Hoe lang heb je er mee gedaan? Van mij waren binnen 2 maanden ook kapotquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:08 schreef Thymen. het volgende:
Waar is de Xiaomi Pistons v2 op dit moment het voordeligst?
mn awei es800 zijn er vanmiddag mee gekapt, het is altijd de aux plug die het begeeft.
2 jaar ofzo, maar ik gebruikte ze zeer zeldenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:58 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er mee gedaan? Van mij waren binnen 2 maanden ook kapotAltijd zeer voorzichtig mee geweest.
Euhm, door de chaos in Hong Kong op t moment?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:01 schreef Chunees het volgende:
lol
gaat niet goed bij dhl denk ik...
weet iemand hoe dit komt?
Thursday, October 02, 2014 Location Time Pieces
6 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 17:23
1 Pieces
5 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 17:10
1 Pieces
4 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 01:08
1 Pieces
3 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 00:21
1 Pieces
Wednesday, October 01, 2014 Location Time Pieces
2 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 23:22
1 Pieces
1 Shipment picked up HONG KONG - HONG KONG 23:14
1 Pieces
Hide Details
¤14,02 is imho nog niet erg duur voor RGBW. Okay, wel dubbel zoveel als wit licht, maar je krijgt er dan ook RGB bij...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:09 schreef monkeybrain het volgende:
Wit licht met rgb is een soort vies groen koud wit licht. Voor wit licht moet je gewoon een warm wit snoer halen. Je hebt geloof ik wel rgb+ wit leds maar dat zal wel erg duur worden.
Ik heb al jaren niet meer gekeken naar led strips. Mooi om te zien dat ze niet al te duur zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:38 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
¤14,02 is imho nog niet erg duur voor RGBW. Okay, wel dubbel zoveel als wit licht, maar je krijgt er dan ook RGB bij...
Bezint eer ge begint!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb al jaren niet meer gekeken naar led strips. Mooi om te zien dat ze niet al te duur zijn
Misschien ook 1 halen voor de collectie![]()
Gelukkig kosten ze geen drolquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:58 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er mee gedaan? Van mij waren binnen 2 maanden ook kapotAltijd zeer voorzichtig mee geweest.
Duurdere gaan wat langer mee, slimmerdquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:43 schreef N22 het volgende:
[..]
Gelukkig kosten ze geen drol![]()
Bij mij sneuvelden mijn eerste twee paar ook na 2-3 maanden intensief gebruik (praktisch elke dag). Liever die paar dollar om de zoveel tijd dan bijvoorbeeld 20 euro.
Heb ik ook aan gedacht, maar ik pomp hem dan met een HDMI-vga adapter in mijn monitor, en dan heb ik dus geen geluid. Telefoons zitten vaak wel gewoon 3.5mm jacks inquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:57 schreef Catch22- het volgende:
Is een hdmi stick geen handiger idee? Heb je voor weinig en scheelt een hoop geklooi
O ja, zonder HDMI-ingang is het niet handig nee.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:08 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Heb ik ook aan gedacht, maar ik pomp hem dan met een HDMI-vga adapter in mijn monitor, en dan heb ik dus geen geluid. Telefoons zitten vaak wel gewoon 3.5mm jacks in
Daar heb je speciaal zulke mooie dingetjes voor:quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:08 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Heb ik ook aan gedacht, maar ik pomp hem dan met een HDMI-vga adapter in mijn monitor, en dan heb ik dus geen geluid. Telefoons zitten vaak wel gewoon 3.5mm jacks in
Ah, top man. Dan kan ik dus gewoon voor een android stickje gaan; inderdaad ook stukken goedkoper. Ik zal effe overschakelen naar het mediacenter topic en daar navragen wat de beste keus isquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:19 schreef tharonny het volgende:
[..]
Daar heb je speciaal zulke mooie dingetjes voor:
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item1c40e67a27
Deze is juist andersomquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:19 schreef tharonny het volgende:
[..]
Daar heb je speciaal zulke mooie dingetjes voor:
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item1c40e67a27
True dat (ik gebruik een oude pc monitor)quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:47 schreef remcosw het volgende:
[..]
Deze is juist andersomVga -> hdmi
Vertel dat tegen de diverse paren sehnheisers die ik heb gehad voorheenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Duurdere gaan wat langer mee, slimmerd![]()
Goedkope doppen knikken altijd bij de plug.
Niet doen, light in the box is simpel gewoon een doorgeefluik van de echte China shops. Beter bestel je bij de China shops zelf wat goedkoper is en vaak een betere klantenservice.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:25 schreef Byte_Me het volgende:
Wat zijn de ervaringen met light in the box? Ze rekenen wel verzendkosten, maar als je genoeg bestelt, toch weer niet. Maar ze verzenden per koerier (UPS/DHL/TNT) ipv chinamail, vergroot dit de kans op inklaringskosten niet aanzienlijk?
waarom dat toetsenbord en niet gewoon zon RII modeltje?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:42 schreef l0lownkill het volgende:
Ik denk dat ik de CX919 Android stick neem, heeft iemand hier ervaring mee? Als ik een beetje rondstruin op internet schijnt hij wel aardig goed te werken. Qua toetsenbordje denk ik dat ik deze neem.
Ah, bespaart weer een paar eurootjesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
waarom dat toetsenbord en niet gewoon zon RII modeltje?
http://www.banggood.com/R(...)uchpad-p-946018.html
volgens mij nog wel cheaper op ebay ook..
Volgens mij zitten er bij die modellen idd soms een lasertje vooropquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:59 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ah, bespaart weer een paar eurootjesBtw, is dat nou een laser aan de voorkant?
Hoe kan je dat zien? Ik lees in beschrijving namelijk Hdmi -> Vga?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:47 schreef remcosw het volgende:
[..]
Deze is juist andersomVga -> hdmi
Shipping costs deze keer: 2 euro.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:14 schreef Domingesto het volgende:
Kolere. Brainwavz R1 moet ik terugsturen naar MP4Nation. Onlangs pakketje teruggestuurd en dat kostte hetzelfde als de aankoopprijs.MP4Nation vergoedt tot 20 USD shipping costs, volgens hun return policy.
Iemand ervaring met return naar MP4Nation? Godskolere, wat mis ik mijn R1.
Yep, heb er hier een liggen en het is inderdaad een laser. Dit toetsenbordje is onder andere bedoelt voor presentaties waar de laser van pas kan komen als aanwijsmiddelquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er bij die modellen idd soms een lasertje voorop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |