
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:11 schreef Downstar het volgende:
Stelt ook niets voor, zeker als ik hoor dat er een (officiële?) westerse ROM is met playstore erin,
maar het is wel een puntje om rekening mee te houden als je er zelf niet mee wil kloten..
een crappy behuizing maakt het inderdaad wel cheap looking, jammer want het scherm is wel heel prima als ik de review lees
Dankzij Samsung telefoons weet ik een en ander over roms flashen (shit touchwiz ;)), volgens het advies op got is het verstandig om een rom van xiaomi.eu forum erop te zetten.

Ik heb het nog niet besteld, ik denk er nog even over na, en als ik het toch voor de MiPad ga en het bevalt me niet, kan ik het waarschijnlijk sneller verkopen dan een onbekend Chinees tablet. :) Een Onda en FNF (iFive) tablet staat ook nog op mijn lijst :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:11 schreef Dromer het volgende:
Een v975m. Die is wel een stukkie groter natuurlijk, maar prima bouwkwaliteit en mooi scherm. Batterijduur is wel matig helaas.
Ik zat toevallig vandaag te kijken op onda-tablet.com (groot prijsverschil met chinese webshops), had daar de V975i gezien. Jammer van de batterij, hoe lang gaat deze mee (normaal gebruik)?
pi_145409388
Weer eens een leuk product gevonden. Ga ik bestellen en wellicht heb ik wel weer een erg leuk cadeau gevonden om weg te geven.

http://www.banggood.com/P(...)-Combos-p-76315.html

¤ 6.79
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:16:32 #80
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145409574
Ben nogal skeptisch. :P Daarmee kun je toch niet serieus een vis mee binnenhengelen?
Doet me trouwens wel een beetje aan de legendarische Instant Fisherman denken. :D _O_
Groenten uit Frankfurt :W
pi_145409666
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 21:13 schreef Skiet het volgende:
Weer eens een leuk product gevonden. Ga ik bestellen en wellicht heb ik wel weer een erg leuk cadeau gevonden om weg te geven.
http://www.banggood.com/P(...)-Combos-p-76315.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
¤ 6.79
Ja joh, je denk er serieus een vis mee binnen te halen :')
en aan wie wil je zoiets cadeau doen?

een echte visser lacht je vierkant uit :P
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:19:22 #82
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145409726
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 21:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ja joh, je denk er serieus een vis mee binnen te halen :')
en aan wie wil je zoiets cadeau doen?
een echte visser lacht je vierkant uit :P
Idd dus. Misschien als je een blik sardientjes opent en er eentje aan het haakje rijgt. :Y)
pi_145409845
Bij me ouders achter vis ik in de zomer nog weleens op kleine witvisjes en voorntjes. Denk dat het wel grappig is als ik hiermee kom aanzetten.

En sinds wanneer moet iets echt functioneel zijn? Dit is toch ook gewoon grappig.
pi_145410108
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 21:21 schreef Skiet het volgende:
Bij me ouders achter vis ik in de zomer nog weleens op kleine witvisjes en voorntjes. Denk dat het wel grappig is als ik hiermee kom aanzetten.
En sinds wanneer moet iets echt functioneel zijn? Dit is toch ook gewoon grappig.
Op witvis moet je niet gaan vissen met een werphengel/telescoop hengel..
dat moet je lekker met een vaste stok doen, desnoods met een action hengeltje inclusief tuigje voor 2 euro geloof ik als je het toch voor de fun wil doen..

En dat laatste slaat natuurlijk nergens op :P, waarom zal je dan niet gewoon een tak pakken en daar je tuigje aanmaken? is ook grappig toch :P?

Ik zie het als 7 doeloze euro's maargoed, dat zijn inderdaad wel meer chinese gadgets :D
pi_145410247
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 21:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
Op witvis moet je niet gaan vissen met een werphengel/telescoop hengel..
dat moet je lekker met een vaste stok doen, desnoods met een action hengeltje inclusief tuigje voor 2 euro geloof ik als je het toch voor de fun wil doen..
En dat laatste slaat natuurlijk nergens op :P, waarom zal je dan niet gewoon een tak pakken en daar je tuigje aanmaken? is ook grappig toch :P?
Ik zie het als 7 doeloze euro's maargoed, dat zijn inderdaad wel meer chinese gadgets :D
Ik denk dat ik een stuk of 6 hengels bij me ouders nog heb staan variëren van wellicht wel 40 jaar oude werphengels tot recent aangeschafte hengels. Keuze genoeg dus, daar ligt het niet aan.
pi_145410385
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 21:30 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een stuk of 6 hengels bij me ouders nog heb staan variëren van wellicht wel 40 jaar oude werphengels tot recent aangeschafte hengels. Keuze genoeg dus, daar ligt het niet aan.
Nou dan, ik heb in de zomer ook weer een gloednieuwe spinhengel en bijpassende molen gehaald.
Deze zomer al aardige vissen binnengesleept en dan merk je dat je met een goed setjes gewoon lekker bezig bent.. Als je toch (goed) spul hebt wil je toch niet met zon ding lopen kloten?
ook al is het maar 1 malig voor de fun?

maargoed, het is en blijft een gadget ja :P
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:07:56 #87
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145412190
Ja, laten we een hengel oorlog beginnen :')
Blijkbaar hebben we echt niets meer om te kopen want dit gaat nergens over _O-
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 00:20:07 #88
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145418050
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 22:07 schreef monkeybrain het volgende:
Ja, laten we een hengel oorlog beginnen :')
Blijkbaar hebben we echt niets meer om te kopen want dit gaat nergens over _O-
Zegt de vent die de langste straal wil hebben ;)
  † In Memoriam † zaterdag 11 oktober 2014 @ 00:25:15 #89
230491 Zith
pls tip
pi_145418219
ik heb een hengel vvan 500 eur puur lood
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_145418754
Ik wil draadloos internet op mijn vaste computer. Ik heb dan een USB WLAN adapter nodig toch ? Heeft iemand een tip waar ik die het beste kan halen ?
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 07:47:11 #91
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_145421138
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 00:45 schreef ajaxboy het volgende:
Ik wil draadloos internet op mijn vaste computer. Ik heb dan een USB WLAN adapter nodig toch ? Heeft iemand een tip waar ik die het beste kan halen ?
laatst deze op de pc van mn schoonouders gezet, voor 19 euro gewoon uit NL http://goo.gl/xoJRrM

En ja, niet uit China, maar dit zijn de bedragen niet
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 08:17:07 #92
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_145421258
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:41 schreef monkeybrain het volgende:
Ik voel mezelf een beetje depressief vandaag dus tijd om te shoppen op ebay.
Heb al tijden niets meer gekocht!
otg kabel
[ afbeelding ]
2e otg, omdat 1 altijd 4 weken gaat duren :P
[ afbeelding ]
xiaomi, na al dat gezeur moet ik er ook maar 1 hebben. Bedankt voor de coupon ^O^
[ afbeelding ]
Steve Jobs poppetje _O-
[ afbeelding ]
Stufz hamburger press _O_
[ afbeelding ]
Heb je die hamburger vuller al ???
Zo ja, ¿¿Hoe bevalt ie ...??
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:05:33 #93
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145422075
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 08:17 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Heb je die hamburger vuller al ???
Zo ja, ¿¿Hoe bevalt ie ...??
Jazeker, maar nog niet getest. Zal voorlopig ook niet gebeuren.
Ziet er verder wel prima uit.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:19:41 #94
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_145422222
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 10:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jazeker, maar nog niet getest. Zal voorlopig ook niet gebeuren.
Ziet er verder wel prima uit.
Heb er hier ook eentje besteld .
Als burger fan moet ik er eentje hebben :9~ en dat voor maar 3.42 ¤
pi_145422452
Heb er ook 3 besteld, leuk als cadeautje
pi_145422713
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 00:45 schreef ajaxboy het volgende:
Mocht je niet voor een bekender merk gaan, maar gewoon zon merkloos Chinees dongletje willen gaan. Dan kun je hem beter hier in Nederland halen bij de Action.

Meen 5,95 voor zon maxxter 300n ding.

Mocht er echt een grote afstand tussen router en vastepc zitten, raad ik zon dongle af trouwens ;)
pi_145422949
Die 17track app op android is wel aan te raden. Ik krijg gewoon push meldingen als er een nieuwe status is en dat werkt prima. Interval kan je ook instellen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:13:27 #98
314372 Goddelijker
pi_145422994
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 11:10 schreef rene90 het volgende:
Die 17track app op android is wel aan te raden. Ik krijg gewoon push meldingen als er een nieuwe status is en dat werkt prima. Interval kan je ook instellen.
Ik gebruik op iOs altijd TrackChecker. :)

Pakketje: 1-10 besteld, 5-10 verzonden, vandaag wordt het geleverd. Wauw!
En dat met de Chinese vakantie er tussen! :s)
pi_145423201
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 11:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik gebruik op iOs altijd TrackChecker. :)
Pakketje: 1-10 besteld, 5-10 verzonden, vandaag wordt het geleverd. Wauw!
En dat met de Chinese vakantie er tussen! :s)
Ben nu ook even trackchecker2 aan het gebruiken, kijken welke beter bevalt. (17track heeft wel veel reclame).
Top 5 China producten
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:34:16 #100
45722 Dromer
pi_145423435
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:33 schreef NX het volgende:
Ik zat toevallig vandaag te kijken op onda-tablet.com (groot prijsverschil met chinese webshops), had daar de V975i gezien. Jammer van de batterij, hoe lang gaat deze mee (normaal gebruik)?
Maar 3 tot 5 uur.

quote:
Gebruik ik ook al een tijdje. Werkt beter dan die trackpack-troep.
Wel erg veel ads vind ik.

[ Bericht 35% gewijzigd door Dromer op 11-10-2014 11:39:24 ]
pi_145423525
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:33 schreef NX het volgende:
Onda-tablet.com is helemaal niet goedkoper, komt nog shipping bij. Dan zit je op 195 dollar daar, of bij banggood 187 dollar (en kan je nog 5% coupon gebruiken met de nieuwsbrief).
Top 5 China producten
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 12:02:26 #102
116613 NX
mixin...
pi_145423927
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 11:34 schreef Dromer het volgende:
[..]
Maar 3 tot 5 uur.
[..]
Gebruik ik ook al een tijdje. Werkt beter dan die trackpack-troep.
Wel erg veel ads vind ik.
Woah, dat is wel slecht ja. Goed om daar rekening mee te houden, alleen de batterij kun je toch wel vervangen (ga ik van uit?). Chinezen hebben voor alles wel reserve onderdeel te koop :)

Ik gebruik TrackChecker 2 (auto push, zonder reclame, veel instel mogelijkheden maar werkt direct out of the box), Deliveries is ook een aanrader :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 11:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Onda-tablet.com is helemaal niet goedkoper, komt nog shipping bij. Dan zit je op 195 dollar daar, of bij banggood 187 dollar (en kan je nog 5% coupon gebruiken met de nieuwsbrief).
Verzendkosten niet gezien, ging er van uit dat dit net zoals op BG gratis is/was. :) Dan is het niet voordeliger nee.
pi_145424018
Vorige week vrijdag een powerbank en een hoesje bij Banggood besteld. Powerbank zou komen via Netherlands Direct Mail en het hoesje via de 'normale' shipping. De postbode heeft zojuist het hoesje al bezorgd, terwijl de powerbank nog niet binnen is. Ben benieuwd of de koerier vandaag nog met de powerbank komt, anders is de normale shipping gewoon sneller. :') _O-
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 12:08:01 #104
314372 Goddelijker
pi_145424035
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 12:07 schreef Muto het volgende:
Vorige week vrijdag een powerbank en een hoesje bij Banggood besteld. Powerbank zou komen via Netherlands Direct Mail en het hoesje via de 'normale' shipping. De postbode heeft zojuist het hoesje al bezorgd, terwijl de powerbank nog niet binnen is. Ben benieuwd of de koerier vandaag nog met de powerbank komt, anders is de normale shipping gewoon sneller. :') _O-
Dat komt ook omdat CP gewoon erg snel is op 't moment (uitzonderingen daar gelaten...)
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 12:15:18 #105
45722 Dromer
pi_145424191
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 12:02 schreef NX het volgende:
Woah, dat is wel slecht ja. Goed om daar rekening mee te houden, alleen de batterij kun je toch wel vervangen (ga ik van uit?). Chinezen hebben voor alles wel reserve onderdeel te koop
Nee, je klikt hem niet zomaar even open helaas. Je zal echt een powerbank moeten gebruiken om langer te kunnen werken.
pi_145424245
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 10:55 schreef Downstar het volgende:
maxxter 300n
Deze bedoel jij: http://www.action.nl/maxxter-mini-wifi-dongle-usb-300mbps
Iemand ervaring mee ?
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:00:31 #107
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145425268
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 11:23 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ben nu ook even trackchecker2 aan het gebruiken, kijken welke beter bevalt. (17track heeft wel veel reclame).
Gebruik zelf track pack. Maar goed verschil zal niet bijster groot zijn.
pi_145426647
Haha heb even dat ibood forum gelezen, want ja je betaalt natuurlijk 3x zoveel omdat je uit china alleen maar gedoe, importkosten en geen garantie etc hebt. (die kneusjes censureren het woord xiaomi natuurlijk ook :'))
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 14:10:58 #109
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145427094
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:56 schreef l0lownkill het volgende:
Haha heb even dat ibood forum gelezen, want ja je betaalt natuurlijk 3x zoveel omdat je uit china alleen maar gedoe, importkosten en geen garantie etc hebt. (die kneusjes censureren het woord xiaomi natuurlijk ook :'))
De echte opletters weten dat mrhandsfree, mrsafe, quintezz etc. allemaal hetzelfde bedrijf is.
Dat zijn geen dump partijen maar Ibood is gewoon een doorgeefluik voor dat bedrijf van Joseph uit België met zijn mooie praatjes.

http://www.te-group.com/en/home/
pi_145427095
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 12:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat CP gewoon erg snel is op 't moment (uitzonderingen daar gelaten...)
Klopt, gaat erg snel laatste tijd. Een week is wel heel snel. Dat is weer het nadeel van Direct Mail, dat je geen tracking code hebt en daardoor niet weet wanneer je het kunt verwachten.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 14:14:36 #111
314372 Goddelijker
pi_145427196
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 14:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt, gaat erg snel laatste tijd. Een week is wel heel snel. Dat is weer het nadeel van Direct Mail, dat je geen tracking code hebt en daardoor niet weet wanneer je het kunt verwachten.
Maar dat maakt de verrassing wel leuker! ;)
pi_145430794
Toch voor de zekerheid even vragen: ik heb nog een oude pc kast staan die ik eindelijk eens wil opruimen. Alleen wil ik de hdd graag bewaren als externe hd en daar een case voor kopen. Kan ik deze (http://m.banggood.com/ind(...)74746&pictureindex=1) gebruiken voor mijn hdd (SATA-300 7200rpm HDD
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:01:59 #113
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_145431546
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:31 schreef secondant het volgende:
Toch voor de zekerheid even vragen: ik heb nog een oude pc kast staan die ik eindelijk eens wil opruimen. Alleen wil ik de hdd graag bewaren als externe hd en daar een case voor kopen. Kan ik deze (http://m.banggood.com/ind(...)74746&pictureindex=1) gebruiken voor mijn hdd (SATA-300 7200rpm HDD
Niet helemaal voor dit topic, maar enfin.

De hdd uit je kast is waarschijnlijk een 3,5" schijf. Deze heeft een stroomkabel en een datakabel. Hiervoor zul je een 3.5" schijfbehuizing moeten hebben, inclusief voeding.

Als het een kleine schijf is (2.5") zonder eigen voeding, dan heb je de goede behuizing te pakken.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 18:01:45 #114
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_145432671
Mijn Chinese beveiligingscamera doet het niet meer :'( Ik had em de hele middag laten draaien, maar nu krijg ik met geen mogelijkheid een verbinding met de camera. ;(. De infrarood op de camera reageert nog wel, maar verder doet ie niks.. Op de router brandt er ook geen lampje meer, dus ik denk dat er iets kapot is gegaan...

Heb nog geen ervaringen met garantie, maar kan ik gewoon een mailtje naar Banggood sturen en vragen om een nieuwe? Dit is namelijk wel jammer.

Voordat ie stuk ging deed ie het geweldig!. Beeld is erg goed, infrarood werkt uitstekend, zelf in het donker ziet de lens nog vliegjes langskomen.
pi_145432710
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:01 schreef .Neovo. het volgende:
Mijn Chinese beveiligingscamera doet het niet meer :'( Ik had em de hele middag laten draaien, maar nu krijg ik met geen mogelijkheid een verbinding met de camera. ;(. De infrarood op de camera reageert nog wel, maar verder doet ie niks.. Op de router brandt er ook geen lampje meer, dus ik denk dat er iets kapot is gegaan...
Heb nog geen ervaringen met garantie, maar kan ik gewoon een mailtje naar Banggood sturen en vragen om een nieuwe? Dit is namelijk wel jammer.
Voordat ie stuk ging deed ie het geweldig!. Beeld is erg goed, infrarood werkt uitstekend, zelf in het donker ziet de lens nog vliegjes langskomen.
Hoe lang heb je hem al? Ze gaan niet zomaar een nieuwe sturen natuurlijk, afhankelijk wat het is zullen ze vragen hem terug te sturen (op eigen kosten, soms kan je een compensatie eruit slepen) en dan kunnen ze een resend doen. Of als het een duidelijk probleem is en je dat kan bewijzen willen ze ook weleens een gedeeltelijke refund doen.
Top 5 China producten
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 18:08:51 #116
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_145432790
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hem al? Ze gaan niet zomaar een nieuwe sturen natuurlijk, afhankelijk wat het is zullen ze vragen hem terug te sturen (op eigen kosten, soms kan je een compensatie eruit slepen) en dan kunnen ze een resend doen. Of als het een duidelijk probleem is en je dat kan bewijzen willen ze ook weleens een gedeeltelijke refund doen.
Twee dagen; 9 oktober binnengekomen, vanmiddag aangesloten en mee gespeeld. Ding opgehangen, aangesloten, en toen had ie er geen zin meer in. De ledjes branden ook niet meer op de aansluiting

http://www.banggood.com/E(...)Camera-p-932478.html
pi_145433033
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:08 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Twee dagen; 9 oktober binnengekomen, vanmiddag aangesloten en mee gespeeld. Ding opgehangen, aangesloten, en toen had ie er geen zin meer in. De ledjes branden ook niet meer op de aansluiting
http://www.banggood.com/E(...)Camera-p-932478.html
Zit er geen reset optie op dat ding ofzo?
Top 5 China producten
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 18:36:16 #118
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_145433417
Nee, zit er niet op.
pi_145433742
is je adapter nog heel ?
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 18:55:46 #120
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_145433871
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:50 schreef longinus het volgende:
is je adapter nog heel ?
Ja, die werkt nog. Ding is warm en er brandt nog een ledje op.
In spoiler, foto's zijn een beetje groot.

SPOILER
Zoals je ziet brandt er geen ledjes meer op die aansluiting, maar schakelt de camera nog wel infrarood als het donker is.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 19:34:47 #121
45722 Dromer
pi_145434833
Andere netwerkkabel geprobeerd?
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 19:43:49 #122
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_145435073
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 19:34 schreef Dromer het volgende:
Andere netwerkkabel geprobeerd?
werkt ook niet.
pi_145435611
Heb de Minix neo x8-h besteld :) Na slechte reviews van de minix neo A2 airmouse de Mele f10 besteld.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:04:13 #124
181242 Gunny
pi_145435766
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 19:43 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
werkt ook niet.
Alle stekkers er uit trekken, 15 minuten laten liggen, opnieuw aansluiten, devicemanager starten, ipsearch aanklikken, dan add device, daar kijken of je ip klopt, zo niet, opnieuw instellen. vervolgens sametopc aanklikken en modify. Let wel op dat de http poort ook veranderd moet worden naar bv 333 oid. En die poort ook opnemen in port forwarding.

Aangezien de web interface alleen in IE werkt, of die gebruiken, anders cms3. Bij die moet je wel ff oppassen, want daar kun je snel de fout in gaan. Je moet NL alleen de camera bij devicemanager toevoegen, verder niet. Doe je meer dan krijg je geen beeld.

Ik had in het begin NL hetzelfde probleem. Maar met een beetje spelen een opnieuw instellen werkt het nu naar behoren. Alleen als de verbindig om welke reden dan ook tijdelijk uitgevallen is, heb ik daarna ook geen beeld meer. Een herstart van de pc lost dit echter weer op. Lijkt gewoon een foutje in de Escam software zelf.

[ Bericht 13% gewijzigd door Gunny op 11-10-2014 20:09:58 ]
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:27:19 #125
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_145436603
Ik bekijk het morgen wel weer. Nu alles los gehaald en zie morgen dan wel weer.

Normaal "klikt" de camera als die schakelt van infrarood naar kleur, maar dat deed ie nu ook niet meer. Heb het idee dat ie de geest heeft gegeven. Ik kijk morgen weer.
  FOK!fotograaf zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:46:52 #126
13368 NiGeLaToR
pi_145437097
Pareltje gevonden:

http://www.banggood.com/O(...)Screen-p-940564.html

Lijkt natuurlijk helemaal niet op dat merk met die aangevreten appel :+

quote:
Intel Core I3 4130 Haswell four generations of dual nuclear power plant thread
Say wut? :7

Tekst op de plaatjes zijn echt komisch.
pi_145437721
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:46 schreef NiGeLaToR het volgende:
Pareltje gevonden:
[..]
Dat is toch handig? Hij wekt schijbaar zijn eigen energie op :+
pi_145440184
quote:
Pareltje gevonden:
[..]
O-)
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:07 schreef Iemand91 het volgende:
Van onze Tweakers-vrienden:
ONDA X260 Intel Core I3 All-In-One Computer 128 SSD 21.5 Inch Screen
[ afbeelding ]
In theorie nog behoorlijk goede specs ook: Intel Core i3, 128GB SSD, Full HD scherm en als kers op de taart ook nog een toetsenbord en muis.
En dat alles voor ¤456.70. Zelfs met invoerkosten kom je dan uit op zo'n ¤590 uit. Niet gek :P
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 22:25:30 #129
181242 Gunny
pi_145440202
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:27 schreef .Neovo. het volgende:
Ik bekijk het morgen wel weer. Nu alles los gehaald en zie morgen dan wel weer.
Normaal "klikt" de camera als die schakelt van infrarood naar kleur, maar dat deed ie nu ook niet meer. Heb het idee dat ie de geest heeft gegeven. Ik kijk morgen weer.
Maak je maar geen zorgen, die is niet kapot. Je kunt het testen met 2 verschillende programma's. Of onvifmanager, of Ispy. Het is gewoon IE welke bagger is, en de eigen software die ook zijn makken heeft. Ik kreeg 3 dagen met IE geen verbinding meer, totdat ik de netwerkinstellingen in de camera veranderd had. Omdat ik met beide andere proggies wel beeld had, wist ik dus ook dat er niets kapot was maar het puur aan de software lag.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:06:53 #130
45722 Dromer
pi_145441615
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 22:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
O-)
[..]
Helaas is de dollarkoers nogal ingekakt sindsdien.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:27:23 #131
116613 NX
mixin...
pi_145442276
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 12:15 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nee, je klikt hem niet zomaar even open helaas. Je zal echt een powerbank moeten gebruiken om langer te kunnen werken.
Het gaat dus echt om het openen van de Onda V975m? Want ik kom zojuist een batterij tegen;
http://www.banggood.com/O(...)Tablet-p-948602.html
  zondag 12 oktober 2014 @ 00:34:19 #132
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_145444457
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 22:25 schreef Gunny het volgende:

[..]

Maak je maar geen zorgen, die is niet kapot. Je kunt het testen met 2 verschillende programma's. Of onvifmanager, of Ispy. Het is gewoon IE welke bagger is, en de eigen software die ook zijn makken heeft. Ik kreeg 3 dagen met IE geen verbinding meer, totdat ik de netwerkinstellingen in de camera veranderd had. Omdat ik met beide andere proggies wel beeld had, wist ik dus ook dat er niets kapot was maar het puur aan de software lag.
Brandde er bij jou de ledjes op de aansluiting van de camera dan nog? Die doen het bij mij niet.
  zondag 12 oktober 2014 @ 00:59:47 #133
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145445040
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 22:25 schreef Gunny het volgende:

[..]

Ik kon die cams niet aan de praat krijgen op iSpy, wellicht is dat nu wel mogelijk? Ik gebruik tot op de dag van vandaag de standaard (bagger)software
  zondag 12 oktober 2014 @ 01:42:40 #134
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145446008
Gisteravond nog een best stuk gewandeld, beetje omgeving verkennen, kijken of HKCEC een beetje te voet bereikbaar is.
Verder viel het me wel op dat het toch redelijk vroeg donker is ook. :Y

Was dus te doen! Toch maar niet gelijk voor de deur gaan liggen. :+
Nog 24hr dan gaat het loos daar! :D Ben benieuwd!

Bonus:

c_/ *O*
  zondag 12 oktober 2014 @ 07:47:54 #135
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_145447952
Mooi daar!
pi_145448582
Nice shiz. Ben benieuwd naar je verhalen.
Top 5 China producten
  zondag 12 oktober 2014 @ 09:45:14 #137
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145448628
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 09:40 schreef rene90 het volgende:
Nice shiz. Ben benieuwd naar je verhalen.
Hou je een mini-blogje bij of twitteraccount voor nu even?
Foto's van de beurs/the story zijn altijd welkom :P
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zondag 12 oktober 2014 @ 10:08:32 #138
181242 Gunny
pi_145448924
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 00:34 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Brandde er bij jou de ledjes op de aansluiting van de camera dan nog? Die doen het bij mij niet.
Nee, alles was weg. Verbinding was verbroken.

quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 00:59 schreef l0lownkill het volgende:

[..]
Ik kon die cams niet aan de praat krijgen op iSpy, wellicht is dat nu wel mogelijk? Ik gebruik tot op de dag van vandaag de standaard (bagger)software
In Ispy kun je bij camera kiezen de lijst met modellen updaten. Daar staan er nu verscheidene in van Escam.
  zondag 12 oktober 2014 @ 10:19:02 #139
45722 Dromer
pi_145449065
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 23:27 schreef NX het volgende:
[..]
Het gaat dus echt om het openen van de Onda V975m? Want ik kom zojuist een batterij tegen;
http://www.banggood.com/O(...)Tablet-p-948602.html
Ja, dat doe je niet even heel snel. Er is niet voor niets een tutorial-filmpje voor. :P

zondag 12 oktober 2014 @ 10:23:36 #140
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145449120
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 10:08 schreef Gunny het volgende:

[..]

[..]

In Ispy kun je bij camera kiezen de lijst met modellen updaten. Daar staan er nu verscheidene in van Escam.
Mooizo, toen ik de lijst laatst checkte stond er maar 1 escam merk in.
pi_145449605
quote:
Mensen met Apple apparaten raad ik de parcel app aan. Geweldige app is dat, kost 70 cent per jaar. Ondersteuning voor alle koeriers, push meldingen, email als er iets verandert bij een pakketje en het word allemaal netjes gesynct met de iOS app, Mac app en de web versie.
  zondag 12 oktober 2014 @ 11:48:22 #142
116613 NX
mixin...
pi_145450831
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 10:19 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja, dat doe je niet even heel snel. Er is niet voor niets een tutorial-filmpje voor. :P
Woah! Makkelijker kunnen ze het niet maken. Ik verwachtte echt tientallen schroefjes en geforceerd dat ding open trekken, blijkt het niets voor te stellen. :+
  zondag 12 oktober 2014 @ 12:08:23 #143
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145451226
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 01:42 schreef shiznuts het volgende:
Gisteravond nog een best stuk gewandeld, beetje omgeving verkennen, kijken of HKCEC een beetje te voet bereikbaar is.
Verder viel het me wel op dat het toch redelijk vroeg donker is ook. :Y
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was dus te doen! Toch maar niet gelijk voor de deur gaan liggen. :+
Nog 24hr dan gaat het loos daar! :D Ben benieuwd!
Bonus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] c_/ *O*
In de juiste kung-fu houding een kiekje maken van jezelf voor dit beeld _O_

De meester ^O^
  zondag 12 oktober 2014 @ 12:09:10 #144
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_145451240
http://www.buyincoins.com/item/53941.html#.VDpS9_l_vGE

Wat is deze :') Fukishimazaad?

Wie trapt daar nou in :P
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_145451295
Om nog even terug te komen op die Nillkin 2a 120cm micro usb kabels:
Aanrader om te kopen of niet? Vind de meegeleverde kabel van de OPO net ietsje te kort voor het mooie.

Deze dus: http://www.banggood.com/2(...)-Cable-p-943242.html

En mooie plaatjes shiz!
pi_145451384
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 12:11 schreef tharonny het volgende:
Om nog even terug te komen op die Nillkin 2a 120cm micro usb kabels:
Aanrader om te kopen of niet? Vind de meegeleverde kabel van de OPO net ietsje te kort voor het mooie.

Deze dus: http://www.banggood.com/2(...)-Cable-p-943242.html

En mooie plaatjes shiz!
Ik heb 'm, laadt m'n OPO prima op 's nachts. 1A volgens mij, maar dat is waarschijnlijk de begrenzing van de telefoon.
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:47:36 #147
45722 Dromer
pi_145453591
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 11:48 schreef NX het volgende:
[..]
Woah! Makkelijker kunnen ze het niet maken. Ik verwachtte echt tientallen schroefjes en geforceerd dat ding open trekken, blijkt het niets voor te stellen. :+
Yup, maar ik zou het toch niet elke dag gaan doen om even van batterij te wisselen. :)
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:56:50 #148
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_145453905
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 12:09 schreef Sotchi2014 het volgende:
die witte bestaan wel echt :P
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:57:16 #149
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_145453922
Wat gaat Shiz er eigenlijk doen?
  zondag 12 oktober 2014 @ 14:16:13 #150
45722 Dromer
pi_145454448
Nou.... m'n Tommy watch is na 3 weken bijna China uit:

vr 10 okt. 13:00 CN Pakket verzonden naar sorteercentrum in land van transit
do 9 okt. 00:30 CN Pakket onderweg naar land van transit
wo 8 okt. 19:51 CN Pakket aangekomen in land van transit
za 4 okt. 17:37 CN Pakket ontvangen op sorteercentrum in land van herkomst
di 23 sep. 13:38 Zending gesorteerd voor het land van bestemming
di 23 sep. 13:13 De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
di 23 sep. 11:06 De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar

Wel treurig dat China Post de laatste tijd zoveel sneller is dan PostNL hier. :P

quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:57 schreef Holy_Goat het volgende:
HKEF gok ik zo.
Hij is onze razende reporter daar. ;)

[ Bericht 14% gewijzigd door Dromer op 12-10-2014 14:21:38 ]
pi_145454848
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:57 schreef Holy_Goat het volgende:
Import Chinees spelen, je kan bestellingen bij hem plaatsen en hij zal een lage commissie rekenen voor FOK-kers.
Top 5 China producten
  zondag 12 oktober 2014 @ 14:44:54 #152
116613 NX
mixin...
pi_145455403
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:47 schreef Dromer het volgende:
[..]
Yup, maar ik zou het toch niet elke dag gaan doen om even van batterij te wisselen. :)
Niet om te wisselen, vervangen. :) Ik had begrepen dat je batterij slecht was?
pi_145455847
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:16 schreef Dromer het volgende:
Nou.... m'n Tommy watch is na 3 weken bijna China uit:
vr 10 okt. 13:00 CN Pakket verzonden naar sorteercentrum in land van transit
do 9 okt. 00:30 CN Pakket onderweg naar land van transit
wo 8 okt. 19:51 CN Pakket aangekomen in land van transit
za 4 okt. 17:37 CN Pakket ontvangen op sorteercentrum in land van herkomst
di 23 sep. 13:38 Zending gesorteerd voor het land van bestemming
di 23 sep. 13:13 De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
di 23 sep. 11:06 De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
Wel treurig dat China Post de laatste tijd zoveel sneller is dan PostNL hier. :P
[..]
HKEF gok ik zo.
Hij is onze razende reporter daar. ;)
Duurt momenteel bij mij ook heel lang. Bij zowel UPS als DHL. Een pakket is al 3 weken onderweg en de ander anderhalve week.
pi_145455975
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:56 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

die witte bestaan wel echt :P
Die blauwe ook hoor!
  zondag 12 oktober 2014 @ 15:12:52 #155
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_145456262
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

Import Chinees spelen, je kan bestellingen bij hem plaatsen en hij zal een lage commissie rekenen voor FOK-kers.
Als ie een dikke vette awesome zaklamp tegenkomt met een offer that you should not refuse mag ie er een meenemen voor me :p
pi_145457583
quote:
ahha maar zijn illegaal in nl volgens politie
  zondag 12 oktober 2014 @ 16:06:42 #159
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_145457738
Daar maak je wel de blits mee op het schoolplein, bazenstatus bij je matties gegarandeerd :7
  zondag 12 oktober 2014 @ 16:12:18 #160
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_145457903
Boksbeugels zijn zelfs een categorie hoger (illegaler) dan een pistool omdat voor politie en een sportschutter een verlof kan worden afgegeven, voor boksbeugels nooit . Heb er zelf ook geen één want het is nutteloos en vooral een risico.

Trouwens wel irritant, vorige maand rond de 15e wat besteld en na 5 werkdagen binnen vanuit China, dingen die op dezelfde dag zijn besteld nog steeds niet :'(

[ Bericht 2% gewijzigd door MacorgaZ op 12-10-2014 19:12:52 ]
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 12 oktober 2014 @ 19:05:03 #161
45722 Dromer
pi_145463130
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:44 schreef NX het volgende:
[..]
Niet om te wisselen, vervangen. :) Ik had begrepen dat je batterij slecht was?
Oh dat. Nee, hij is gewoon niet zuinig volgens mij. Veel meer batterijduur halen mensen er niet uit.
  zondag 12 oktober 2014 @ 19:11:25 #162
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145463418
quote:
2s.gif Op zondag 12 oktober 2014 16:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Boksbeugels zijn zelfs een categorie hoger (illegaler) dan een pistool omdat voor politie en een sportschutter een verlof kan worden afgegeven, voor boksbeugels nooit .
Trouwens wel irritant, vorige maand rond de 15e wat besteld en na 5 werkdagen binnen vanuit China, dingen die op dezelfde dag zijn besteld nog steeds niet :'(
Een misdrijf bekennen op het internet, slim :')

[ Bericht 4% gewijzigd door monkeybrain op 12-10-2014 22:49:19 ]
  zondag 12 oktober 2014 @ 19:13:21 #163
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_145463525
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:11 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een misdrijf bekennen op het internet, slim :')
Gvd, auto-correctie. Ducking he'll!
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_145463989
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 12:09 schreef Sotchi2014 het volgende:
ik heb ze besteld :')
  zondag 12 oktober 2014 @ 19:36:10 #165
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145464559
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 10:08 schreef Gunny het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg het nu alsnog niet voor mekaar; het werkt alleen met de standaard software.
  zondag 12 oktober 2014 @ 19:40:53 #166
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_145464799
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:22 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik heb ze besteld :')
Ik verwacht dat het niet eens ontkiemt, maar hou ons op de hoogte :P
pi_145464880
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:40 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het niet eens ontkiemt, maar hou ons op de hoogte :P
Ja gelijk refund vragen dan :p
heb ook de lemon en watermelon zaadjes besteld.
  zondag 12 oktober 2014 @ 19:45:34 #168
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_145465004
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ja gelijk refund vragen dan :p
heb ook de lemon en watermelon zaadjes besteld.

Da's het originel van die blauwe :P
  zondag 12 oktober 2014 @ 19:47:28 #169
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145465075
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:45 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's het originel van die blauwe :P
No shit sherlock :N
pi_145465106
quote:
Pareltje gevonden:
[..]
¤569.81 staat hij nu te koop op banggood. Vrij veel als er nog heffinen en btw bij komen :P
Toen hij op de website werd gezet kostte hij overigens nog maar 600 usd. Ik heb toen nog wel even getwijfeld :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zondag 12 oktober 2014 @ 19:52:03 #171
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_145465260
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:47 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
No shit sherlock :N
Ehh, ok..? :') Want het was meteen duidelijk dat het deze specifieke afbeelding was die ze bewerkt hadden? Dat die foto's gephotoshopped zijn lijkt me duidelijk, maar het origineel staat er toch niet bij. Dus daar kwamen wel degelijk sherlock-skillz voor aan te pas :{w :P
  zondag 12 oktober 2014 @ 19:54:48 #172
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145465409
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:52 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Ehh, ok..? :') Want het was meteen duidelijk dat het deze specifieke afbeelding was die ze bewerkt hadden? Dat die foto's gephotoshopped zijn lijkt me duidelijk, maar het origineel staat er toch niet bij. Dus daar kwamen wel degelijk sherlock-skillz voor aan te pas :{w :P
Ah, puur oplichterij dus :')
Good job sherlock
  maandag 13 oktober 2014 @ 01:12:25 #173
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145481047
Onder de noemer geinige hebbedingetjes :

http://www.chinabuye.com/(...)i-fi-usb-cable-black
pi_145482183
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:54 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ah, puur oplichterij dus :')
Good job sherlock
http://www.hoaxorfact.com(...)-facts-analysis.html

Ik had ook niet verwacht dat je precieze die aardbeien zou krijgen :)
  maandag 13 oktober 2014 @ 10:13:30 #175
181242 Gunny
pi_145484100
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:36 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik krijg het nu alsnog niet voor mekaar; het werkt alleen met de standaard software.
Vreemd, ik heb er 2 520 op aangesloen en die werken prima. Wat ik wel uitgevogeld heb is dat je de http poort op bv 666 oid moet zetten. Met 2 cijfers werkt het niet altijd lekker.
pi_145486700
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 10:13 schreef Gunny het volgende:

[..]

Vreemd, ik heb er 2 520 op aangesloen en die werken prima. Wat ik wel uitgevogeld heb is dat je de http poort op bv 666 oid moet zetten. Met 2 cijfers werkt het niet altijd lekker.
Ah, zal ik zo even proberen
  maandag 13 oktober 2014 @ 13:15:27 #177
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145489244

Tracking met flightnumbers _O_, gewoon realtime je pakket volgen :7
http://nl.flightaware.com(...)1013/0255Z/ZBAA/EHAM
  maandag 13 oktober 2014 @ 13:28:44 #178
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  maandag 13 oktober 2014 @ 13:34:34 #179
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_145489855
Ik ben opzoek naar een cheap ass klein camera ding of spycam, net hoe je het wilt noemen. Ik kwam deze post tegen
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
http://www.chucklohr.com/808/index.shtml
http://www.rcgroups.com/aerial-photography-128/
808's haal je meestal van eBay. Sellers staan vermeld in de desbetreffende RCGroups topics.
Iemand ervaring hiermee? Ik zoek iets wat minstens 4 uur kan opnemen. Of 4 uur lang foto's maken om de zoveel seconden. Gaat dat hiermee lukken? :p
Open maken en grotere batterij eraan vastknopen is geen probleem als dat mogelijk is
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  maandag 13 oktober 2014 @ 13:41:00 #180
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145490088
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 13:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Care to share? :7
Ging via Yanwen express .
http://www.yw56.com.cn/english/index.aspx
Verder niet veel over te zeggen :P (geen standaard trackingnummer).
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:08:59 #181
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_145495288
Hallo vrienden,

Ik zoek een goede microfoon voor mijn SJ4000.
Welke zou ik nemen?
1. http://www.tinydeal.com/s(...)ew-mike-p-67960.html

2. http://www.tinydeal.com/d(...)d-d300s-p-37385.html

3. http://www.tinydeal.com/m(...)mcorder-p-93330.html

Ik dacht zelf aan de Takstar, maar is het niet apart om een mic van 22 cm op een SJ4000 te zetten? :')

[ Bericht 8% gewijzigd door bobbernaut op 13-10-2014 16:17:29 ]
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:12:40 #182
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145495447
je links werken allemaal niet
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_145495607
quote:
10s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:08 schreef bobbernaut het volgende:
Hallo vrienden,
Ik zoek een goede microfoon voor mijn SJ4000.
Welke zou ik nemen?
1. http://www.tinydeal.com/s(...)ew-mike-p-67960.html
2. http://www.tinydeal.com/d(...)d-d300s-p-37385.html
3. http://www.tinydeal.com/m(...)mcorder-p-93330.html
Ik dacht zelf aan de Takstar, maar is het niet apart om een mic van 22 cm op een SJ4000 te zetten? :')
http://www.tinydeal.com/s(...)ew-mike-p-67960.html

http://www.tinydeal.com/d(...)d-d300s-p-37385.html

http://www.tinydeal.com/m(...)mcorder-p-93330.html
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:16:43 #184
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_145495645
quote:
11s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:12 schreef Catch22- het volgende:
je links werken allemaal niet
Fuck :')

Ik edit m wel even, alvast een SO naar Mineraal O+
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:22:31 #185
116613 NX
mixin...
pi_145495913
Ah! Nieuwe actie bij DX voor Xiaomi, 5% coupon code. Dus ik blij :9 MiPad!

Kan ik deze combineren met de giftcard die ik heb (punten ingewisseld voor tegoedbon), blijkt dat je deze niet kan combineren - of het is de coupon code of het is de tegoedbon... :')

http://chinakorting.nl/co(...)ucten-5-coupon-code/
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:24:57 #186
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145496013
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:22 schreef NX het volgende:
Ah! Nieuwe actie bij DX voor Xiaomi, 5% coupon code. Dus ik blij :9 MiPad!
Kan ik deze combineren met de giftcard die ik heb (punten ingewisseld voor tegoedbon), blijkt dat je deze niet kan combineren - of het is de coupon code of het is de tegoedbon... :')
http://chinakorting.nl/co(...)ucten-5-coupon-code/

is die dan niet goedkoper?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:28:01 #187
116613 NX
mixin...
pi_145496131
quote:
Die is goedkoper ja, alleen gisteren was die volgens BG 'out of stock'.
pi_145503753
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 01:12 schreef dodge_911 het volgende:
Onder de noemer geinige hebbedingetjes :
[ afbeelding ]
http://www.chinabuye.com/(...)i-fi-usb-cable-black
Wat is dit precies?
  maandag 13 oktober 2014 @ 20:02:54 #189
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145504557
Mijn nieuwe postbode heeft me vanmiddag verrast met 2 pakjes.
1tje met DC connectors voor het led-project, niks bijzonders, maar in het andere zat onderstaande :

Een Matek USB Power Adapter / LiPo to USB Converter, 6A - 4Ports [specs & manual]
Was ik al even naar op zoek nadat 'ie bij BangGood al maanden out of stock was.
uiteindelijk gevonden bij GoodLuckBuy, en meteen mijn eerste ervaring met de shop.
In totaal was ik ¤10,94 kwijt, omdat ik voor tracked shipping had gekozen.
• Ordered : 2014-09-20
• Shipped : 2014-10-01 - Registered Airmail - Hong Kong Post
• Despatched : 2014-10-08
• In Belgium : 2014-10-12
• Delivered : 2014-10-13
12 days in transit, 23 days total order time

Ga 'm gebruiken in de auto om USB-spul te laden.
Net even getest :

Aangezien dat ding toch variabel voltage slikt, effe m'n powerbrick van m'n Pioneer A3 erbij genomen, 14V/4A.
Ik kan mededelen dat'ie 3,77A alvast haalt :)

And now for something completely different
Hoewel ik oudgediende ben in het Chinashoppen, moet ik bekennen dat ik nog nooit wat via AliExpress heb gekocht O-) AliExpress is dus een soort van eBay, voor China. Dus met dezelfde dingen rekening houden als bij eBay? Goeie ratings enzo? Nog tips & tricks van een AliExpress-shopper?
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:43 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Wat is dit precies?
Fuck if I know :)

[ Bericht 1% gewijzigd door dodge_911 op 13-10-2014 20:42:02 (typo enzo) ]
  maandag 13 oktober 2014 @ 20:25:39 #190
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145505527
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 13:34 schreef Markos. het volgende:
Ik ben opzoek naar een cheap ass klein camera ding of spycam, net hoe je het wilt noemen. Ik kwam deze post tegen
[..]
Iemand ervaring hiermee? Ik zoek iets wat minstens 4 uur kan opnemen. Of 4 uur lang foto's maken om de zoveel seconden. Gaat dat hiermee lukken? :p
Open maken en grotere batterij eraan vastknopen is geen probleem als dat mogelijk is
De Mobius is nu de standaard want de 808 kwaliteit is een stuk minder.
Batterij van deze spycams gaan 1,5 uur mee en als je 4 uur wilt opnemen zul je waarschijnlijk een 64gb sd kaart moeten gebruiken. Geen flauw idee of die werken.

Knutselen is makkelijk met dit apparaat en dat rc forum geeft veel info en voorbeelden.
  maandag 13 oktober 2014 @ 21:29:06 #191
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_145509072
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 20:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De Mobius is nu de standaard want de 808 kwaliteit is een stuk minder.
Batterij van deze spycams gaan 1,5 uur mee en als je 4 uur wilt opnemen zul je waarschijnlijk een 64gb sd kaart moeten gebruiken. Geen flauw idee of die werken.
Knutselen is makkelijk met dit apparaat en dat rc forum geeft veel info en voorbeelden.
De 808 is toch véél goedkoper dan de mobius?
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_145510818
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 20:02 schreef dodge_911 het volgende:
Hoewel ik oudgediende ben in het Chinashoppen, moet ik bekennen dat ik nog nooit wat via AliExpress heb gekocht AliExpress is dus een soort van eBay, voor China. Dus met dezelfde dingen rekening houden als bij eBay? Goeie ratings enzo? Nog tips & tricks van een AliExpress-shopper?
quote:
Jup, check voor diamantjes en feedback van de verkoper, en ook hoeveel tijd ze gebruiken om het te shippen. Wat ik zelf altijd doe is even chatten met de verkoper om te vragen of een artikel echt op voorraad is. Met items die nep kunnen zijn moet je ook goed opletten, dus altijd checken bij de verkoper.

En..als het te mooi lijkt om waar te zijn...
Top 5 China producten
pi_145514535
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 13:15 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
Tracking met flightnumbers _O_, gewoon realtime je pakket volgen :7
http://nl.flightaware.com(...)1013/0255Z/ZBAA/EHAM
Mijn update van Japan Post:
quote:
10/13/2014 16:15 - Arrival at inward office of exchange
Laat nou net vlucht 868 van KLM uit Kansai om 15:13 uur aangekomen zijn op Schiphol.
Net een kwartiertje na jouw vlucht uit Peking.
Ook precies genoeg? :P

Japan Post werkt alleen niet bij TrackPack. Kan het wel invoeren maar updates komen niet door.
pi_145517728
Shiz..
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 06:13:27 #195
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145520460
Toegegeven, dat klinkt wel alsof het Nederlanders waren, maare... it wasn't me. :P

Anyhoezels. Ff een update dan maar, hè (ik leef nog en ben nog niet beroofd van m'n organen). ;) Was dus gisteren de hele dag op de beurs en m'n voetjes zijn nu kaput van het slenteren. Om meteen maar met de deur in huis te vallen, heel epic was het nu ook weer niet... let me explain. Je kon je als visitor pre-registeren en heb dat dan ook braaf gedaan. Kreeg een paar dagen voor vertrek dan m'n toegangsbewijs waar mooi op stond 'buyer'. Nu koop ik ook wel gadgets, maar nu dachten alle fabrikanten dat ik wel ff een paar duizend stuks van ze af ging nemen. Nu speelde ik dat gewoon lekker mee, dat ik een consultant ben van big-time resellers in Europa, daar niet van, maar geeft wel aan dat op de beurs networking en handel in de spotlight staan. Dat houdt in, dat er niet zoals andere beurzen (denk autosalons, CeBIT, CES, Photokina, etc) nieuwe producten en innovatie centraal staan.

Omdat het zeer handelsminded is daar, ligt er ook een grote nadruk op OEM(Original Equipment Manufacturer)/ODM(Original Design Manufacturer) producten, waar afnemers hun eigen ideeën op los kunnen laten en producten met eigen opschrift en aanpassingen kunnen laten vervaardigen. En dat doen niet de eerste de beste merken, MOQ (minimum order quantity) bij PiPO is 300 stuks en Audio-Technica stond ook op de beurs en konden niet de ATH-M50 aanbieden, maar in principe kon je wel de componenten en drivers overplaatsen in een eigen design met je logo erop. Nog een bijkomst van de handelsmentaliteit is het gebrek van grote spelers die niet aan OEM/ODM doen. Dus geen Xiaomi, Meizu, Jiayu, of what have you...

NOTE: het was expliciet verboden om te fotograferen of video op te nemen op de beurs en werd kwam er met een waarschuwing vanaf toen ik het toch probeerde. Dus helaasch, geen footage. ;(

Het enige smartphonemerk dat ik tegenkwam (en kende, en niet helemaal rukke shit verkoop met specs van twee jaar geleden ofzo, want zulke praktijken had je er ook bij) was iNew waar ik kort ff praatte met representative Vincent. Overal werd geadverteerd met 'High end smartphone', nou dan was ik wel benieuwd naar die 4G/LTE phones met 2GB RAM en FHD displays... Mja, zo high-end moest ik het dan toch ook weer niet verwachten, maar met de L1 hadden ze wel een 4G phone (weliswaar MTK6582+MT6290), maar ja, volgens mijn filosofie dient alles van 5.0" en groter minstens FHD/1080p te zijn, en die zat met z'n 5.3" bij 720p. Ander focuspuntje is de 'vernieuwde' V7 waarvan iedereen waarschijnlijk wel het design kent (en ook ODM is en dus te zien is met andere merknamen erop), maar ook hier niets bijzonders. Dit jaar (en met de toelichting dat dat 'voor februari' betekende) zouden er nog drie nieuwe modellen moeten verschijnen van ze. Nou ja, we zullen het zien.

Verder had je wel veel andere smarphonemerken, maar met reden onbekend, tenzij je plastic fantastic, 480P, 512MB tegen miniprijsjes leuk vindt... wel zag ik nog Malata. Kende ik eigenlijk wel van tablets maar stonden er met een grote stand met een mix van tablets (Android/Windows, geen dualboot) én smartphones. Twee 5.0" 1080p mock-up modellen zagen er toch wel erg sjiek uit en zouden binnen drie maanden uit moeten komen met MTK6595/4G LTE support en 2GB, minpuntje dan weer een accu van maar 2200mAh.

AMPE kwam ik tegen. Ampere Technology, hoe ze eigenlijk heten stonden er met een paar tablets. Ik kon me nog herinneren dat er rebranded tablets van ze waren onder de noemer Sanei. Was verrast dat ik dat wist en de Sanei N10 wist te noemen en dat zijn ook zij inderdaad. Ze waren toen een van de eerste met een octocore tablet, al ware het een Freescale i.MX6. Anyways, nu zetten ze ook groots in op MediaTek devices. Maar net als bij de eerder genoemde iNew, had ook deze fabrikant verder niks high-ends of innovatiefs.

Verder had Nufront een stand. Die waren in 2012 kort wel op m'n radar gepingd, maar had ik met reden eigenlijk niks meer van gehoord. Die focussen zich dan ook vol op de extreme cheapo shizzle en de voorbeeldproducten on display waren dan ook erg underwhelming en gedateerd.

Rockchip was er wel. Hun booth had echter niks nieuws te melden, doen ook voornamelijk hun ding met de RK3288 natuurlijk. Ze proberen wel een beetje meer te doen met datamodule SoCs, want je ziet veel fabrikanten nu toch ook tablets gaan maken met MediaTek processors (zie AMPE bijvoorbeeld) en dat snoept natuurlijk aardig wat marktsegment weg.

Noem je Rockchip tablets, noem je PiPO, buiten Malata om de enige noemenswaardige tabletfabrikant. Hadden verder niet heel veel nieuws. Zo stond ook de P4 die ik zelf heb op display. Maar er was één ding toch wel om enthousiast over te raken, ik denk toch wel de highlight van de hele beurs... een glassless/naked eye 3D display PiPO! Quasi een P9, maar dan met 3D display. Zag er erg goed uit. Was er maar een van, maar goed mogelijk dat ze deze gaan produceren. Omdat ik zo geïnteresseerd was en navroeg begonnen ze door te vragen wat m'n sales history dan was e.d. en heb ik me na wat gelieg maar snel uit de voeten gemaakt. :P

Toen m'n weg maar gemaakt richting audio. Daar kwam ik allereerst Yale Electronics tegen. Huh? Nou ja: AWEI dus. Representative Maya was erg behulpzaam en legde uit dat ze nu ook focus gaan leggen op wireless audio en bluetooth in-ears. Kort ff de A600 geprobeerd, waarvan ik moest zeggen dat de remote te hoog zit en maar op de tast een idee moet hebben wat je nu doet... ook was er een achtergrondruis te bespeuren, dus of wireless in-ears het nou wordt, weet het niet. Maar gevraagd of er iets was dat een beetje is zoals de ES800M, kwam ze met de ES600M en moet zeggen: klonk niet verkeerd.

Toen vervolgde ik m'n weg en kwam ik Somic tegen. Vroeg of ze nog altijd ook de Senic G4 hadden (ze keken verbaasd op dat ik wist dat Somic = Senic en de G4 kende, volgens mij is het gros van de bezoekers vrij onwetend). Ze hadden niet de USB 7.1 G4 (EC-10), maar ze hadden wel een USB-loze versie in het blauw met gesplitte 3.5mm mic/heaphone jacks. Die licht niet op zoals de G4, omdat die natuurlijk over USB gepowered en (7.1CH) aangedreven wordt. Nog altijd een aanrader trouwens (voor de gamer)! Van mij hoef ik geen spaceshuttle op m'n oren te hebben, dus vroeg wat nou iets vergelijkbaars was. De oudere G1 en G2 zouden ook zoiets zijn.

Ah! FiiO! De fabrikant voornamelijk bekend van de versterkertjes en lossless muziekspelers was ook vertegenwoordigd. Natuurlijk groots adverteren voor de net uitgebrachte X1 (bestelbaar bij de FiiO Shop op Amazon.de voor 89.99 EUR). De X1 leent de basis van de higher end X5, is wat easier going in gebruik en heeft een wat relaxtere interface dan de X3 en dat alles in een zeer handzaam geheel. Dat is natuurlijk niet helemaal concessieloos en heeft een minder effectievere aandrijving... paren met een FiiO E11K 2 bijvoorbeeld kan afhankelijk van je headphone dus verstandig zijn. Overigens moet yours truely altijd nog ff wat muziek op een microSD'tje gooien en dan in de X1 mikken om te testen met de BOSE QC15 en Xears Xtreme 3 Pro die ik mee heb. Die hebben jullie dus nog tegoed!

Verder kwam ik Lars & Ivan tegen, die hadden wel wat weg van FiiO. Vond het wel cool dat ze een vacuum tube amp hadden, de THA-8. Wat verder nog? IN2UIT bijvoorbeeld had headphones met 'Electrostatz technology'. Wat is dat? Nou electrostatic headphones zijn dé natte droom voor de eckte audiofiel. Punt is alleen dat om deze aan te drijven, niet alleen je de dure headphones moet aanschaffen, maar ook een mooie, maar ziek dure set met tube amps! Hun 'Electrostatz technology' maakt het echter mogelijk dat zo'n set niet nodig is en is dus ongeveer zo portable high fidelity as it gets. Grappig.

Verder had je ook hier weer tig andere merkjes met headphones, oortjes en speakers, maar het was allemaal zo'n beetje dezelfde gare meuk toch eigenlijk. Schijnbaar ben ik voorbijgelopen aan Earson, Kanen en BiJela, kwam er later achter dat die er ook moeten zijn geweest. Misschien dat ik nog kort terugga om toch nog ff voorbij te gaan aan Earson, maar 13-16 Oct elke dag rondlopen zie ik niet zo zitten.

What else? Toys for boys! Hubsan was aanwezig. :Y Kennen we natuurlijk allemaal van de kleine X4. Er is nu ook een X4 Pro waar je onder een stabilized gimbaltje een GoPro kunt hangen en FPV ondersteunt. Cool schtuff. Kwam ik nog een octocopter tegen voor het serieuzere werk. De K8-10 met GPS, return-to-home, maar ook foldable arms, veel carbon en een blackbox bijvoorbeeld. Dan natuurlijk die electric uniwheels. :D Ff getest! Staat nog best stabiel op zo'n ding, punt is meer dat het lastig is om te sturen. Nou ja, zonder oefening dan als je het zelf deed, die lui zelf racete ermee over de vloer als waanzinnigen. :P Vast niet street legal enz etc, maar gewoon tof.

Mja, en dat was het dan toch echt wel zo'n beetje. De beurs had dus meer een 'networking & sales'-karakter en veel nieuwigheid was er niet bepaald. Ook waren de meeste juist wat interessantere merken niet aanwezig, wat toch wel een beetje jammer was. Highlights waren gezellig zitten bij de AWEI stand en qua product de upcoming PiPO met glassless/naked eye 3D scherm! Heb me wel een dag prima vermaakt en was erna vrij uitgeput en sore. Komt ook omdat ik de dag ervoor was wezen hiken rond Victoria Peak/Mount Austin. Dus om toch nog plaatjes te includen :P hier (klik op de panorama!):

Vandaag voor het eerst maar richting de andere kant van het water met de Star Ferry. Beetje rondlopen in Tsim Sha Tsui. Inderdaad naar het Bruce Lee standbeeld op de Avenue of Stars/Star walk en dan nog richting Mong Kok om het op te nemen voor de demonstranten. Ik ga wel voor een tank staan ofzo als het heel erg uit de hand loopt. :+

En dan nog morgen een dagje Shenzhen in voor het shoppen! En dan zit het er alweer bijna op. :'(
Shiz out! B-)
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 06:47:59 #196
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_145520531
Hulde voor je verslag Shiz _O_ _O_
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 07:50:06 #197
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145520850
Tnx... nu ff lunchen & exploren hoor. :W

Mmmm... gedroogde hagedis, al snel m'n favourite geworden. :Y) :')
pi_145521020
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 07:50 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk verslag Shiz, ga je nu eigenlijk ook nog naar die grote malls waar je ook dealers van pipo enzo hebt zitten? En wat ga je nog allemaal aanschaffen daar :7
Top 5 China producten
pi_145522219
quote:
Je denkt goedkoop online een product te hebben gekocht, maar wanneer het pakketje wordt afgeleverd moet er toch worden bijbetaald. Het overkomt steeds meer klanten, zegt belangenvereniging Thuiswinkel.org. Dat komt vooral door de toename van Chinese webwinkels die, volledig in het Nederlands, producten aanbieden maar de extra kosten verzwijgen.

Consumenten denken dat ze iets bestellen bij een Nederlandse webwinkel. Die moeten kosten vooraf vermelden, maar veel Chinese webwinkels houden zich niet aan die regels. Zo verzwijgen ze de douanekosten die de koper vaak pas achteraf betaalt.

Misleidend
Misleidend, vindt Wijnand Jongen, directeur van Thuiswinkel.org. Zowel het aantal Chinese webshops als het aantal Nederlandse consumenten dat hier bestelt, neemt hard toe. "Hoewel het aantal pakketjes uit China in het niet valt bij het totaal aantal pakketjes, gaat het toch zeker om honderden klachten. Bij pakketjes uit China resulteert ongeveer 1 op de 10 in een klacht."

Volgens de belangenorganisatie leidt het toenemende aandeel van Chinese webshops op de Nederlandse markt tot oneerlijke concurrentie. "Als zij zich niet aan onze regels houden, wordt het gemeten met twee maten." De organisatie is daarom ook in overleg met de Chinese overheid.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:49:22 #200
116613 NX
mixin...
pi_145522221
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 07:50 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb alles gelezen :9 Leuk man, veel plezier verder en ik was erg benieuwd of Pipo nog nieuwe tablets had maar zo te lezen niet :) Heb je de P8 nog getest?

Veel plezier!
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:09:35 #201
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145522646
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 06:13 schreef shiznuts het volgende:
Shiz out! B-)
_O_
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:14:04 #202
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145522763
quote:
En dan nog morgen een dagje Shenzhen in voor het shoppen! En dan zit het er alweer bijna op. :'(
Shiz out! B-)
Nice verhaal! En lekkere foto's hoor :)

Shoppen nog wat geworden? ;)
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:52:13 #203
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_145523905
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 09:49 schreef Muto het volgende:

[..]

Ah, niet vermelde douanekosten, de bron van menig pareltje op klacht.nl _O-
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:07:24 #204
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145524285
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:52 schreef N22 het volgende:
[..]
Ah, niet vermelde douanekosten, de bron van menig pareltje op klacht.nl _O-
Daar zitten wel wat pareltjes tussen inderdaad _O_ .

Ook mensen die willens en wetens voor 300 euro bestellen uit het buitenland en vervolgens verontwaardigd zijn als DHL met een rekening aan de deur staat _O- . Een beetje research voordat je een paar honderd euro uitgeeft in een vreemde webshop is niet zo gek toch?
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:23:33 #205
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145526501
quote:

Shiz out! B-)
Grote baas _O- Een grotere baas had natuurlijk zijn Innovv meegenomen :@
Ik zou geld betalen om dat soort gesprekken te kunnen horen _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 09:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Die homo's gaan met de Chinese overheid praten :')
Laat die domme mensen lekker sterven en laat onze hobby met rust :(

quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 21:29 schreef Markos. het volgende:
[..]
De 808 is toch véél goedkoper dan de mobius?
Maar de mobius is ook veel beter.
Maar als prijs een punt is dan is de nr16 keychain ook leuk.
pi_145527288
Nog even een Review van mijn kant. Dit keer de Axgio Neon N1. Te bestellen bij Tinydeal voor ~¤86,- Een leuke telefoon voor een schapelijke prijs, maar eigenlijk niet veel bijzonders. Mocht je opzoek zijn naar een toestel waarmee je soms je e-mail bekijkt, internetten, WhatsApp en dat soort dingen is dit misschien wel ies voor jou. Als je echter wat meer van een telefoon verwacht, zal ik even verder kijken naar een wat hogere prijs klasse.

Merk: Axgio Neon N1

Prijs: ¤86
Link: http://www.tinydeal.com/a(...)-phone-p-136100.html

Inleiding.
De laatste tijd raak ik steeds meer geïnteresseerd in de markt van Chinese Smartphones. En dan met name de Mid-range klasse in de prijs categorie van ~¤80 tot ¤150,-. De afgelopen keer heb ik de Cubot S308 getest en dit keer is de Axgio Neon N1 aan de beurt. Met een prijs klasse van ¤86,- is dit één van de goedkopere Smartphones met een 5"' scherm en Android OS uit China. Ook deze telefoon heb ik een week op zak gehad om hem uitgebreid te kunnen testen. In de review vind je een uitgebreide test van de telefoon, mijn bevindingen, foto's van het toestel en een complete lijst met specificaties.

Axgio Neon N1
De Axgio Neon N1 beschikt over een MTK6582 1.3GHz quadcore processor in combinatie met 1GB Ram geheugen en 8GB Rom geheugen. Dit is uit te bereiden met een SD kaart. Wanneer je de Neon N1 aanzet merk je dat de interface van de OS net even wat anders is dan andere Android smartphones. De Neon N1 draait op een versie van Android, maar de User interface is aangepast en heet Neonado, deze interface heeft veel weg van de Huawei. Ik moet zeggen dat dit wel even wennen is, zo beschikt de UI niet over een App drawer en is het uiterlijk van de instellingen net iets anders. Mocht je echter niet aan het idee kunnen wennen dat er geen App drawer is, kun je altijd nog een andere Launcher installeren zoals bijvoorbeeld Nova launcher. Ook beschikt Neonado over een iet wat aparte, maar zeer handige 'Task killer' en 'Traffic control widgets'. Een groot nadeel aan de sofware is dat hij niet beschikt over alle talen, waaronder Nederlands. De beschikbare talen zijn; Chinees, Engels Frans, Spaans, Russisch, Italiaans en Duits. De telefoon wekt uiteraard wel met Nederlands bereik.
Verder zijn er een aantal Apps voor geinstaleerd zoals; Whatsapp, Skype, Snapchat, Adobe Reader, Twitter, en Facebook. Deze Apps zijn echter wel gewoon gemakkelijk te verwijderen als je deze er niet op wilt hebben.

De telefoon wordt verzonden in een kartonnen doos, niks bijzonders eigenlijk.

In de doos komen we het volgende tegen:
- Axgio Neon N1
- Flip Cover
- Oplader + EU converter
- Oordopjes
- Engelse gebruikershandleiding
- Screenprotector

Uiterlijk & Gevoel
De Neon N1 is een erg mooi toestel al zeg ik het zelf. Het slanke design en de 3 capacitieve knoppen welke oplichten als je het toestel activeert onderaan het scherm geeft het toestel een erg mooie uitstraling. Ook de metalen zijkant geeft het toestel een mooie uitstraling. Als we het toestel omdraaien en de achterkant van het toestel zien, ben ik echter wat minder te spreken. De camera is echt een doorn in het oog, deze steekt erg ver uit en is niet mooi weg gewerkt.
Afgezien van de camera is de Neon N1 wel goed afgewerkt, zit solide in elkaar en voelt stevig aan. De volume regelaar, welke aan de zijkant van het toestel is geplaatst is mooi weg gewerkt, eveneens als de aan/uit knop welke we aan de andere kant tegenkomen.

Het toestel weegt ongeveer 156 gram en heeft een afmeting van; 143x71x7 mm. Het 5'' scherm is gemakkelijk te besturen met 1 hand en houd prettig vast. Wel merk ik dat de achterkant vrij glad is waardoor hij nog wel een weg schuift.

Het Scherm:
Het 5 inch-full HD-scherm waarmee deze Neon N1 geleverd wordt is vrij helder van kleur en ook de kijkhoeken zijn erg goed te noemen, ik moet zeggen, voor zo'n prijs had ik niet verwacht dat het scherm zo helder en scherp zou zijn. Wel valt het me op dat de kleur paars meer naar blauw neigt maar dat kan ook aan mij liggen. In principe hoef je het toestel niet op de maximale helderheid te zetten maar persoonlijk vind ik dat vaker wel wat fijner werken. Ook in de buitenlucht is het scherm prima leesbaar.

Software:
Zoals eerder vermeld draait de Neon N1 op Neonado, de eigen software van de fabrikant die gebaseerd is op Android 4.2.2. Persoonlijk ben ik hier niet zo over te spreken, vooral omdat ik de App drawer erg mis en er niet van houd als alle Apps op de start pagina staan. Buiten dat werkt het allemaal wel erg soepel en de software zit goed in elkaar. De manier van navigeren doot het systeem is ook net even anders, zo is de instellingen menu verdeelt is 2 aparte secties, eveneens het notificatie gedeelte.

Neonado heeft een eigen Applicatie (welke standaard is geïnstalleerd op de telefoon) waarmee je eigen Themas kunt maken en die van andere kunt bekijken en installeren. Mocht je echter toch echt een App drawer willen hebben raad ik je aan om bijvoorbeeld Nova Launcher downloaden.

Accu:
De accu ... Tja wat moet ik daar over zeggen? Ergens moet op bespaard worden natuurlijk. De 1800 mAh accu is niet heel spectaculair. Rond uit bagger eigenlijk. De Neon N1 houd het bij intensief gebruik amper een dag uit. Vooral als je ook nog eens graag spelletjes speelt, kun je er op rekenen dat aan het einde van de middag je batterij leeg is. Ik raad je aan, mocht je overwegen deze telefoon te kopen, een extra batterij erbij te halen. Deze is ook verkrijg baar bij Tinydeal voor slechts ¤7,95 dat is dus gelukkig weer een meevaller. Je kunt de batterij hier vinden.

Camera:
De Neon N1 beschikt over een 8MP camera, welke zich aan de achterzijde van het toestel bevind. Zoals ik al eerder in de review vermeld had, is deze niet erg mooi weg gewerkt en steekt hij ver uit. Ook de kwaliteit van de foto's zijn matig. Er zit aardig wat ruis in de foto's die ik maak en ook het scherp stellen heeft hij wat moeite mee. Aan de voorzijde van het toestel bevind zich een 2MP camera. Ook deze is van matige kwaliteit.

GPS & Ontvangst:
Over het ontvangt van het toestel heb ik niks op aan te merken. De ontvangt is goed, zowel van 3G als Wifi. Ook de GPS werkt naar behoren en vind snel bereik.

Overige specificaties:
Ook dit toestel beschikt over een Dual Sim-optie. Het schakelen tussen 2 sim kaarten werkt naar behoren en is gemakkelijk in gebruik. Verder beschikt het toestel over een MTK6582 1.3GHz quadcore processor in combinatie met 1GB Ram geheugen en 8GB Rom geheugen. Gezien de prijs van slechts ¤86,- zijn dit aardig goede prestaties! Ook uit de Benchmark komt een score van maar liefst 18716! Dit is de een 'out of the box' score, maar nog steeds verbazingwekkend als je ziet wat je voor het toestel betaald.

Een lijst van de volledige specificaties vind je onder de Spoiler:
SPOILER
Conclusie:
Al met al ben ik aangemaand verrast door de Neon N1! Natuurlijk zijn er een aantal min punten welke een stuk beter uitgewerkt hadden konden worden. Maar gezien de prijs van (slechts) ¤86,- is dit een prima toestel! De bouwkwaliteit van het toestel is goed, eveneens de software en de prestaties.

Pluspunten:
+ Prijs/Kwaliteit
+ Bouwkwaliteit
+ Design
+ Scherm resolutie

Minpunten:
- Zwakke accu
- Matige kwaliteit van de camera
- Geen Nederlandse taa
l

pi_145528264
Heel gaaf Shiznuts. Jammer dat de beurs niet het karakter had waar je op had gehoopt. Misschien dat die consumer and electronics fair meer het type beurs is waar je naar zou willen gaan.

Ik ben heel erg benieuwd hoe Shenzhen is/was. Ik hoop op een mooi verslag met foto's :)
pi_145529325
Banggood houdt zijn repuatie hoog :) zaterdag de minix x8h besteld, gister al op het vliegtuig. Komt wss deze week binnen :D
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:07:29 #209
116613 NX
mixin...
pi_145529838
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 13:52 schreef l0lownkill het volgende:
Banggood houdt zijn repuatie hoog :) zaterdag de minix x8h besteld, gister al op het vliegtuig. Komt wss deze week binnen :D
Welke shipment optie heb je gekozen? Mijn bestelling is al 3 weken in transit (departure from outward office of exchange) :(
pi_145529911
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:07 schreef NX het volgende:
[..]
Welke shipment optie heb je gekozen? Mijn bestelling is al 3 weken in transit (departure from outward office of exchange) :(
Swiss post volgens mij, had per ongeluk zelf niet gekozen.
pi_145529939
De Xiaomi 10400 mAh powerbanks zijn vandaag binnen gekomen. Aan de hand van verschillende websites, waaronder ook de website van Xiaomi zelf, tot de conclusie gekomen dat ze origineel zijn. Powerboard is van TI en de batterijen van LG.

Blij mee.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:14:07 #212
116613 NX
mixin...
pi_145530044
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:09 schreef l0lownkill het volgende:
Swiss post volgens mij, had per ongeluk zelf niet gekozen.
Freaking China Post... ;(
pi_145530468
NOS: Online aankoop valt duurder uit.

Stiekem denk ik dan... ja hallo, je weet toch dat je invoerrechten moet betalen bij bepaalde aankopen. Maar ja, onwetende oudjes. En die gehaaide Chinezen aan de andere kant.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:47:04 #214
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145531210
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:25 schreef Hojdhopper het volgende:
Stiekem denk ik dan... ja hallo, je weet toch dat je invoerrechten moet betalen bij bepaalde aankopen. Maar ja, onwetende oudjes. En die gehaaide Chinezen aan de andere kant.
Ja pak ze maar goed aan! Het is toch van de gekke dat het mogelijk is!!! Ik dacht ook 3 leuke jurkjes te kopen voor 50 euro. Na 3 dagen begon ik al iets te vermoeden omdat er niets werd geleverd. Na 2 weken (!!!) kreeg ik het eindelijk binnen maar ik moest 20 euro betalen bij de postbode terwijl ik al heb betaald aan de winkel!!!! DIT MOET HARD AANGEPAKT WORDEN DEZE OPLICHTERS PRAKTIJKEN!!!!

Truus uit Groningen.

:') :') :') Zo gaan al dat soort klachten...
Domme mensen zijn niet eens zo erg maar vervolgens gaan debiele organisaties zich ermee bemoeien om het "op te lossen". Echt een spiraal naar de bodem.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:59:23 #215
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145531715
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja pak ze maar goed aan! Het is toch van de gekke dat het mogelijk is!!! Ik dacht ook 3 leuke jurkjes te kopen voor 50 euro. Na 3 dagen begon ik al iets te vermoeden omdat er niets werd geleverd. Na 2 weken (!!!) kreeg ik het eindelijk binnen maar ik moest 20 euro betalen bij de postbode terwijl ik al heb betaald aan de winkel!!!! DIT MOET HARD AANGEPAKT WORDEN DEZE OPLICHTERS PRAKTIJKEN!!!!
Truus uit Groningen.
Domme mensen zijn niet eens zo erg maar vervolgens gaan debiele organisaties zich ermee bemoeien om het "op te lossen". Echt een spiraal naar de bodem.
Inderdaad :')

quote:
Bij pakketjes uit China resulteert ongeveer 1 op de 10 in een klacht."
Hmz, iets zegt mij dat dat onderzoek niet binnen dit topic is afgenomen :+
En het nu niet alsof bestellingen in Nederland nu zo foutloos gaan. Klop je dan aan bij Thuiswinkel dan kiezen ze kant van de verkoper, ook als je volgens de wet in je recht staat :r
pi_145531738
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:07 schreef NX het volgende:
[..]
Hier ook.. sinds 2-10 in transit.. ;(
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:02:33 #217
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145531822
Overigens vandaag een refund van DX ontvangen, een keer zonder gezeik _O_ (Dat was de 1 op de 10 euh, 36 volgens mijn administratie*).
pi_145534612
Shiz lekker verslagje man ! Ben ook benieuwd naar earson daar, hoop dat je het nog gaat bezoeken. Veel plezier nog !
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:34:54 #219
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_145535353
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Truus uit Groningen.
http://www.klacht.nl/deal(...)ullen-niet-geleverd/
Goed verhaal ook.

Gisteren de rugtas uit de Banggood mailing besteld, voor het eerst dat ik niet-electronica direct uit China bestel dus ben benieuwd :P
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:44:28 #220
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_145535658
Ik krijg mijn Chinese beveiligingscamera nog steeds niet aan de praat :(.

En van banggood krijg ik ook niks te horen.
pi_145536411
Kan het kloppen dat pass-trough charging niet werkt bij mijn xiaomi powerbank van 5200 mAh, of heb ik een fake ? Voor de rest klopt alles wel.
pi_145536789
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 16:44 schreef .Neovo. het volgende:
Ik krijg mijn Chinese beveiligingscamera nog steeds niet aan de praat :(.
En van banggood krijg ik ook niks te horen.
Gewoon in de live chat met ze.
Top 5 China producten
pi_145539830
Hoi, is er een shop met een ruim assortiment aan batterijen? en dan niet alleen AA etc.
I'm the motherfucking baboon
pi_145539879
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:46 schreef Fruitsalade het volgende:
Hoi, is er een shop met een ruim assortiment aan batterijen? en dan niet alleen AA etc.
Dan moet je in nederland zijn bij nkon ofzo, in china verkopen ze alleen een ruim assortiment aan oplaadbare tijdbommen. Er zit nog een verassing aan; je weet nooit wanneer ze afgaan :D
pi_145540018
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:47 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Dan moet je in nederland zijn bij nkon ofzo, in china verkopen ze alleen een ruim assortiment aan oplaadbare tijdbommen. Er zit nog een verassing aan; je weet nooit wanneer ze afgaan :D
Hehe ok dan kijk ik even verder
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:37:55 #226
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145541957
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:47 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Bullshit natuurlijk :')
Mensen waarschuwen voor troep is prima maar om nu zo hysterisch te doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:46 schreef Fruitsalade het volgende:
Banggood en Fasttech verkopen prima Sanyo en Panasonic 18650's.
Ik kan natuurlijk niet ruiken wat je precies zoekt. Batterijen zijn niet altijd de moeite waard om uit China te halen, zoals AA's.

Kiekje.
Xiaomi's zijn echt top! Ze geven een flinke nadruk op bas maar wel helder. Klinken gewoon lekker zonder EQ. Ik zal deze op de feestdagen lijst zetten als cadeau. Voor niet al teveel geld kun je mensen introduceren met goed geluid voor hun smartphone ^O^

Ik vind ze overigens niet echt naar chocolade ruiken. De chocolade die ik koop ruikt toch echt wat beter _O-

Wonder sponzen kwamen gewoon in een vuilniszakje en zien er gaar uit :') Stufz burger is prima. Usb meter is prima. Cassette mp3 converter geeft een raar geluid, waardeloos :')

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 14-10-2014 19:43:22 ]
pi_145542625
Voor de mensen die zonder gedoe meerdere Earson speakers willen bestellen op Banggood: je kunt de coupon fa8d39 meerdere keren gebruiken, als je maar niet inlogt!

Weet niet of dit bekend is, ik dacht ik meld het even :7
pi_145543039
De Earson binnengekregen. Prima geluid zeg.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:01:18 #229
45722 Dromer
pi_145543174
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:37 schreef monkeybrain het volgende:
Ik vind ze overigens niet echt naar chocolade ruiken. De chocolade die ik koop ruikt toch echt wat beter
Inderdaad. Ik heb er meerdere gekocht, maar heb die geur er ook niet uit weten te halen. Misschien zijn de mensen die dat roepen niet meer gewend dan koetjesrepen. :P
Dát er een luchtje aan zit is wel zeker. ;)
pi_145543902
Hier ook vandaag de Earson van Banggood binnen gekregen.

Verder nog een paar 18650 batterij doosjes, een setje Trustfire 18650 + lader, setje mini schroevendraaiers.

Onderweg nog wat meer spullen:

Outdoor Military Shoulder Tactical Backpack Camping Travel Hiking Trekking Bag
7.0" Quad Core Android 4.1 ATM7029B 1.3GHz Tablet
Canon EOS to Fuji FX mount adapter
Foldable Adjustable Stand Bracket Holder for iPad Air Mini Samsung Galaxy Tablet
Neoprene Soft Sleeve Cover Case Pouch Bag For 7.0 7" 7 Inch Tablet
Kanen KM-92 Wooden Bass In-ear Headphones
Battery Back Cover Door Rear Glass Replacement For iPhone 4
pi_145550397
Waarschijnlijk al 338x gevraagd hier maar: zijn er goede vervangers voor de Creative EP630 oordopjes? Die gaan hier helaas nooit langer dan een jaar mee en kosten toch iedere keer weer 15 euro nieuw en da's best zonde. Heb al vaak garantie geclaimd maar dan ben je ook weer 2-4 weken verder dus iedere optie onder de 15 euro is waarschijnlijk beter :)
pi_145550495
quote:
[..]
[..]
Ik kan natuurlijk niet ruiken wat je precies zoekt. Batterijen zijn niet altijd de moeite waard om uit China te halen, zoals AA's.
Kiekje.
Xiaomi's zijn echt top! Ze geven een flinke nadruk op bas maar wel helder. Klinken gewoon lekker zonder EQ. Ik zal deze op de feestdagen lijst zetten als cadeau. Voor niet al teveel geld kun je mensen introduceren met goed geluid voor hun smartphone ^O^
Ik vind ze overigens niet echt naar chocolade ruiken. De chocolade die ik koop ruikt toch echt wat beter _O-
Wonder sponzen kwamen gewoon in een vuilniszakje en zien er gaar uit :') Stufz burger is prima. Usb meter is prima. Cassette mp3 converter geeft een raar geluid, waardeloos :')
[ afbeelding ]
Valt inderdaad wel wat mee, maar er is altijd het risico en afgezien van dat hebben de meesten ook nauwelijks power. Maar er zijn uitzonderingen natuurlijk.

Afgezien van dat, de feestdagen komen er inderdaad weer aan; goeie reden om dingen te kopen die altijd al op mijn verlanglijstje staan, maar ik niet echt nodig heb :7 Inderdaad de pistons, stufz is misschien ook wel leuk, en ik wil ook wel eens een xiaomi powerbank in mijn bezit hebben :)
pi_145552064

dat ding maar eens besteld ;p
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:26:57 #234
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145552995
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:22 schreef Deezertje het volgende:
Waarschijnlijk al 338x gevraagd hier maar: zijn er goede vervangers voor de Creative EP630 oordopjes? Die gaan hier helaas nooit langer dan een jaar mee en kosten toch iedere keer weer 15 euro nieuw en da's best zonde. Heb al vaak garantie geclaimd maar dan ben je ook weer 2-4 weken verder dus iedere optie onder de 15 euro is waarschijnlijk beter :)
xiaomi pistons v2, banggood + 5% code + Nederlandse post optie.
Maar oordoppen gaan met veel gebruik nooit langer dan 1 jaar mee. 15 euro voor 1 jaar is toch redelijk?
Leren hoe je een stekker moet solderen want de kabel knakt altijd aan de stekker :P

NIEUW!
Banggood.com $3 coupon code: 9aeb04
pi_145554376
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 23:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Maar oordoppen gaan met veel gebruik nooit langer dan 1 jaar mee. 15 euro voor 1 jaar is toch redelijk?
Leren hoe je een stekker moet solderen want de kabel knakt altijd aan de stekker :P

NIEUW!

Thanks! maar hier $9 http://www.aliexpress.com(...)MI2A/1519281652.html
  woensdag 15 oktober 2014 @ 00:14:29 #236
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145554521
quote:
Er zijn neppers in omloop, voor $9 krijg je neppe ;)
  woensdag 15 oktober 2014 @ 02:59:01 #237
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145556344
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:14 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nice verhaal! En lekkere foto's hoor :)
Shoppen nog wat geworden? ;)
Was gisteren dus gisteren van HK Central met de Star Ferry naar Tsim Sha Tsui (Avenue of Stars, Bruce Lee, Jet Li, Jackie Chan, etc) en Mong Kok (daar zijn de wat fanatiekere protesters), daar heb je Temple Street met tig marktkraampjes met fake shirts, zonnebrillen, horloges, etc. :')

Met je tablet foto's schieten. :') !

M'n nieuwe bureaubladachtergrond :D

Het is hier 6 uur later, dus ik ga ontbijten en vandaag (as said en dus niet gisteren dan ook) naar Shenzhen. Beetje rondlopen in het Futian district. Daar heb je o.a. het SEG gebouw met ontelbare verdiepingen met electronica. Dan op de straten o.a. Meizu stores en Jiayu zou er ook moeten zitten. Wilde eigenlijk een MTK6595 / 4G LTE phone kopen en vaak merk je toch dat er bij de CNY/RMB retailprijzen nog zo'n 30 USD bij tablets/smartphones opgeteld wordt als je 'em bestelt ergens. Maar heel veel is met de MTK6595 SoC nog niet gedaan... tablets... heb de PiPO P4 natuurlijk 'net'. Maar goed, je weet nooit of je een leuke deal tegenkomt voor iets anders. Misschien een smartwatch of ten minste zo'n smartband. Een MT-G2 LED zaklamp staat eigenlijk al een tijd op m'n verlanglijst. Misschien hebben ze een toffe cheapo quadcopter met GoPro mount. Audiospul uitproberen/aanschaffen? 't Is voornamelijk gewoon try before you buy, beetje kijken of er nog noemenswaardige merken te vinden zijn. Heb al meermaals research gedaan en dan leuke merken zoals AWEI en Earson gevonden. Daar loop ik dan nu gewoon met m'n neus tegenaan en kan het meteen eens beoordelen, i.p.v. alles wat los en vast zit te bestellen om er een mening over te vormen. :+ Echt nodig heb ik eigenlijk niks, dus ik laat me gewoon verrassen door het aanbod. :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:25 schreef Hojdhopper het volgende:
:') Dat was het eerste dat ik kwam vragen in dit topic, hoe het nu eigenlijk zat met importeren en toeslagen en zo. Ik bedoel, dat is toch het eerste wat je zo'n beetje te binnenschiet als je iets uit het buitenland gaat halen? Dat je niet precies weet vanaf welk bedrag, hoeveel procent, enz etc, ok, maar dat er regelingen zijn.. dúh. Truus mag idd lekker doodvallen, mien god jung. En nu gaan ze ook nog met de Chinese regering lullen om er meteen/makkelijker kosten aan te verbinden ofzo. Goed bezig Truus. ;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 23:01 schreef badschaap het volgende:
[ afbeelding ]
dat ding maar eens besteld ;p
Ook geprobeerd op de beurs trouwens... maar dan daadwerkelijk vervaardigde dingen, geen kartonspul, maar een contraption/enclosure zoals bij de Oculus Rift. Nou, sorry, maar dit smartphone 3D vind ik persoonlijk maar tien keer niks. :X
  woensdag 15 oktober 2014 @ 08:25:06 #238
45722 Dromer
pi_145557643
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 02:59 schreef shiznuts het volgende:
Met je tablet foto's schieten
Je wil niet weten hoeveel mensen dat doen. In Praag stond ik naast een vent met een iPad de st. Vituskathedraal te fotograferen. Omdat ie op een binnenplaats staat, heb je niet zo veel plaats. En hij verbaasde zich erover dat ik hem met m'n kleine compact camera wél helemaal in beeld kreeg, maar hij met z'n veel grotere iPad niet. |:(
  woensdag 15 oktober 2014 @ 09:10:15 #239
314372 Goddelijker
pi_145558281
AE heeft een metamorfose ondergaan! :D
pi_145558523
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 09:10 schreef Goddelijker het volgende:
AE heeft een metamorfose ondergaan! :D
Ze hebben nog niets met mijn escalated dispute gedaan :'( .

Heeft iemand wel eens een succesvol afgeronde "escalated dispute" gehad op Aliexpress? Ik heb er een hard hoofd in...
  woensdag 15 oktober 2014 @ 10:41:29 #241
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_145560217
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 08:25 schreef Dromer het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel mensen dat doen. In Praag stond ik naast een vent met een iPad de st. Vituskathedraal te fotograferen. Omdat ie op een binnenplaats staat, heb je niet zo veel plaats. En hij verbaasde zich erover dat ik hem met m'n kleine compact camera wél helemaal in beeld kreeg, maar hij met z'n veel grotere iPad niet. |:(
Vooral Aziaten doen dit trouwens...
Don't let my username fool you...
  woensdag 15 oktober 2014 @ 11:09:59 #242
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145560922
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 09:26 schreef P4tje het volgende:

[..]

Ze hebben nog niets met mijn escalated dispute gedaan :'( .

Heeft iemand wel eens een succesvol afgeronde "escalated dispute" gehad op Aliexpress? Ik heb er een hard hoofd in...
ja, Duurt blijkbaar soms wel verschrikkelijk lang (hier laatste keer vrij vlot opgelost allemaal, maar goed kom ook andere ervaringen tegen.
pi_145561129
quote:
[..]
[..]
Kiekje.
[ afbeelding ]
Hier ben ik naar op zoek: 3V Lithium 1200 ma, 2/3A cell, zal eens op die websites kijken
pi_145561748
Is er iemand die weet of er in China een klok als onderstaand gemaakt word? Of iets vergelijkbaars?

Krengen kosten bijna 1000 euro hier.

woensdag 15 oktober 2014 @ 11:50:04 #245
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_145562060
Banggood heeft een mailtje gestuurd :D
Ze mogen hun Engels wel wat bijspijkeren :P
pi_145562554
http://www.banggood.com/Memory-Card-p-949778.html

Wat is hier het addertje? Dit is wel heel goedkoop.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 12:07:32 #247
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_145562640
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:04 schreef Muto het volgende:
http://www.banggood.com/Memory-Card-p-949778.html

Wat is hier het addertje? Dit is wel heel goedkoop.
Dat het kaartje waarschijnlijk niet echt 64gb is.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 12:10:09 #248
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145562728
sdhc 64gb, klopt niet echt. Waarschijnlijk zo'n nepperd.
Je kunt het proberen want Banggood is wel te vertrouwen. Dan kun je een refund vragen.
pi_145562825
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:07 schreef N22 het volgende:
[..]
Dat het kaartje waarschijnlijk niet echt 64gb is.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:10 schreef monkeybrain het volgende:
sdhc 64gb, klopt niet echt. Waarschijnlijk zo'n nepperd.
Je kunt het proberen want Banggood is wel te vertrouwen. Dan kun je een refund vragen.
Heb geen kaartje nodig, maar kwam het tegen. Vond het wel opmerkelijk, dus vandaar.
pi_145563976
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:38 schreef Gutz het volgende:
Is er iemand die weet of er in China een klok als onderstaand gemaakt word? Of iets vergelijkbaars?
[ afbeelding ]
Als je een beetje handig bent knutsel je zon ding zelf in elkaar.
Genoeg tutorials op Internet te vinden

word clock DIY.

Meen zelfs dat er vroegahh in dit topic wel iemand eens mee bezig is geweest.
pi_145564235
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:53 schreef Downstar het volgende:

[..]

word clock DIY.

Geen probleem met arduino idd. Herinnert me eraan ooit nog aan mijn led cube te beginnen :p
pi_145564341
Maar eens de usb lader van de Action gekocht. Hopen dat het sneller/ beter laad dan die troepdingen uit China.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 15 oktober 2014 @ 13:10:55 #253
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145564535
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
word clock DIY.
Jup, schuldig O-)
pi_145564688
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 13:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Jup, schuldig O-)
Heb je er 1 gemaakt?
pi_145566559
Volgens mij hebben diverse mensen deze kabel gekocht? http://www.banggood.com/2(...)-Cable-p-943242.html

Wat is jullie ervaring?
  woensdag 15 oktober 2014 @ 15:53:00 #256
181242 Gunny
pi_145570223
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:13 schreef Miniem het volgende:
Volgens mij hebben diverse mensen deze kabel gekocht? http://www.banggood.com/2(...)-Cable-p-943242.html
Wat is jullie ervaring?
Dat die het niet waarmaakt. Al is deze wel een stuk beter dan de meeste. Ik haal max 1.2A, en dat heb ik met verschillende meters en devices getest. Met 2 verschillende laders die minimaal 2A laadvermogen leveren.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 16:23:48 #257
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_145571289
Weet iemand waar ik een USB missile launcher kan kopen voor minder dan het op amazon staat? Zoeken op Alixpress en via chinaprices.us leverden niets op.
pi_145574702
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 13:05 schreef Miniem het volgende:
Maar eens de usb lader van de Action gekocht. Hopen dat het sneller/ beter laad dan die troepdingen uit China.
K*ding :') hij is nu al kapot :P
pi_145576978
Mijn oude vertrouwde wekkertje heeft het vandaag begeven. Doordat laat komen bij mij nogal een standaard is, door de zogeheten 'snooze' knop, ben ik op zoek naar iets nieuws; ik wil wel eens écht wakker worden en natuurlijk met een beetje stijl. Ben nu deze 2 tegengekomen;
Raketlanceerwekker; je moet eerst het afgeschoten raketje terugzetten
Schietwekker; je moet het doel eerst 5 keer raken met een geweertje
Heeft iemand er ervaring mee? :P
pi_145577421
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 23:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]

NIEUW!

En de SJCam SJ4000 Wifi bij BG in UK warehouse $10 korting met de code:
1BGdeal
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 02:59 schreef shiznuts het volgende:
- Hong Kong verhaal -
Toch wel tof hoor. :Y
Voor vertrek naar huis nog even ergens een goedkoop maatpak halen? :P
Of was Hong Kong nou een van de mindere steden in Azië om dat te doen? Duurder geloof ik.
quote:
[ afbeelding ]
Niet tegenkomen. Ook ik heb er aan gedacht om er een zelf te maken maar ik had uiteindelijk toch niet zo'n zin om daarvoor in het Arduino-spul te storten.
Bovendien is het ook nog best moeilijk om er een écht net en mooi ding van te maken (denk aan de glasplaat en de verduistering achter die glasplaat e.d.).
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 13:05 schreef Miniem het volgende:
Moet je naar output Ampère kijken en je USB-kabel.
Voor de rest zou het niet uit moeten maken.
Ja, ontploffingsgevaar dan...
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:56 schreef l0lownkill het volgende:
Mijn oude vertrouwde wekkertje heeft het vandaag begeven. Doordat laat komen bij mij nogal een standaard is, door de zogeheten 'snooze' knop, ben ik op zoek naar iets nieuws; ik wil wel eens écht wakker worden en natuurlijk met een beetje stijl. Ben nu deze 2 tegengekomen;
Raketlanceerwekker; je moet eerst het afgeschoten raketje terugzetten
Schietwekker; je moet het doel eerst 5 keer raken met een geweertje
Heeft iemand er ervaring mee? :P
Telefoonwekker met een paar alarmen 5 minuten na elkaar.
Of nog slimmer; je telefoon aan de andere kant van je slaapkamer leggen. ^O^
pi_145577532
Laatste tijd mijn TaoBao bestellingen ondergebracht bij Mallaid ipv CSS. Erg goede ervaring met ze. Vooraf betalen bijvoorbeeld is erg fijn, deze keer had ik het gewicht te hoog ingeschat en kreeg ik netjes 7USD die ik teveel had betaald terug.

Ook netjes dat ze een foto maken van het gewicht en de producten zelf. Nu nog PostNL (als dat mogelijk zou zijn, maar dat geld voor in principe elke Webshop/Aliexpress verkoper/TaoBao agent) toevoegen als shipping method en ik ben helemaal happy.
pi_145577937
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En de SJCam SJ4000 Wifi bij BG in UK warehouse $10 korting met de code:
[ code verwijderd ]
[..]
Toch wel tof hoor. :Y
Voor vertrek naar huis nog even ergens een goedkoop maatpak halen? :P
Of was Hong Kong nou een van de mindere steden in Azië om dat te doen? Duurder geloof ik.
[..]
Niet tegenkomen. Ook ik heb er aan gedacht om er een zelf te maken maar ik had uiteindelijk toch niet zo'n zin om daarvoor in het Arduino-spul te storten.
Bovendien is het ook nog best moeilijk om er een écht net en mooi ding van te maken (denk aan de glasplaat en de verduistering achter die glasplaat e.d.).
[..]
Moet je naar output Ampère kijken en je USB-kabel.
Voor de rest zou het niet uit moeten maken.
Ja, ontploffingsgevaar dan...
[..]
Telefoonwekker met een paar alarmen 5 minuten na elkaar.
Of nog slimmer; je telefoon aan de andere kant van je slaapkamer leggen. ^O^
Ik gebruik mijn telefoon daar sws nooit voor, het is me overkomen dat hij niet af is gegaan en dan heb je vervolgens ook nog mijn pa die paranoïde is als het om straling gaat. En ik moet natuurlijk wel even de stoere boy uithangen op het schoolplein :7
  woensdag 15 oktober 2014 @ 19:31:01 #263
45722 Dromer
pi_145578490
Nou.. WeLoop Tommy binnen, maar is mooi crap. Wil met geen mogelijkheid pairen. Twee telefoons met Kitkat en bluetooth 4.0 geprobeerd, maar no go. Ze vinden 'm, maar pairen lukt niet.
Maar iemand zoeken met een 'bekend merk' kitkattelefoon om te kijken of het aan de Chinezen ligt, maar ik ben er bang voor.. want mijn telefoon doet het wel prima met de bt 4.0 functies van m'n auto. (sms lezen, zenden etc)

Kan er wel mee te maken hebben dat de twee telefoons hier een mtk soc hebben. Die schijnen wel eens gevoelig met bluetooth te zijn...

[ Bericht 14% gewijzigd door Dromer op 15-10-2014 20:52:27 ]
pi_145587141
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:18 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn telefoon daar sws nooit voor, het is me overkomen dat hij niet af is gegaan en dan heb je vervolgens ook nog mijn pa die paranoïde is als het om straling gaat. En ik moet natuurlijk wel even de stoere boy uithangen op het schoolplein :7
Weet niet wat voor telefoon je hebt; maar mijn Android geeft als je alarm instelt aan over hoeveel uur/minuten het alarm afgaat. Extra controle. Tenzij je accu leeg raakt (en niet aan de oplader ligt) gaat het alarm écht wel af hoor. ;)

En straling; dan zet je je gsm in vliegtuigmodus. Zorgt er gelijk voor dat je 's nachts niet lastig wordt gevallen door sms'jes, whatsapp berichten, facebook-shit enz. ;)

Enne; goedkoop of goedkoop :P

Emdoor tablet met Windows 8.1 kost vijf tientjes

quote:
Het Chinese Emdoor heeft een nieuwe tablet gepresenteerd. Het apparaat draagt de naam EM-I8170 en hij beschikt over een 7-inch scherm met een resolutie van 1024x600 pixels. Als besturingssysteem is Windows 8.1 op het apparaat geïnstalleerd. Toch kost het apparaat omgerekend slechts ¤50,-.

Onder de kap gaat een Intel Atom Z3735G processor schuil. Dit is een quad-core chip die gebaseerd is op de Bay Trail architectuur. Deze wordt gecombineerd met 1 GB werkgeheugen en 16 GB opslaggeheugen. Het bedrijf claimt dat er al 50.000 exemplaren van de EM-I8170 besteld zijn. Het ligt echter niet voor de hand dat hij ook op de Westerse markt beschikbaar komt
Is aangekondigd/getoond bij HKTDC Hong Kong Electronics Fair; Shiznuts wat over het hoofd gezien? O-)
pi_145588084
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Weet niet wat voor telefoon je hebt; maar mijn Android geeft als je alarm instelt aan over hoeveel uur/minuten het alarm afgaat. Extra controle. Tenzij je accu leeg raakt (en niet aan de oplader ligt) gaat het alarm écht wel af hoor. ;)
En straling; dan zet je je gsm in vliegtuigmodus. Zorgt er gelijk voor dat je 's nachts niet lastig wordt gevallen door sms'jes, whatsapp berichten, facebook-shit enz. ;)
Enne; goedkoop of goedkoop :P
Emdoor tablet met Windows 8.1 kost vijf tientjes
[ afbeelding ]
[..]
Is aangekondigd/getoond bij HKTDC Hong Kong Electronics Fair; Shiznuts wat over het hoofd gezien? O-)
Tja ik gebruik het de laatste tijd idd zo, in vliegtuigmodus indeed, maar als je die stralingmasjien toch al de hele dag in dat broekzakje hebt zal een nachtje op het nachtkastje niet veel uitmaken :+ Als het aan mijn vader ligt moet ik in een loodpak gaan slapen.. Maarja ik heb sws een nieuwe nodig, het is namelijk bloedirritant om 's nachts op dat ding de tijd te checken, want dan verblindt dat ding me; zelfs op de laagste brightness. En aangezien bij de lokale marskramer zo'n simpel dingetje niet veel duurder is kom ik liever met een hoger swag-niveau de nacht door.

Over die tablet; hoop dat het wat wordt, lijkt me wel een handige tool indeed :) 5 tientjes voor die specs is namelijk niks
pi_145588518
Wel vette resolutie: 1024x600
pi_145588682
Is er ook geen online shop die 18560 batterijen verkoopt voor mijn convoy c8 ak47. Ik heb morgen nodig maar online shops heb ik hem pas Vrijdag binnen lijkt mij.

Dus bouwmarkten die deze batterijen verkopen?
  donderdag 16 oktober 2014 @ 00:27:38 #269
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145590595
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 00:22 schreef Iemand91 het volgende:
Nieuwe aanwinst. :7

[ afbeelding ]
ik heb niks met meubels, maar deze wil ik ooit nog.zo vet. Alleen zijn zelfs de replica's erg duur
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 16 oktober 2014 @ 00:39:43 #270
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145590909
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 13:15 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb je er 1 gemaakt?
Ben verder dan de aankopen doen, maar daar stopt het dan ook :+.
Allemaal wat meer werk dan vooraf gedacht ;)
pi_145591076
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 00:39 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ben verder dan de aankopen doen, maar daar stopt het dan ook :+.
Allemaal wat meer werk dan vooraf gedacht ;)
Zo is het dus precies met mijn led-cube ;) (en tig andere projecten/hobbies waar ik alles voor heb maar er nog niet/nauwelijks aan begonnen ben)

Anyhow, ik kwam dit tegen en wat kan ik me eraan ergeren;http://www.surfplaza.be/m(...)re-chinese-webshops/

Ergerlijst;
-mini en dx op nummer 1 en 2
-banggood bij 'de rest' gekieperd en het vervolgens gaan melden als bangfood :')
  donderdag 16 oktober 2014 @ 01:11:39 #272
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145591653
quote:
[ afbeelding ]
Uit China? Cool! ;)
  donderdag 16 oktober 2014 @ 01:12:25 #273
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_145591664
Zo.. toch maar voor de Leagoo lead 2 (die inmiddels weer voorradig was) gekozen nadat de reeds bestelde Doogee DG450 bij Comebuy niet meer in voorraad was..
Bij Coolicool voor 88,49dollar met de code CELLAFFCIC ($4.5 Off per 5.0 Inch and Larger Cellphone + free shipping.)

Dus ipv een tablet, een wat groter toestel.. en nu nog opzoek naar een mediaplayer.. dus kan ik me weer ff inlezen.. (als ik tijd heb)
Ik geloof dat dit een beetje de mode is..?
http://www.ebay.com/itm/T(...)&hash=item2c88023c2a

Ohja en heb ook een Earson bij Banggood besteld..

Verder gaat dit topic te snel.. :(
  donderdag 16 oktober 2014 @ 01:13:12 #274
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_145591679
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 01:11 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Uit China? Cool! ;)
Weet je hoe groot ie is..? :7 8-)
  donderdag 16 oktober 2014 @ 06:45:30 #275
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145593375
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 00:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik heb niks met meubels, maar deze wil ik ooit nog.zo vet. Alleen zijn zelfs de replica's erg duur
De schaalmodellen zullen nog wel gaan. :+ Alleen zitten erop wordt dan een beetje oncomfortabel.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb alle verdiepingen en elke rij aangedaan. Ik ben echt niet overal wezen stoppen om uitgebreid te kijken/informatie in te winnen, dan had ik aan 1 dag niet genoeg en wilde ook nog wat van de omgeving zien, hè, stopte alleen als iets m'n aandacht trok. Zeker niet uitgebreid wezen informeren bij noname merken die prijkten met 7" 1024x600 tablets met 1GB RAM. Kun je prijzen bij gaan noemen die je wil, maar de Ainol Novo7 Fire was al beter met 1280x800 en dat was een jaar of wat geleden. Dus daar ben ik waarschijnlijk gewoon met sneltreinvaart aan voorbijgelopen ja. :Y Het was voornamelijk 'meuk', 'meuk', 'meuk', 'meuk', 'hey... oh nee toch meuk', 'meuk', 'meuk', 'hmm, ja, interessant 'hoi.. kun je wat meer vertellen over.. zie ik dat nou goed dat dit...', 'meuk', 'meuk' [..] . ;)

Anyways, was dus gisteren in Shenzhen. Wel hoop bureaucratie om die visa te krijgen. Maar goed, rond 13:00 dan voet gezet op het Chinese mainland. :D Had al een beetje gekeken op maps en ben toen gewoon wezen lopen vanaf Lo Wu (Luohu). Eerst nog chill een beetje door het park daar gewandeld en toen kwam ik in het elektronica district. :Y

* Note het opschrift 'emergency toilets'. Lol, whut?

First up was een electronic communications building. Allemaal kleine booths/hokjes waar ze bezig waren met box-ups. Dus doosjes vouwen en boekjes erbij in doen. Final assembly van lik-m'n-vestje dus. Ook waren ze gewoon daar op 1m2 displays op tablets aan het plakken enzo. Een ander was weer bezig om fake Xiaomi powerbanks in elkaar te zetten (zag er hoogst professioneel uit :') , geen wonder dat die dingen de geest geven/in de fik vliegen). Verder kwam ik wel tegen in die achteraf booths: PiPO, Freelander, Ainol, AMPE, Cube, MINIX, enz. Maar was daar voornamelijk veel stekkertjes, display components en doosjesgevouw. Volgens mij zitten daar ook veel resellers, die gewoon weer partijtjes verkopen, want er was ook veel ingepak van zendingen.

Toen eindelijk bij SEG uit gekomen.

Heel veel booths en stores wel met o.a. de gevestigde merken. Ik denk dat er 100+ Apple stores zijn daar. :') Wheeh. Die verkopen dan echter ook gewoon Samsungs en Xiaomi's. Over Xiaomi gesproken, dat is zo'n beetje een van de weinige Chinese smartphonemerken die ertoe doet. Verder wel Gionee, Coolpad, Vood (?), ZTE, Nubia, Oppo, Lenovo, Meizu, Huawei enz. Maar geen Jiayu (al zouden ze er wel ergens in een van de vele straatjes een store moeten hebben? Niet kunnen vinden, same for Zopo), geen Doogee, geen Neomobile, geen THL, niks daarvan. Dus het was of de cheapo plastic meuk met MTK6589T die ze me wilden aansmeren, of het waren de wat duurdere gevestigde merken. Twee uitersten, maar nou net de bang-for-buck miste zeg maar.

TV's had je dan van Hisense, Skyworth, Konka, Changhong, TCL e.d. zelfs curved 4K, dat was dan wel grappig om te zien. Maar ja, betaalde je dan ook 18999 RMB voor. Heb je in die pricerange geloof ik inmiddels ook wel van LG/Samsung.

Mja, zelf loopt iedereen daar gewoon rond met een iPhone/iPad. Dus daar iets kopen wat anders is... ja, misschien een Samsung en een Galaxy Tab ofzo, maar je hoeft niet echt te beginnen over Jiayu of MTK6595, want dan volgen ze je ff niet meer.

Nu had ik helaas geen tijd om daar uitgebreid elk straatje en elk gebouw binnen te lopen, dus was na een paar uur weer op weg naar de grensovergang bij Lo Wu. Daar heb je nog wel een commercial mall ook waar toeristen en Chinezen dan komen om neppe meuk te halen, horloges, tassen, zonnebrillen, kleding... :') alles imitatie. Maar goed, dat was wel grappig om eens te zien. Maar natuurlijk alles supermeuk kwaliteit met scheve logo's en alles.

Kortom: het was zeer cool als reis en cultuur en natuur eens wat te proeven van Hong Kong en China. Gadgetwijs... ik denk dat je het beter bediend bent alles lekker online te doen. Info is beter toegankelijk en je hebt veel betere manieren om je opties af te gaan en een keuze te maken. Maar, als je de 5 dagen Visa Shenzhen hebt en daar ook 5 dagen blijft i.p.v. 5 uur, dan is het natuurlijk leuk om jezelf uit te nodigen bij fabrikanten enzo. Dan krijg je wel de tofste info mee denk ik. :Y Anyways. Ik word zo het hotel uitgekickt dus ik ga m'n koffer pakken en ben terug op weg naar Oostenrijk.

Bonusfoto :P :
  donderdag 16 oktober 2014 @ 08:57:26 #276
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  donderdag 16 oktober 2014 @ 09:37:49 #277
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_145595075
Is miniinthebox.com van een nl die gewoon shipdrop?
Zag net in Den-Haag op een HTM bus een reclame over de gehele bus!

Of gaan de chinezen nu ook hier adverteren? 😁
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  donderdag 16 oktober 2014 @ 09:38:10 #278
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145595086
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 06:45 schreef shiznuts het volgende:

[knip]

Tof verslag weer :D. Jammer dat je weinig van de merken hebt kunnen zien. De Jiayu fabriek/kantoor moet je toch eens bezoeken als aanstichter van de Jiayu gekte :+

Goede terugreis!
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 09:37 schreef revpolen het volgende:
Is miniinthebox.com van een nl die gewoon shipdrop?
Zag net in Den-Haag op een HTM bus een reclame over de gehele bus!

Of gaan de chinezen nu ook hier adverteren? 😁
Is al eerder geweest, heeft in een topic gestaan maar ik kan het niet meer vinden :'(

[ Bericht 32% gewijzigd door RobertNL op 16-10-2014 09:44:21 ]
pi_145595340
quote:

[ afbeelding ]
originele eames?
  donderdag 16 oktober 2014 @ 09:58:09 #280
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145595455
Hier wordt 'n mens echt niet blij van :
:( :( :(
  donderdag 16 oktober 2014 @ 10:05:01 #281
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_145595599
quote:
16s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 09:58 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ] :( :( :(
België is echt een drama ben ik al achter. Heel veel China post gaat via België. Daarom kies ik altijd HK Post, die komen direct in NL aan.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 10:06:45 #282
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  donderdag 16 oktober 2014 @ 10:16:40 #283
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145595859
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:05 schreef JortK het volgende:

[..]

België is echt een drama ben ik al achter. Heel veel China post gaat via België. Daarom kies ik altijd HK Post, die komen direct in NL aan.
Als het al in België zou zijn was ik blij, ik woon daar nl.
Urumqi is nog steeds China, hoor...
Ik heb van een aantal andere Chinashoppers ook al gehoord dat hun orders vastzitten in Urumqi.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 10:19:24 #284
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_145595924
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:16 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Als het al in België zou zijn was ik blij, ik woon daar nl.
Urumqi is nog steeds China, hoor...
Ik heb van een aantal andere Chinashoppers ook al gehoord dat hun orders vastzitten in Urumqi.
Oh sorry haha!
pi_145596372
quote:
14s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 01:12 schreef Snowballed het volgende:

Ik geloof dat dit een beetje de mode is..?
http://www.ebay.com/itm/T(...)&hash=item2c88023c2a

Ohja en heb ook een Earson bij Banggood besteld..

Verder gaat dit topic te snel.. :(
Die zijn inderdaad gewild ja, maar rond die prijs zijn er altijd wel problemen; xbmc die niet werkt, slecht wifi ontvangst, bij 1080p erg heet worden etc. Ik ben maar voor safe gegaan en heb de Minix Neo x8-h besteld :)
pi_145597576
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 00:27 schreef Catch22- het volgende:
Mwah, replica's zijn zeker nog wel te betalen. Ja; een POÄNG van Ikea is goedkoper, maar replica's haal je al voor zo'n ¤500-700. Vind ik niet duur.
Maar dan zit je wel met een nep ding. Een echte behoudt tenminste nog enigszins z'n waarde...

Maar inderdaad; ooit wil ik ook zo'n ding. :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 01:11 schreef dodge_911 het volgende:
Uit China? Cool! ;)
Japan, wel een re-de-lijk bekend merk. Wilde al een tijd zo'n ding (heb ding ook al wel eens eerder genoemd in dit topic). Dacht er aan om het met een 3D-printer te laten doen maar dat wordt schreeuwend duur in dit formaat. En nu kwam ik 'm weer tegen.
Altijd nog goedkoper dan het originele miniatuur van ± ¤500. :X

En tracking was ook best goed; via de JP trackingcode op JP-site tot aan m'n huis te volgen
(nou ja; het gaf aan dat het bezorgd was)
quote:
14s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 01:13 schreef Snowballed het volgende:
Weet je hoe groot ie is..? :7 8-)
Ben gelukkig niet gegaan voor het kleinere formaat (1:24). Dan werd het wel héél erg klein...
quote:
Tof om zo'n trip eens te lezen. :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 09:51 schreef G-NiLES het volgende:
originele eames?
I wish...
(life-size that is...)

Loont overigens wel om nét even wat meer moeite te doen voor het maken van zo'n foto. :Y
  donderdag 16 oktober 2014 @ 11:34:32 #287
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145597796
quote:

China. Gadgetwijs... ik denk dat je het beter bediend bent alles lekker online te doen.
Anti-climax :D Ik denk dat je wel een tijdje in China moet zitten wil je alle goede plekken en info verzamelen. Wel apart dat alle populaire "internet China merken" dus niet echt te vinden zijn in China zelf :P
  donderdag 16 oktober 2014 @ 12:13:19 #288
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_145599238
quote:

[ afbeelding ]
Zoals gezegd, er zijn online wel wat DIY varianten te vinden. Grootste nadeel imho is dat deze nooit zo er uit zien als op jouw foto. Grootste afknapper is m.i. de kabel. Batterijen zitten er nml niet in, heb je zo'n stroomkabel over je muur lopen. Muur uitfrezen is wat.. Overdreven voor een klok imho.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 16 oktober 2014 @ 12:17:54 #289
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145599381
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:34 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Anti-climax :D Ik denk dat je wel een tijdje in China moet zitten wil je alle goede plekken en info verzamelen. Wel apart dat alle populaire "internet China merken" dus niet echt te vinden zijn in China zelf :P
Ze zijn heel erg op status dus zo'n Chinees merk wil je toch niet mee lopen!

Je kan het min of meer ook wel zien wellicht, merken zoals ThL etc leveren vertaalde handleidingen mee (EU) ipv zich te richten op de binnenlandse markt.

Maar goed nog steeds leuk om er een keer te kijken natuurlijk :Y. Dan wel ook een bezoekje brengen aan een fabriek :D
pi_145600307
Een vriend van mij is zijn mobieltje altijd kwijt. Nu wil ik voor hem een oplossing kopen bv een houder die met een touwtje/elastiek/uitrekbarehonderiem aan je broek maakt ofzo.

Ik dacht er er bestaan zoveel rare dingen in de chinese webwinkelwereld et moet toch iets soortgelijks bestaan? Maar hoe zoek ik er op? Ik heb al van allerlei zoekwoorden geprobeerd, iemand ideeën? Het moet gewoon bestaan ik kan me niet voorstellen ik iets nieuws verzin hier.

nb Hij heeft geen smartphone aangezien hij die ntoch binenn een week stuk maakt. Als het moet wil ik er wel een telefoon bij kopen als het iets is wat alleen aan een specifieke telefoon vast kan.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 12:50:54 #291
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145600424
Een tweede telefoon waarmee hij de eerste kan bellen?

:T
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 16 oktober 2014 @ 12:55:14 #292
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_145600543
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:47 schreef KilgoreTrout het volgende:
Een vriend van mij is zijn mobieltje altijd kwijt. Nu wil ik voor hem een oplossing kopen bv een houder die met een touwtje/elastiek/uitrekbarehonderiem aan je broek maakt ofzo.

Ik dacht er er bestaan zoveel rare dingen in de chinese webwinkelwereld et moet toch iets soortgelijks bestaan? Maar hoe zoek ik er op? Ik heb al van allerlei zoekwoorden geprobeerd, iemand ideeën? Het moet gewoon bestaan ik kan me niet voorstellen ik iets nieuws verzin hier.

nb Hij heeft geen smartphone aangezien hij die ntoch binenn een week stuk maakt. Als het moet wil ik er wel een telefoon bij kopen als het iets is wat alleen aan een specifieke telefoon vast kan.
zo'n roller waarmee je ook sleutels of pasjes aan je broek kan doen. Dan die met een ringetje aan de telefoon vast
pi_145601094
quote:
16s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 09:58 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ] :( :( :(
Jij hebt nog tracking, ik zit hier tegen drie items aan te kijken waarvan de tracking het niet doet.
Alles al meer dan 2 weken geleden verzonden.
1 Daarvan is bevestigt door de sender als vermist en zou een andere sturen.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 13:19:41 #294
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145601290
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 13:13 schreef Mehari het volgende:

[..]

Jij hebt nog tracking, ik zit hier tegen drie items aan te kijken waarvan de tracking het niet doet.
Alles al meer dan 2 weken geleden verzonden.
1 Daarvan is bevestigt door de sender als vermist en zou een andere sturen.
Daar heb ik ook last van hoor, alleen niet bij deze BangGood orders.
Er zijn atm in totaal 18 orders naar me onderweg, en nog 3 RMA's.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 13:22:55 #295
314372 Goddelijker
pi_145601377
De tracking is erg langzaam op 't moment :P
pi_145601455
Beste mensen,

Weten jullie misschien waar je zoiets kan halen:

Handig voor de garantiebewijzen/handleidingen etc in de klapper. :7

Op internet zijn die dingen namelijk ontzettend duur, ook op ebay :/ vooral de verzendkosten.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_145601478
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:55 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

zo'n roller waarmee je ook sleutels of pasjes aan je broek kan doen. Dan die met een ringetje aan de telefoon vast
Hoe heet dat?
pi_145601633
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 13:26 schreef relativity het volgende:
Beste mensen,

Weten jullie misschien waar je zoiets kan halen:
[ afbeelding ]
Handig voor de garantiebewijzen/handleidingen etc in de klapper. :7

Op internet zijn die dingen namelijk ontzettend duur, ook op ebay :/ vooral de verzendkosten.
Bij de action gewoon? Anders heeft de primera ze ook wel.
pi_145602348
Mij viel dit zonet op; http://m.gearbest.com/home-gadgets/pp_61150.html
Volgens mij is er wat met dat logootje :+
pi_145602360
The end
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: