Bullshit natuurlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:47 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Dan moet je in nederland zijn bij nkon ofzo, in china verkopen ze alleen een ruim assortiment aan oplaadbare tijdbommen. Er zit nog een verassing aan; je weet nooit wanneer ze afgaan
Banggood en Fasttech verkopen prima Sanyo en Panasonic 18650's.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:46 schreef Fruitsalade het volgende:
Hoi, is er een shop met een ruim assortiment aan batterijen? en dan niet alleen AA etc.
Inderdaad. Ik heb er meerdere gekocht, maar heb die geur er ook niet uit weten te halen. Misschien zijn de mensen die dat roepen niet meer gewend dan koetjesrepen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:37 schreef monkeybrain het volgende:
Ik vind ze overigens niet echt naar chocolade ruiken. De chocolade die ik koop ruikt toch echt wat beter
Valt inderdaad wel wat mee, maar er is altijd het risico en afgezien van dat hebben de meesten ook nauwelijks power. Maar er zijn uitzonderingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Bullshit natuurlijk
Mensen waarschuwen voor troep is prima maar om nu zo hysterisch te doen.
[..]
Banggood en Fasttech verkopen prima Sanyo en Panasonic 18650's.
Ik kan natuurlijk niet ruiken wat je precies zoekt. Batterijen zijn niet altijd de moeite waard om uit China te halen, zoals AA's.
Kiekje.
Xiaomi's zijn echt top! Ze geven een flinke nadruk op bas maar wel helder. Klinken gewoon lekker zonder EQ. Ik zal deze op de feestdagen lijst zetten als cadeau. Voor niet al teveel geld kun je mensen introduceren met goed geluid voor hun smartphone
Ik vind ze overigens niet echt naar chocolade ruiken. De chocolade die ik koop ruikt toch echt wat beter
Wonder sponzen kwamen gewoon in een vuilniszakje en zien er gaar uitStufz burger is prima. Usb meter is prima. Cassette mp3 converter geeft een raar geluid, waardeloos
[ afbeelding ]
xiaomi pistons v2, banggood + 5% code + Nederlandse post optie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:22 schreef Deezertje het volgende:
Waarschijnlijk al 338x gevraagd hier maar: zijn er goede vervangers voor de Creative EP630 oordopjes? Die gaan hier helaas nooit langer dan een jaar mee en kosten toch iedere keer weer 15 euro nieuw en da's best zonde. Heb al vaak garantie geclaimd maar dan ben je ook weer 2-4 weken verder dus iedere optie onder de 15 euro is waarschijnlijk beter
Thanks! maar hier $9 http://www.aliexpress.com(...)MI2A/1519281652.htmlquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
xiaomi pistons v2, banggood + 5% code + Nederlandse post optie.
Maar oordoppen gaan met veel gebruik nooit langer dan 1 jaar mee. 15 euro voor 1 jaar is toch redelijk?
Leren hoe je een stekker moet solderen want de kabel knakt altijd aan de stekker
NIEUW!
Banggood.com $3 coupon code: 9aeb04
Er zijn neppers in omloop, voor $9 krijg je neppequote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Thanks! maar hier $9 http://www.aliexpress.com(...)MI2A/1519281652.html
Was gisteren dus gisteren van HK Central met de Star Ferry naar Tsim Sha Tsui (Avenue of Stars, Bruce Lee, Jet Li, Jackie Chan, etc) en Mong Kok (daar zijn de wat fanatiekere protesters), daar heb je Temple Street met tig marktkraampjes met fake shirts, zonnebrillen, horloges, etc.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:14 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nice verhaal! En lekkere foto's hoor
Shoppen nog wat geworden?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:25 schreef Hojdhopper het volgende:
NOS: Online aankoop valt duurder uit.
Stiekem denk ik dan... ja hallo, je weet toch dat je invoerrechten moet betalen bij bepaalde aankopen. Maar ja, onwetende oudjes. En die gehaaide Chinezen aan de andere kant.
Ook geprobeerd op de beurs trouwens... maar dan daadwerkelijk vervaardigde dingen, geen kartonspul, maar een contraption/enclosure zoals bij de Oculus Rift. Nou, sorry, maar dit smartphone 3D vind ik persoonlijk maar tien keer niks.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:01 schreef badschaap het volgende:
[ afbeelding ]
dat ding maar eens besteld ;p
Je wil niet weten hoeveel mensen dat doen. In Praag stond ik naast een vent met een iPad de st. Vituskathedraal te fotograferen. Omdat ie op een binnenplaats staat, heb je niet zo veel plaats. En hij verbaasde zich erover dat ik hem met m'n kleine compact camera wél helemaal in beeld kreeg, maar hij met z'n veel grotere iPad niet.quote:
Ze hebben nog niets met mijn escalated dispute gedaanquote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:10 schreef Goddelijker het volgende:
AE heeft een metamorfose ondergaan!
Vooral Aziaten doen dit trouwens...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:25 schreef Dromer het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel mensen dat doen. In Praag stond ik naast een vent met een iPad de st. Vituskathedraal te fotograferen. Omdat ie op een binnenplaats staat, heb je niet zo veel plaats. En hij verbaasde zich erover dat ik hem met m'n kleine compact camera wél helemaal in beeld kreeg, maar hij met z'n veel grotere iPad niet.
ja, Duurt blijkbaar soms wel verschrikkelijk lang (hier laatste keer vrij vlot opgelost allemaal, maar goed kom ook andere ervaringen tegen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:26 schreef P4tje het volgende:
[..]
Ze hebben nog niets met mijn escalated dispute gedaan.
Heeft iemand wel eens een succesvol afgeronde "escalated dispute" gehad op Aliexpress? Ik heb er een hard hoofd in...
Hier ben ik naar op zoek: 3V Lithium 1200 ma, 2/3A cell, zal eens op die websites kijkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Bullshit natuurlijk
Mensen waarschuwen voor troep is prima maar om nu zo hysterisch te doen.
[..]
Banggood en Fasttech verkopen prima Sanyo en Panasonic 18650's.
Ik kan natuurlijk niet ruiken wat je precies zoekt. Batterijen zijn niet altijd de moeite waard om uit China te halen, zoals AA's.
Kiekje.
Xiaomi's zijn echt top! Ze geven een flinke nadruk op bas maar wel helder. Klinken gewoon lekker zonder EQ. Ik zal deze op de feestdagen lijst zetten als cadeau. Voor niet al teveel geld kun je mensen introduceren met goed geluid voor hun smartphone
Wonder sponzen kwamen gewoon in een vuilniszakje en zien er gaar uitStufz burger is prima. Usb meter is prima. Cassette mp3 converter geeft een raar geluid, waardeloos
[ afbeelding ]
Dat het kaartje waarschijnlijk niet echt 64gb is.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:04 schreef Muto het volgende:
http://www.banggood.com/Memory-Card-p-949778.html
Wat is hier het addertje? Dit is wel heel goedkoop.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:07 schreef N22 het volgende:
[..]
Dat het kaartje waarschijnlijk niet echt 64gb is.
Heb geen kaartje nodig, maar kwam het tegen. Vond het wel opmerkelijk, dus vandaar.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:10 schreef monkeybrain het volgende:
sdhc 64gb, klopt niet echt. Waarschijnlijk zo'n nepperd.
Je kunt het proberen want Banggood is wel te vertrouwen. Dan kun je een refund vragen.
Als je een beetje handig bent knutsel je zon ding zelf in elkaar.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:38 schreef Gutz het volgende:
Is er iemand die weet of er in China een klok als onderstaand gemaakt word? Of iets vergelijkbaars?
Krengen kosten bijna 1000 euro hier.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |