Heb je een mogelijkheid om de kabels te testen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:06 schreef Catch22- het volgende:
Net wel drie nillkin 2a 120cm kabels binnen die ik een dag na de earson had besteld.
En een airframe ding om je telefoon aan een ventilatierooster te kunnen hangen in de auto. Laatste van eBay, kabels van banggood
nee. Niet echt althans. Zal straks mijn telefoon er mee laden, kijken wat gsam zegt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:00 schreef remcosw het volgende:
[..]
Heb je een mogelijkheid om de kabels te testen?
Ik heb hier ook een Nillkin kabel van 2A. Als ik die aan een 2.5A lader hang, meet ik echter maar max 1.2A. Getest met meerdere devices en 3 verschillende meters. Is in elk geval, op dat korte kbeltje van de Xiaomi powerbank na, de beste Chinees tot nu toe.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:00 schreef remcosw het volgende:
[..]
Heb je een mogelijkheid om de kabels te testen?
Thnx!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:00 schreef N22 het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd topique #313, een van de eerste postsIk heb ook geruime tijd handmatig moeten zoeken gister, want die fok!-zoekfunctie is dramatisch
Wat ik altijd doe met zoeken is het topic op 1 pagina laten zien, dan ctrl + F gewoon. (alles op 1 pagina kan met het knopje naast de 10)quote:
Ja dat had ik gedaan, maar ik was maar tot 315 of 314 gekomen en toen heb ik het opgegeven. En via google zoeken werkt ook niet altijd even succesvol omdat er al zoveel topics zijn en hij niet de woorden in een zelfde post zoektquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe met zoeken is het topic op 1 pagina laten zien, dan ctrl + F gewoon. (alles op 1 pagina kan met het knopje naast de 10)
Lees dit eens doorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:17 schreef shiznuts het volgende:
Voor de FiiO X1 geīnteresseerden, dat via Polen (350 PLN, excl. verz.) heb ik maar gelaten voor wat het is, inmiddels heeft Amazon.de ze op voorraad en is mijne verstuurd (89,99 EUR): http://www.amazon.de/dp/B00NS3MRKC/.
Dat doe ik ookquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe met zoeken is het topic op 1 pagina laten zien, dan ctrl + F gewoon. (alles op 1 pagina kan met het knopje naast de 10)
Hoezo ziek/verslaafd?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Lees dit eens door![]()
http://mens-en-gezondheid(...)e-er-weer-vanaf.html
nehhhh, 960 lumen, das niks... "autokoplampen" licht begint vanaf 2000 lumen +quote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:53 schreef Holy_Goat het volgende:
http://m.banggood.com/Fen(...)1x18650-p-86717.html
Is dit nou zo een 'auto koplamp' zaklamp, waar eerder over gesproken werd? As in: serieus dikke zaklamp met nogal wat licht.
Nadeel lijkt me dit batterij type, heb natuurlijk wel weer batterijen nodig en nieuwe lader
gsam geeft 1664mAh aan als ik hem aan de lader hang, met het scherm aan. Geen idee hoe precies dat isquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:27 schreef Gunny het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een Nillkin kabel van 2A. Als ik die aan een 2.5A lader hang, meet ik echter maar max 1.2A. Getest met meerdere devices en 3 verschillende meters. Is in elk geval, op dat korte kbeltje van de Xiaomi powerbank na, de beste Chinees tot nu toe.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:37 schreef mickeyD het volgende:
[..]
nehhhh, 960 lumen, das niks... "autokoplampen" licht begint vanaf 2000 lumen +
18650 batterijen zijn in principe ideaal, maar voor beunhazen en mensen zonder gevoel voor techniek levensgevaarlijk!
de bijgeleverde laders moet je meteen weggooien, tenzij je binnen nu en 4 maanden van je huis af wilt door brand. en als je hem al gebruikt, nooit opladen zonder dat je zelf in de zelfde ruimte aanwezig bent!
niks mis mee dus :p
Niet uit China. Kost in NL toch ook maar max. een tientje.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:19 schreef G-NiLES het volgende:
USB sticks met échte memory, iemand tips?
Of iemand iets liggen?
Gisteren mijn 16GB uit m'n laptop gestoten, en verbogen
En dat inclusief de vakantie.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:57 schreef Jimbo het volgende:
wauw! Wat is china snel inmiddels.
vorige week donderdag (!) iets besteld
gister al in huis
en FREE shipping
ohja t is ook nog eens vakantie daarquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:05 schreef Muto het volgende:
[..]
En dat inclusief de vakantie.
En ik maar wachten.
Nu dat jij het over Amazon.de hebt, zag ik gisteren een aanbieding (kortingscode van $7) van Brainwavz Delta Iem langskomen voor Amazon.com, weet alleen niet of die ook werkt voor Amazon.dequote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:17 schreef shiznuts het volgende:
Voor de FiiO X1 geīnteresseerden, dat via Polen (350 PLN, excl. verz.) heb ik maar gelaten voor wat het is, inmiddels heeft Amazon.de ze op voorraad en is mijne verstuurd (89,99 EUR): http://www.amazon.de/dp/B00NS3MRKC/.
Nou.. mijn WeLoop Tommy gaat ook niet bepaald hard met PostNL international:quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:05 schreef Muto het volgende:
[..]
En dat inclusief de vakantie.
En ik maar wachten.
Die status van 4 oktober is wel goed. Meestal heb je hem dan een dag of 6/7 later binnenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:53 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nou.. mijn WeLoop Tommy gaat ook niet bepaald hard met PostNL international:
za 4 okt. 17:37 CN Pakket ontvangen op sorteercentrum in land van herkomst
di 23 sep. 13:38 Zending gesorteerd voor het land van bestemming
di 23 sep. 13:13 De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
di 23 sep. 11:06 De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |