Weer een ban erop zitten?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:01 schreef bobbernaut het volgende:
oh ja hoi ik ben trouwens weer terug
4 maanden, en de dag dat ik unbanned was meteen een dag banquote:
Is zoiets geen optie:quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:33 schreef dodge_911 het volgende:
Iemand onderstaande al ergens tegengekomen bij onze Chinese vrienden?
[ afbeelding ]
Ben 'm al tegengekomen met mini- en micro-usb aansluiting, maar dat zoek ik dus niet.
En 9,5 euro vind ik eerlijk gezegd te veel...
Had ik ook al bedacht, maar zou daar geen thingamajig of whatchamacallit inzitten dat de spanning per poort limiteert tot 500 mA volgens USB2 specs?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:49 schreef tharonny het volgende:
[..]
Is zoiets geen optie:
http://www.ebay.com/itm/U(...)&hash=item35d2ee555b
autokoplamp als zaklamp?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Eneloop zijn in Nederland vrij goedkoop.
http://sk.nkon.nl/
conrad.nl
De 2000mah versie is voldoende. De speciale kleurtjes zijn gewoon hetzelfde maar soms ook goedkoper. De Pro versies zijn ook wel de moeite waard. Lader erbij?
Als je ooit nog een "autokoplamp" als zaklamp wilt hebben heb je dit soort accu's nodig.
http://sk.nkon.nl/recharg(...)650-2600-li-ion.html
Neus maar even rond
De powerbank? Ja, zo kun je zien hoeveel lading je nog hebt. (aantal knipperende ledjes)quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:53 schreef Catch22- het volgende:
Nieuwe gopro is maar 125 eu.
Is t normaal dat leds knipperen op de xiaomi als je hem gebruikt?
Hou ook FreakTab in de gaten. Daar zijn ze fanatiek bezig met android-sticks om ze zo goed mogelijk te laten werken. Dus ook de grootste kans of CFW.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:45 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Robert scheen nog een mk908 te hebben, zit ik nu over na te denken. Ik heb de tijd nog wel dus ik zal even kijken wat het best voor me is. Eisen zijn idd wel 1080p films kunnen kijken, sterke wifi ontvanger en eigenlijk alles wel wat kunnen doen; ik ga hem tenslotte als mini-desktop gebruiken.
Welke heb je besteld?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:11 schreef Snowballed het volgende:
Zoo.. ik heb de manier gevonden om knettergek te worden...
Koop een IP cam.. terwijl je nog moet leren hoe je je modem benaderd..![]()
Ach.. het is ook een leuk ding om gewoon naar te kijken op de schoorsteenmantel..![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:59 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Welke heb je besteld?
Ik heb er eentje besteld, ongeveer twee weken terug. Ik had em eerlijk gezegd inmiddels wel verwacht nu.. (10 dagen verzending)
Of de douane speelt er nu mee
Maarre.. ik krijg hem niet meer aan de praat..quote:Op woensdag 24 september 2014 20:27 schreef Snowballed het volgende:
Heb m maar gewoon genomen.. gokje.. we zien wel..
Deze dus: http://www.eachbuyer.com/(...)-camera-p317240.html
Voor zo ver ik kon zien was het niet een hele slechte prijs.. (afgezien van de koers..) tijdelijke aanbieding en ook nog een coupon:
Subtotal
$48.99
Shopping Points(25)
-$0.25
Discount (EBFORUM12)
-$5.88
Shipping Charges
+$0.00
Grand Total
$42.86
Jup die hou ik al wel wat in de gatenquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:56 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Hou ook FreakTab in de gaten. Daar zijn ze fanatiek bezig met android-sticks om ze zo goed mogelijk te laten werken. Dus ook de grootste kans of CFW.
dx is kut..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:29 schreef toimoi het volgende:
Zijn er meer mensen die op dit moment ontzettend trage levertijd van DX ervaren?
Ik heb half augustus ongeveer een order op de post lezen gaan (dat werd mij gemaild dus) maar tot op heden nog niks ontvangen.
VGA adaptertje van Banggood was binnen een week binnendual screen
![]()
Dat van het pakketje van DX is extra zuur want daar zit een sim adapter kitje in... En aangezien ik het scherm van mijn nokia 520 heb gemold vandaag en de backup telefoons hier doen niet aan micro simkaarten...
Beiden, het pas na 1 maand op de post doen van de bestelling is niet netjes. Maar dat het pakket dat al 2 weken uit China is nog niet aangekomen is, is niet vreemd. Zeker niet met de vakantie die er tussen zit.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:08 schreef HiZ het volgende:
Ik heb een tijdje geleden via alibaba wat batterijen besteld. Nou had ik natuurlijk wel gezien dat ze daar 40 tot 60 dagen voor nodig konden hebben om die bij mij te krijgen. Wat ik weet is dat ze na een volle maand (!!!) die dingen eindelijk eens bij de post hebben aangeboden, met trackingcode. Die laatste vertelt mij dat ze nu ondertussen alweer 2 weken geleden 'china hebben verlaten'.
Tijd voor een case ? Of ben ik te ongeduldig?
Oh, ik wist niks over een vakantie, maar bedankt voor je antwoord.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:04 schreef davedavy het volgende:
[..]
Beiden, het pas na 1 maand op de post doen van de bestelling is niet netjes. Maar dat het pakket dat al 2 weken uit China is nog niet aangekomen is, is niet vreemd. Zeker niet met de vakantie die er tussen zit.
voor de niet weters: DX heeft zelf ook wel wat handel, maar is voornamelijk een soort marktplaats waar fabrikanten/leveranciers hun handel op kunnen slijten.. alle bestelde goederen/items komen dus niet persé uit het magazijn van DX zelf.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:29 schreef toimoi het volgende:
Zijn er meer mensen die op dit moment ontzettend trage levertijd van DX ervaren?
Ik heb half augustus ongeveer een order op de post lezen gaan (dat werd mij gemaild dus) maar tot op heden nog niks ontvangen.
VGA adaptertje van Banggood was binnen een week binnendual screen
![]()
Dat van het pakketje van DX is extra zuur want daar zit een sim adapter kitje in... En aangezien ik het scherm van mijn nokia 520 heb gemold vandaag en de backup telefoons hier doen niet aan micro simkaarten...
China uit is China uit. Vakantie doet dan niet meer ter zake zou ik denken. Op zich is die laatste twee weken nog niet schrikbarend, maar langer dan nog eens een week erbij zou voor mij aanleiding zijn flink aan de bel te trekken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:04 schreef davedavy het volgende:
[..]
Beiden, het pas na 1 maand op de post doen van de bestelling is niet netjes. Maar dat het pakket dat al 2 weken uit China is nog niet aangekomen is, is niet vreemd. Zeker niet met de vakantie die er tussen zit.
Ik hoop niet dat je die peer to peer camera 's bedoelt, want uiteindelijk werken die na die allereerste rechtstreekse handshake ook gewoon via WiFi volgens mij.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:04 schreef davedavy het volgende:
Weet iemand hoe die draadloze camera's precies heten? Ik bedoel dus niet een IPCam die over de Wi-Fi gaat maar zo'n eentje die een draadloos signaal stuurt naar een ontvanger. Iemand heeft me gevraagd in China te kijken voor zo'n ding aangezien bekabelen geen optie is bij hem.
Hoe werkt dat in België, krijg je een schikking of direct voor het gerecht gedaagd?quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:57 schreef JortK het volgende:
En ja hoor, een brief van de ABAC-Baan...
http://www.abac-baan.be/
Is dat een site of app die je gebruikt? Ziet er netjes uit namelijkquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:54 schreef dodge_911 het volgende:
Ik ben al sinds begin juli aan het wachten op 3 combinatiehangslotjes van BIC.
Ondertussen beschouwen zij deze order als verloren, ik heb m'n refund ervoor ook gehad.
Ik checkte voor de gein toch nog eens het trackingnummer, en warempel : er lijkt schot in de zaak te komen
[ afbeelding ]
Wat had je besteld en wat RobertNL zegt ...quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:57 schreef JortK het volgende:
En ja hoor, een brief van de ABAC-Baan...
http://www.abac-baan.be/
quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:08 schreef RobertNL het volgende:
Hoe werkt dat in België, krijg je een schikking of direct voor het gerecht gedaagd?
De brief is niet voor mij, we hebben hier op de zaak meerdere China fans zittenquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoe werkt dat in België, krijg je een schikking of direct voor het gerecht gedaagd?
F*ck zeg! 300 euro!quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:00 schreef JortK het volgende:
De brief is niet voor mij, we hebben hier op de zaak meerdere China fans zitten
Is een schikking, boete bedrag 300 euro. Gaat om 4 Frozen dekbed sets.
Vond dit wel een mooie KS: https://www.kickstarter.com/projects/flykly/flykly-smart-wheelquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:29 schreef monkeybrain het volgende:
Even deze rim reflectors testen of ze net zo goed zijn als de 3M versie die ze hier verkopen. Scheelt al snel de helft in prijs. Ik kan de 3M versie iedereen aanraden$1,50 per 12, 36 per wiel.
[ afbeelding ]
Heeft iemand weleens naar een elektrische fiets conversion kit gekeken? Het lijkt mij wel iets om een soort fiets scooter te bouwen die met minimaal trappen flink vaart maaktIk heb een vermoeden dat een Nederlandse leverancier niet veel duurder zal zijn. Ik moet me nog wel flink inlezen
Ik ben er niet bekend mee natuurlijk, begrijp uit je reactie dat het een boete is, ze stellen het niet voor neem ik aanquote:
Het is geen boete, het is een schikkingsvoorstel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:05 schreef NX het volgende:
[..]
Ik ben er niet bekend mee natuurlijk, begrijp uit je reactie dat het een boete is, ze stellen het niet voor neem ik aan
Phew, hehe. Nou succes aan diegene die het heeft ontvangen, 'it wasn't me', 'I did not know', enzovoortquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:15 schreef JortK het volgende:
Het is geen boete, het is een schikkingsvoorstel.
Ga je niet akkoord moet je voor het gerecht komen in Belgie
Ik hou jullie op de hoogte hoe de zaak loopt, wellicht nog nuttig voor eventueel toekomstige gevallenquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:17 schreef NX het volgende:
[..]
Phew, hehe. Nou succes aan diegene die het heeft ontvangen, 'it wasn't me', 'I did not know', enzovoort
Geen aangetekende post? Gewoon niet reageren want nooit ontvangen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik hou jullie op de hoogte hoe de zaak loopt, wellicht nog nuttig voor eventueel toekomstige gevallen
Dat project ken ik nog van een tijdje terug. Op zich heel praktisch omdat je geen snoeren en andere zooi hoeft te installeren. De conversion kits hebben allemaal van die gare handremmen met een sensor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vond dit wel een mooie KS: https://www.kickstarter.com/projects/flykly/flykly-smart-wheel
Gaat ongeveer 20mph (32km/h) dus niet zo traag als die softe oudjes op hun op 24km/h begrensde fiets.
Maar goed vrij prijzig.
Heb je een linkje naar zo'n conversiekit? Zag er laatst ook iets van, was wel eens benieuwd hoe zoiets werkt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Geen aangetekende post? Gewoon niet reageren want nooit ontvangen.
Ze hopen dat je met hangende pootjes bij ze aanklopt anders is het teveel werk om hun geld te incasseren. Maar zo te horen zit de schrik er goed in en gaat men reageren![]()
Alsof je straks voor de rechter staat om een dekbed
[..]
Dat project ken ik nog van een tijdje terug. Op zich heel praktisch omdat je geen snoeren en andere zooi hoeft te installeren. De conversion kits hebben allemaal van die gare handremmen met een sensor.
Ik wil gewoon mijn a-kwaliteit fietsonderdelen behouden en dan is zo'n all-in-one wiel ideaal.
De website zegt 800 dollar. De kickstarter prijs van 550 dollar was wellicht nog een optie geweest.
Net even KS comments gelezen. Maar mei leverdatum is nu al november (dit jaar) geworden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Geen aangetekende post? Gewoon niet reageren want nooit ontvangen.
Ze hopen dat je met hangende pootjes bij ze aanklopt anders is het teveel werk om hun geld te incasseren. Maar zo te horen zit de schrik er goed in en gaat men reageren![]()
Alsof je straks voor de rechter staat om een dekbed
[..]
Dat project ken ik nog van een tijdje terug. Op zich heel praktisch omdat je geen snoeren en andere zooi hoeft te installeren. De conversion kits hebben allemaal van die gare handremmen met een sensor.
Ik wil gewoon mijn a-kwaliteit fietsonderdelen behouden en dan is zo'n all-in-one wiel ideaal.
De website zegt 800 dollar. De kickstarter prijs van 550 dollar was wellicht nog een optie geweest.
stuur me eens even een DM'tje ofzo met wat niet lukt..quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:30 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[..]
Maarre.. ik krijg hem niet meer aan de praat..![]()
17track.net nieuwe layoutquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:50 schreef NX het volgende:
[..]
Is dat een site of app die je gebruikt? Ziet er netjes uit namelijk
Mooi! 4mm bits ookquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:28 schreef JortK het volgende:
Trouwens ook nog wel wat onderweg:
Small 30 in 1 Handy Tool Electroc Screwdriver Torx Set
[ afbeelding ]
Gewoon intikken bij google.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar zo'n conversiekit? Zag er laatst ook iets van, was wel eens benieuwd hoe zoiets werkt.
Gebruik het om de paar dagen wel - ik dacht er nog aan om op 17track.net te kijken voordat ik mijn vraag wilde stellenquote:
Goed, maar het automagisch verzendmethode zoeken lijkt weg te zijnquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:27 schreef NX het volgende:
[..]
Gebruik het om de paar dagen wel - ik dacht er nog aan om op 17track.net te kijken voordat ik mijn vraag wilde stellen![]()
Mooie (nodige) update, ziet er goed uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |