Niet doen, light in the box is simpel gewoon een doorgeefluik van de echte China shops. Beter bestel je bij de China shops zelf wat goedkoper is en vaak een betere klantenservice.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:25 schreef Byte_Me het volgende:
Wat zijn de ervaringen met light in the box? Ze rekenen wel verzendkosten, maar als je genoeg bestelt, toch weer niet. Maar ze verzenden per koerier (UPS/DHL/TNT) ipv chinamail, vergroot dit de kans op inklaringskosten niet aanzienlijk?
waarom dat toetsenbord en niet gewoon zon RII modeltje?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:42 schreef l0lownkill het volgende:
Ik denk dat ik de CX919 Android stick neem, heeft iemand hier ervaring mee? Als ik een beetje rondstruin op internet schijnt hij wel aardig goed te werken. Qua toetsenbordje denk ik dat ik deze neem.
Ah, bespaart weer een paar eurootjesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
waarom dat toetsenbord en niet gewoon zon RII modeltje?
http://www.banggood.com/R(...)uchpad-p-946018.html
volgens mij nog wel cheaper op ebay ook..
Volgens mij zitten er bij die modellen idd soms een lasertje vooropquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:59 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ah, bespaart weer een paar eurootjesBtw, is dat nou een laser aan de voorkant?
Hoe kan je dat zien? Ik lees in beschrijving namelijk Hdmi -> Vga?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:47 schreef remcosw het volgende:
[..]
Deze is juist andersomVga -> hdmi
Shipping costs deze keer: 2 euro.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:14 schreef Domingesto het volgende:
Kolere. Brainwavz R1 moet ik terugsturen naar MP4Nation. Onlangs pakketje teruggestuurd en dat kostte hetzelfde als de aankoopprijs.MP4Nation vergoedt tot 20 USD shipping costs, volgens hun return policy.
Iemand ervaring met return naar MP4Nation? Godskolere, wat mis ik mijn R1.
Yep, heb er hier een liggen en het is inderdaad een laser. Dit toetsenbordje is onder andere bedoelt voor presentaties waar de laser van pas kan komen als aanwijsmiddelquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er bij die modellen idd soms een lasertje voorop
Ik vind hem wel een beetje aan de kleine kant eerlijk gezegd, ik zit nu naar zoiets te zoeken;quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er bij die modellen idd soms een lasertje voorop
Je komt zelf met een nog kleiner ding aanzettenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:59 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een beetje aan de kleine kant eerlijk gezegd, ik zit nu naar zoiets te zoeken; [ afbeelding ]
Haha daarmee bedoel ik had de afmeting verkeerd gezienquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Je komt zelf met een nog kleiner ding aanzetten..
Een fiat afbeelden maar een ferrari willen rijden![]()
Ik heb er een, die ik wel wil verkopen...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:59 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een beetje aan de kleine kant eerlijk gezegd, ik zit nu naar zoiets te zoeken; [ afbeelding ]
Stuur maar eens een dm met meer infoquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:40 schreef pahlawan het volgende:
[..]
Ik heb er een, die ik wel wil verkopen...
HDMI male en VGA female. Denk dat ie nu wel duidelijk is?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:06 schreef tharonny het volgende:
[..]
Hoe kan je dat zien? Ik lees in beschrijving namelijk Hdmi -> Vga?
HDMI input: Type A HDMI male connector
VGA output: VGA DB15Pin Female signal output interface.
Dat is toch wat je wil?
Het plaatje is wel groter toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Je komt zelf met een nog kleiner ding aanzetten..
Een fiat afbeelden maar een ferrari willen rijden![]()
Zoiets raad ik je ook aan. Heb zelf een Logitech Dinovo Mini, maar ik erger me elke keer weer op het kleine formaat van dat dingquote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:59 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Op zo'n manierquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:18 schreef remcosw het volgende:
[..]
HDMI male en VGA female. Denk dat ie nu wel duidelijk is?![]()
Is ook op de foto te zien.
Niet doen. Althans, niet die. Ik heb een variant met 2 antennes en alhoewel hij op zich redelijk werkt is het niet mogelijk om 1080P te kijken en XMBC is ook vrij traag. Dat ding wordt gloeiend heet als je 720p aan het kijken bent. CFW is ook moeilijk te vinden omdat er zoveel klonen van zijn waarbij de buitenkant hetzelfde lijkt/is maar van binnen is het toch weer anders. Ik kan de mijn bijv. helemaal niet flashen alhoewel ik de goede CFW heb... Er zijn ook varianten die zeggen dat ze 2Gb hebben maar als je er een CFW inflasht blijkt er maar 1Gb daadwerkelijk aan boord te zijn..quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:42 schreef l0lownkill het volgende:
Ik denk dat ik de CX919 Android stick neem, heeft iemand hier ervaring mee? Als ik een beetje rondstruin op internet schijnt hij wel aardig goed te werken. Qua toetsenbordje denk ik dat ik deze neem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |