abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:09:35 #201
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145522646
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 06:13 schreef shiznuts het volgende:
Shiz out! B-)
_O_
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:14:04 #202
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145522763
quote:
En dan nog morgen een dagje Shenzhen in voor het shoppen! En dan zit het er alweer bijna op. :'(
Shiz out! B-)
Nice verhaal! En lekkere foto's hoor :)

Shoppen nog wat geworden? ;)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:52:13 #203
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_145523905
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 09:49 schreef Muto het volgende:

[..]

Ah, niet vermelde douanekosten, de bron van menig pareltje op klacht.nl _O-
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:07:24 #204
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145524285
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:52 schreef N22 het volgende:
[..]
Ah, niet vermelde douanekosten, de bron van menig pareltje op klacht.nl _O-
Daar zitten wel wat pareltjes tussen inderdaad _O_ .

Ook mensen die willens en wetens voor 300 euro bestellen uit het buitenland en vervolgens verontwaardigd zijn als DHL met een rekening aan de deur staat _O- . Een beetje research voordat je een paar honderd euro uitgeeft in een vreemde webshop is niet zo gek toch?
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:23:33 #205
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145526501
quote:

Shiz out! B-)
Grote baas _O- Een grotere baas had natuurlijk zijn Innovv meegenomen :@
Ik zou geld betalen om dat soort gesprekken te kunnen horen _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 09:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Die homo's gaan met de Chinese overheid praten :')
Laat die domme mensen lekker sterven en laat onze hobby met rust :(

quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 21:29 schreef Markos. het volgende:
[..]
De 808 is toch véél goedkoper dan de mobius?
Maar de mobius is ook veel beter.
Maar als prijs een punt is dan is de nr16 keychain ook leuk.
pi_145527288
Nog even een Review van mijn kant. Dit keer de Axgio Neon N1. Te bestellen bij Tinydeal voor ~¤86,- Een leuke telefoon voor een schapelijke prijs, maar eigenlijk niet veel bijzonders. Mocht je opzoek zijn naar een toestel waarmee je soms je e-mail bekijkt, internetten, WhatsApp en dat soort dingen is dit misschien wel ies voor jou. Als je echter wat meer van een telefoon verwacht, zal ik even verder kijken naar een wat hogere prijs klasse.

Merk: Axgio Neon N1

Prijs: ¤86
Link: http://www.tinydeal.com/a(...)-phone-p-136100.html

Inleiding.
De laatste tijd raak ik steeds meer geïnteresseerd in de markt van Chinese Smartphones. En dan met name de Mid-range klasse in de prijs categorie van ~¤80 tot ¤150,-. De afgelopen keer heb ik de Cubot S308 getest en dit keer is de Axgio Neon N1 aan de beurt. Met een prijs klasse van ¤86,- is dit één van de goedkopere Smartphones met een 5"' scherm en Android OS uit China. Ook deze telefoon heb ik een week op zak gehad om hem uitgebreid te kunnen testen. In de review vind je een uitgebreide test van de telefoon, mijn bevindingen, foto's van het toestel en een complete lijst met specificaties.

Axgio Neon N1
De Axgio Neon N1 beschikt over een MTK6582 1.3GHz quadcore processor in combinatie met 1GB Ram geheugen en 8GB Rom geheugen. Dit is uit te bereiden met een SD kaart. Wanneer je de Neon N1 aanzet merk je dat de interface van de OS net even wat anders is dan andere Android smartphones. De Neon N1 draait op een versie van Android, maar de User interface is aangepast en heet Neonado, deze interface heeft veel weg van de Huawei. Ik moet zeggen dat dit wel even wennen is, zo beschikt de UI niet over een App drawer en is het uiterlijk van de instellingen net iets anders. Mocht je echter niet aan het idee kunnen wennen dat er geen App drawer is, kun je altijd nog een andere Launcher installeren zoals bijvoorbeeld Nova launcher. Ook beschikt Neonado over een iet wat aparte, maar zeer handige 'Task killer' en 'Traffic control widgets'. Een groot nadeel aan de sofware is dat hij niet beschikt over alle talen, waaronder Nederlands. De beschikbare talen zijn; Chinees, Engels Frans, Spaans, Russisch, Italiaans en Duits. De telefoon wekt uiteraard wel met Nederlands bereik.
Verder zijn er een aantal Apps voor geinstaleerd zoals; Whatsapp, Skype, Snapchat, Adobe Reader, Twitter, en Facebook. Deze Apps zijn echter wel gewoon gemakkelijk te verwijderen als je deze er niet op wilt hebben.

De telefoon wordt verzonden in een kartonnen doos, niks bijzonders eigenlijk.

In de doos komen we het volgende tegen:
- Axgio Neon N1
- Flip Cover
- Oplader + EU converter
- Oordopjes
- Engelse gebruikershandleiding
- Screenprotector

Uiterlijk & Gevoel
De Neon N1 is een erg mooi toestel al zeg ik het zelf. Het slanke design en de 3 capacitieve knoppen welke oplichten als je het toestel activeert onderaan het scherm geeft het toestel een erg mooie uitstraling. Ook de metalen zijkant geeft het toestel een mooie uitstraling. Als we het toestel omdraaien en de achterkant van het toestel zien, ben ik echter wat minder te spreken. De camera is echt een doorn in het oog, deze steekt erg ver uit en is niet mooi weg gewerkt.
Afgezien van de camera is de Neon N1 wel goed afgewerkt, zit solide in elkaar en voelt stevig aan. De volume regelaar, welke aan de zijkant van het toestel is geplaatst is mooi weg gewerkt, eveneens als de aan/uit knop welke we aan de andere kant tegenkomen.

Het toestel weegt ongeveer 156 gram en heeft een afmeting van; 143x71x7 mm. Het 5'' scherm is gemakkelijk te besturen met 1 hand en houd prettig vast. Wel merk ik dat de achterkant vrij glad is waardoor hij nog wel een weg schuift.

Het Scherm:
Het 5 inch-full HD-scherm waarmee deze Neon N1 geleverd wordt is vrij helder van kleur en ook de kijkhoeken zijn erg goed te noemen, ik moet zeggen, voor zo'n prijs had ik niet verwacht dat het scherm zo helder en scherp zou zijn. Wel valt het me op dat de kleur paars meer naar blauw neigt maar dat kan ook aan mij liggen. In principe hoef je het toestel niet op de maximale helderheid te zetten maar persoonlijk vind ik dat vaker wel wat fijner werken. Ook in de buitenlucht is het scherm prima leesbaar.

Software:
Zoals eerder vermeld draait de Neon N1 op Neonado, de eigen software van de fabrikant die gebaseerd is op Android 4.2.2. Persoonlijk ben ik hier niet zo over te spreken, vooral omdat ik de App drawer erg mis en er niet van houd als alle Apps op de start pagina staan. Buiten dat werkt het allemaal wel erg soepel en de software zit goed in elkaar. De manier van navigeren doot het systeem is ook net even anders, zo is de instellingen menu verdeelt is 2 aparte secties, eveneens het notificatie gedeelte.

Neonado heeft een eigen Applicatie (welke standaard is geïnstalleerd op de telefoon) waarmee je eigen Themas kunt maken en die van andere kunt bekijken en installeren. Mocht je echter toch echt een App drawer willen hebben raad ik je aan om bijvoorbeeld Nova Launcher downloaden.

Accu:
De accu ... Tja wat moet ik daar over zeggen? Ergens moet op bespaard worden natuurlijk. De 1800 mAh accu is niet heel spectaculair. Rond uit bagger eigenlijk. De Neon N1 houd het bij intensief gebruik amper een dag uit. Vooral als je ook nog eens graag spelletjes speelt, kun je er op rekenen dat aan het einde van de middag je batterij leeg is. Ik raad je aan, mocht je overwegen deze telefoon te kopen, een extra batterij erbij te halen. Deze is ook verkrijg baar bij Tinydeal voor slechts ¤7,95 dat is dus gelukkig weer een meevaller. Je kunt de batterij hier vinden.

Camera:
De Neon N1 beschikt over een 8MP camera, welke zich aan de achterzijde van het toestel bevind. Zoals ik al eerder in de review vermeld had, is deze niet erg mooi weg gewerkt en steekt hij ver uit. Ook de kwaliteit van de foto's zijn matig. Er zit aardig wat ruis in de foto's die ik maak en ook het scherp stellen heeft hij wat moeite mee. Aan de voorzijde van het toestel bevind zich een 2MP camera. Ook deze is van matige kwaliteit.

GPS & Ontvangst:
Over het ontvangt van het toestel heb ik niks op aan te merken. De ontvangt is goed, zowel van 3G als Wifi. Ook de GPS werkt naar behoren en vind snel bereik.

Overige specificaties:
Ook dit toestel beschikt over een Dual Sim-optie. Het schakelen tussen 2 sim kaarten werkt naar behoren en is gemakkelijk in gebruik. Verder beschikt het toestel over een MTK6582 1.3GHz quadcore processor in combinatie met 1GB Ram geheugen en 8GB Rom geheugen. Gezien de prijs van slechts ¤86,- zijn dit aardig goede prestaties! Ook uit de Benchmark komt een score van maar liefst 18716! Dit is de een 'out of the box' score, maar nog steeds verbazingwekkend als je ziet wat je voor het toestel betaald.

Een lijst van de volledige specificaties vind je onder de Spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conclusie:
Al met al ben ik aangemaand verrast door de Neon N1! Natuurlijk zijn er een aantal min punten welke een stuk beter uitgewerkt hadden konden worden. Maar gezien de prijs van (slechts) ¤86,- is dit een prima toestel! De bouwkwaliteit van het toestel is goed, eveneens de software en de prestaties.

Pluspunten:
+ Prijs/Kwaliteit
+ Bouwkwaliteit
+ Design
+ Scherm resolutie

Minpunten:
- Zwakke accu
- Matige kwaliteit van de camera
- Geen Nederlandse taa
l

pi_145528264
Heel gaaf Shiznuts. Jammer dat de beurs niet het karakter had waar je op had gehoopt. Misschien dat die consumer and electronics fair meer het type beurs is waar je naar zou willen gaan.

Ik ben heel erg benieuwd hoe Shenzhen is/was. Ik hoop op een mooi verslag met foto's :)
pi_145529325
Banggood houdt zijn repuatie hoog :) zaterdag de minix x8h besteld, gister al op het vliegtuig. Komt wss deze week binnen :D
You can't be late if you don't show up.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:07:29 #209
116613 NX
mixin...
pi_145529838
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 13:52 schreef l0lownkill het volgende:
Banggood houdt zijn repuatie hoog :) zaterdag de minix x8h besteld, gister al op het vliegtuig. Komt wss deze week binnen :D
Welke shipment optie heb je gekozen? Mijn bestelling is al 3 weken in transit (departure from outward office of exchange) :(
pi_145529911
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:07 schreef NX het volgende:
[..]
Welke shipment optie heb je gekozen? Mijn bestelling is al 3 weken in transit (departure from outward office of exchange) :(
Swiss post volgens mij, had per ongeluk zelf niet gekozen.
pi_145529939
De Xiaomi 10400 mAh powerbanks zijn vandaag binnen gekomen. Aan de hand van verschillende websites, waaronder ook de website van Xiaomi zelf, tot de conclusie gekomen dat ze origineel zijn. Powerboard is van TI en de batterijen van LG.

Blij mee.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:14:07 #212
116613 NX
mixin...
pi_145530044
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:09 schreef l0lownkill het volgende:
Swiss post volgens mij, had per ongeluk zelf niet gekozen.
Freaking China Post... ;(
pi_145530468
NOS: Online aankoop valt duurder uit.

Stiekem denk ik dan... ja hallo, je weet toch dat je invoerrechten moet betalen bij bepaalde aankopen. Maar ja, onwetende oudjes. En die gehaaide Chinezen aan de andere kant.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:47:04 #214
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145531210
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:25 schreef Hojdhopper het volgende:
Stiekem denk ik dan... ja hallo, je weet toch dat je invoerrechten moet betalen bij bepaalde aankopen. Maar ja, onwetende oudjes. En die gehaaide Chinezen aan de andere kant.
Ja pak ze maar goed aan! Het is toch van de gekke dat het mogelijk is!!! Ik dacht ook 3 leuke jurkjes te kopen voor 50 euro. Na 3 dagen begon ik al iets te vermoeden omdat er niets werd geleverd. Na 2 weken (!!!) kreeg ik het eindelijk binnen maar ik moest 20 euro betalen bij de postbode terwijl ik al heb betaald aan de winkel!!!! DIT MOET HARD AANGEPAKT WORDEN DEZE OPLICHTERS PRAKTIJKEN!!!!

Truus uit Groningen.

:') :') :') Zo gaan al dat soort klachten...
Domme mensen zijn niet eens zo erg maar vervolgens gaan debiele organisaties zich ermee bemoeien om het "op te lossen". Echt een spiraal naar de bodem.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:59:23 #215
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145531715
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja pak ze maar goed aan! Het is toch van de gekke dat het mogelijk is!!! Ik dacht ook 3 leuke jurkjes te kopen voor 50 euro. Na 3 dagen begon ik al iets te vermoeden omdat er niets werd geleverd. Na 2 weken (!!!) kreeg ik het eindelijk binnen maar ik moest 20 euro betalen bij de postbode terwijl ik al heb betaald aan de winkel!!!! DIT MOET HARD AANGEPAKT WORDEN DEZE OPLICHTERS PRAKTIJKEN!!!!
Truus uit Groningen.
Domme mensen zijn niet eens zo erg maar vervolgens gaan debiele organisaties zich ermee bemoeien om het "op te lossen". Echt een spiraal naar de bodem.
Inderdaad :')

quote:
Bij pakketjes uit China resulteert ongeveer 1 op de 10 in een klacht."
Hmz, iets zegt mij dat dat onderzoek niet binnen dit topic is afgenomen :+
En het nu niet alsof bestellingen in Nederland nu zo foutloos gaan. Klop je dan aan bij Thuiswinkel dan kiezen ze kant van de verkoper, ook als je volgens de wet in je recht staat :r
pi_145531738
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:07 schreef NX het volgende:
[..]
Hier ook.. sinds 2-10 in transit.. ;(
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:02:33 #217
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145531822
Overigens vandaag een refund van DX ontvangen, een keer zonder gezeik _O_ (Dat was de 1 op de 10 euh, 36 volgens mijn administratie*).
pi_145534612
Shiz lekker verslagje man ! Ben ook benieuwd naar earson daar, hoop dat je het nog gaat bezoeken. Veel plezier nog !
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:34:54 #219
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_145535353
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Truus uit Groningen.
http://www.klacht.nl/deal(...)ullen-niet-geleverd/
Goed verhaal ook.

Gisteren de rugtas uit de Banggood mailing besteld, voor het eerst dat ik niet-electronica direct uit China bestel dus ben benieuwd :P
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:44:28 #220
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_145535658
Ik krijg mijn Chinese beveiligingscamera nog steeds niet aan de praat :(.

En van banggood krijg ik ook niks te horen.
pi_145536411
Kan het kloppen dat pass-trough charging niet werkt bij mijn xiaomi powerbank van 5200 mAh, of heb ik een fake ? Voor de rest klopt alles wel.
pi_145536789
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 16:44 schreef .Neovo. het volgende:
Ik krijg mijn Chinese beveiligingscamera nog steeds niet aan de praat :(.
En van banggood krijg ik ook niks te horen.
Gewoon in de live chat met ze.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_145539830
Hoi, is er een shop met een ruim assortiment aan batterijen? en dan niet alleen AA etc.
I'm the motherfucking baboon
pi_145539879
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:46 schreef Fruitsalade het volgende:
Hoi, is er een shop met een ruim assortiment aan batterijen? en dan niet alleen AA etc.
Dan moet je in nederland zijn bij nkon ofzo, in china verkopen ze alleen een ruim assortiment aan oplaadbare tijdbommen. Er zit nog een verassing aan; je weet nooit wanneer ze afgaan :D
pi_145540018
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:47 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Dan moet je in nederland zijn bij nkon ofzo, in china verkopen ze alleen een ruim assortiment aan oplaadbare tijdbommen. Er zit nog een verassing aan; je weet nooit wanneer ze afgaan :D
Hehe ok dan kijk ik even verder
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:37:55 #226
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145541957
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:47 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Bullshit natuurlijk :')
Mensen waarschuwen voor troep is prima maar om nu zo hysterisch te doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:46 schreef Fruitsalade het volgende:
Banggood en Fasttech verkopen prima Sanyo en Panasonic 18650's.
Ik kan natuurlijk niet ruiken wat je precies zoekt. Batterijen zijn niet altijd de moeite waard om uit China te halen, zoals AA's.

Kiekje.
Xiaomi's zijn echt top! Ze geven een flinke nadruk op bas maar wel helder. Klinken gewoon lekker zonder EQ. Ik zal deze op de feestdagen lijst zetten als cadeau. Voor niet al teveel geld kun je mensen introduceren met goed geluid voor hun smartphone ^O^

Ik vind ze overigens niet echt naar chocolade ruiken. De chocolade die ik koop ruikt toch echt wat beter _O-

Wonder sponzen kwamen gewoon in een vuilniszakje en zien er gaar uit :') Stufz burger is prima. Usb meter is prima. Cassette mp3 converter geeft een raar geluid, waardeloos :')

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 14-10-2014 19:43:22 ]
pi_145542625
Voor de mensen die zonder gedoe meerdere Earson speakers willen bestellen op Banggood: je kunt de coupon fa8d39 meerdere keren gebruiken, als je maar niet inlogt!

Weet niet of dit bekend is, ik dacht ik meld het even :7
pi_145543039
De Earson binnengekregen. Prima geluid zeg.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:01:18 #229
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_145543174
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:37 schreef monkeybrain het volgende:
Ik vind ze overigens niet echt naar chocolade ruiken. De chocolade die ik koop ruikt toch echt wat beter
Inderdaad. Ik heb er meerdere gekocht, maar heb die geur er ook niet uit weten te halen. Misschien zijn de mensen die dat roepen niet meer gewend dan koetjesrepen. :P
Dát er een luchtje aan zit is wel zeker. ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_145543902
Hier ook vandaag de Earson van Banggood binnen gekregen.

Verder nog een paar 18650 batterij doosjes, een setje Trustfire 18650 + lader, setje mini schroevendraaiers.

Onderweg nog wat meer spullen:

Outdoor Military Shoulder Tactical Backpack Camping Travel Hiking Trekking Bag
7.0" Quad Core Android 4.1 ATM7029B 1.3GHz Tablet
Canon EOS to Fuji FX mount adapter
Foldable Adjustable Stand Bracket Holder for iPad Air Mini Samsung Galaxy Tablet
Neoprene Soft Sleeve Cover Case Pouch Bag For 7.0 7" 7 Inch Tablet
Kanen KM-92 Wooden Bass In-ear Headphones
Battery Back Cover Door Rear Glass Replacement For iPhone 4
pi_145550397
Waarschijnlijk al 338x gevraagd hier maar: zijn er goede vervangers voor de Creative EP630 oordopjes? Die gaan hier helaas nooit langer dan een jaar mee en kosten toch iedere keer weer 15 euro nieuw en da's best zonde. Heb al vaak garantie geclaimd maar dan ben je ook weer 2-4 weken verder dus iedere optie onder de 15 euro is waarschijnlijk beter :)
pi_145550495
quote:
[..]
[..]
Ik kan natuurlijk niet ruiken wat je precies zoekt. Batterijen zijn niet altijd de moeite waard om uit China te halen, zoals AA's.
Kiekje.
Xiaomi's zijn echt top! Ze geven een flinke nadruk op bas maar wel helder. Klinken gewoon lekker zonder EQ. Ik zal deze op de feestdagen lijst zetten als cadeau. Voor niet al teveel geld kun je mensen introduceren met goed geluid voor hun smartphone ^O^
Ik vind ze overigens niet echt naar chocolade ruiken. De chocolade die ik koop ruikt toch echt wat beter _O-
Wonder sponzen kwamen gewoon in een vuilniszakje en zien er gaar uit :') Stufz burger is prima. Usb meter is prima. Cassette mp3 converter geeft een raar geluid, waardeloos :')
[ afbeelding ]
Valt inderdaad wel wat mee, maar er is altijd het risico en afgezien van dat hebben de meesten ook nauwelijks power. Maar er zijn uitzonderingen natuurlijk.

Afgezien van dat, de feestdagen komen er inderdaad weer aan; goeie reden om dingen te kopen die altijd al op mijn verlanglijstje staan, maar ik niet echt nodig heb :7 Inderdaad de pistons, stufz is misschien ook wel leuk, en ik wil ook wel eens een xiaomi powerbank in mijn bezit hebben :)
pi_145552064

dat ding maar eens besteld ;p
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:26:57 #234
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145552995
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:22 schreef Deezertje het volgende:
Waarschijnlijk al 338x gevraagd hier maar: zijn er goede vervangers voor de Creative EP630 oordopjes? Die gaan hier helaas nooit langer dan een jaar mee en kosten toch iedere keer weer 15 euro nieuw en da's best zonde. Heb al vaak garantie geclaimd maar dan ben je ook weer 2-4 weken verder dus iedere optie onder de 15 euro is waarschijnlijk beter :)
xiaomi pistons v2, banggood + 5% code + Nederlandse post optie.
Maar oordoppen gaan met veel gebruik nooit langer dan 1 jaar mee. 15 euro voor 1 jaar is toch redelijk?
Leren hoe je een stekker moet solderen want de kabel knakt altijd aan de stekker :P

NIEUW!
Banggood.com $3 coupon code: 9aeb04
pi_145554376
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 23:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
xiaomi pistons v2, banggood + 5% code + Nederlandse post optie.
Maar oordoppen gaan met veel gebruik nooit langer dan 1 jaar mee. 15 euro voor 1 jaar is toch redelijk?
Leren hoe je een stekker moet solderen want de kabel knakt altijd aan de stekker :P

NIEUW!
Banggood.com $3 coupon code: 9aeb04

Thanks! maar hier $9 http://www.aliexpress.com(...)MI2A/1519281652.html
  woensdag 15 oktober 2014 @ 00:14:29 #236
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145554521
quote:
Er zijn neppers in omloop, voor $9 krijg je neppe ;)
  woensdag 15 oktober 2014 @ 02:59:01 #237
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145556344
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:14 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nice verhaal! En lekkere foto's hoor :)
Shoppen nog wat geworden? ;)
Was gisteren dus gisteren van HK Central met de Star Ferry naar Tsim Sha Tsui (Avenue of Stars, Bruce Lee, Jet Li, Jackie Chan, etc) en Mong Kok (daar zijn de wat fanatiekere protesters), daar heb je Temple Street met tig marktkraampjes met fake shirts, zonnebrillen, horloges, etc. :')

Met je tablet foto's schieten. :') !

M'n nieuwe bureaubladachtergrond :D

Het is hier 6 uur later, dus ik ga ontbijten en vandaag (as said en dus niet gisteren dan ook) naar Shenzhen. Beetje rondlopen in het Futian district. Daar heb je o.a. het SEG gebouw met ontelbare verdiepingen met electronica. Dan op de straten o.a. Meizu stores en Jiayu zou er ook moeten zitten. Wilde eigenlijk een MTK6595 / 4G LTE phone kopen en vaak merk je toch dat er bij de CNY/RMB retailprijzen nog zo'n 30 USD bij tablets/smartphones opgeteld wordt als je 'em bestelt ergens. Maar heel veel is met de MTK6595 SoC nog niet gedaan... tablets... heb de PiPO P4 natuurlijk 'net'. Maar goed, je weet nooit of je een leuke deal tegenkomt voor iets anders. Misschien een smartwatch of ten minste zo'n smartband. Een MT-G2 LED zaklamp staat eigenlijk al een tijd op m'n verlanglijst. Misschien hebben ze een toffe cheapo quadcopter met GoPro mount. Audiospul uitproberen/aanschaffen? 't Is voornamelijk gewoon try before you buy, beetje kijken of er nog noemenswaardige merken te vinden zijn. Heb al meermaals research gedaan en dan leuke merken zoals AWEI en Earson gevonden. Daar loop ik dan nu gewoon met m'n neus tegenaan en kan het meteen eens beoordelen, i.p.v. alles wat los en vast zit te bestellen om er een mening over te vormen. :+ Echt nodig heb ik eigenlijk niks, dus ik laat me gewoon verrassen door het aanbod. :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:25 schreef Hojdhopper het volgende:
:') Dat was het eerste dat ik kwam vragen in dit topic, hoe het nu eigenlijk zat met importeren en toeslagen en zo. Ik bedoel, dat is toch het eerste wat je zo'n beetje te binnenschiet als je iets uit het buitenland gaat halen? Dat je niet precies weet vanaf welk bedrag, hoeveel procent, enz etc, ok, maar dat er regelingen zijn.. dúh. Truus mag idd lekker doodvallen, mien god jung. En nu gaan ze ook nog met de Chinese regering lullen om er meteen/makkelijker kosten aan te verbinden ofzo. Goed bezig Truus. ;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 23:01 schreef badschaap het volgende:
[ afbeelding ]
dat ding maar eens besteld ;p
Ook geprobeerd op de beurs trouwens... maar dan daadwerkelijk vervaardigde dingen, geen kartonspul, maar een contraption/enclosure zoals bij de Oculus Rift. Nou, sorry, maar dit smartphone 3D vind ik persoonlijk maar tien keer niks. :X
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 15 oktober 2014 @ 08:25:06 #238
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_145557643
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 02:59 schreef shiznuts het volgende:
Met je tablet foto's schieten
Je wil niet weten hoeveel mensen dat doen. In Praag stond ik naast een vent met een iPad de st. Vituskathedraal te fotograferen. Omdat ie op een binnenplaats staat, heb je niet zo veel plaats. En hij verbaasde zich erover dat ik hem met m'n kleine compact camera wél helemaal in beeld kreeg, maar hij met z'n veel grotere iPad niet. |:(
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 15 oktober 2014 @ 09:10:15 #239
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_145558281
AE heeft een metamorfose ondergaan! :D
pi_145558523
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 09:10 schreef Goddelijker het volgende:
AE heeft een metamorfose ondergaan! :D
Ze hebben nog niets met mijn escalated dispute gedaan :'( .

Heeft iemand wel eens een succesvol afgeronde "escalated dispute" gehad op Aliexpress? Ik heb er een hard hoofd in...
  woensdag 15 oktober 2014 @ 10:41:29 #241
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_145560217
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 08:25 schreef Dromer het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel mensen dat doen. In Praag stond ik naast een vent met een iPad de st. Vituskathedraal te fotograferen. Omdat ie op een binnenplaats staat, heb je niet zo veel plaats. En hij verbaasde zich erover dat ik hem met m'n kleine compact camera wél helemaal in beeld kreeg, maar hij met z'n veel grotere iPad niet. |:(
Vooral Aziaten doen dit trouwens...
Don't let my username fool you...
  woensdag 15 oktober 2014 @ 11:09:59 #242
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145560922
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 09:26 schreef P4tje het volgende:

[..]

Ze hebben nog niets met mijn escalated dispute gedaan :'( .

Heeft iemand wel eens een succesvol afgeronde "escalated dispute" gehad op Aliexpress? Ik heb er een hard hoofd in...
ja, Duurt blijkbaar soms wel verschrikkelijk lang (hier laatste keer vrij vlot opgelost allemaal, maar goed kom ook andere ervaringen tegen.
pi_145561129
quote:
[..]
[..]
Kiekje.
[ afbeelding ]
Hier ben ik naar op zoek: 3V Lithium 1200 ma, 2/3A cell, zal eens op die websites kijken
pi_145561748
Is er iemand die weet of er in China een klok als onderstaand gemaakt word? Of iets vergelijkbaars?

Krengen kosten bijna 1000 euro hier.

woensdag 15 oktober 2014 @ 11:50:04 #245
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_145562060
Banggood heeft een mailtje gestuurd :D
Ze mogen hun Engels wel wat bijspijkeren :P
pi_145562554
http://www.banggood.com/Memory-Card-p-949778.html

Wat is hier het addertje? Dit is wel heel goedkoop.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  woensdag 15 oktober 2014 @ 12:07:32 #247
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_145562640
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:04 schreef Muto het volgende:
http://www.banggood.com/Memory-Card-p-949778.html

Wat is hier het addertje? Dit is wel heel goedkoop.
Dat het kaartje waarschijnlijk niet echt 64gb is.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  woensdag 15 oktober 2014 @ 12:10:09 #248
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145562728
sdhc 64gb, klopt niet echt. Waarschijnlijk zo'n nepperd.
Je kunt het proberen want Banggood is wel te vertrouwen. Dan kun je een refund vragen.
pi_145562825
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:07 schreef N22 het volgende:
[..]
Dat het kaartje waarschijnlijk niet echt 64gb is.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:10 schreef monkeybrain het volgende:
sdhc 64gb, klopt niet echt. Waarschijnlijk zo'n nepperd.
Je kunt het proberen want Banggood is wel te vertrouwen. Dan kun je een refund vragen.
Heb geen kaartje nodig, maar kwam het tegen. Vond het wel opmerkelijk, dus vandaar.
pi_145563976
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:38 schreef Gutz het volgende:
Is er iemand die weet of er in China een klok als onderstaand gemaakt word? Of iets vergelijkbaars?
Krengen kosten bijna 1000 euro hier.
[ afbeelding ]
Als je een beetje handig bent knutsel je zon ding zelf in elkaar.
Genoeg tutorials op Internet te vinden

word clock DIY.

Meen zelfs dat er vroegahh in dit topic wel iemand eens mee bezig is geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')