abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 oktober 2014 @ 13:16:11 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145089009

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_145089111
Je was me net voor. Ook de naam had ik willen gebruiken :p
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  woensdag 1 oktober 2014 @ 13:20:52 #3
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_145089168
Pfoeh, die wisselkoersgrafiek is wel erg teleurstellend :') _O-
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 13:25:03 #4
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145089295
quote:
9s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Pfoeh, die wisselkoersgrafiek is wel erg teleurstellend :') _O-
Hij blijft ook maar dalen :N
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_145089744
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:49 schreef RobertNL het volgende:
* RobertNL Hallon! Hallon? Spreek ik met Danny? Ja? Er wil weer iemand FOK! LED pigs maken! Snel stuur de politie
En ondertussen kun je op het forum nog altijd niet reacties upvoten. :N :P
quote:
8s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:25 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Hij blijft ook maar dalen :N
Hij wilde niet eens laden. ;( Was gewoon gecrasht. Moest op rechtsklik - vernieuwen drukken.
Grafiekje schaamt zich voor wat 'ie moet laten zien gewoon.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_145091688
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nog weer iets nieuwer dan 5050? En die vond ik al een bak licht geven.

[..]

Wie zijn idee was dat alweer? Kan het niet meer vinden :o!
Ik kan het ook even niet meer vinden zo :(

Ik moet ook maar eens kijken naar zon RGB led strip, al is het met deze koers straks helemaal niet meer de moeite waard om het uit china te halen :')
pi_145094640
Waar is de Xiaomi Pistons v2 op dit moment het voordeligst?
mn awei es800 zijn er vanmiddag mee gekapt, het is altijd de aux plug die het begeeft.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 16:37:06 #8
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145095547
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:13 schreef piekartz87 het volgende:
En er was al te veel keuze...
geeft dat niet te veel licht dan? of dan moet er 1 of andere dimmer tussen denk ik.
Dimmer zou ik er sowieso tussenzetten, zodat je 'm kan bedienen met een remote of door toevoegong van een wifi-boxje via je telefoon/tablet ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_145095593
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 16:37 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Dimmer zou ik er sowieso tussenzetten, zodat je 'm kan bedienen met een remote of door toevoegong van een wifi-boxje via je telefoon/tablet ;)
Wifiboxje? dat klinkt interessant. Heb je daar ook een link van? of heb je zelf zoiets?
as well as infernal
pi_145096588
http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=Wednesday
Mi Band IP67

Heb er 1, maar is ie het waard?

Heb zelf niets met sportmetingen e.d. Daarnaast een G4s, geen android 4.4 of MUIU dus.
pi_145097024
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 16:08 schreef Thymen. het volgende:
mn awei es800 zijn er vanmiddag mee gekapt, het is altijd de aux plug die het begeeft.
Op ibuygou was hij in de aanbieding voor 20$ geloof ik.
You can't be late if you don't show up.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 17:35:51 #12
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145097730
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 16:38 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

Wifiboxje? dat klinkt interessant. Heb je daar ook een link van? of heb je zelf zoiets?
linkje : http://www.chinabuye.com/(...)ed-strip-light-white

Moet je ook wel een controller hebben uit het Mi-Light systeem...
En ja, ik heb zelf zo 'n ding om de ledstrips in mijn wapenkasten te bedienen, en nog 1 onderweg voor een tweede project, nl slaapkamerverlichting, samen met nog een hele hoop aan power supplies, ledstrips, ledstripmeuk en nog meer led-related spul.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 17:50:29 #13
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_145098266
Het zal vast al voorbij gekomen zijn... :@ maar zijn er ervaringen met powerline adapters uit China?
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_145100826
Ik zag op Dumpert een filmpje waarin in de reacties verwezen werd naar:
Een jongen die met DJI Phantom 2 + Zenmuse H3 3D vette filmpjes maakt. Nu lijkt het me best leuk om daar eens mee aan de slag te gaan. Nu zijn deze vrij duur, maar zijn hier ook iets goedkopere Chinese alternatieven voor? Soort GoPro in combi met een drone-achtige quadcopter waardoor je eenvoudig de lucht in kan en mooie shots kan maken.
Of saté?
pi_145101049
Verdomme alweer vakantie. :(
  woensdag 1 oktober 2014 @ 19:15:19 #16
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145101127
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:13 schreef piekartz87 het volgende:
En er was al te veel keuze...
geeft dat niet te veel licht dan? of dan moet er 1 of andere dimmer tussen denk ik.
Zit standaard een dimmer op via de afstandbediening.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:40 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

Duidelijk, ik ga 5050 rgb doen voor in huis. en een witte rol 3528 voor kleinere plaatsen in het huis zoals boekenkast ofzo. of waar het maar leuk lijkt :P

Eerst thuis even kijken wat voor een adapters ik zo nog heb liggen. 5050 verbruikt nog even 3x zo veel stroom :P
Alleen als je wit doet met RGB is het 3 keer zoveel omdat alle 3 de kleuren branden. Wit met RGB is waardeloos dus je zult nooit pieken.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 17:18 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Op ibuygou was hij in de aanbieding voor 20$ geloof ik.
Banggood + 5% code is goedkoper :)

Deze binnen. Ik had hier echt nooit bij stilgestaan maar kabels geven inderdaad slecht stroom door :') De platte en uitrolbare van de Action doen 1A. Xiaomi powerbank en mijn tablet kabel doen 1.4A maar de tablet trekt niet meer stroom dus...

Op kabel jacht om zaken fatsoenlijk te kunnen opladen :X
pi_145103423
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 19:07 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zag op Dumpert een filmpje waarin in de reacties verwezen werd naar:
Een jongen die met DJI Phantom 2 + Zenmuse H3 3D vette filmpjes maakt. Nu lijkt het me best leuk om daar eens mee aan de slag te gaan. Nu zijn deze vrij duur, maar zijn hier ook iets goedkopere Chinese alternatieven voor? Soort GoPro in combi met een drone-achtige quadcopter waardoor je eenvoudig de lucht in kan en mooie shots kan maken.
Lekker boven woonwijken/straten/woningen rondvliegen. :N
Op een bekend forum heeft iemand pas nog een boete van een paar honderd euro gekregen; feitelijk zonder reden.

Dit soort geintjes boven woonwijken/wegen e.d. doen de hobby niet goed in ieder geval...

En voor zover ik weet is er niet echt iets goedkoops uit China wat een GoPro/Sj4000 o.i.d. kan dragen.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 19:15 schreef monkeybrain het volgende:
Deze binnen. Ik had hier echt nooit bij stilgestaan maar kabels geven inderdaad slecht stroom door :') De platte en uitrolbare van de Action doen 1A. Xiaomi powerbank en mijn tablet kabel doen 1.4A maar de tablet trekt niet meer stroom dus...

[ afbeelding ]
Even in de OP van het topic op Tweakers kijken; daar zijn mensen veel bezig met het testen van USB-kabels.

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 01-10-2014 20:23:51 ]
  woensdag 1 oktober 2014 @ 21:56:29 #18
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145108077
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:10 schreef Iemand91 het volgende:

Even in de OP van het topic op Tweakers kijken; daar zijn mensen veel bezig met het testen van USB-kabels.
Daar komt de ellende ook vandaan _O- Daar hangt mijn serieuze alter ego rond :')
Ik zie nu wel dat een hoop spullen niet veel ampère trekken. Alleen een probleem bij dikke accu's.
pi_145114360
quote:

[ afbeelding ]
Ben zelf ook nieuwsgierig naar de efficientie van m'n kabeltjes. Deze meet dus wat er doorgegeven wordt, niet de max doorvoer?

Weet jij toevallig een goeie android app ofzo die het laden kan loggen? Omdat de batterij op verschillende laadpercentages verschillende amperages trekt is het lastig vergelijken. Zou handig zijn om een grafiek bij te houden van 0-100% bijvoorbeeld!
  donderdag 2 oktober 2014 @ 00:29:49 #20
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145115096
http://m.banggood.com/2A-(...)-Cable-p-943242.html

Hier heb ik drie van besteld. Schijnen echt 2a te doen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 2 oktober 2014 @ 00:39:37 #21
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145115321
Maar de prijzen van die kabels :')
Dat hoort gewoon $2 te zijn.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 00:45:50 #22
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145115447
Drie euro.. Waar hebben we het over? Heb ik wel over voor een kabel die t gewoon doet en niet van ellende uit elkaar valleb
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 2 oktober 2014 @ 09:06:29 #23
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_145117367
Wat zijn jullie meest recente ervaringen met dealextreme qua bezorgdtijd? Begin augustus een adapter besteld, maar nog steeds niet binnen en natuurlijk zo goedkoop dat er geen live tracking mogelijkheid is. En een geschil bij Paypal aanmaken kan niet meer, want 45 dagen zijn al voorbij.
»» Democracy is so overrated »»
  donderdag 2 oktober 2014 @ 09:17:31 #24
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145117545
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 00:45 schreef Catch22- het volgende:
Drie euro.. Waar hebben we het over? Heb ik wel over voor een kabel die t gewoon doet en niet van ellende uit elkaar valleb
De platte Action kabel valt ook niet uit elkaar voor €1,50. Ik shop in China om voordelig te zijn ;)
Bij miniinthebox is de rode kabel ook ineens duurder geworden. Ik herken naaiprijzen als ik ze zie :7
pi_145117698
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:10 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Lekker boven woonwijken/straten/woningen rondvliegen. :N
Op een bekend forum heeft iemand pas nog een boete van een paar honderd euro gekregen; feitelijk zonder reden.

Dit soort geintjes boven woonwijken/wegen e.d. doen de hobby niet goed in ieder geval...

En voor zover ik weet is er niet echt iets goedkoops uit China wat een GoPro/Sj4000 o.i.d. kan dragen.
Dat bovenste setje kost bij elkaar al bijna 1500-2000 euro, der zullen toch wel goedkopere mogelijkheden zijn om met zo'n drone wat leuke filmpjes te kunnen maken?
Of saté?
  donderdag 2 oktober 2014 @ 09:36:55 #26
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145117911
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:17 schreef monkeybrain het volgende:
De platte Action kabel valt ook niet uit elkaar voor €1,50. Ik shop in China om voordelig te zijn ;)
Bij miniinthebox is de rode kabel ook ineens duurder geworden. Ik herken naaiprijzen als ik ze zie :7
Hij is misschien wel goedkoop, maar laat ook max 0.7A door, wat je niet wil als je je powerbank of iets dergelijks dat veel power trekt wil opladen.
pi_145119299
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 19:15 schreef monkeybrain het volgende:

Zit standaard een dimmer op via de afstandbediening.

Alleen als je wit doet met RGB is het 3 keer zoveel omdat alle 3 de kleuren branden. Wit met RGB is waardeloos dus je zult nooit pieken.

En nu weet ik niet meer wat ik moet halen :p ik wil gewone verlichting in de woonkamer maar ik vindt het ook leuk om meerdere kleuren te kiezen. Voor feestjes bijv. en gewoon.. omdat het kan.

Met andere woorden: De 5050 rgb is niet echt geschikt op als gewone verlichting te gebruiken?

Ik dacht nog wel dat ik mij goed had ingelezen :P Ik zal nog wat meer ervaringen en guides bekijken.
as well as infernal
pi_145119829
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:25 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Dat bovenste setje kost bij elkaar al bijna 1500-2000 euro, der zullen toch wel goedkopere mogelijkheden zijn om met zo'n drone wat leuke filmpjes te kunnen maken?
Een phantom 1 of een phantom fc40.
Maar dan ben je alsnog wel een euro of 500 kwijt.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 11:09:34 #29
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145119990
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:36 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Hij is misschien wel goedkoop, maar laat ook max 0.7A door, wat je niet wil als je je powerbank of iets dergelijks dat veel power trekt wil opladen.
Maar een dikker draadje binnenin gaat dan het dubbele kosten van de Nederlandse prijs?
Ik snap dat de keuze lastig is als je 2A wilt hebben maar de prijs klopt gewoon niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:43 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

En nu weet ik niet meer wat ik moet halen :p ik wil gewone verlichting in de woonkamer maar ik vindt het ook leuk om meerdere kleuren te kiezen. Voor feestjes bijv. en gewoon.. omdat het kan.

Met andere woorden: De 5050 rgb is niet echt geschikt op als gewone verlichting te gebruiken?

Ik dacht nog wel dat ik mij goed had ingelezen :P Ik zal nog wat meer ervaringen en guides bekijken.
Wit licht met rgb is een soort vies groen koud wit licht. Voor wit licht moet je gewoon een warm wit snoer halen. Je hebt geloof ik wel rgb+ wit leds maar dat zal wel erg duur worden.

Als je serieus je huiskamer wilt verlichten moet je gewoon 1 test snoer halen. Je moet toch even uitvogelen wat de beste plekken zijn om zoiets te monteren en de lengte. Het beste zijn randjes of objecten waardoor je niet recht in de led kijkt maar alleen de gloed ziet. 5 meter snoer aan je plafond plakken gaat echt een kermis effect geven :P

Onder een vensterbank, achter de bank, achter de tv etc.
pi_145120672
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:09 schreef monkeybrain het volgende:

Wit licht met rgb is een soort vies groen koud wit licht. Voor wit licht moet je gewoon een warm wit snoer halen. Je hebt geloof ik wel rgb+ wit leds maar dat zal wel erg duur worden.

Als je serieus je huiskamer wilt verlichten moet je gewoon 1 test snoer halen. Je moet toch even uitvogelen wat de beste plekken zijn om zoiets te monteren en de lengte. Het beste zijn randjes of objecten waardoor je niet recht in de led kijkt maar alleen de gloed ziet. 5 meter snoer aan je plafond plakken gaat echt een kermis effect geven :P

Onder een vensterbank, achter de bank, achter de tv etc.
De plaatsing komt wel goed ik ga het echt niet zo maar gewoon aan mijn plafond plakken met alle draden in zicht :P
Maar bedankt ik wist niet dat het wit er van niet zo best was. Ik haal inderdaad wel gewoon wat en even wat uitproberen/bekijken.
as well as infernal
pi_145121440
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 16:08 schreef Thymen. het volgende:
Hoe lang heb je er mee gedaan? Van mij waren binnen 2 maanden ook kapot :( Altijd zeer voorzichtig mee geweest.
pi_145121517
lol
gaat niet goed bij dhl denk ik...
weet iemand hoe dit komt?

Thursday, October 02, 2014 Location Time Pieces
6 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 17:23
1 Pieces
5 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 17:10
1 Pieces
4 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 01:08
1 Pieces
3 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 00:21
1 Pieces
Wednesday, October 01, 2014 Location Time Pieces
2 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 23:22
1 Pieces
1 Shipment picked up HONG KONG - HONG KONG 23:14
1 Pieces
Hide Details
  donderdag 2 oktober 2014 @ 12:14:10 #33
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_145121964
Kolere. Brainwavz R1 moet ik terugsturen naar MP4Nation. Onlangs pakketje teruggestuurd en dat kostte hetzelfde als de aankoopprijs. :') MP4Nation vergoedt tot 20 USD shipping costs, volgens hun return policy.

Iemand ervaring met return naar MP4Nation? Godskolere, wat mis ik mijn R1.
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
pi_145122241
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:58 schreef MarkBroflovski het volgende:

[..]

Hoe lang heb je er mee gedaan? Van mij waren binnen 2 maanden ook kapot :( Altijd zeer voorzichtig mee geweest.
2 jaar ofzo, maar ik gebruikte ze zeer zelden
pi_145122557
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 12:01 schreef Chunees het volgende:
lol
gaat niet goed bij dhl denk ik...
weet iemand hoe dit komt?

Thursday, October 02, 2014 Location Time Pieces
6 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 17:23
1 Pieces
5 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 17:10
1 Pieces
4 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 01:08
1 Pieces
3 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 00:21
1 Pieces
Wednesday, October 01, 2014 Location Time Pieces
2 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 23:22
1 Pieces
1 Shipment picked up HONG KONG - HONG KONG 23:14
1 Pieces
Hide Details
Euhm, door de chaos in Hong Kong op t moment?
  donderdag 2 oktober 2014 @ 12:38:36 #36
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145122750
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:09 schreef monkeybrain het volgende:

€14,02 is imho nog niet erg duur voor RGBW. Okay, wel dubbel zoveel als wit licht, maar je krijgt er dan ook RGB bij...
  donderdag 2 oktober 2014 @ 12:47:07 #37
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145123015
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 12:38 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

€14,02 is imho nog niet erg duur voor RGBW. Okay, wel dubbel zoveel als wit licht, maar je krijgt er dan ook RGB bij...
Ik heb al jaren niet meer gekeken naar led strips. Mooi om te zien dat ze niet al te duur zijn :)
Misschien ook 1 halen voor de collectie :')
  donderdag 2 oktober 2014 @ 12:55:24 #38
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145123237
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 12:47 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik heb al jaren niet meer gekeken naar led strips. Mooi om te zien dat ze niet al te duur zijn :)
Misschien ook 1 halen voor de collectie :')
Bezint eer ge begint! :)
Ik heb tot nu toe 350€ uitgegeven aan al mijn led-project-spulletjes, want het houdt niet op met een strip, een controller, een remote en een powersupply... Of, althans bij mij toch niet. Er komen ook nog hopen DC connectors bij, en clip-on connectors om twee strips naadloos met elkaar te verbinden (of juist niet, die heb ik ook) en vooral : kabel!

Nu is 350€ niet niks, maar als ik kijk wat een lokale electronicashop telt voor een rgb-strip met IR remote en nog wat frutsels (105€) dan zit ik toch redelijk goed qua prijs, zeker omdat mijn hele systeem via RF wordt bestuurd.
pi_145124250
Je kan je huis zien vanuit de ruimte ? :P

ik haal wel wat SMD 3528 white en SMD 5050 RGB en ik bekijk het wel. Ik ga volgend jaar meedoen aan de carbagerun dus dan kan het altijd nog op of in de auto.

Thuis nog een 12v 25W adapter liggen dus ik kan in ieder geval iets achter de bank of de tv maken.
as well as infernal
  donderdag 2 oktober 2014 @ 13:43:15 #40
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_145124679
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:58 schreef MarkBroflovski het volgende:

[..]

Gelukkig kosten ze geen drol :P
Bij mij sneuvelden mijn eerste twee paar ook na 2-3 maanden intensief gebruik (praktisch elke dag). Liever die paar dollar om de zoveel tijd dan bijvoorbeeld 20 euro.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  donderdag 2 oktober 2014 @ 14:53:45 #41
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145126636
quote:
10s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 13:43 schreef N22 het volgende:

[..]

Gelukkig kosten ze geen drol :P
Bij mij sneuvelden mijn eerste twee paar ook na 2-3 maanden intensief gebruik (praktisch elke dag). Liever die paar dollar om de zoveel tijd dan bijvoorbeeld 20 euro.
Duurdere gaan wat langer mee, slimmerd ;)
Goedkope doppen knikken altijd bij de plug.
pi_145128297
Ik heb hier even wat hulp nodig.
Ik ben van plan een oude telefoon met een kapot scherm te kopen, om hier vervolgens een mini-computer van te maken. Dit schijnt mogelijk te zijn met een mhl-kabel; deze geeft een hdmi output en vervolgens ook een usb-laad input. Gecombineerd met een BT toetsenbordje met touchpad en een app om het een beetje windows-achtig te maken moet dit wel aardig lukken denk ik.
Nu mijn vraag dus; wat voor BT toetsenbord en MHL kabeltje vallen aan te raden? Ik zie vooral bij de 2e door de bomen het bos niet meer, want de meeste zijn voor specifieke merken maar ik moet dus een universele hebben.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 15:57:31 #43
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145128346
Is een hdmi stick geen handiger idee? Heb je voor weinig en scheelt een hoop geklooi
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_145128643
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 15:57 schreef Catch22- het volgende:
Is een hdmi stick geen handiger idee? Heb je voor weinig en scheelt een hoop geklooi
Heb ik ook aan gedacht, maar ik pomp hem dan met een HDMI-vga adapter in mijn monitor, en dan heb ik dus geen geluid. Telefoons zitten vaak wel gewoon 3.5mm jacks in
  donderdag 2 oktober 2014 @ 16:12:15 #45
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145128780
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:08 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Heb ik ook aan gedacht, maar ik pomp hem dan met een HDMI-vga adapter in mijn monitor, en dan heb ik dus geen geluid. Telefoons zitten vaak wel gewoon 3.5mm jacks in
O ja, zonder HDMI-ingang is het niet handig nee.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_145129004
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:08 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Daar heb je speciaal zulke mooie dingetjes voor:
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item1c40e67a27
pi_145129197
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:19 schreef tharonny het volgende:

[..]

Ah, top man. Dan kan ik dus gewoon voor een android stickje gaan; inderdaad ook stukken goedkoper. Ik zal effe overschakelen naar het mediacenter topic en daar navragen wat de beste keus is :)
EDIT: Aangezien het daar een beetje dood is, vraag ik datzelfde gewoon hier ff :P
Mag maximaal 40/50 euro kosten voor een stickje, en BT toetsenbord kan me vrij weinig schelen. Iemand ideeën?
pi_145129811
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:19 schreef tharonny het volgende:

[..]

Deze is juist andersom ;) Vga -> hdmi
pi_145130671
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:47 schreef remcosw het volgende:

[..]

True dat (ik gebruik een oude pc monitor)
  donderdag 2 oktober 2014 @ 17:23:27 #50
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_145131114
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 14:53 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Duurdere gaan wat langer mee, slimmerd ;)
Goedkope doppen knikken altijd bij de plug.
Vertel dat tegen de diverse paren sehnheisers die ik heb gehad voorheen ;(
pi_145131196
Wat zijn de ervaringen met light in the box? Ze rekenen wel verzendkosten, maar als je genoeg bestelt, toch weer niet. Maar ze verzenden per koerier (UPS/DHL/TNT) ipv chinamail, vergroot dit de kans op inklaringskosten niet aanzienlijk?
pi_145132472
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 17:25 schreef Byte_Me het volgende:
Wat zijn de ervaringen met light in the box? Ze rekenen wel verzendkosten, maar als je genoeg bestelt, toch weer niet. Maar ze verzenden per koerier (UPS/DHL/TNT) ipv chinamail, vergroot dit de kans op inklaringskosten niet aanzienlijk?
Niet doen, light in the box is simpel gewoon een doorgeefluik van de echte China shops. Beter bestel je bij de China shops zelf wat goedkoper is en vaak een betere klantenservice.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_145133538
Ik denk dat ik de CX919 Android stick neem, heeft iemand hier ervaring mee? Als ik een beetje rondstruin op internet schijnt hij wel aardig goed te werken. Qua toetsenbordje denk ik dat ik deze neem.
pi_145133875
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 18:42 schreef l0lownkill het volgende:
Ik denk dat ik de CX919 Android stick neem, heeft iemand hier ervaring mee? Als ik een beetje rondstruin op internet schijnt hij wel aardig goed te werken. Qua toetsenbordje denk ik dat ik deze neem.
waarom dat toetsenbord en niet gewoon zon RII modeltje?

http://www.banggood.com/R(...)uchpad-p-946018.html

volgens mij nog wel cheaper op ebay ook..
  donderdag 2 oktober 2014 @ 18:57:44 #55
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145134214
Iemand al eens AZERTY keyboardjes tegengekomen in die kleine android-stick/meciacenter-use form factor? (waarmee ik gewoon klein bedoel :))
pi_145134331
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 18:50 schreef Downstar het volgende:

[..]

waarom dat toetsenbord en niet gewoon zon RII modeltje?

http://www.banggood.com/R(...)uchpad-p-946018.html

volgens mij nog wel cheaper op ebay ook..
Ah, bespaart weer een paar eurootjes :) Btw, is dat nou een laser aan de voorkant? :')
pi_145134417
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 18:59 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ah, bespaart weer een paar eurootjes :) Btw, is dat nou een laser aan de voorkant? :')
Volgens mij zitten er bij die modellen idd soms een lasertje voorop
pi_145134628
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:47 schreef remcosw het volgende:

[..]

Hoe kan je dat zien? Ik lees in beschrijving namelijk Hdmi -> Vga?
HDMI input: Type A HDMI male connector
VGA output: VGA DB15Pin Female signal output interface.

Dat is toch wat je wil? :?
  donderdag 2 oktober 2014 @ 19:23:00 #59
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_145135291
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 12:14 schreef Domingesto het volgende:
Kolere. Brainwavz R1 moet ik terugsturen naar MP4Nation. Onlangs pakketje teruggestuurd en dat kostte hetzelfde als de aankoopprijs. :') MP4Nation vergoedt tot 20 USD shipping costs, volgens hun return policy.

Iemand ervaring met return naar MP4Nation? Godskolere, wat mis ik mijn R1.
Shipping costs deze keer: 2 euro. _O_
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 19:37:55 #60
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145135865
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 19:01 schreef Downstar het volgende:

[..]

Yep, heb er hier een liggen en het is inderdaad een laser. Dit toetsenbordje is onder andere bedoelt voor presentaties waar de laser van pas kan komen als aanwijsmiddel :)
  donderdag 2 oktober 2014 @ 20:09:15 #61
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_145137070
Ip cam vandaag binnen.. de 24e besteld.. ff geprobeerd, hij werkte.. en ik had hem binnen 5 minuten in de knoop.. nu word ie niet meer herkend door de software geloof ik..

Dus ik ga maar eens ik uitzoeken hoe ik hem weer werkend kan krijgen... jeeeej... :')
Wat moet een digibeet als ik ook met zo'n ding.. :X

(trouwens ook een nieuwe muis, uit Korea (hiiibay) die kwam in de bekende zwarte vuilniszak.. bleek toen ik hem open had een omgekeerde gele DHL tas te zijn.. shipped by Korea post.. _O- )

[ Bericht 11% gewijzigd door Snowballed op 02-10-2014 20:16:28 ]
  donderdag 2 oktober 2014 @ 20:55:55 #62
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_145138244
Misschien is het mogelijk om hem te resetten? Welk model heb je?
  donderdag 2 oktober 2014 @ 21:56:26 #63
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_145138447
Eehm.. een witte... geen idee verder.. :@

Deze dus:
http://www.eachbuyer.com/(...)-camera-p317240.html
( :D het was dus wel echt een aanbieding.. ik betaalde er 43 dollar voor..)

Onderop zit wel een reset button, maar:

If I forget my password, how can I retrieve it again?
(Please note this operation is only valid for IPA01 series Home Pan-tile IP Cameras)
1. Push the RESET button at the BOTTOM of the housing for 5 seconds
2. Connect camera into LAN and login it (no need password at the moment)
Notice: You ONLY have ONE chance to retrieve the password, if you change the password again, the operation above will be not working again. Please contact us to retrieve your password.

oO<

Dus ik ga er morgen ff in duiken..
Lang leve de plug&play vermelding op de doos.. en mijn kennis over routers en ip zooi -O-
pi_145138566
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 19:01 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik vind hem wel een beetje aan de kleine kant eerlijk gezegd, ik zit nu naar zoiets te zoeken;
pi_145138838
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 21:59 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ik vind hem wel een beetje aan de kleine kant eerlijk gezegd, ik zit nu naar zoiets te zoeken; [ afbeelding ]
Je komt zelf met een nog kleiner ding aanzetten :') ..
Een fiat afbeelden maar een ferrari willen rijden :D _O_
pi_145139662
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:06 schreef Downstar het volgende:

[..]

Haha daarmee bedoel ik had de afmeting verkeerd gezien :+ maar ik bedoel dus een klein tikkie groter, zodat je bijna de grootte van een normaal toetsenbord hebt
  donderdag 2 oktober 2014 @ 22:40:12 #67
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_145140267
quote:

[..]

Ik vind hem wel een beetje aan de kleine kant eerlijk gezegd, ik zit nu naar zoiets te zoeken; [ afbeelding ]
Ik heb er een, die ik wel wil verkopen...
pi_145146382
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:40 schreef pahlawan het volgende:

[..]

Ik heb er een, die ik wel wil verkopen...
Stuur maar eens een dm met meer info ;)
pi_145146459
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 19:06 schreef tharonny het volgende:

[..]

Hoe kan je dat zien? Ik lees in beschrijving namelijk Hdmi -> Vga?
HDMI input: Type A HDMI male connector
VGA output: VGA DB15Pin Female signal output interface.

Dat is toch wat je wil? :?
HDMI male en VGA female. Denk dat ie nu wel duidelijk is? ;)
Is ook op de foto te zien.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 08:11:17 #70
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_145146749
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:06 schreef Downstar het volgende:

[..]

Het plaatje is wel groter toch? ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 09:01:57 #71
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_145147384
quote:

[..]

Zoiets raad ik je ook aan. Heb zelf een Logitech Dinovo Mini, maar ik erger me elke keer weer op het kleine formaat van dat ding :{
Don't let my username fool you...
pi_145150433
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 07:18 schreef remcosw het volgende:

[..]

HDMI male en VGA female. Denk dat ie nu wel duidelijk is? ;)
Is ook op de foto te zien.
Op zo'n manier ;)
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 12:15:54 #73
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145151793
Ik heb weer wat leuke USB-spulletjes ge-eBayed vannacht (ik kon niet slapen)

Ledstrip met USB voeding, 2 meter 5050 leds :D
Dit wordt waarschijnlijk verlichting in m'n fototrolley :D Moet ik alleen nog even brede velcro hook strips vinden.

Na een tip van een tweaker, nog even op zoek gegaan naar zo'n ding, beste voorstel gedaan van AU$10 en dat werd geaccepteerd *O*

Kan 'k weer wat XPB's aan het werk houden :D

Verder ook nog 2 PIR lampjes van bij Banggood :

voor in de bak van m'n pickup. Daar zit al wel licht in, maar dat werkt alleen als ik m'n koplampen aan heb 8)7

voor in m'n wapenkasten als backup lighting naast de ledstrips :)

[ Bericht 14% gewijzigd door dodge_911 op 03-10-2014 12:23:12 ]
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 13:08:14 #74
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_145153309
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 18:42 schreef l0lownkill het volgende:
Niet doen. Althans, niet die. Ik heb een variant met 2 antennes en alhoewel hij op zich redelijk werkt is het niet mogelijk om 1080P te kijken en XMBC is ook vrij traag. Dat ding wordt gloeiend heet als je 720p aan het kijken bent. CFW is ook moeilijk te vinden omdat er zoveel klonen van zijn waarbij de buitenkant hetzelfde lijkt/is maar van binnen is het toch weer anders. Ik kan de mijn bijv. helemaal niet flashen alhoewel ik de goede CFW heb... Er zijn ook varianten die zeggen dat ze 2Gb hebben maar als je er een CFW inflasht blijkt er maar 1Gb daadwerkelijk aan boord te zijn..

Dus: u zijt gewaarschuwd.. Ik ga de mijne weer vervangen voor een S812 op termijn
pi_145154360
Ik heb nu een tijdje de xiaomi powerbank 10400 in mijn bezit en ben er zeer tevreden over. Nu wil mijn zusje er graag ook een maar dan de paarse als het kan. Is er toevallig iemand die ervaring heeft met een webshop waar ze de originele met kleur verkopen? Banggood heeft wel wat kleurtjes maar juist de paarse weer niet.
pi_145155204
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:43 schreef fissure het volgende:
Ik heb nu een tijdje de xiaomi powerbank 10400 in mijn bezit en ben er zeer tevreden over. Nu wil mijn zusje er graag ook een maar dan de paarse als het kan. Is er toevallig iemand die ervaring heeft met een webshop waar ze de originele met kleur verkopen? Banggood heeft wel wat kleurtjes maar juist de paarse weer niet.
Ik denk niet dat er een bestaat in het paars voor de 'grotere' versie
http://www.banggood.com/O(...)Silver-p-923639.html
pi_145156183
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 12:15 schreef dodge_911 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ledstrip met USB voeding, 2 meter 5050 leds :D
Dit wordt waarschijnlijk verlichting in m'n fototrolley :D Moet ik alleen nog even brede velcro hook strips vinden.

[ link | afbeelding ]
Na een tip van een tweaker, nog even op zoek gegaan naar zo'n ding, beste voorstel gedaan van AU$10 en dat werd geaccepteerd *O*

Kan 'k weer wat XPB's aan het werk houden :D

Verder ook nog 2 PIR lampjes van bij Banggood :
[ link | afbeelding ]
voor in de bak van m'n pickup. Daar zit al wel licht in, maar dat werkt alleen als ik m'n koplampen aan heb 8)7

[ link | afbeelding ]
Op deze manier ben je hier als nieuwkomer wel gewenst ^O^
Lijstjes O+ O+
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 15:19:29 #78
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145156974
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 14:44 schreef Downstar het volgende:

[..]

Op deze manier ben je hier als nieuwkomer wel gewenst ^O^
Lijstjes O+ O+
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 12:15 schreef dodge_911 het volgende:

Dodge

voor in de bak van m'n pickup

Wij zijn al vrienden geworden :Y
pi_145157696
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:08 schreef JiePieWie het volgende:

[..]

Niet doen. Althans, niet die. Ik heb een variant met 2 antennes en alhoewel hij op zich redelijk werkt is het niet mogelijk om 1080P te kijken en XMBC is ook vrij traag. Dat ding wordt gloeiend heet als je 720p aan het kijken bent. CFW is ook moeilijk te vinden omdat er zoveel klonen van zijn waarbij de buitenkant hetzelfde lijkt/is maar van binnen is het toch weer anders. Ik kan de mijn bijv. helemaal niet flashen alhoewel ik de goede CFW heb... Er zijn ook varianten die zeggen dat ze 2Gb hebben maar als je er een CFW inflasht blijkt er maar 1Gb daadwerkelijk aan boord te zijn..

Dus: u zijt gewaarschuwd.. Ik ga de mijne weer vervangen voor een S812 op termijn
Bedankt voor de tip ;)
Robert scheen nog een mk908 te hebben, zit ik nu over na te denken. Ik heb de tijd nog wel dus ik zal even kijken wat het best voor me is. Eisen zijn idd wel 1080p films kunnen kijken, sterke wifi ontvanger en eigenlijk alles wel wat kunnen doen; ik ga hem tenslotte als mini-desktop gebruiken.
pi_145159335
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:45 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip ;)
Robert scheen nog een mk908 te hebben, zit ik nu over na te denken. Ik heb de tijd nog wel dus ik zal even kijken wat het best voor me is. Eisen zijn idd wel 1080p films kunnen kijken, sterke wifi ontvanger en eigenlijk alles wel wat kunnen doen; ik ga hem tenslotte als mini-desktop gebruiken.
Welke mk908? Vriend van me zoekt nog zo'n ding na een mislukte bestelling bij LITB..
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 17:05:16 #81
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145159676
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 16:52 schreef tharonny het volgende:

[..]

Welke mk908? Vriend van me zoekt nog zo'n ding na een mislukte bestelling bij LITB..
Gewone MK908 met 8GB ROM en 2GB RAM, weet niet exact welke versie het is.
Edit: http://www.dx.com/nl/p/mk(...)uetooth-black-208694
Deze is het, alleen iets ander logo maar denk dat het een rebrand is.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 17:11:09 #82
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_145159800
http://www.aliexpress.com(...)ping/1036872037.html
(from AliExpress Android)

Weet iemand of ik dit kan gebruiken om te ontwijken dat ik 15 meter coax moet leggen? Er ligt al een ongebruikte ethernet kabel namelijk.
Gaat om het aansluiten van digitale TV via ziggo.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 17:11:38 #83
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_145159808
Zoo.. ik heb de manier gevonden om knettergek te worden...
Koop een IP cam.. terwijl je nog moet leren hoe je je modem benaderd.. *O*
Ach.. het is ook een leuk ding om gewoon naar te kijken op de schoorsteenmantel.. ;(
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 17:14:07 #84
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_145159855
Chinese zaklampen, is dat wat? Tips? Zoek een led lamp a la Fenix maar minder duur en wel met goeie lichtopbrengst. Oké, Chinees spul Is wel minder degelijk gok ik maar hoop ook een lagere van de prijs. Liefst AA of AAA
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 17:21:12 #85
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_145160017
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 17:14 schreef Holy_Goat het volgende:
Chinese zaklampen, is dat wat? Tips? Zoek een led lamp a la Fenix maar minder duur en wel met goeie lichtopbrengst. Oké, Chinees spul Is wel minder degelijk gok ik maar hoop ook een lagere van de prijs. Liefst AA of AAA
Goede ervaringen met Ultraok.com ze hebben ook een ebaystore: http://stores.ebay.com/vikicodigitaltechnologycompany/

Zoiets is al erg leuk..
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3f20750df2
Maar op 1 aa.. ik weet niet hoe lang je de lamp aan 1 stuk wilt kunnen gebruiken.. en wat je doel ermee is..?

Heb ook wel slechte ervaringen met andere verkopers op ebay.. met ledjes die niet in het midden van de lamp zitten etc..
Maar ja daar heb je paypal voor..
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 20:33:50 #86
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145166751
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 17:14 schreef Holy_Goat het volgende:
Fenix is Chinees.
Heb je een budget? Want je eisen zijn nogal tegenstrijdig :)
Dan kunnen we beter advies geven.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 20:39:11 #87
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_145166987
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 20:33 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Fenix is Chinees.
Heb je een budget? Want je eisen zijn nogal tegenstrijdig :)
Dan kunnen we beter advies geven.
sja, ik heb er zelf al eentje, gewoon van varta, degelijk ding, geeft een buts licht, prima.
Maar ga tegenwoordig vaak in het donker met iemand geocachen en die heeft geen goede zaklamp (knijpkat :P) en geen geld er een te kopen.

Dus ik dacht: ik koop er eentje voor hem als kado, maar niet TE duur zeg maar. Ik vind 20 euro nog ok zeg maar, maar er ver boven niet. Maar voor dat geld wil ik natuurlijk het beste er uit halen :P

verder: ik begreep al wel dat je niet echt naar de lumens moest kijken oid, maar hoe kom ik er achter wat een beetje ok is? Gebruik is vaak in het bos, pikkedonker dus, maar een redelijk bereik is fijn, beetje flood ook welkom (niet alleen spot per se)
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 20:55:12 #88
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_145167654
Cree Q5 300 (of was het 400) lm niet wat ?
pi_145172011
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 20:55 schreef N22 het volgende:
Cree Q5 300 (of was het 400) lm niet wat ?
Heb er 4 liggen thuis, prima dingen:
http://www.buyincoins.com/item/52474.html#.VC8HL_l_vBA
Top 5 China producten
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 23:51:00 #90
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145175181
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 20:39 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

sja, ik heb er zelf al eentje, gewoon van varta, degelijk ding, geeft een buts licht, prima.
Maar ga tegenwoordig vaak in het donker met iemand geocachen en die heeft geen goede zaklamp (knijpkat :P) en geen geld er een te kopen.

Dus ik dacht: ik koop er eentje voor hem als kado, maar niet TE duur zeg maar. Ik vind 20 euro nog ok zeg maar, maar er ver boven niet. Maar voor dat geld wil ik natuurlijk het beste er uit halen :P

verder: ik begreep al wel dat je niet echt naar de lumens moest kijken oid, maar hoe kom ik er achter wat een beetje ok is? Gebruik is vaak in het bos, pikkedonker dus, maar een redelijk bereik is fijn, beetje flood ook welkom (niet alleen spot per se)
Ok, op die manier.
Met AA's ga je natuurlijk nooit super lumens halen maar als die persoon een knijpkat heeft dan maakt alles enorme indruk :D

Het is een simpel cadeautje en geen lastige klant. Dan is de bovenstaande zoom lamp met cree q5 inderdaad een leuke keuze voor <$4. Veelzijdig met de zoom functie en ook mooi compact met 1 AA batterij. Een Eneloop batterij erbij is ook wel handig want alkaline gaat natuurlijk niets worden.

Ik heb ook Fenix zaklampen van 20 euro liggen. Dus als je goed shopt zijn ze te vinden :P
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 23:55:53 #91
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_145175374
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 23:51 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ok, op die manier.
Met AA's ga je natuurlijk nooit super lumens halen maar als die persoon een knijpkat heeft dan maakt alles enorme indruk :D

Het is een simpel cadeautje en geen lastige klant. Dan is de bovenstaande zoom lamp met cree q5 inderdaad een leuke keuze voor <$4. Veelzijdig met de zoom functie en ook mooi compact met 1 AA batterij. Een Eneloop batterij erbij is ook wel handig want alkaline gaat natuurlijk niets worden.

Ik heb ook Fenix zaklampen van 20 euro liggen. Dus als je goed shopt zijn ze te vinden :P
maar wat is nu eigenlijk allemaal beter aan een Fenix bijvoorbeeld? Of Eagletec?

Wat is een eneloop batterij eigenlijk? Gewoon een nimh oplaadbare batterij die langer zijn charge vasthoudt? Of geven die ook meer stroom af oid, of hoger voltage? En wat bedoel je met alkaline gaat niets worden? Ik gebruik zelf meestal normale duracell batterijtjes :P 3 x AAA

even tussen haakjes, zijn die lichtvoorbeeld plaatjes van http://www.buyincoins.com/item/52474.html#.VC8aofl_srZ realistisch?

(op zich mag ik ook wel meer dan 4 dollar uitgeven trouwens als er iets veel beters is tot 20 dollar)
Als ie 1 (mss 2?) uur op vol vermogen kan schijnen is al wel fijn

[ Bericht 3% gewijzigd door Holy_Goat op 04-10-2014 00:04:47 ]
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 00:22:28 #92
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145176309
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 23:55 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

maar wat is nu eigenlijk allemaal beter aan een Fenix bijvoorbeeld? Of Eagletec?

Wat is een eneloop batterij eigenlijk? Gewoon een nimh oplaadbare batterij die langer zijn charge vasthoudt? Of geven die ook meer stroom af oid, of hoger voltage? En wat bedoel je met alkaline gaat niets worden? Ik gebruik zelf meestal normale duracell batterijtjes :P 3 x AAA
Jij moet snel een dikke lamp voor jezelf kopen als ik dit zo hoor :Y

Fenix en Eagletac hebben gewoon betere materialen en zijn beter afgewerkt. Dat merk je al gelijk als je de dop opendraait, gaat lekker soepel. Ze zullen ook niet zo snel ineens kapot zijn of gaan knipperen. Maar daar betaal je dan ook flink meer voor.

Een q5 op AA is ook geen Ferrari dus een goedkopere lamp hoeft niet meteen A-klasse te zijn om leuk te presteren. De hitte en voltage is vrij tam.

Sanyo Eneloop is een nimh die veel stroom kan leveren en ook (vrijwel) niet leegloopt als je hem laat liggen. Alkaline kan niet zoveel power leveren als nihm AA's en je moet ze telkens weggooien. Nihm en vooral Eneloop geeft alleen maar voordelen en ze zijn vrij goedkoop te vinden.
l
Nee, dat plaatje met het flatgebouw lijkt iets TE positief. De 2e foto is wel realistisch.

De cree q5 met 1 AA zal het waarschijnlijk 1 uur volhouden op de hoogste stand. Althans, met een nihm batterij :P

Maar als ik je zo hoor praten wil ik echt adviseren om zo'n cree q5 te halen voor $4 als leuke test/cadeau. Daarna kun je even kijken of je een stapje hoger wilt gaan voor jezelf door ons weer te informeren over je ervaring ^O^
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 00:39:28 #93
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_145176856
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 23:55 schreef Holy_Goat het volgende:
Als ie 1 (mss 2?) uur op vol vermogen kan schijnen is al wel fijn
Dan zou ik iets zoeken met 2 of meer aa's en de beste batterijen (eneloop heeft verschillende soorten..)en een goede lader..
anders is een halfuurtje aan 1 echt wel het maximale... dus dan zit je al ruim over de 20 euro
pi_145179265
Waar kan ik die eneloop het beste vandaan halen? Ik heb die cree Q5 maar even besteld als goedkoop uitprobeer dingetje :) (beter niet uit china geloof ik toch?)

ook tig verschillende types...

[ Bericht 9% gewijzigd door Holy_Goat op 04-10-2014 07:58:52 ]
pi_145180168
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 07:47 schreef Holy_Goat het volgende:
(beter niet uit china geloof ik toch?)
Waar heb je hem dan besteld?
Top 5 China producten
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 09:36:11 #96
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145180192
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 07:47 schreef Holy_Goat het volgende:
Waar kan ik die eneloop het beste vandaan halen? Ik heb die cree Q5 maar even besteld als goedkoop uitprobeer dingetje :) (beter niet uit china geloof ik toch?)

ook tig verschillende types...
Eneloop zijn in Nederland vrij goedkoop.

http://sk.nkon.nl/
conrad.nl

De 2000mah versie is voldoende. De speciale kleurtjes zijn gewoon hetzelfde maar soms ook goedkoper. De Pro versies zijn ook wel de moeite waard. Lader erbij?

Als je ooit nog een "autokoplamp" als zaklamp wilt hebben heb je dit soort accu's nodig.
http://sk.nkon.nl/recharg(...)650-2600-li-ion.html

Neus maar even rond :)
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:37:47 #97
416082 pahlawan
pi_145189124
ik zit na te denken om een SJ4000 te bestellen, waar kan dit momenteel heb beste? (real product en prijs) of is het verstandiger iets meer uit te geven voor de GoPro hero? half december meot ik de camera uiterlijk hebben
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:49:57 #98
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145189364
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:37 schreef pahlawan het volgende:
ik zit na te denken om een SJ4000 te bestellen, waar kan dit momenteel heb beste? (real product en prijs) of is het verstandiger iets meer uit te geven voor de GoPro hero? half december meot ik de camera uiterlijk hebben
Afhankelijk van wat je zoekt natuurlijk, wil je 200+ euro uitgeven voor een fun camera die je een paar keer gebruikt? Of wil je daar maar 70 euro voor uitgeven? ;) (ik vermoed het tweede).

Bij banggood met direct NL shipping zou je hem wel voor die tijd binnen moeten hebben (maar geen garanties..).

edit: zijn die dingen maar 125 tegenwoordig? :o nouja nogsteeds een dikke veertig euro verschil. Voor mij was de keuze snel gemaakt. SJ4000 geeft genoeg kwaliteit voor af en toe filmen.

[ Bericht 12% gewijzigd door tokko1 op 04-10-2014 17:02:52 ]
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:53:25 #99
416082 pahlawan
pi_145189427
quote:
16s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:49 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Afhankelijk van wat je zoekt natuurlijk, wil je 200+ euro uitgeven voor een fun camera die je een paar keer gebruikt? Of wil je daar maar 70 euro voor uitgeven? ;) (ik vermoed het tweede).

Bij banggood met direct NL shipping zou je hem wel voor die tijd binnen moeten hebben (maar geen garanties..).
200+ is inderdaad een makkelijke keuze, maar de budget gopro hero kost 125 Eur
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:53:48 #100
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145189435
Nieuwe gopro is maar 125 eu.

Is t normaal dat leds knipperen op de xiaomi als je hem gebruikt?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 18:01:51 #101
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_145191318
oh ja hoi ik ben trouwens weer terug
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 18:07:22 #102
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_145191455
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:01 schreef bobbernaut het volgende:
oh ja hoi ik ben trouwens weer terug
Weer een ban erop zitten? :P
Keiharde porno!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 18:10:20 #103
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_145191526
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:07 schreef dud0r het volgende:

[..]

Weer een ban erop zitten? :P
4 maanden, en de dag dat ik unbanned was meteen een dag ban
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 18:33:53 #104
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145192135
Iemand onderstaande al ergens tegengekomen bij onze Chinese vrienden?

Ben 'm al tegengekomen met mini- en micro-usb aansluiting, maar dat zoek ik dus niet.
En 9,5 euro vind ik eerlijk gezegd te veel...
pi_145192523
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:33 schreef dodge_911 het volgende:
Iemand onderstaande al ergens tegengekomen bij onze Chinese vrienden?
[ afbeelding ]

Ben 'm al tegengekomen met mini- en micro-usb aansluiting, maar dat zoek ik dus niet.
En 9,5 euro vind ik eerlijk gezegd te veel...
Is zoiets geen optie:
http://www.ebay.com/itm/U(...)&hash=item35d2ee555b
pi_145192885
Welke shop raden jullie aan voor de aanschaf van LED strips en accessoires? BangGood heeft best aardig wat, maar zijn er nog anderen waar jullie ervaring mee hebben? Wil wat setjes bestellen, heb geen zin om te solderen. Heb al wat van die clips gevonden waardoor je dat niet hoeft te doen.

Maar wil ook betrouwbaar spul hebben. Welke shop raden jullie aan?
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 19:08:00 #107
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145193033
quote:
Had ik ook al bedacht, maar zou daar geen thingamajig of whatchamacallit inzitten dat de spanning per poort limiteert tot 500 mA volgens USB2 specs?
pi_145193970
Budget gopro is idd maar 125 euro.
Heeft alleen geen scherm waarop je kan zien wat je filmt.
Een vaste accu en word standaard niet geleverd met veel accessoires.

Daarom vorige week besloten een sj4000 wifi te bestellen op bangg ook voor 83 euro.
Extra accu, zuigmount en nog wat kleine dingen erbij besteld
pi_145194834
Heeft iemand al ooit naar een goedkope fietsnavigatie gezocht?
http://www.aliexpress.com(...)=gps&CatId=200000404
Hier staat vrijwel niets tussen.
pi_145198425
Bestaat er een adapter dat je bv. 3x AAA kunt gebruiken in een zaklamp ipv 1x 18650? Kon het zelf niet echt vinden. Iemand een linkje? (goedkoop aub, haha)
pi_145201289
Zijn er meer mensen die op dit moment ontzettend trage levertijd van DX ervaren?
Ik heb half augustus ongeveer een order op de post lezen gaan (dat werd mij gemaild dus) maar tot op heden nog niks ontvangen.

VGA adaptertje van Banggood was binnen een week binnen ^O^ dual screen O+

Dat van het pakketje van DX is extra zuur want daar zit een sim adapter kitje in... En aangezien ik het scherm van mijn nokia 520 heb gemold vandaag en de backup telefoons hier doen niet aan micro simkaarten... :')
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 23:42:31 #112
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145201736
Soms moet je ze een beetje achter de vodden aan zitten om dingen gedaan te krijgen. Klein beetje vriendelijk doch dringend informeren/aanzetten met betrekking tot oplossingen voor je probleem.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_145207304
"National Holiday in China from Oct.1st to Oct.7th", kan dus voor extra vertraging zorgen. Half augustus is wel erg lang. Ik zou om tracking informatie vragen.
  zondag 5 oktober 2014 @ 10:04:30 #114
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_145208388
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 09:36 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Eneloop zijn in Nederland vrij goedkoop.

http://sk.nkon.nl/
conrad.nl

De 2000mah versie is voldoende. De speciale kleurtjes zijn gewoon hetzelfde maar soms ook goedkoper. De Pro versies zijn ook wel de moeite waard. Lader erbij?

Als je ooit nog een "autokoplamp" als zaklamp wilt hebben heb je dit soort accu's nodig.
http://sk.nkon.nl/recharg(...)650-2600-li-ion.html

Neus maar even rond :)
autokoplamp als zaklamp? :P
  zondag 5 oktober 2014 @ 10:39:13 #115
45722 Dromer
pi_145208965
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:53 schreef Catch22- het volgende:
Nieuwe gopro is maar 125 eu.

Is t normaal dat leds knipperen op de xiaomi als je hem gebruikt?
De powerbank? Ja, zo kun je zien hoeveel lading je nog hebt. (aantal knipperende ledjes)
  zondag 5 oktober 2014 @ 10:56:03 #116
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_145209293
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:45 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip ;)
Hou ook FreakTab in de gaten. Daar zijn ze fanatiek bezig met android-sticks om ze zo goed mogelijk te laten werken. Dus ook de grootste kans of CFW.
  zondag 5 oktober 2014 @ 10:59:36 #117
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_145209363
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 17:11 schreef Snowballed het volgende:
Zoo.. ik heb de manier gevonden om knettergek te worden...
Koop een IP cam.. terwijl je nog moet leren hoe je je modem benaderd.. *O*
Ach.. het is ook een leuk ding om gewoon naar te kijken op de schoorsteenmantel.. ;(
Welke heb je besteld?

Ik heb er eentje besteld, ongeveer twee weken terug. Ik had em eerlijk gezegd inmiddels wel verwacht nu.. (10 dagen verzending)

Of de douane speelt er nu mee :')
  zondag 5 oktober 2014 @ 11:30:59 #118
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_145209952
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 10:59 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Welke heb je besteld?

Ik heb er eentje besteld, ongeveer twee weken terug. Ik had em eerlijk gezegd inmiddels wel verwacht nu.. (10 dagen verzending)

Of de douane speelt er nu mee :')
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:27 schreef Snowballed het volgende:
Heb m maar gewoon genomen.. gokje.. we zien wel..

Deze dus: http://www.eachbuyer.com/(...)-camera-p317240.html

Voor zo ver ik kon zien was het niet een hele slechte prijs.. (afgezien van de koers.. }:| ) tijdelijke aanbieding en ook nog een coupon:

Subtotal
$48.99
Shopping Points(25)
-$0.25
Discount (EBFORUM12)
-$5.88
Shipping Charges
+$0.00
Grand Total
$42.86

Maarre.. ik krijg hem niet meer aan de praat.. ;(
  zondag 5 oktober 2014 @ 12:19:05 #119
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145211024
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 10:56 schreef JiePieWie het volgende:

[..]

Hou ook FreakTab in de gaten. Daar zijn ze fanatiek bezig met android-sticks om ze zo goed mogelijk te laten werken. Dus ook de grootste kans of CFW.
Jup die hou ik al wel wat in de gaten :)
pi_145212353
Weet iemand hoe die draadloze camera's precies heten? Ik bedoel dus niet een IPCam die over de Wi-Fi gaat maar zo'n eentje die een draadloos signaal stuurt naar een ontvanger. Iemand heeft me gevraagd in China te kijken voor zo'n ding aangezien bekabelen geen optie is bij hem.
pi_145212498
Ik heb een tijdje geleden via alibaba wat batterijen besteld. Nou had ik natuurlijk wel gezien dat ze daar 40 tot 60 dagen voor nodig konden hebben om die bij mij te krijgen. Wat ik weet is dat ze na een volle maand (!!!) die dingen eindelijk eens bij de post hebben aangeboden, met trackingcode. Die laatste vertelt mij dat ze nu ondertussen alweer 2 weken geleden 'china hebben verlaten'.

Tijd voor een case ? Of ben ik te ongeduldig?
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:01:33 #122
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_145214431
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:29 schreef toimoi het volgende:
Zijn er meer mensen die op dit moment ontzettend trage levertijd van DX ervaren?
Ik heb half augustus ongeveer een order op de post lezen gaan (dat werd mij gemaild dus) maar tot op heden nog niks ontvangen.

Dat van het pakketje van DX is extra zuur want daar zit een sim adapter kitje in... En aangezien ik het scherm van mijn nokia 520 heb gemold vandaag en de backup telefoons hier doen niet aan micro simkaarten... :')
dx is kut..
Ik bestel trouwens die sim adapters op eBay gewoon uit Europa. Heb je ze ook voor 1 euro en binnen 3 dagen in huis (meestal vanuit Engeland of Duitsland)
pi_145214543
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:08 schreef HiZ het volgende:
Ik heb een tijdje geleden via alibaba wat batterijen besteld. Nou had ik natuurlijk wel gezien dat ze daar 40 tot 60 dagen voor nodig konden hebben om die bij mij te krijgen. Wat ik weet is dat ze na een volle maand (!!!) die dingen eindelijk eens bij de post hebben aangeboden, met trackingcode. Die laatste vertelt mij dat ze nu ondertussen alweer 2 weken geleden 'china hebben verlaten'.

Tijd voor een case ? Of ben ik te ongeduldig?
Beiden, het pas na 1 maand op de post doen van de bestelling is niet netjes. Maar dat het pakket dat al 2 weken uit China is nog niet aangekomen is, is niet vreemd. Zeker niet met de vakantie die er tussen zit.
pi_145214591
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:04 schreef davedavy het volgende:

[..]

Beiden, het pas na 1 maand op de post doen van de bestelling is niet netjes. Maar dat het pakket dat al 2 weken uit China is nog niet aangekomen is, is niet vreemd. Zeker niet met de vakantie die er tussen zit.
Oh, ik wist niks over een vakantie, maar bedankt voor je antwoord.
  zondag 5 oktober 2014 @ 15:24:26 #125
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_145217421
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:29 schreef toimoi het volgende:

voor de niet weters: DX heeft zelf ook wel wat handel, maar is voornamelijk een soort marktplaats waar fabrikanten/leveranciers hun handel op kunnen slijten.. alle bestelde goederen/items komen dus niet persé uit het magazijn van DX zelf.
een jaar geleden ofzo kon je onderaan de item pagina nog in licht grijs zien welke leverancier het item geplaatst had, maar dat zie ik niet meer..
er waren namelijk nogal wat "leveranciers/producenten" die hun handel op DX plaatsten voor er 1 item gefabriceerd was, met achterlijke levertijden tot gevolg.
goeie tip is: lees de reviews voor je besteld of er klachten zijn, of backorders..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:01:55 #126
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_145229655
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:04 schreef davedavy het volgende:

[..]

China uit is China uit. Vakantie doet dan niet meer ter zake zou ik denken. Op zich is die laatste twee weken nog niet schrikbarend, maar langer dan nog eens een week erbij zou voor mij aanleiding zijn flink aan de bel te trekken.
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:06:40 #127
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_145229920
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:04 schreef davedavy het volgende:
Weet iemand hoe die draadloze camera's precies heten? Ik bedoel dus niet een IPCam die over de Wi-Fi gaat maar zo'n eentje die een draadloos signaal stuurt naar een ontvanger. Iemand heeft me gevraagd in China te kijken voor zo'n ding aangezien bekabelen geen optie is bij hem.
Ik hoop niet dat je die peer to peer camera 's bedoelt, want uiteindelijk werken die na die allereerste rechtstreekse handshake ook gewoon via WiFi volgens mij.
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:54:05 #128
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145236071
Ik ben al sinds begin juli aan het wachten op 3 combinatiehangslotjes van BIC.
Ondertussen beschouwen zij deze order als verloren, ik heb m'n refund ervoor ook gehad.
Ik checkte voor de gein toch nog eens het trackingnummer, en warempel : er lijkt schot in de zaak te komen :)
pi_145237417
Blij dat ik dit topic heb gevonden. Kan ik mijn obsessie nog erger maken.
  maandag 6 oktober 2014 @ 09:57:29 #130
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:08:04 #131
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145246506
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 09:57 schreef JortK het volgende:
En ja hoor, een brief van de ABAC-Baan...

http://www.abac-baan.be/
Hoe werkt dat in België, krijg je een schikking of direct voor het gerecht gedaagd?
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:29:59 #132
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145247029
Even deze rim reflectors testen of ze net zo goed zijn als de 3M versie die ze hier verkopen. Scheelt al snel de helft in prijs. Ik kan de 3M versie iedereen aanraden :Y $1,50 per 12, 36 per wiel.

Heeft iemand weleens naar een elektrische fiets conversion kit gekeken? Het lijkt mij wel iets om een soort fiets scooter te bouwen die met minimaal trappen flink vaart maakt :7 Ik heb een vermoeden dat een Nederlandse leverancier niet veel duurder zal zijn. Ik moet me nog wel flink inlezen :')
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:50:02 #133
116613 NX
mixin...
pi_145247463
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:54 schreef dodge_911 het volgende:
Ik ben al sinds begin juli aan het wachten op 3 combinatiehangslotjes van BIC.
Ondertussen beschouwen zij deze order als verloren, ik heb m'n refund ervoor ook gehad.
Ik checkte voor de gein toch nog eens het trackingnummer, en warempel : er lijkt schot in de zaak te komen :)
[ afbeelding ]
Is dat een site of app die je gebruikt? Ziet er netjes uit namelijk :)

quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 09:57 schreef JortK het volgende:
En ja hoor, een brief van de ABAC-Baan...

http://www.abac-baan.be/
Wat had je besteld en wat RobertNL zegt ...

quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:08 schreef RobertNL het volgende:
Hoe werkt dat in België, krijg je een schikking of direct voor het gerecht gedaagd?
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:00:39 #134
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_145247644
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De brief is niet voor mij, we hebben hier op de zaak meerdere China fans zitten :)

Is een schikking, boete bedrag 300 euro. Gaat om 4 Frozen dekbed sets. :o
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:03:01 #135
116613 NX
mixin...
pi_145247706
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:00 schreef JortK het volgende:
De brief is niet voor mij, we hebben hier op de zaak meerdere China fans zitten :)

Is een schikking, boete bedrag 300 euro. Gaat om 4 Frozen dekbed sets. :o
F*ck zeg! 300 euro! :o :% :|W
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:03:22 #136
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:03:48 #137
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145247722
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:29 schreef monkeybrain het volgende:
Even deze rim reflectors testen of ze net zo goed zijn als de 3M versie die ze hier verkopen. Scheelt al snel de helft in prijs. Ik kan de 3M versie iedereen aanraden :Y $1,50 per 12, 36 per wiel.

[ afbeelding ]

Heeft iemand weleens naar een elektrische fiets conversion kit gekeken? Het lijkt mij wel iets om een soort fiets scooter te bouwen die met minimaal trappen flink vaart maakt :7 Ik heb een vermoeden dat een Nederlandse leverancier niet veel duurder zal zijn. Ik moet me nog wel flink inlezen :')
Vond dit wel een mooie KS: https://www.kickstarter.com/projects/flykly/flykly-smart-wheel
Gaat ongeveer 20mph (32km/h) dus niet zo traag als die softe oudjes op hun op 24km/h begrensde fiets.
Maar goed vrij prijzig :P.

[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 06-10-2014 11:10:36 ]
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:05:41 #138
116613 NX
mixin...
pi_145247759
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:03 schreef JortK het volgende:
Bangmakerij noemen ze dat.
Ik ben er niet bekend mee natuurlijk, begrijp uit je reactie dat het een boete is, ze stellen het niet voor neem ik aan oO<
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:15:19 #139
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_145247936
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:05 schreef NX het volgende:

[..]

Ik ben er niet bekend mee natuurlijk, begrijp uit je reactie dat het een boete is, ze stellen het niet voor neem ik aan oO<
Het is geen boete, het is een schikkingsvoorstel.

Ga je niet akkoord moet je voor het gerecht komen in Belgie :)
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:17:23 #140
116613 NX
mixin...
pi_145247969
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:15 schreef JortK het volgende:
Het is geen boete, het is een schikkingsvoorstel.

Ga je niet akkoord moet je voor het gerecht komen in Belgie :)
Phew, hehe. Nou succes aan diegene die het heeft ontvangen, 'it wasn't me', 'I did not know', enzovoort ;)
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:19:03 #141
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_145247999
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:17 schreef NX het volgende:

[..]

Phew, hehe. Nou succes aan diegene die het heeft ontvangen, 'it wasn't me', 'I did not know', enzovoort ;)
Ik hou jullie op de hoogte hoe de zaak loopt, wellicht nog nuttig voor eventueel toekomstige gevallen :7
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:28:56 #142
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:53:47 #143
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145248912
quote:
6s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:19 schreef JortK het volgende:

[..]

Ik hou jullie op de hoogte hoe de zaak loopt, wellicht nog nuttig voor eventueel toekomstige gevallen :7
Geen aangetekende post? Gewoon niet reageren want nooit ontvangen.
Ze hopen dat je met hangende pootjes bij ze aanklopt anders is het teveel werk om hun geld te incasseren. Maar zo te horen zit de schrik er goed in en gaat men reageren :')

Alsof je straks voor de rechter staat om een dekbed _O-

quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Vond dit wel een mooie KS: https://www.kickstarter.com/projects/flykly/flykly-smart-wheel
Gaat ongeveer 20mph (32km/h) dus niet zo traag als die softe oudjes op hun op 24km/h begrensde fiets.
Dat project ken ik nog van een tijdje terug. Op zich heel praktisch omdat je geen snoeren en andere zooi hoeft te installeren. De conversion kits hebben allemaal van die gare handremmen met een sensor.

Ik wil gewoon mijn a-kwaliteit fietsonderdelen behouden en dan is zo'n all-in-one wiel ideaal.
De website zegt 800 dollar. De kickstarter prijs van 550 dollar was wellicht nog een optie geweest.
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:55:28 #144
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_145248977
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:53 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ze hopen dat je met hangende pootjes bij ze aanklopt anders is het teveel werk om hun geld te incasseren. Maar zo te horen zit de schrik er goed in en gaat men reageren :')

[..]

Dat project ken ik nog van een tijdje terug. Op zich heel praktisch omdat je geen snoeren en andere zooi hoeft te installeren. De conversion kits hebben allemaal van die gare handremmen met een sensor.

Ik wil gewoon mijn a-kwaliteit fietsonderdelen behouden en dan is zo'n all-in-one wiel ideaal.
De website zegt 800 dollar. De kickstarter prijs van 550 dollar was wellicht nog een optie geweest.
Heb je een linkje naar zo'n conversiekit? Zag er laatst ook iets van, was wel eens benieuwd hoe zoiets werkt.
Don't let my username fool you...
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:57:20 #145
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145249037
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:53 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[..]

Net even KS comments gelezen. Maar mei leverdatum is nu al november (dit jaar) geworden.
Bedrijf is overgenomen/samen gegaan. vorm is anders (kleiner), range is kleiner (40KM) en het zit nu in Italië ipv de VS.

Prijs van 550 * 1.21 is ook al 665 dollar (incl) BTW. Nog steeds wel benieuwd naar dat ding tho.
pi_145249536
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 11:30 schreef Snowballed het volgende:

[..]

[..]

Maarre.. ik krijg hem niet meer aan de praat.. ;(
stuur me eens even een DM'tje ofzo met wat niet lukt..
ik kan je wel helpen ;)
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:19:13 #147
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145249660
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:50 schreef NX het volgende:

[..]

Is dat een site of app die je gebruikt? Ziet er netjes uit namelijk :)

17track.net nieuwe layout :)

quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:28 schreef JortK het volgende:
Trouwens ook nog wel wat onderweg:

Small 30 in 1 Handy Tool Electroc Screwdriver Torx Set

[ afbeelding ]

Mooi! 4mm bits ook :D
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:25:01 #148
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145249798
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:55 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Heb je een linkje naar zo'n conversiekit? Zag er laatst ook iets van, was wel eens benieuwd hoe zoiets werkt.
Gewoon intikken bij google.

Bij Cranenbroek heb je een complete fiets voor €559,- Natuurlijk een rukfiets maar dan moet ik voor <300 euro toch een fatsoenlijk kitje kunnen vinden?

http://www.sundvallbikes.com/dames-modellen.html

Ik zal verder zoeken 8-)
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:27:35 #149
116613 NX
mixin...
pi_145249866
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:19 schreef dodge_911 het volgende:
17track.net nieuwe layout :)
Gebruik het om de paar dagen wel - ik dacht er nog aan om op 17track.net te kijken voordat ik mijn vraag wilde stellen :P :z

Mooie (nodige) update, ziet er goed uit! :)
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:40:31 #150
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145250232
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:27 schreef NX het volgende:

[..]

Gebruik het om de paar dagen wel - ik dacht er nog aan om op 17track.net te kijken voordat ik mijn vraag wilde stellen :P :z

Mooie (nodige) update, ziet er goed uit! :)
Goed, maar het automagisch verzendmethode zoeken lijkt weg te zijn :P.
Wat bij betreft dan een downgrade :+

Eerder had ik wel een aardig systeem (van DX), die hadden een link die als je daar het nummer achter plakte automatisch naar de site in kwestie ging en het nummer ophaalde.

Was dus zoiets: dx.com/tracking.[trackingnummerhier] --> redirect naar tracking site + automatisch al opgehaald als dat kon.
pi_145250601
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:29 schreef monkeybrain het volgende:

36 van die reflectie dingen gekocht en

Zo'n ding besteld
http://www.banggood.com/W(...)-Change-p-40242.html

Leuk kado ook.
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:02:45 #152
131319 mickeyD
pi_145250868
wil jullie pret niet bederven, maar een fiets met hulpmotor moet een kenteken hebben en gekeurd zijn voor het de weg op mag.
zie: spartamet etc..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:18:39 #153
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145251422
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:02 schreef mickeyD het volgende:
wil jullie pret niet bederven, maar een fiets met hulpmotor moet een kenteken hebben en gekeurd zijn voor het de weg op mag.
zie: spartamet etc..
quote:
Een elektrische fiets is een fiets met trapondersteuning. Voor elektrische fietsen met trapondersteuning, waarbij de berijder van de fiets zelf dus moet trappen om van de ondersteunende functie te profiteren behoeft geen kenteken
Aldus http://www.elektrische-fietsen.net/kenteken.php
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:19:25 #154
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145251446
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:54 schreef outcast_within het volgende:

[..]

36 van die reflectie dingen gekocht en

Zo'n ding besteld
http://www.banggood.com/W(...)-Change-p-40242.html

Leuk kado ook.
Zal meneer agent niet zo blij mee zijn ;)
pi_145252443
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:03 schreef RobertNL het volgende:
Elektrische fietsen. :{
Tenzij je 60+ bent maar anders. :N
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:28 schreef JortK het volgende:
Trouwens ook nog wel wat onderweg:

Small 30 in 1 Handy Tool Electroc Screwdriver Torx Set
Die gooi je snel weg denk ik. Waren hier geloof ik meerdere die die kit hadden besteld maar dat dat spul erg soft is. Slechte kwaliteit.

Correct me if I'm wrong...
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:40 schreef RobertNL het volgende:
Goed, maar het automagisch verzendmethode zoeken lijkt weg te zijn :P.
Wat bij betreft dan een downgrade :+
Dit dus. Wou wat van Japan Post tracken (heb iets geinigs uit Japan onderweg) maar kon het daar niet vinden. Dus nu maar gewoon op hun eigen site gezocht.

En ik ben weer bezig met die RJ45-pluggen maar het wil nog steeds niet lukken.
Aders zitten in goede volgorde, zitten er ver genoeg in en krimpen gaat ook goed.
Maar toch is er geen verbinding ;( ...
pi_145253600
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:19 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Zal meneer agent niet zo blij mee zijn ;)
Kan me niet voorstellen dat dat verboden is?
pi_145253802
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:29 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat dat verboden is?
2.gif
quote:
Boetes voor rijden zonder licht en reflectie

U kunt een boete krijgen als:

(...)
• het fietslicht een afwijkende kleur heeft, knippert of als u het op een verkeerde plek heeft bevestigd.
pi_145254015
Op zich denk ik wel dat geen licht voor de politie meer prioriteit heeft dan knipperend / verkeerde plek etc.

Maar in China maken ze het wel heel bont. Fietsverlichting is daar niet verplicht, en voor wie wel verlichting wil is iets normaals eigenlijk niet te koop. Ik heb bijv. eens een Chinees setje met een voor- en achterlicht gekocht. Daar zat dan een blauw en een wit lampje in. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2014 14:41:29 ]
pi_145254266
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:35 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Lijkt me sterk dat ze daar op handhaven.
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:09:05 #160
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145254956
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:47 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nee hoor. Is hetzelfde als truckers die tijdens kerst met een opgetogen boompje en lichtslang rondrijden.
Je hebt de verplichte verlichting en alles wat je er zelf opmikt is eigenlijk ontoelaatbaar. Whop. 55 euro boete.
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:09:58 #161
45722 Dromer
pi_145254979
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:47 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Gewoon uitproberen. ^O^
pi_145256537
quote:
En ik ben weer bezig met die RJ45-pluggen maar het wil nog steeds niet lukken.
Aders zitten in goede volgorde, zitten er ver genoeg in en krimpen gaat ook goed.
Maar toch is er geen verbinding ;( ...
Ik had zo'n plastic tang die het een paar keer goed doet en daarna bijna nooit meer.
Vorig jaar via AliExpress een kabel tester samen met een goede metalen tang gekocht.
Dat was een goede investering.
Tang knijpt wel betrouwbaar aan en die tester test de kabel op juiste verbindingen ook wanneer alles weggewerkt is, dus de ene steker boven en de andere beneden
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:27:30 #163
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_145257988
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:50 schreef Mehari het volgende:

[..]

Ik had zo'n plastic tang die het een paar keer goed doet en daarna bijna nooit meer.
Vorig jaar via AliExpress een kabel tester samen met een goede metalen tang gekocht.
Tang knijpt wel betrouwbaar aan en die tester test de kabel op juiste verbindingen ook wanneer alles weggewerkt is, dus de ene steker boven en de andere beneden
Linkje? Ik moet zelf ook nog zo'n ding aanschaffen namelijk.
Keiharde porno!
pi_145259427
Deze heb ik.
Zeker voor dat geld een fantastisch ding.
  maandag 6 oktober 2014 @ 17:14:04 #165
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_145259816
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:04 schreef Mehari het volgende:
Deze heb ik.
Zeker voor dat geld een fantastisch ding.
AH Nice. Staat op de wish list. ^O^
Keiharde porno!
pi_145259892
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:01 schreef funky_fart het volgende:

[..]

China uit is China uit. Vakantie doet dan niet meer ter zake zou ik denken. Op zich is die laatste twee weken nog niet schrikbarend, maar langer dan nog eens een week erbij zou voor mij aanleiding zijn flink aan de bel te trekken.
Als de tracking zegt dat die onderweg is wilt het niet zeggen dat die ook daadwerkelijk weg is, hangt van af van de plek in de vluchten.
pi_145260368
Ik heb de laatste tijd dat de tracking gewoon helemaal niet werkt bij Chinapost, drie verschillende items bij drie verschillende suppliers, 'tracking not found'.
Eentje al bijna een maand.
pi_145260411
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:28 schreef Mehari het volgende:
Ik heb de laatste tijd dat de tracking gewoon helemaal niet werkt bij Chinapost, drie verschillende items bij drie verschillende suppliers, 'tracking not found'.
Eentje al bijna een maand.
Gek. Heb er een week geleden 1 gekregen en is wel te tracken. Waar track je hem?
http://intmail.183.com.cn/icc-itemstatusen.jsp is de officiele site van Chinapost om te tracken!
pi_145260590
Bij 17track.
De ChinaPost tracking site vind ze ook niet.
pi_145260868
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:50 schreef Mehari het volgende:

[..]

Deze connectors en deze tang heb ik.

Beiden zijn in dit topic bekende producten. Toch vind ik het resultaat niet goed. Of de tang drukt de koperen strips niet goed/gelijkmatig aan of de plugjes zijn niet goed.
Bovendien als ik die plugjes vergelijk met een willekeurige kant-en-klare kabel, dan klikt die pluggen ook niet zo lekker vast. Plastic is een stuk zachter; de Chinezen hebben er meer weekmakers ingestopt.

Jammer.
pi_145261101
Koop eens bij een willekeurige computershop een paar van die connectors, kosten weinig.
pi_145261862
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:44 schreef Mehari het volgende:
Koop eens bij een willekeurige computershop een paar van die connectors, kosten weinig.
Jep.

Net nog eens geprobeerd en ik weet dat alles goed zat; maar geen succes.
Dus of de tang en/of de connectors zijn gewoon niet goed.
Helaas geen computershop in de buurt, dus online dan maar bestellen...

Wel apart dan dat anderen wel gewoon succes hebben met deze combinatie.
pi_145262705
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:05 schreef Tosti-vreter het volgende:
Bestaat er een adapter dat je bv. 3x AAA kunt gebruiken in een zaklamp ipv 1x 18650? Kon het zelf niet echt vinden. Iemand een linkje? (goedkoop aub, haha)
Niemand?
pi_145263651
Volgens mij zijn drie AAA's dikker dan een 18650.
Veel goedkope ledlampjes hadden drie AAA's als voeding.
pi_145263845
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 18:40 schreef Mehari het volgende:
Volgens mij zijn drie AAA's dikker dan een 18650.
Veel goedkope ledlampjes hadden drie AAA's als voeding.
Andere batterijsoorten zijn ook goed; gaat erom dat ik géén 18650 hoef te gebruiken, maar normale maat.
pi_145264191
Hangt misschien ook van het model zaklamp af? Bij deze zit er bijv. blijkbaar een adapter bij zodat je en een 18650 en 3x aaa kan gebruiken: http://www.ebay.com/itm/U(...)-Light-/181322932057
pi_145264256
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 18:52 schreef Igen het volgende:
Hangt misschien ook van het model zaklamp af? Bij deze zit er bijv. blijkbaar een adapter bij zodat je en een 18650 en 3x aaa kan gebruiken: http://www.ebay.com/itm/U(...)-Light-/181322932057
Jup, zo'n zwart ''rolletje'' moet ik dus hebben
  maandag 6 oktober 2014 @ 18:55:06 #178
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145264286
Ik heb vanmiddag the mother of all rgb strips binnengekregen denk ik :)

Ik heb maar 'n camera erop gezet toen ik ermee aan het spelen was om achter de verschillende modes te komen. Helaas niet mi-light compatible, maar dat mag de pret niet drukken :D

Was 'n veiling die ik gewonnen had :)
Banggood heeft 'm ook, maar dan duurderder.

Enige headscratcher was de batterij voor in de remote. Staat nergens in de manual of op de remote zelf :(
Blijkt dus een MN-21 te zijn, half zo lang als een AAA en even dik, maar 12V 8)7

*UPDATE* voor DownStar (ik ben nog geen week geregistreerd, dus kan nog niet DM'en)
Wordt geleverd met controller en remote, power moet je zelf voor zorgen. Doet hier al de hele avond z'n ding op 2A.
Kan d'r anders ff iemand die jongen DM'en voor me? Dalijk denkt'ie nog dat ik zo 'n asociale Belg ben :)

[ Bericht 3% gewijzigd door dodge_911 op 07-10-2014 00:26:25 ]
  maandag 6 oktober 2014 @ 18:55:35 #179
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145264305
Ik snap werkelijk niet dat je niet gewoon 25 eu lapt voor een paar batterijen en een lader als je het nodig hebt.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_145264382
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 18:55 schreef Catch22- het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat je niet gewoon 25 eu lapt voor een paar batterijen en een lader als je het nodig hebt.
Student, niet veel geld. Gaat trouwens om veiligheid, die 18650 die ik had is waarschijnlijk gaan lekken, zit soort van roest op. Verder geen gekke dingen mee gedaan.

25 eu aan batterijen / laders is trouwens wel vrij veel voor een simpel Ultrafire lampje van <10$

Groetjes
  maandag 6 oktober 2014 @ 18:58:18 #181
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145264399
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 18:55 schreef Catch22- het volgende:
Met hem, want ook : 3AAA's, wat heeft dat nu qua power?
3 * 700mAh = 2100 mAh op 1,5V of 700mAh op 4,5 volt
Is veel te weinig om echt bruikbaar te zijn...
Een 18650 heeft 4,7V en 2000+ mAh :D

Ik snap dat je goedkoop uit wil zijn, maar dan heb je geen performance.
pi_145264620
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 18:58 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Met hem, want ook : 3AAA's, wat heeft dat nu qua power?
3 * 700mAh = 2100 mAh op 1,5V of 700mAh op 4,5 volt
Is veel te weinig om echt bruikbaar te zijn...
Een 18650 heeft 4,7V en 2000+ mAh :D

Ik snap dat je goedkoop uit wil zijn, maar dan heb je geen performance.
Ok, dank, welke 18650's zijn aan te raden? Tevens, wil wel een nieuwe zaklamp, ben deze wel beu eigenlijk. Heb trouwens opzich wel geld genoeg, maar vond het zonde om veel uit te geven aan een batterijtje.

Goede zaklamp voor <20 USD, liefste ook focusable, en met een 'ronde' beam
Batterijen + lader voor ... ? Wat moet dat kosten?
  maandag 6 oktober 2014 @ 19:30:30 #183
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145266089

Da's weer eens iets anders uit China tussen de post. :P Admission badge. Jwt. Ben benieuwd.
Nu nog maar ff alles last minute boeken/plannen, want ik ben wat dat betreft echt een lapzwans. :')
Maar komt goed. :+
pi_145266163
quote:
6s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:30 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Da's weer eens iets anders uit China tussen de post. :P Admission badge. Jwt. Ben benieuwd.
Nu nog maar ff alles last minute boeken/plannen, want ik ben wat dat betreft echt een lapzwans. :')
Tof! Je neemt wel even gadgets voor ons mee he? O+
pi_145266221
quote:
[ afbeelding ]
Gaaf zeg :D ik wil ook :(

Iemand trouwens ervaring met:

Lijkt me wel grappig :) Alleen dan niet van 'cardboard'.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  maandag 6 oktober 2014 @ 19:33:20 #186
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145266239
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:31 schreef igi0n het volgende:

[..]

Tof! Je neemt wel even gadgets voor ons mee he? O+
Ik heb dan wel weer een postkantoortje gereserveerd, alles 'Gift' 'Tools' '8 USD', jwt. :P
pi_145266289
quote:
[ afbeelding ]
* Iemand91 kruipt alvast in Shiznuts' koffer...

quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:32 schreef relativity het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.

Lol is er snel vanaf.
pi_145266928
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik heb dan wel weer een postkantoortje gereserveerd, alles 'Gift' 'Tools' '8 USD', jwt. :P
Gheheh :P en electronic })
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:34 schreef Iemand91 het volgende:
Ja.

Lol is er snel vanaf.
Vertel:P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_145267015
Wat is nou beetje leuke led zaklamp die fel schijnt :P
  maandag 6 oktober 2014 @ 19:55:27 #190
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145267242
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:48 schreef relativity het volgende:

[..]

Gheheh :P en electronic })

[..]

Check het reviewtopic. ;)
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:01:55 #191
116613 NX
mixin...
pi_145267540
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:34 schreef Iemand91 het volgende:
* Iemand91 kruipt alvast in Shiznuts' koffer...
* NX zat er al in, geen ruimte meer ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door NX op 06-10-2014 20:22:25 ]
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:05:28 #192
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145267700
quote:
[ afbeelding ]
Leuk de patser uithangen met je ticket maar wij verwachten nu wel wat leuke video's :Y
Allerlei foute uitspraken uitlokken. Lead soldering for high quality connection yes? Bpa for high quality plastic yes?

Deden ze bij keuringsdienst van waarde leuk bij zo'n China beurs. Ja we gebruiken mensenhaar voor broodverbeteraar. Gelijk door de baas om de oren getikt, nee geen mensenhaar _O-
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:05:56 #193
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145267720
dubbele post :')
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:06:50 #194
116613 NX
mixin...
pi_145267753
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:05 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zit al in zijn kont.
bwahuauuhuauaahahah, zal die leuk vinden *;

edit: waarom edit je post nou? o|O
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:08:28 #195
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145267824
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:06 schreef NX het volgende:

[..]

bwahuauuhuauaahahah, zal die leuk vinden *;

edit: waarom edit je post nou? o|O
Ging iets fout.
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:10:50 #196
116613 NX
mixin...
pi_145267926
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:08 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ging iets fout.
Zeg dat wel...
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:17:19 #197
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145268192
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:05 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zit al in zijn kont.
Niet slim met al dat chinese eten :+
pi_145268346
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:50 schreef MarkBroflovski het volgende:
Wat is nou beetje leuke led zaklamp die fel schijnt :P
aanrader. Nu extra cheap http://m.eachbuyer.com/le(...)ign=465956&from=site
:]
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:23:45 #199
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145268474
quote:
Normale prijs: 36 dollar :')
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:32 schreef relativity het volgende:

[..]

Gaaf zeg :D ik wil ook :(

[ afbeelding ]
Ik heb er toch maar een besteld; snap niet waarom ik dat niet zou doen. Puur om even een kijkje te nemen in de VR.
Hij is op tinydeal trouwens het goedkoopst: 3,26 $
pi_145268752
quote:
[ afbeelding ]
Live twitter feed?
Top 5 China producten
pi_145269050
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:23 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Normale prijs: 36 dollar :')

[..]

tja das beetje overdreven ja. Maar wel mooie prijs. Die andere cree lampjes ook http://www.eachbuyer.com/Torch-Flashlights-c15663/
:]
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:39:40 #202
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145269226
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

Live twitter feed?
Nee joh! We willen dat Shiz gaat Vloggen :9
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:41:09 #203
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145269284
quote:
16s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:39 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Nee joh! We willen dat Shiz gaat Vloggen :9
Sterker nog: Er gaan een paar mee als camera crew
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:55:45 #204
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145269938
Camera's?
- Check
:P
(Maar alleen de FZ1000 gaat mee hoor (ok, en de LX7), als de GH2, GH4, OM-D E-M1 en BMPCC met lenzen, cage / rig, mics, e.d. ook nog mee moeten, blijft er geen plaats meer over om gadgets/souveniers mee terug te nemen)

Ben wel benieuwd naar de smartwatches/-bands/-phones, tablets, rc-spul, audioshizzle. :D
Zal natuurlijk braaf posten wat ik zoal tegen ben gekomen. :Y
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:11:47 #205
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145270777
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:55 schreef shiznuts het volgende:
Camera's?
- Check
[ afbeelding ] :P
(Maar alleen de FZ1000 gaat mee hoor (ok, en de LX7), als de GH2, GH4, OM-D E-M1 en BMPCC met lenzen, cage / rig, mics, e.d. ook nog mee moeten, blijft er geen plaats meer over om gadgets/souveniers mee terug te nemen)

Ben wel benieuwd naar de smartwatches/-bands/-phones, tablets, rc-spul, audioshizzle. :D
Oeh, ik kan natuurlijk jou shit laten mee nemen en dan grote shipping en import kosten voorkomen :o oehhh :p

// laat maar. Dat kunnen we shiz niet aan doen. Maar tenminste wel verwachten van mooie video/foto reports! :)
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:25:30 #206
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145271519
quote:
Camera's?
- Check

Is het niet goedkoper jezelf terug te laten sturen met free shipping? :+
pi_145272132
quote:
Camera's?
- Check

Misschien toch even die FOK! led pigs laten maken zodat jij ze daar kan promoten. Wie weet levert het FOK! nog wat Chinezen op :7
Top 5 China producten
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:37:27 #208
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145272183
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

Misschien toch even die FOK! led pigs laten maken zodat jij ze daar kan promoten. Wie weet levert het FOK! nog wat Chinezen op :7
Oei gewaagde uitspraak!? Hopelijk maakt niemand een toppicpointer die Danny leest 8)7
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:40:44 #209
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145272364
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:25 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Is het niet goedkoper jezelf terug te laten sturen met free shipping? :+
Ja. En dan vooral split shipping. 8)7
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

O-) MOQ 1000 stuks. Gaan we dat halen? :P
pi_145272439
De Samurai Shark van Tellsell is weer te koop voor geen kut, http://www.ebay.de/itm/120925133051
Top 5 China producten
pi_145272802
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:48 schreef relativity het volgende:
Had het snel gezien met de apps die je kunt gebruiken.
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:01 schreef NX het volgende:

[..]

* NX zat er al in, geen ruimte meer ;)
* Iemand91 schopt NX eruit ...

Maar goed; Hong Kong kun je met beetje opletten best goedkoop heenvliegen. :Y
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:54:22 #212
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_145273263
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:41 schreef rene90 het volgende:
De Samurai Shark van Tellsell is weer te koop voor geen kut, http://www.ebay.de/itm/120925133051
Als er iets slecht is voor je messen :P Enige waar ik heb voor kan aanraden zijn scharen, voor de rest is het veel te grof en je hapt er veel te veel materiaal mee weg.
Wetstenenen _O_
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:37:06 #213
416082 pahlawan
pi_145275848
Aan de lader van mijn camera zit zon onnodig lang snoer, nu ga ik reizen en wil geen overbodige zooi meenemen. Daardoor ben ik opzoek naar de volgende stekker (als verbinding tussen mijn lader en het stroomnet) ik ben opzoek naar de EU stekker versie. Weet iemand welke webshop zo iets kan leveren? termen die ik moet gebruiken?

pi_145275987
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef pahlawan het volgende:
Aan de lader van mijn camera zit zon onnodig lang snoer, nu ga ik reizen en wil geen overbodige zooi meenemen. Daardoor ben ik opzoek naar de volgende stekker (als verbinding tussen mijn lader en het stroomnet) ik ben opzoek naar de EU stekker versie. Weet iemand welke webshop zo iets kan leveren? termen die ik moet gebruiken?

[ afbeelding ]
Camera naam + charger ofzo :P?
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:39:18 #215
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145275994
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef pahlawan het volgende:

[ afbeelding ]
http://www.ebay.com/sch/i(...)=IEC+C7+eu+&_sacat=0

Een kant gewoon "EU" plug en andere kant de IEC C7 plug ;)
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:39:59 #216
416082 pahlawan
pi_145276040
quote:
16s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:39 schreef tokko1 het volgende:

[..]

http://www.ebay.com/sch/i(...)=IEC+C7+eu+&_sacat=0

Een kant gewoon "EU" plug en andere kant de IEC C7 plug ;)
thnx ik wist niet hoe de andere kant heette. super
pi_145276917
1 cent deal bij banggood ! Een iphone 6 screenprotector voor 1 cent. Coupon code: 001COV
pi_145277323
Iemand enig idee of die cromecast nog goedkoop ergens uit china te halen valt ?
  maandag 6 oktober 2014 @ 23:16:54 #219
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145278097
Nee, gewoon voor 35 euro hier kopen. Prijsverschil is zeer klein.
Sommigen nemen als soort van alternatief een ez cast oid. Maar goed dat en meer doet de Chromecast (nu) ook.
  maandag 6 oktober 2014 @ 23:33:31 #220
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145278925
Mijn broer heeft ooit een ezcast gekocht en tot de dag vandaag kun je er niets mee. Crappy interface, mirror werkt op de meeste telefoons niet en zo kan ik nog wel even verdergaan. Kun je dus beter voor een chromecast gaan voor die prijs.
pi_145280145
quote:
THX
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 00:04:30 #222
227785 kanem0chi
martijnwester.com
pi_145280281
foutje :)

[ Bericht 80% gewijzigd door kanem0chi op 07-10-2014 00:44:04 ]
pi_145282825
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:54 schreef ajaxboy het volgende:
1 cent deal bij banggood ! Een iphone 6 screenprotector voor 1 cent. Coupon code: 001COV
1 cent deals beste deals.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 12:08:08 #224
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145289502
Ik moet stoppen met Chinashopping sites bezoeken als ik niet kan slapen.
Onder het motto meten is weten vannacht onderstaande besteld bij Chinabuye :

Dit zou wel eens de ultieme usb-tester kunnen zijn :)
Daarbovenop kan'ie ook andere, niet-USB-stroom meten, handig voor bij het ledproject, want ik heb sosm moeite om te geloven wat die Chineesjes me voorhouden in specsheets...
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 12:52:25 #225
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_145290526
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:14 schreef Downstar het volgende:

[..]

stuur me eens even een DM'tje ofzo met wat niet lukt..
ik kan je wel helpen ;)
Dank.. DM onderweg..
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:36:24 #226
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_145291965
Iemand enig idee of deze SJ4000 origineel is? Of beter voor die paar dollar meer op safe gaan en op TMart kopen?
pi_145295194
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:36 schreef JortK het volgende:
Iemand enig idee of deze SJ4000 origineel is? Of beter voor die paar dollar meer op safe gaan en op TMart kopen?
Je geeft je antwoord zelf al.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 15:24:23 #228
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145295531
Bij mij geen er niet echt red flags af hoor. Mijn SJ4000 en Wi-Fi versie heb ik ook van AliExpress.
pi_145295563
net is de earson binnen gekomen. Eerste indruk valt niet tegen
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 15:26:36 #230
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_145295629
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 15:24 schreef shiznuts het volgende:
Bij mij geen er niet echt red flags af hoor. Mijn SJ4000 en Wi-Fi versie heb ik ook van AliExpress.
Bij mij namelijk ook niet vandaar :) Maar het kan natuurlijk altijd zijn dat ik iets over het hoofd zie wat een ander wel ziet :s)

[ Bericht 13% gewijzigd door JortK op 07-10-2014 15:34:08 ]
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 15:46:00 #231
227785 kanem0chi
martijnwester.com
pi_145296321
Verplaats naar het juiste topic :) Thnx :)
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 15:47:58 #232
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145296385
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 15:46 schreef kanem0chi het volgende:
Behalve het verschil in frequentie, volgens zijn de volgende phones identiek op batterij en design na?

http://en.comebuy.com/cel(...)-phones-om46935.html

&

http://en.comebuy.com/cel(...)-phones-om46823.html

Persoonlijk zou ik voor de UP550 gaan vanwege de iets grotere batterij en design, of zie ik iets over het hoofd?
Daarvoor kun je hier terecht: [Chinese Smartphones] #42 - Android Phone uit china
pi_145300987
Nu een 10 cent deal gevonden bij gearbest ! 3 in 1 Sim Card Adaper voor 10 cent Coupon: GBSIM10
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 19:02:18 #234
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_145303543
Ik vroeg mij af of een van jullie mij kon helpen:
ik meen me te herinneren dat ik hier een kortingscode voorbij heb zien komen voor de Earson E151(A) bij Banggood, maar ik twijfel nu of ik niet in de war ben met een kortingscode voor de Xiaomi powerbank.
Was er een kortingscode voor de Earson, zo ja wat was deze ?
Bij voorbaat dank.
pi_145304149
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 19:02 schreef N22 het volgende:
Ik vroeg mij af of een van jullie mij kon helpen:
ik meen me te herinneren dat ik hier een kortingscode voorbij heb zien komen voor de Earson E151(A) bij Banggood, maar ik twijfel nu of ik niet in de war ben met een kortingscode voor de Xiaomi powerbank.
Was er een kortingscode voor de Earson, zo ja wat was deze ?
Bij voorbaat dank.
GC / [Chinese Webshops] Topic #317 Tenga, Tenda, all chinese shopping!
Top 5 China producten
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 19:29:25 #236
45722 Dromer
pi_145304617
quote:
Ik heb er ook nog maar eentje besteld. Leuk om met Sinterklaas of zo weg te geven. :)
pi_145306378
2014-09-11 11:12

乌鲁木齐国际, 荷兰 - NL, 出口总包直封封发, Departure from outward office of exchange

--------------------------------------------------------------

Dit staat er dus al sinds 2014-09-11, weet iemand wat er aan de hand is? Of is dit gewoon normaal?
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 20:15:50 #238
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_145306424
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 20:14 schreef Tosti-vreter het volgende:

--------------------------------------------------------------

Dit staat er dus al sinds 2014-09-11, weet iemand wat er aan de hand is? Of is dit gewoon normaal?
Traag schip denk ik... ;(
pi_145306874
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 20:14 schreef Tosti-vreter het volgende:

-------------------------------------------------------------
Geduldig zijn:

quote:
2014-08-30 00:00, Netherlands, The item (RC189605771HK) left Hong Kong for its destination on 30-Aug-2014
Top 5 China producten
pi_145306894
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 20:15 schreef JortK het volgende:

[..]

Traag schip denk ik... ;(
Haha, schip, komt toch altijd met het vliegtuig?
pi_145306999
Trouwens, die tracking van Banggood, werkt die goed? Kun je die ergens anders gebruiken dan op de gegeven link van Banggood te klikken? A000361409260256
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 20:30:01 #242
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145307003
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 20:27 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Haha, schip, komt toch altijd met het vliegtuig?
Niet altijd, wel bijna altijd ;)
pi_145307303
quote:
Bedankt, ga ik ook bestellen :D
Eigenlijk moeten we ergens een deal/coupon overzicht maken, niet?
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 19:29 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik heb er ook nog maar eentje besteld. Leuk om met Sinterklaas of zo weg te geven. :)
Juistem!
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 20:43:52 #244
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145307664
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 20:29 schreef Tosti-vreter het volgende:
Trouwens, die tracking van Banggood, werkt die goed? Kun je die ergens anders gebruiken dan op de gegeven link van Banggood te klikken? A000361409260256
http://www.flytexpress.com/ / http://www.flytexpress.com/index.aspx
Is een grote pakjesverzamelaar die het daarna weer bulk met postmaatschappijen weg stuurt.
Soort van intern trackingnummer dus.

Als je nog een ander trackingnummer zou krijgen dan staat die vaak een paar dagen na verzenden in je account.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 20:47:49 #245
416082 pahlawan
pi_145307809
quote:
Waar is de non-wifi sjcam sj4000 atm te krijgen?
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 20:48:52 #246
314372 Goddelijker
pi_145307849
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 20:47 schreef pahlawan het volgende:

[..]

Waar is de non-wifi sjcam sj4000 atm te krijgen?
BangGood.
pi_145309389
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 20:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

http://www.flytexpress.com/ / http://www.flytexpress.com/index.aspx
Is een grote pakjesverzamelaar die het daarna weer bulk met postmaatschappijen weg stuurt.
Soort van intern trackingnummer dus.

Als je nog een ander trackingnummer zou krijgen dan staat die vaak een paar dagen na verzenden in je account.
Dank. Trackingnummer op account staat er niet bij, betreft een Xiaomi 10.400 powerbank.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 21:37:58 #248
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_145310202
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 23:12:02 #249
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_145315763
Ik had laatst zo'n hdmi switch besteld om makkelijker m'n desktop en laptop op hetzelfde beeldscherm te gebruiken:

Helaas, de laptop doet het prima maar de videokaart van de desktop heeft toch teveel spanningsverlies aan het ledje en de pcb die erin zit :') Nu las ik op internet dat ze te modden door een externe usb op aan te sluiten, de contactjes zitten er zelfs al op. Nu heb ik geen zin om zelf aan te prutsen dus ik zoek een simpele hdmi switch die ik met een eigen usb kabel van voeding kan voorzien. Echter is het meeste wat ik vind 6x zo duur, terwijl het enige verschil een usb-poort en de aders daartussen is. Helemaal aangezien de pcb al voorbereid is vermoed ik dat die dingen ook fabrieks-af zo geleverd kunnen worden maar dat ik ze gewoon over het hoofd zie. Wie o wie is ze ooit wel eens tegen gekomen?
pi_145317510
Ik heb deze gevonden, kan met 5V gevoed worden http://www.aliexpress.com(...)emote/792437080.html
  woensdag 8 oktober 2014 @ 00:23:59 #251
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_145318359
Eneloops binnen. Nu staat er wel op: charge with Sanyo loader only. Ik dacht dat dat met elke batterij lader kon?
  woensdag 8 oktober 2014 @ 00:29:07 #252
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145318495
Natuurlijk kan dat dan ook gewoon. Is gewoon disclaimen/indekken en sales pitch.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 00:47:33 #253
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_145318955
Besteld:
- Xiaomi powerbank in het grijs voor slechts €15.91, met dank aan user EugeneKrabs _O_ _O_
Eindelijk een powerbank :D
- Protective silicone case voor eerder genoemde powerbank, in het zwart.
- Earson E151(A) voor slechts €15.34 dankzij de kortingscoupon van chinakorting.nl *O*
Viel me op dat ze 'Iphone 6 6+' in de titel hebben neergezet, waarschijnlijk verkoopstrategie.

[ Bericht 5% gewijzigd door N22 op 08-10-2014 01:01:58 ]
  woensdag 8 oktober 2014 @ 07:53:32 #254
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_145320661
http://m.banggood.com/Fen(...)1x18650-p-86717.html

Is dit nou zo een 'auto koplamp' zaklamp, waar eerder over gesproken werd? As in: serieus dikke zaklamp met nogal wat licht.

Nadeel lijkt me dit batterij type, heb natuurlijk wel weer batterijen nodig en nieuwe lader
pi_145321069
quote:
10s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 00:47 schreef N22 het volgende:
Viel me op dat ze 'Iphone 6 6+' in de titel hebben neergezet, waarschijnlijk verkoopstrategie.
Waarschijnlijk gewoon 'hits' vangen op zoektermen.
pi_145321866
quote:
[ afbeelding ]
Ik wens je veel succes met last minute boeken. Gaat je een hoop centen kosten een retourtje Hong Kong. Ik weet niet welke luchthavens eventueel goedkoop vliegen zijn. Maar KLM vanaf Schiphol betaal je al snel 1500 voor een retour denk ik.

Hoeveel dagen ga je? Ik zit er aan te denken komend jaar te gaan en te combineren met een vakantie van een weekje of twee.

Maak je wel foto's voor ons. Super bruut dat je gaat.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 09:44:34 #257
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_145321882
quote:
Besteld:
- Xiaomi powerbank in het grijs voor slechts €15.91, met dank aan user EugeneKrabs _O_ _O_
Ik heb een paar topics terug gezocht maar ik kan geen coupon vinden voor de powerbank. Welke heb je gebruikt?

quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:56 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Daar komt de ellende ook vandaan _O- Daar hangt mijn serieuze alter ego rond :')
Ik zie nu wel dat een hoop spullen niet veel ampère trekken. Alleen een probleem bij dikke accu's.
Heb je al een goede usb laad kabel gevonden? Ik zoek eigenlijk iets van 2 meter wat goed oplaad

[ Bericht 32% gewijzigd door Markos. op 08-10-2014 09:59:01 ]
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -&gt; http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  woensdag 8 oktober 2014 @ 11:00:22 #258
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_145323489
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 09:44 schreef Markos. het volgende:

[..]

Ik heb een paar topics terug gezocht maar ik kan geen coupon vinden voor de powerbank. Welke heb je gebruikt?
Uit mijn hoofd topique #313, een van de eerste posts :) Ik heb ook geruime tijd handmatig moeten zoeken gister, want die fok!-zoekfunctie is dramatisch :')
pi_145323927
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 11:00 schreef N22 het volgende:

[..]

Uit mijn hoofd topique #313, een van de eerste posts :) Ik heb ook geruime tijd handmatig moeten zoeken gister, want die fok!-zoekfunctie is dramatisch :')
ga naar google

site:forum.fok.nl [zoekwoord] ;)
  woensdag 8 oktober 2014 @ 11:31:07 #260
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145324235
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 09:43 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik wens je veel succes met last minute boeken. Gaat je een hoop centen kosten een retourtje Hong Kong. Ik weet niet welke luchthavens eventueel goedkoop vliegen zijn. Maar KLM vanaf Schiphol betaal je al snel 1500 voor een retour denk ik.

Hoeveel dagen ga je? Ik zit er aan te denken komend jaar te gaan en te combineren met een vakantie van een weekje of twee.

Alles is alweer geboekt. :Y 't Voordeel van Chinashoppen is natuurlijk dat je je een hoop geld bespaart en echt op vakantie was ik sinds 2010 al niet, dus mag ook wel weer eens (ik dwing mezelf te kiezen tussen óf een dure gadget kopen, óf een verre reis maken, and guess what usually comes out on top). Enne, ik zit niet in NL, hè (Wenen, AT). Je hebt hier geen directe verbinding. Ik vlieg via FRA (heen) en ZRH (terug). En blijven doe ik er dan 5 nachtjes. Uitje Shenzhen is ook het plan.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 11:31:34 #261
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145324247
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 00:23 schreef Holy_Goat het volgende:
Eneloops binnen. Nu staat er wel op: charge with Sanyo loader only. Ik dacht dat dat met elke batterij lader kon?
Sanyo verkoopt zijn batterijen met Panasonic laders :P
Passen gewoon in elke nihm lader. Tenzij je echt een hele oude lader hebt moet het gewoon lukken.

Microchip gestuurde laders zijn wel beter voor batterijen, zegt men. Ik gebruik ze voornamelijk voor de functies en sneller laden.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 11:38:17 #262
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145324408
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 11:31 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Alles is alweer geboekt. :Y 't Voordeel van Chinashoppen is natuurlijk dat je je een hoop geld bespaart en echt op vakantie was ik sinds 2010 al niet, dus mag ook wel weer eens (ik dwing mezelf te kiezen tussen óf een dure gadget kopen, óf een verre reis maken, and guess what usually comes out on top). Enne, ik zit niet in NL, hè (Wenen, AT). Je hebt hier geen directe verbinding. Ik vlieg via FRA (heen) en ZRH (terug). En blijven doe ik er dan 5 nachtjes. Uitje Shenzhen is ook het plan.
Zonder visum naar China. Shiz maakt binnenkort 1-cent Chinese gadgets in de gevangenis _O-

pi_145324784
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 09:43 schreef Skiet het volgende:
Beter zoeken. Als ik zou willen kan ik morgen naar Hong Kong vertrekken voor €960 retour.
En als ik een tussenstop neem voor minder dan €800.

