Weer een ban erop zitten?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:01 schreef bobbernaut het volgende:
oh ja hoi ik ben trouwens weer terug
4 maanden, en de dag dat ik unbanned was meteen een dag banquote:
Is zoiets geen optie:quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:33 schreef dodge_911 het volgende:
Iemand onderstaande al ergens tegengekomen bij onze Chinese vrienden?
[ afbeelding ]
Ben 'm al tegengekomen met mini- en micro-usb aansluiting, maar dat zoek ik dus niet.
En 9,5 euro vind ik eerlijk gezegd te veel...
Had ik ook al bedacht, maar zou daar geen thingamajig of whatchamacallit inzitten dat de spanning per poort limiteert tot 500 mA volgens USB2 specs?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:49 schreef tharonny het volgende:
[..]
Is zoiets geen optie:
http://www.ebay.com/itm/U(...)&hash=item35d2ee555b
autokoplamp als zaklamp?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Eneloop zijn in Nederland vrij goedkoop.
http://sk.nkon.nl/
conrad.nl
De 2000mah versie is voldoende. De speciale kleurtjes zijn gewoon hetzelfde maar soms ook goedkoper. De Pro versies zijn ook wel de moeite waard. Lader erbij?
Als je ooit nog een "autokoplamp" als zaklamp wilt hebben heb je dit soort accu's nodig.
http://sk.nkon.nl/recharg(...)650-2600-li-ion.html
Neus maar even rond
De powerbank? Ja, zo kun je zien hoeveel lading je nog hebt. (aantal knipperende ledjes)quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:53 schreef Catch22- het volgende:
Nieuwe gopro is maar 125 eu.
Is t normaal dat leds knipperen op de xiaomi als je hem gebruikt?
Hou ook FreakTab in de gaten. Daar zijn ze fanatiek bezig met android-sticks om ze zo goed mogelijk te laten werken. Dus ook de grootste kans of CFW.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:45 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Robert scheen nog een mk908 te hebben, zit ik nu over na te denken. Ik heb de tijd nog wel dus ik zal even kijken wat het best voor me is. Eisen zijn idd wel 1080p films kunnen kijken, sterke wifi ontvanger en eigenlijk alles wel wat kunnen doen; ik ga hem tenslotte als mini-desktop gebruiken.
Welke heb je besteld?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:11 schreef Snowballed het volgende:
Zoo.. ik heb de manier gevonden om knettergek te worden...
Koop een IP cam.. terwijl je nog moet leren hoe je je modem benaderd..![]()
Ach.. het is ook een leuk ding om gewoon naar te kijken op de schoorsteenmantel..![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:59 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Welke heb je besteld?
Ik heb er eentje besteld, ongeveer twee weken terug. Ik had em eerlijk gezegd inmiddels wel verwacht nu.. (10 dagen verzending)
Of de douane speelt er nu mee
Maarre.. ik krijg hem niet meer aan de praat..quote:Op woensdag 24 september 2014 20:27 schreef Snowballed het volgende:
Heb m maar gewoon genomen.. gokje.. we zien wel..
Deze dus: http://www.eachbuyer.com/(...)-camera-p317240.html
Voor zo ver ik kon zien was het niet een hele slechte prijs.. (afgezien van de koers..) tijdelijke aanbieding en ook nog een coupon:
Subtotal
$48.99
Shopping Points(25)
-$0.25
Discount (EBFORUM12)
-$5.88
Shipping Charges
+$0.00
Grand Total
$42.86
Jup die hou ik al wel wat in de gatenquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:56 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Hou ook FreakTab in de gaten. Daar zijn ze fanatiek bezig met android-sticks om ze zo goed mogelijk te laten werken. Dus ook de grootste kans of CFW.
dx is kut..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:29 schreef toimoi het volgende:
Zijn er meer mensen die op dit moment ontzettend trage levertijd van DX ervaren?
Ik heb half augustus ongeveer een order op de post lezen gaan (dat werd mij gemaild dus) maar tot op heden nog niks ontvangen.
VGA adaptertje van Banggood was binnen een week binnendual screen
![]()
Dat van het pakketje van DX is extra zuur want daar zit een sim adapter kitje in... En aangezien ik het scherm van mijn nokia 520 heb gemold vandaag en de backup telefoons hier doen niet aan micro simkaarten...
Beiden, het pas na 1 maand op de post doen van de bestelling is niet netjes. Maar dat het pakket dat al 2 weken uit China is nog niet aangekomen is, is niet vreemd. Zeker niet met de vakantie die er tussen zit.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:08 schreef HiZ het volgende:
Ik heb een tijdje geleden via alibaba wat batterijen besteld. Nou had ik natuurlijk wel gezien dat ze daar 40 tot 60 dagen voor nodig konden hebben om die bij mij te krijgen. Wat ik weet is dat ze na een volle maand (!!!) die dingen eindelijk eens bij de post hebben aangeboden, met trackingcode. Die laatste vertelt mij dat ze nu ondertussen alweer 2 weken geleden 'china hebben verlaten'.
Tijd voor een case ? Of ben ik te ongeduldig?
Oh, ik wist niks over een vakantie, maar bedankt voor je antwoord.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:04 schreef davedavy het volgende:
[..]
Beiden, het pas na 1 maand op de post doen van de bestelling is niet netjes. Maar dat het pakket dat al 2 weken uit China is nog niet aangekomen is, is niet vreemd. Zeker niet met de vakantie die er tussen zit.
voor de niet weters: DX heeft zelf ook wel wat handel, maar is voornamelijk een soort marktplaats waar fabrikanten/leveranciers hun handel op kunnen slijten.. alle bestelde goederen/items komen dus niet persé uit het magazijn van DX zelf.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:29 schreef toimoi het volgende:
Zijn er meer mensen die op dit moment ontzettend trage levertijd van DX ervaren?
Ik heb half augustus ongeveer een order op de post lezen gaan (dat werd mij gemaild dus) maar tot op heden nog niks ontvangen.
VGA adaptertje van Banggood was binnen een week binnendual screen
![]()
Dat van het pakketje van DX is extra zuur want daar zit een sim adapter kitje in... En aangezien ik het scherm van mijn nokia 520 heb gemold vandaag en de backup telefoons hier doen niet aan micro simkaarten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |