abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:37:55 #226
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145541957
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:47 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Dan moet je in nederland zijn bij nkon ofzo, in china verkopen ze alleen een ruim assortiment aan oplaadbare tijdbommen. Er zit nog een verassing aan; je weet nooit wanneer ze afgaan :D
Bullshit natuurlijk :')
Mensen waarschuwen voor troep is prima maar om nu zo hysterisch te doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:46 schreef Fruitsalade het volgende:
Hoi, is er een shop met een ruim assortiment aan batterijen? en dan niet alleen AA etc.
Banggood en Fasttech verkopen prima Sanyo en Panasonic 18650's.
Ik kan natuurlijk niet ruiken wat je precies zoekt. Batterijen zijn niet altijd de moeite waard om uit China te halen, zoals AA's.

Kiekje.
Xiaomi's zijn echt top! Ze geven een flinke nadruk op bas maar wel helder. Klinken gewoon lekker zonder EQ. Ik zal deze op de feestdagen lijst zetten als cadeau. Voor niet al teveel geld kun je mensen introduceren met goed geluid voor hun smartphone ^O^

Ik vind ze overigens niet echt naar chocolade ruiken. De chocolade die ik koop ruikt toch echt wat beter _O-

Wonder sponzen kwamen gewoon in een vuilniszakje en zien er gaar uit :') Stufz burger is prima. Usb meter is prima. Cassette mp3 converter geeft een raar geluid, waardeloos :')

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 14-10-2014 19:43:22 ]
pi_145542625
Voor de mensen die zonder gedoe meerdere Earson speakers willen bestellen op Banggood: je kunt de coupon fa8d39 meerdere keren gebruiken, als je maar niet inlogt!

Weet niet of dit bekend is, ik dacht ik meld het even :7
pi_145543039
De Earson binnengekregen. Prima geluid zeg.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:01:18 #229
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_145543174
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:37 schreef monkeybrain het volgende:
Ik vind ze overigens niet echt naar chocolade ruiken. De chocolade die ik koop ruikt toch echt wat beter
Inderdaad. Ik heb er meerdere gekocht, maar heb die geur er ook niet uit weten te halen. Misschien zijn de mensen die dat roepen niet meer gewend dan koetjesrepen. :P
Dát er een luchtje aan zit is wel zeker. ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_145543902
Hier ook vandaag de Earson van Banggood binnen gekregen.

Verder nog een paar 18650 batterij doosjes, een setje Trustfire 18650 + lader, setje mini schroevendraaiers.

Onderweg nog wat meer spullen:

Outdoor Military Shoulder Tactical Backpack Camping Travel Hiking Trekking Bag
7.0" Quad Core Android 4.1 ATM7029B 1.3GHz Tablet
Canon EOS to Fuji FX mount adapter
Foldable Adjustable Stand Bracket Holder for iPad Air Mini Samsung Galaxy Tablet
Neoprene Soft Sleeve Cover Case Pouch Bag For 7.0 7" 7 Inch Tablet
Kanen KM-92 Wooden Bass In-ear Headphones
Battery Back Cover Door Rear Glass Replacement For iPhone 4
pi_145550397
Waarschijnlijk al 338x gevraagd hier maar: zijn er goede vervangers voor de Creative EP630 oordopjes? Die gaan hier helaas nooit langer dan een jaar mee en kosten toch iedere keer weer 15 euro nieuw en da's best zonde. Heb al vaak garantie geclaimd maar dan ben je ook weer 2-4 weken verder dus iedere optie onder de 15 euro is waarschijnlijk beter :)
pi_145550495
quote:
[..]
[..]
Ik kan natuurlijk niet ruiken wat je precies zoekt. Batterijen zijn niet altijd de moeite waard om uit China te halen, zoals AA's.
Kiekje.
Xiaomi's zijn echt top! Ze geven een flinke nadruk op bas maar wel helder. Klinken gewoon lekker zonder EQ. Ik zal deze op de feestdagen lijst zetten als cadeau. Voor niet al teveel geld kun je mensen introduceren met goed geluid voor hun smartphone ^O^
Ik vind ze overigens niet echt naar chocolade ruiken. De chocolade die ik koop ruikt toch echt wat beter _O-
Wonder sponzen kwamen gewoon in een vuilniszakje en zien er gaar uit :') Stufz burger is prima. Usb meter is prima. Cassette mp3 converter geeft een raar geluid, waardeloos :')
[ afbeelding ]
Valt inderdaad wel wat mee, maar er is altijd het risico en afgezien van dat hebben de meesten ook nauwelijks power. Maar er zijn uitzonderingen natuurlijk.

Afgezien van dat, de feestdagen komen er inderdaad weer aan; goeie reden om dingen te kopen die altijd al op mijn verlanglijstje staan, maar ik niet echt nodig heb :7 Inderdaad de pistons, stufz is misschien ook wel leuk, en ik wil ook wel eens een xiaomi powerbank in mijn bezit hebben :)
You can't be late if you don't show up.
pi_145552064

dat ding maar eens besteld ;p
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:26:57 #234
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145552995
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:22 schreef Deezertje het volgende:
Waarschijnlijk al 338x gevraagd hier maar: zijn er goede vervangers voor de Creative EP630 oordopjes? Die gaan hier helaas nooit langer dan een jaar mee en kosten toch iedere keer weer 15 euro nieuw en da's best zonde. Heb al vaak garantie geclaimd maar dan ben je ook weer 2-4 weken verder dus iedere optie onder de 15 euro is waarschijnlijk beter :)
xiaomi pistons v2, banggood + 5% code + Nederlandse post optie.
Maar oordoppen gaan met veel gebruik nooit langer dan 1 jaar mee. 15 euro voor 1 jaar is toch redelijk?
Leren hoe je een stekker moet solderen want de kabel knakt altijd aan de stekker :P

NIEUW!
Banggood.com $3 coupon code: 9aeb04
pi_145554376
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 23:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
xiaomi pistons v2, banggood + 5% code + Nederlandse post optie.
Maar oordoppen gaan met veel gebruik nooit langer dan 1 jaar mee. 15 euro voor 1 jaar is toch redelijk?
Leren hoe je een stekker moet solderen want de kabel knakt altijd aan de stekker :P

NIEUW!
Banggood.com $3 coupon code: 9aeb04

Thanks! maar hier $9 http://www.aliexpress.com(...)MI2A/1519281652.html
  woensdag 15 oktober 2014 @ 00:14:29 #236
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145554521
quote:
Er zijn neppers in omloop, voor $9 krijg je neppe ;)
  woensdag 15 oktober 2014 @ 02:59:01 #237
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145556344
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:14 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nice verhaal! En lekkere foto's hoor :)
Shoppen nog wat geworden? ;)
Was gisteren dus gisteren van HK Central met de Star Ferry naar Tsim Sha Tsui (Avenue of Stars, Bruce Lee, Jet Li, Jackie Chan, etc) en Mong Kok (daar zijn de wat fanatiekere protesters), daar heb je Temple Street met tig marktkraampjes met fake shirts, zonnebrillen, horloges, etc. :')

Met je tablet foto's schieten. :') !

M'n nieuwe bureaubladachtergrond :D

Het is hier 6 uur later, dus ik ga ontbijten en vandaag (as said en dus niet gisteren dan ook) naar Shenzhen. Beetje rondlopen in het Futian district. Daar heb je o.a. het SEG gebouw met ontelbare verdiepingen met electronica. Dan op de straten o.a. Meizu stores en Jiayu zou er ook moeten zitten. Wilde eigenlijk een MTK6595 / 4G LTE phone kopen en vaak merk je toch dat er bij de CNY/RMB retailprijzen nog zo'n 30 USD bij tablets/smartphones opgeteld wordt als je 'em bestelt ergens. Maar heel veel is met de MTK6595 SoC nog niet gedaan... tablets... heb de PiPO P4 natuurlijk 'net'. Maar goed, je weet nooit of je een leuke deal tegenkomt voor iets anders. Misschien een smartwatch of ten minste zo'n smartband. Een MT-G2 LED zaklamp staat eigenlijk al een tijd op m'n verlanglijst. Misschien hebben ze een toffe cheapo quadcopter met GoPro mount. Audiospul uitproberen/aanschaffen? 't Is voornamelijk gewoon try before you buy, beetje kijken of er nog noemenswaardige merken te vinden zijn. Heb al meermaals research gedaan en dan leuke merken zoals AWEI en Earson gevonden. Daar loop ik dan nu gewoon met m'n neus tegenaan en kan het meteen eens beoordelen, i.p.v. alles wat los en vast zit te bestellen om er een mening over te vormen. :+ Echt nodig heb ik eigenlijk niks, dus ik laat me gewoon verrassen door het aanbod. :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:25 schreef Hojdhopper het volgende:
NOS: Online aankoop valt duurder uit.
Stiekem denk ik dan... ja hallo, je weet toch dat je invoerrechten moet betalen bij bepaalde aankopen. Maar ja, onwetende oudjes. En die gehaaide Chinezen aan de andere kant.
:') Dat was het eerste dat ik kwam vragen in dit topic, hoe het nu eigenlijk zat met importeren en toeslagen en zo. Ik bedoel, dat is toch het eerste wat je zo'n beetje te binnenschiet als je iets uit het buitenland gaat halen? Dat je niet precies weet vanaf welk bedrag, hoeveel procent, enz etc, ok, maar dat er regelingen zijn.. dúh. Truus mag idd lekker doodvallen, mien god jung. En nu gaan ze ook nog met de Chinese regering lullen om er meteen/makkelijker kosten aan te verbinden ofzo. Goed bezig Truus. ;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 23:01 schreef badschaap het volgende:
[ afbeelding ]
dat ding maar eens besteld ;p
Ook geprobeerd op de beurs trouwens... maar dan daadwerkelijk vervaardigde dingen, geen kartonspul, maar een contraption/enclosure zoals bij de Oculus Rift. Nou, sorry, maar dit smartphone 3D vind ik persoonlijk maar tien keer niks. :X
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 15 oktober 2014 @ 08:25:06 #238
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_145557643
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 02:59 schreef shiznuts het volgende:
Met je tablet foto's schieten
Je wil niet weten hoeveel mensen dat doen. In Praag stond ik naast een vent met een iPad de st. Vituskathedraal te fotograferen. Omdat ie op een binnenplaats staat, heb je niet zo veel plaats. En hij verbaasde zich erover dat ik hem met m'n kleine compact camera wél helemaal in beeld kreeg, maar hij met z'n veel grotere iPad niet. |:(
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 15 oktober 2014 @ 09:10:15 #239
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_145558281
AE heeft een metamorfose ondergaan! :D
pi_145558523
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 09:10 schreef Goddelijker het volgende:
AE heeft een metamorfose ondergaan! :D
Ze hebben nog niets met mijn escalated dispute gedaan :'( .

Heeft iemand wel eens een succesvol afgeronde "escalated dispute" gehad op Aliexpress? Ik heb er een hard hoofd in...
  woensdag 15 oktober 2014 @ 10:41:29 #241
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_145560217
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 08:25 schreef Dromer het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel mensen dat doen. In Praag stond ik naast een vent met een iPad de st. Vituskathedraal te fotograferen. Omdat ie op een binnenplaats staat, heb je niet zo veel plaats. En hij verbaasde zich erover dat ik hem met m'n kleine compact camera wél helemaal in beeld kreeg, maar hij met z'n veel grotere iPad niet. |:(
Vooral Aziaten doen dit trouwens...
Don't let my username fool you...
  woensdag 15 oktober 2014 @ 11:09:59 #242
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145560922
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 09:26 schreef P4tje het volgende:

[..]

Ze hebben nog niets met mijn escalated dispute gedaan :'( .

Heeft iemand wel eens een succesvol afgeronde "escalated dispute" gehad op Aliexpress? Ik heb er een hard hoofd in...
ja, Duurt blijkbaar soms wel verschrikkelijk lang (hier laatste keer vrij vlot opgelost allemaal, maar goed kom ook andere ervaringen tegen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_145561129
quote:
[..]
[..]
Kiekje.
[ afbeelding ]
Hier ben ik naar op zoek: 3V Lithium 1200 ma, 2/3A cell, zal eens op die websites kijken
I'm the motherfucking baboon
pi_145561748
Is er iemand die weet of er in China een klok als onderstaand gemaakt word? Of iets vergelijkbaars?

Krengen kosten bijna 1000 euro hier.

woensdag 15 oktober 2014 @ 11:50:04 #245
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_145562060
Banggood heeft een mailtje gestuurd :D
Ze mogen hun Engels wel wat bijspijkeren :P
pi_145562554
http://www.banggood.com/Memory-Card-p-949778.html

Wat is hier het addertje? Dit is wel heel goedkoop.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  woensdag 15 oktober 2014 @ 12:07:32 #247
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_145562640
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:04 schreef Muto het volgende:
http://www.banggood.com/Memory-Card-p-949778.html

Wat is hier het addertje? Dit is wel heel goedkoop.
Dat het kaartje waarschijnlijk niet echt 64gb is.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  woensdag 15 oktober 2014 @ 12:10:09 #248
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145562728
sdhc 64gb, klopt niet echt. Waarschijnlijk zo'n nepperd.
Je kunt het proberen want Banggood is wel te vertrouwen. Dan kun je een refund vragen.
pi_145562825
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:07 schreef N22 het volgende:
[..]
Dat het kaartje waarschijnlijk niet echt 64gb is.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:10 schreef monkeybrain het volgende:
sdhc 64gb, klopt niet echt. Waarschijnlijk zo'n nepperd.
Je kunt het proberen want Banggood is wel te vertrouwen. Dan kun je een refund vragen.
Heb geen kaartje nodig, maar kwam het tegen. Vond het wel opmerkelijk, dus vandaar.
pi_145563976
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:38 schreef Gutz het volgende:
Is er iemand die weet of er in China een klok als onderstaand gemaakt word? Of iets vergelijkbaars?
Krengen kosten bijna 1000 euro hier.
[ afbeelding ]
Als je een beetje handig bent knutsel je zon ding zelf in elkaar.
Genoeg tutorials op Internet te vinden

word clock DIY.

Meen zelfs dat er vroegahh in dit topic wel iemand eens mee bezig is geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')