Meet doen in Hong Kong Shiz? O-)
quote:
Dat sowieso.

Hoewel er eigenlijk niets meer is waar ik in geïnteresseerd ben. Hooguit de nieuwe W8-tablets en een eventuele betere versie van de SJ4000.
Maar lijkt me wel interessante beurs om overheen te lopen. :Y
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:04:09 #264
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145325117
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 11:38 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zonder visum naar China. Shiz maakt binnenkort 1-cent Chinese gadgets in de gevangenis _O-

[ afbeelding ]
:'( Noes. It was Shaggy!

:P Zal de reactie niet eerder zijn: 'Shiz! :D _O_ Welkom broeder, 't werd eens tijd dat je ons vereerde met een bezoek!'... :@
pi_145327609
quote:
Ik heb mijn SJ4000 van Eachbuyer.

http://www.eachbuyer.com/(...)mcorder-p285771.html

Met de code:
quote:
EBFORUM12
Is de prijs $69.50 (origineel).
pi_145329495
quote:
Besteld:
Eindelijk een powerbank :D
- Protective silicone case voor eerder genoemde powerbank, in het zwart.
- Earson E151(A) voor slechts €15.34 dankzij de kortingscoupon van chinakorting.nl *O*
Powerbank net ook besteld, earson heb ik sinds gistere in mijn bezit. Voor de prijs echt awesome :9~
  woensdag 8 oktober 2014 @ 14:36:54 #267
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145330194
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:15 schreef badschaap het volgende:

[..]

Powerbank net ook besteld, earson heb ik sinds gistere in mijn bezit. Voor de prijs echt awesome :9~
wanneer besteld? Van banggood? Die van mij is er nog niet (24e besteld )
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_145332059
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:36 schreef Catch22- het volgende:

[..]

wanneer besteld? Van banggood? Die van mij is er nog niet (24e besteld )
ff rekening houden met de vakantie daar die tussen 1-7 oktober was ofzo. Dan ligt alles op zijn gat.
Top 5 China producten
  woensdag 8 oktober 2014 @ 16:19:50 #269
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145333665
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:32 schreef rene90 het volgende:

[..]

ff rekening houden met de vakantie daar die tussen 1-7 oktober was ofzo. Dan ligt alles op zijn gat.
Toen was hij al een paar dagen onderweg als het goed is
1
2
3
4
5
6
7
8
Ship Type:NLFC
Description:item x Depart from Flytexpress Sorting Center to Catch22- NETHERLANDS at 2014/9/24 19:39:09
The Item will arrive in 2-7 business day

Shipment Travel History

Departured at 2014/9/24 19:39:09 from Flytexpress Sorting Center location
Electronic data received at 2014/9/22 22:55:12, Flytexpress Sorting Center
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 8 oktober 2014 @ 16:33:20 #270
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145334095
quote:
11s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:19 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Toen was hij al een paar dagen onderweg als het goed is
[ code verwijderd ]

Naar Nederland vliegen duurt 1 dag. De post ligt gewoon dagen/weken/maanden in China te wachten op een plekje in een vliegtuig :') Als ze dan ook nog vakantie gaat vieren _O-
pi_145334749
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:32 schreef rene90 het volgende:

[..]

En dat valt te merken :') Nog erger dan met Chinees nieuwjaar lijkt het.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 17:08:13 #272
314372 Goddelijker
pi_145335222
Heb ook het idee dat sommige verkopers er een potje van maken.
Heb op AE een verkoper die een verkeerd tracking# heeft ingevoerd.
En twee die het pakketje al 10-12 dagen geleden hebben verstuurd en nog niet te tracken is.
Iets dat 2 dagen geleden is verstuurd is al trackbaar en op het vliegveld/in het vliegtuig.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 17:17:20 #273
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145335497
Voor de FiiO X1 geïnteresseerden, dat via Polen (350 PLN, excl. verz.) heb ik maar gelaten voor wat het is, inmiddels heeft Amazon.de ze op voorraad en is mijne verstuurd (89,99 EUR): http://www.amazon.de/dp/B00NS3MRKC/.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 17:25:59 #274
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145335790
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:08 schreef Goddelijker het volgende:
Heb ook het idee dat sommige verkopers er een potje van maken.
Heb op AE een verkoper die een verkeerd tracking# heeft ingevoerd.
En twee die het pakketje al 10-12 dagen geleden hebben verstuurd en nog niet te tracken is.
Iets dat 2 dagen geleden is verstuurd is al trackbaar en op het vliegveld/in het vliegtuig.
Is mij ook al 'n paar keer overkomen met eBayers...
Nu zelfs 2 keer na mekaar bij dezelfde verkoper.
- 1 pakket verkeerde nummer gekregen, nummer werkte niet, pakketje wel aangekomen.
- pakket dat nu onderweg is : eerst 1 trackingnr. Toen dat na een week nog niet werkte, ander trackingnr, dat ook niet werkt :)
  woensdag 8 oktober 2014 @ 17:53:49 #275
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145336724
Ja, of dat ze je zending aanmelden, maar deze twee weken later pas eens daadwerkelijk in handen van het postbedrijf komt en de hele mallemolen eens op gang komt.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 18:06:00 #276
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145337053
Net wel drie nillkin 2a 120cm kabels binnen die ik een dag na de earson had besteld.

En een airframe ding om je telefoon aan een ventilatierooster te kunnen hangen in de auto. Laatste van eBay, kabels van banggood
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_145338526
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 18:06 schreef Catch22- het volgende:
Net wel drie nillkin 2a 120cm kabels binnen die ik een dag na de earson had besteld.

En een airframe ding om je telefoon aan een ventilatierooster te kunnen hangen in de auto. Laatste van eBay, kabels van banggood
Heb je een mogelijkheid om de kabels te testen? :D
  woensdag 8 oktober 2014 @ 19:03:45 #278
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145338659
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 19:00 schreef remcosw het volgende:

[..]

nee. Niet echt althans. Zal straks mijn telefoon er mee laden, kijken wat gsam zegt.

Net even een minuut of tien getest en hij lijkt net zo te laden als de normale kabel. Oneplus met 3100mah.

[ Bericht 7% gewijzigd door Catch22- op 08-10-2014 19:45:34 ]
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 8 oktober 2014 @ 20:27:57 #279
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_145342242
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 19:00 schreef remcosw het volgende:

[..]

Ik heb hier ook een Nillkin kabel van 2A. Als ik die aan een 2.5A lader hang, meet ik echter maar max 1.2A. Getest met meerdere devices en 3 verschillende meters. Is in elk geval, op dat korte kbeltje van de Xiaomi powerbank na, de beste Chinees tot nu toe.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 21:44:09 #280
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_145346289
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 11:00 schreef N22 het volgende:

[..]

Thnx!
DealExtreme infopagina -&gt; http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_145346435
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:44 schreef Markos. het volgende:

[..]

Thnx!
Wat ik altijd doe met zoeken is het topic op 1 pagina laten zien, dan ctrl + F gewoon. (alles op 1 pagina kan met het knopje naast de 10)
Top 5 China producten
  woensdag 8 oktober 2014 @ 21:54:11 #282
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_145346871
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wat ik altijd doe met zoeken is het topic op 1 pagina laten zien, dan ctrl + F gewoon. (alles op 1 pagina kan met het knopje naast de 10)
Ja dat had ik gedaan, maar ik was maar tot 315 of 314 gekomen en toen heb ik het opgegeven. En via google zoeken werkt ook niet altijd even succesvol omdat er al zoveel topics zijn en hij niet de woorden in een zelfde post zoekt
  woensdag 8 oktober 2014 @ 23:02:56 #283
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145350199
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:17 schreef shiznuts het volgende:
Voor de FiiO X1 geïnteresseerden, dat via Polen (350 PLN, excl. verz.) heb ik maar gelaten voor wat het is, inmiddels heeft Amazon.de ze op voorraad en is mijne verstuurd (89,99 EUR): http://www.amazon.de/dp/B00NS3MRKC/.
Lees dit eens door :W
http://mens-en-gezondheid(...)e-er-weer-vanaf.html
  woensdag 8 oktober 2014 @ 23:26:02 #284
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_145351056
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat doe ik ook :Y Duurt wat langer, maar werkt beter dan die chaotische zoekfunctie van FOK! zelf.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 23:36:48 #285
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145351431
quote:
Hoezo ziek/verslaafd? :D Dat is het misschien als het iets of iemand schaadt.
Dit is gewoon een hobby, net zoals anderen een motor kopen/constant upgraden en gaan motorcrossen en weer anderen doen dan tuinkabouters verzamelen ofzo. Daar word ik persoonlijk weer niet zo blij van, dus laat mij maar gewoon lekker best bang-for-buck gadgets in huis halen. :Y Daar valt niks te genezen hoor.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 23:37:12 #286
131319 mickeyD
pi_145351447
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 07:53 schreef Holy_Goat het volgende:
http://m.banggood.com/Fen(...)1x18650-p-86717.html

Is dit nou zo een 'auto koplamp' zaklamp, waar eerder over gesproken werd? As in: serieus dikke zaklamp met nogal wat licht.

Nadeel lijkt me dit batterij type, heb natuurlijk wel weer batterijen nodig en nieuwe lader
nehhhh, 960 lumen, das niks... "autokoplampen" licht begint vanaf 2000 lumen +
18650 batterijen zijn in principe ideaal, maar voor beunhazen en mensen zonder gevoel voor techniek levensgevaarlijk!
de bijgeleverde laders moet je meteen weggooien, mits je binnen nu en 4 maanden van je huis af wilt door brand. en als je hem al gebruikt, nooit opladen zonder dat je zelf in de zelfde ruimte aanwezig bent!
niks mis mee dus :p

[ Bericht 16% gewijzigd door mickeyD op 08-10-2014 23:42:59 ]
  woensdag 8 oktober 2014 @ 23:43:48 #287
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145351663
Gewoon een HID halen... >:)
  woensdag 8 oktober 2014 @ 23:44:29 #288
131319 mickeyD
pi_145351680
ja, die waren nog wat duur tijdje geleden, hoe is t daarmee tegenwoordig?
plus: een HID moet "opwarmen" dus ff snel aan en uit, en weer aan om t volgende hoekje, das denk ik funest voor die dingen?

http://www.dx.com/p/sdt-0(...)-179097#.VDWw32ccR2Y
  donderdag 9 oktober 2014 @ 08:38:33 #289
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145354642
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 20:27 schreef Gunny het volgende:

[..]

Ik heb hier ook een Nillkin kabel van 2A. Als ik die aan een 2.5A lader hang, meet ik echter maar max 1.2A. Getest met meerdere devices en 3 verschillende meters. Is in elk geval, op dat korte kbeltje van de Xiaomi powerbank na, de beste Chinees tot nu toe.
gsam geeft 1664mAh aan als ik hem aan de lader hang, met het scherm aan. Geen idee hoe precies dat is
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_145354730
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:37 schreef mickeyD het volgende:

[..]

nehhhh, 960 lumen, das niks... "autokoplampen" licht begint vanaf 2000 lumen +
18650 batterijen zijn in principe ideaal, maar voor beunhazen en mensen zonder gevoel voor techniek levensgevaarlijk!
de bijgeleverde laders moet je meteen weggooien, tenzij je binnen nu en 4 maanden van je huis af wilt door brand. en als je hem al gebruikt, nooit opladen zonder dat je zelf in de zelfde ruimte aanwezig bent!
niks mis mee dus :p
:P

Maar goed, die HID die ook genoemd werd, dat is wel een heel ander niveau licht dan :P Maar inderdaad ik ben een aan/uit gebruiker, niet een behoorlijke tijd aan laten staan gebruiker.
Zijn er nog goede alternatieven?
pi_145355146
USB sticks met échte memory, iemand tips?
Of iemand iets liggen? ;)
Gisteren mijn 16GB uit m'n laptop gestoten, en verbogen :P
  donderdag 9 oktober 2014 @ 09:21:20 #292
45722 Dromer
pi_145355170
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 09:19 schreef G-NiLES het volgende:
USB sticks met échte memory, iemand tips?
Of iemand iets liggen? ;)
Gisteren mijn 16GB uit m'n laptop gestoten, en verbogen :P
Niet uit China. Kost in NL toch ook maar max. een tientje.
pi_145355719
Ik heb mijn SJ4000 verkocht aan een vriend hij vroeg zich af of er ook factuur was van? Ik heb bij banggood besteld.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 09:53:10 #294
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145355830
Emailbevestiging van BG&Paypal uitprinten.
  Moderator donderdag 9 oktober 2014 @ 09:57:44 #295
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_145355938
wauw! Wat is china snel inmiddels.
vorige week donderdag (!) iets besteld
gister al in huis _O_

en FREE shipping _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_145356136
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 09:57 schreef Jimbo het volgende:
wauw! Wat is china snel inmiddels.
vorige week donderdag (!) iets besteld
gister al in huis _O_
en FREE shipping _O_
En dat inclusief de vakantie.

En ik maar wachten. ;(
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Moderator donderdag 9 oktober 2014 @ 10:21:26 #297
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_145356562
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 10:05 schreef Muto het volgende:
[..]
En ik maar wachten. ;(
ohja t is ook nog eens vakantie daar _O-

De fuck kan dit dan _O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 9 oktober 2014 @ 10:39:59 #298
116613 NX
mixin...
pi_145357051
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:17 schreef shiznuts het volgende:
Nu dat jij het over Amazon.de hebt, zag ik gisteren een aanbieding (kortingscode van $7) van Brainwavz Delta Iem langskomen voor Amazon.com, weet alleen niet of die ook werkt voor Amazon.de

Coupon code: VLSBT24Z
Brainwavz Delta Earphones after coupon $12.50
Brainwavz Delta Earphones with Microphone $15.50

http://www.amazon.com/gp/product/B00FSA8VQ2
  donderdag 9 oktober 2014 @ 10:53:53 #299
45722 Dromer
pi_145357469
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 10:05 schreef Muto het volgende:
[..]
En ik maar wachten. ;(
Nou.. mijn WeLoop Tommy gaat ook niet bepaald hard met PostNL international:

za 4 okt. 17:37 CN Pakket ontvangen op sorteercentrum in land van herkomst
di 23 sep. 13:38 Zending gesorteerd voor het land van bestemming
di 23 sep. 13:13 De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
di 23 sep. 11:06 De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
  donderdag 9 oktober 2014 @ 10:57:24 #300
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145357583
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 10:53 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nou.. mijn WeLoop Tommy gaat ook niet bepaald hard met PostNL international:
za 4 okt. 17:37 CN Pakket ontvangen op sorteercentrum in land van herkomst
di 23 sep. 13:38 Zending gesorteerd voor het land van bestemming
di 23 sep. 13:13 De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
di 23 sep. 11:06 De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
Die status van 4 oktober is wel goed. Meestal heb je hem dan een dag of 6/7 later binnen
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:07:21 #301
45722 Dromer
pi_145357867
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 10:57 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die status van 4 oktober is wel goed. Meestal heb je hem dan een dag of 6/7 later binnen
Dan ga ik duimen. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')