Met hem, want ook : 3AAA's, wat heeft dat nu qua power?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:55 schreef Catch22- het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat je niet gewoon 25 eu lapt voor een paar batterijen en een lader als je het nodig hebt.
Ok, dank, welke 18650's zijn aan te raden? Tevens, wil wel een nieuwe zaklamp, ben deze wel beu eigenlijk. Heb trouwens opzich wel geld genoeg, maar vond het zonde om veel uit te geven aan een batterijtje.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:58 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Met hem, want ook : 3AAA's, wat heeft dat nu qua power?
3 * 700mAh = 2100 mAh op 1,5V of 700mAh op 4,5 volt
Is veel te weinig om echt bruikbaar te zijn...
Een 18650 heeft 4,7V en 2000+ mAh
Ik snap dat je goedkoop uit wil zijn, maar dan heb je geen performance.
Tof! Je neemt wel even gadgets voor ons mee he?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:30 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Da's weer eens iets anders uit China tussen de post.Admission badge. Jwt. Ben benieuwd.
Nu nog maar ff alles last minute boeken/plannen, want ik ben wat dat betreft echt een lapzwans.![]()
Maar komt goed.
Gaaf zegquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:30 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Da's weer eens iets anders uit China tussen de post.Admission badge. Jwt. Ben benieuwd.
Nu nog maar ff alles last minute boeken/plannen, want ik ben wat dat betreft echt een lapzwans.![]()
Maar komt goed.
Ik heb dan wel weer een postkantoortje gereserveerd, alles 'Gift' 'Tools' '8 USD', jwt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:31 schreef igi0n het volgende:
[..]
Tof! Je neemt wel even gadgets voor ons mee he?
* Iemand91 kruipt alvast in Shiznuts' koffer...quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:30 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Maar komt goed.
Ja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:32 schreef relativity het volgende:
Iemand trouwens ervaring met:
[ afbeelding ]
Lijkt me wel grappigAlleen dan niet van 'cardboard'.
Ghehehquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb dan wel weer een postkantoortje gereserveerd, alles 'Gift' 'Tools' '8 USD', jwt.
Vertel:Pquote:
Check het reviewtopic.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:48 schreef relativity het volgende:
[..]
Ghehehen electronic
[..]
Vertel:P
* NX zat er al in, geen ruimte meerquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:34 schreef Iemand91 het volgende:
* Iemand91 kruipt alvast in Shiznuts' koffer...
Leuk de patser uithangen met je ticket maar wij verwachten nu wel wat leuke video'squote:Op maandag 6 oktober 2014 19:30 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Maar komt goed.
Ging iets fout.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:06 schreef NX het volgende:
[..]
bwahuauuhuauaahahah, zal die leuk vinden
edit: waarom edit je post nou?![]()
aanrader. Nu extra cheap http://m.eachbuyer.com/le(...)ign=465956&from=sitequote:Op maandag 6 oktober 2014 19:50 schreef MarkBroflovski het volgende:
Wat is nou beetje leuke led zaklamp die fel schijnt
Normale prijs: 36 dollarquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:20 schreef wootahH het volgende:
[..]
aanrader. Nu extra cheap http://m.eachbuyer.com/le(...)ign=465956&from=site
Ik heb er toch maar een besteld; snap niet waarom ik dat niet zou doen. Puur om even een kijkje te nemen in de VR.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:32 schreef relativity het volgende:
[..]
Gaaf zegik wil ook
![]()
Iemand trouwens ervaring met:
[ afbeelding ]
Lijkt me wel grappigAlleen dan niet van 'cardboard'.
Live twitter feed?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:30 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Maar komt goed.
tja das beetje overdreven ja. Maar wel mooie prijs. Die andere cree lampjes ook http://www.eachbuyer.com/Torch-Flashlights-c15663/quote:
Nee joh! We willen dat Shiz gaat Vloggenquote:
Sterker nog: Er gaan een paar mee als camera crewquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:39 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nee joh! We willen dat Shiz gaat Vloggen
Oeh, ik kan natuurlijk jou shit laten mee nemen en dan grote shipping en import kosten voorkomenquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:55 schreef shiznuts het volgende:
Camera's?
- Check
[ afbeelding ]
(Maar alleen de FZ1000 gaat mee hoor (ok, en de LX7), als de GH2, GH4, OM-D E-M1 en BMPCC met lenzen, cage / rig, mics, e.d. ook nog mee moeten, blijft er geen plaats meer over om gadgets/souveniers mee terug te nemen)
Ben wel benieuwd naar de smartwatches/-bands/-phones, tablets, rc-spul, audioshizzle.
Zal natuurlijk braaf posten wat ik zoal tegen ben gekomen.
Is het niet goedkoper jezelf terug te laten sturen met free shipping?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:55 schreef shiznuts het volgende:
Camera's?
- Check
[ afbeelding ]
(Maar alleen de FZ1000 gaat mee hoor (ok, en de LX7), als de GH2, GH4, OM-D E-M1 en BMPCC met lenzen, cage / rig, mics, e.d. ook nog mee moeten, blijft er geen plaats meer over om gadgets/souveniers mee terug te nemen)
Ben wel benieuwd naar de smartwatches/-bands/-phones, tablets, rc-spul, audioshizzle.
Misschien toch even die FOK! led pigs laten maken zodat jij ze daar kan promoten. Wie weet levert het FOK! nog wat Chinezen opquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:55 schreef shiznuts het volgende:
Camera's?
- Check
[ afbeelding ]
Oei gewaagde uitspraak!? Hopelijk maakt niemand een toppicpointer die Danny leestquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Misschien toch even die FOK! led pigs laten maken zodat jij ze daar kan promoten. Wie weet levert het FOK! nog wat Chinezen op
Ja. En dan vooral split shipping.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:25 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Is het niet goedkoper jezelf terug te laten sturen met free shipping?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Misschien toch even die FOK! led pigs laten maken zodat jij ze daar kan promoten. Wie weet levert het FOK! nog wat Chinezen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |