Niet doen, light in the box is simpel gewoon een doorgeefluik van de echte China shops. Beter bestel je bij de China shops zelf wat goedkoper is en vaak een betere klantenservice.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:25 schreef Byte_Me het volgende:
Wat zijn de ervaringen met light in the box? Ze rekenen wel verzendkosten, maar als je genoeg bestelt, toch weer niet. Maar ze verzenden per koerier (UPS/DHL/TNT) ipv chinamail, vergroot dit de kans op inklaringskosten niet aanzienlijk?
waarom dat toetsenbord en niet gewoon zon RII modeltje?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:42 schreef l0lownkill het volgende:
Ik denk dat ik de CX919 Android stick neem, heeft iemand hier ervaring mee? Als ik een beetje rondstruin op internet schijnt hij wel aardig goed te werken. Qua toetsenbordje denk ik dat ik deze neem.
Ah, bespaart weer een paar eurootjesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
waarom dat toetsenbord en niet gewoon zon RII modeltje?
http://www.banggood.com/R(...)uchpad-p-946018.html
volgens mij nog wel cheaper op ebay ook..
Volgens mij zitten er bij die modellen idd soms een lasertje vooropquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:59 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ah, bespaart weer een paar eurootjesBtw, is dat nou een laser aan de voorkant?
Hoe kan je dat zien? Ik lees in beschrijving namelijk Hdmi -> Vga?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:47 schreef remcosw het volgende:
[..]
Deze is juist andersomVga -> hdmi
Shipping costs deze keer: 2 euro.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:14 schreef Domingesto het volgende:
Kolere. Brainwavz R1 moet ik terugsturen naar MP4Nation. Onlangs pakketje teruggestuurd en dat kostte hetzelfde als de aankoopprijs.MP4Nation vergoedt tot 20 USD shipping costs, volgens hun return policy.
Iemand ervaring met return naar MP4Nation? Godskolere, wat mis ik mijn R1.
Yep, heb er hier een liggen en het is inderdaad een laser. Dit toetsenbordje is onder andere bedoelt voor presentaties waar de laser van pas kan komen als aanwijsmiddelquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er bij die modellen idd soms een lasertje voorop
Ik vind hem wel een beetje aan de kleine kant eerlijk gezegd, ik zit nu naar zoiets te zoeken;quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er bij die modellen idd soms een lasertje voorop
Je komt zelf met een nog kleiner ding aanzettenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:59 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een beetje aan de kleine kant eerlijk gezegd, ik zit nu naar zoiets te zoeken; [ afbeelding ]
Haha daarmee bedoel ik had de afmeting verkeerd gezienquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Je komt zelf met een nog kleiner ding aanzetten..
Een fiat afbeelden maar een ferrari willen rijden![]()
Ik heb er een, die ik wel wil verkopen...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:59 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een beetje aan de kleine kant eerlijk gezegd, ik zit nu naar zoiets te zoeken; [ afbeelding ]
Stuur maar eens een dm met meer infoquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:40 schreef pahlawan het volgende:
[..]
Ik heb er een, die ik wel wil verkopen...
HDMI male en VGA female. Denk dat ie nu wel duidelijk is?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:06 schreef tharonny het volgende:
[..]
Hoe kan je dat zien? Ik lees in beschrijving namelijk Hdmi -> Vga?
HDMI input: Type A HDMI male connector
VGA output: VGA DB15Pin Female signal output interface.
Dat is toch wat je wil?
Het plaatje is wel groter toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Je komt zelf met een nog kleiner ding aanzetten..
Een fiat afbeelden maar een ferrari willen rijden![]()
Zoiets raad ik je ook aan. Heb zelf een Logitech Dinovo Mini, maar ik erger me elke keer weer op het kleine formaat van dat dingquote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:59 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Op zo'n manierquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:18 schreef remcosw het volgende:
[..]
HDMI male en VGA female. Denk dat ie nu wel duidelijk is?![]()
Is ook op de foto te zien.
Niet doen. Althans, niet die. Ik heb een variant met 2 antennes en alhoewel hij op zich redelijk werkt is het niet mogelijk om 1080P te kijken en XMBC is ook vrij traag. Dat ding wordt gloeiend heet als je 720p aan het kijken bent. CFW is ook moeilijk te vinden omdat er zoveel klonen van zijn waarbij de buitenkant hetzelfde lijkt/is maar van binnen is het toch weer anders. Ik kan de mijn bijv. helemaal niet flashen alhoewel ik de goede CFW heb... Er zijn ook varianten die zeggen dat ze 2Gb hebben maar als je er een CFW inflasht blijkt er maar 1Gb daadwerkelijk aan boord te zijn..quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:42 schreef l0lownkill het volgende:
Ik denk dat ik de CX919 Android stick neem, heeft iemand hier ervaring mee? Als ik een beetje rondstruin op internet schijnt hij wel aardig goed te werken. Qua toetsenbordje denk ik dat ik deze neem.
Ik denk niet dat er een bestaat in het paars voor de 'grotere' versiequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:43 schreef fissure het volgende:
Ik heb nu een tijdje de xiaomi powerbank 10400 in mijn bezit en ben er zeer tevreden over. Nu wil mijn zusje er graag ook een maar dan de paarse als het kan. Is er toevallig iemand die ervaring heeft met een webshop waar ze de originele met kleur verkopen? Banggood heeft wel wat kleurtjes maar juist de paarse weer niet.
Op deze manier ben je hier als nieuwkomer wel gewenstquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:15 schreef dodge_911 het volgende:
Ik heb weer wat leuke USB-spulletjes ge-eBayed vannacht (ik kon niet slapen)
[ link | afbeelding ]
Ledstrip met USB voeding, 2 meter 5050 leds
Dit wordt waarschijnlijk verlichting in m'n fototrolleyMoet ik alleen nog even brede velcro hook strips vinden.
[ link | afbeelding ]
Na een tip van een tweaker, nog even op zoek gegaan naar zo'n ding, beste voorstel gedaan van AU$10 en dat werd geaccepteerd![]()
Kan 'k weer wat XPB's aan het werk houden
Verder ook nog 2 PIR lampjes van bij Banggood :
[ link | afbeelding ]
voor in de bak van m'n pickup. Daar zit al wel licht in, maar dat werkt alleen als ik m'n koplampen aan heb![]()
[ link | afbeelding ]
voor in m'n wapenkasten als backup lighting naast de ledstrips
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
Op deze manier ben je hier als nieuwkomer wel gewenst![]()
Lijstjes![]()
Wij zijn al vrienden gewordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:15 schreef dodge_911 het volgende:
Dodge
Ik heb weer wat leuke USB-spulletjes ge-eBayed vannacht (ik kon niet slapen)
voor in de bak van m'n pickup
voor in m'n wapenkasten als backup lighting naast de ledstrips
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:08 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Niet doen. Althans, niet die. Ik heb een variant met 2 antennes en alhoewel hij op zich redelijk werkt is het niet mogelijk om 1080P te kijken en XMBC is ook vrij traag. Dat ding wordt gloeiend heet als je 720p aan het kijken bent. CFW is ook moeilijk te vinden omdat er zoveel klonen van zijn waarbij de buitenkant hetzelfde lijkt/is maar van binnen is het toch weer anders. Ik kan de mijn bijv. helemaal niet flashen alhoewel ik de goede CFW heb... Er zijn ook varianten die zeggen dat ze 2Gb hebben maar als je er een CFW inflasht blijkt er maar 1Gb daadwerkelijk aan boord te zijn..
Dus: u zijt gewaarschuwd.. Ik ga de mijne weer vervangen voor een S812 op termijn
Welke mk908? Vriend van me zoekt nog zo'n ding na een mislukte bestelling bij LITB..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:45 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Robert scheen nog een mk908 te hebben, zit ik nu over na te denken. Ik heb de tijd nog wel dus ik zal even kijken wat het best voor me is. Eisen zijn idd wel 1080p films kunnen kijken, sterke wifi ontvanger en eigenlijk alles wel wat kunnen doen; ik ga hem tenslotte als mini-desktop gebruiken.
Gewone MK908 met 8GB ROM en 2GB RAM, weet niet exact welke versie het is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:52 schreef tharonny het volgende:
[..]
Welke mk908? Vriend van me zoekt nog zo'n ding na een mislukte bestelling bij LITB..
Goede ervaringen met Ultraok.com ze hebben ook een ebaystore: http://stores.ebay.com/vikicodigitaltechnologycompany/quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:14 schreef Holy_Goat het volgende:
Chinese zaklampen, is dat wat? Tips? Zoek een led lamp a la Fenix maar minder duur en wel met goeie lichtopbrengst. Oké, Chinees spul Is wel minder degelijk gok ik maar hoop ook een lagere van de prijs. Liefst AA of AAA
Fenix is Chinees.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:14 schreef Holy_Goat het volgende:
Chinese zaklampen, is dat wat? Tips? Zoek een led lamp a la Fenix maar minder duur en wel met goeie lichtopbrengst. Oké, Chinees spul Is wel minder degelijk gok ik maar hoop ook een lagere van de prijs. Liefst AA of AAA
sja, ik heb er zelf al eentje, gewoon van varta, degelijk ding, geeft een buts licht, prima.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Fenix is Chinees.
Heb je een budget? Want je eisen zijn nogal tegenstrijdig
Dan kunnen we beter advies geven.
Ok, op die manier.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:39 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
sja, ik heb er zelf al eentje, gewoon van varta, degelijk ding, geeft een buts licht, prima.
Maar ga tegenwoordig vaak in het donker met iemand geocachen en die heeft geen goede zaklamp (knijpkat) en geen geld er een te kopen.
Dus ik dacht: ik koop er eentje voor hem als kado, maar niet TE duur zeg maar. Ik vind 20 euro nog ok zeg maar, maar er ver boven niet. Maar voor dat geld wil ik natuurlijk het beste er uit halen
verder: ik begreep al wel dat je niet echt naar de lumens moest kijken oid, maar hoe kom ik er achter wat een beetje ok is? Gebruik is vaak in het bos, pikkedonker dus, maar een redelijk bereik is fijn, beetje flood ook welkom (niet alleen spot per se)
maar wat is nu eigenlijk allemaal beter aan een Fenix bijvoorbeeld? Of Eagletec?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ok, op die manier.
Met AA's ga je natuurlijk nooit super lumens halen maar als die persoon een knijpkat heeft dan maakt alles enorme indruk![]()
Het is een simpel cadeautje en geen lastige klant. Dan is de bovenstaande zoom lamp met cree q5 inderdaad een leuke keuze voor <$4. Veelzijdig met de zoom functie en ook mooi compact met 1 AA batterij. Een Eneloop batterij erbij is ook wel handig want alkaline gaat natuurlijk niets worden.
Ik heb ook Fenix zaklampen van 20 euro liggen. Dus als je goed shopt zijn ze te vinden![]()
Jij moet snel een dikke lamp voor jezelf kopen als ik dit zo hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:55 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
maar wat is nu eigenlijk allemaal beter aan een Fenix bijvoorbeeld? Of Eagletec?
Wat is een eneloop batterij eigenlijk? Gewoon een nimh oplaadbare batterij die langer zijn charge vasthoudt? Of geven die ook meer stroom af oid, of hoger voltage? En wat bedoel je met alkaline gaat niets worden? Ik gebruik zelf meestal normale duracell batterijtjes3 x AAA
Dan zou ik iets zoeken met 2 of meer aa's en de beste batterijen (eneloop heeft verschillende soorten..)en een goede lader..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:55 schreef Holy_Goat het volgende:
Als ie 1 (mss 2?) uur op vol vermogen kan schijnen is al wel fijn
Waar heb je hem dan besteld?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 07:47 schreef Holy_Goat het volgende:
(beter niet uit china geloof ik toch?)
Eneloop zijn in Nederland vrij goedkoop.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 07:47 schreef Holy_Goat het volgende:
Waar kan ik die eneloop het beste vandaan halen? Ik heb die cree Q5 maar even besteld als goedkoop uitprobeer dingetje(beter niet uit china geloof ik toch?)
ook tig verschillende types...
Afhankelijk van wat je zoekt natuurlijk, wil je 200+ euro uitgeven voor een fun camera die je een paar keer gebruikt? Of wil je daar maar 70 euro voor uitgeven?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:37 schreef pahlawan het volgende:
ik zit na te denken om een SJ4000 te bestellen, waar kan dit momenteel heb beste? (real product en prijs) of is het verstandiger iets meer uit te geven voor de GoPro hero? half december meot ik de camera uiterlijk hebben
200+ is inderdaad een makkelijke keuze, maar de budget gopro hero kost 125 Eurquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:49 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat je zoekt natuurlijk, wil je 200+ euro uitgeven voor een fun camera die je een paar keer gebruikt? Of wil je daar maar 70 euro voor uitgeven?(ik vermoed het tweede).
Bij banggood met direct NL shipping zou je hem wel voor die tijd binnen moeten hebben (maar geen garanties..).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |