Klopt, maar die accu van me heel snel leeg. Met ongeveer 50% per uur... Wi-Fi hotspot functie.quote:Op woensdag 24 september 2014 08:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
via je telefoon heb je toch 3g? Die kan je dan via Bluetooth aan je laptop koppelen en dan via je telefoon als het ware internetten.
Sluit je telefoon aan op een xiaomi powerbankquote:Op woensdag 24 september 2014 15:48 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Klopt, maar die accu van me heel snel leeg. Met ongeveer 50% per uur... Wi-Fi hotspot functie.
Best welquote:Op woensdag 24 september 2014 11:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je HTC ook iets van 2300mAh is en je tablet iets van 7200mAh ofzo, dan is wat je ervaart toch logisch?
[..]
Ik doe dat gewoon met 1 druk op de knop met een hotspot toggle via Wi-Fi hoor. Dat is daarvoor bedoeld.
Enige reden dat ik de Yoobao heb met hotspot functie dus in de powerbank gebouwd is dat ik nog weleens in hotels kom die geen gratis Wi-Fi hebben, alleen bedraad LAN. Dus gooi ik een klein kabeltje tussen muur en powerbank en voilá, graties wireless internet.
Yup, ben benieuwd of hij die af heeft voordat de mijne binnen is.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
Waar blijft die WeLoop review Robertnl?
Wanneer heb je hem binnenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:14 schreef Dromer het volgende:
[..]
Yup, ben benieuwd of hij die af heeft voordat de mijne binnen is.
Dit weekend even een eerste indruk plaatsenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
Waar blijft die WeLoop review Robertnl?
Haha, ik denk dat je nog wel anderhalve week hebt.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem binnen?
[..]
Dit weekend even een eerste indruk plaatsen
Dat schiet toch niet op man!quote:Op woensdag 24 september 2014 16:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem binnen?
[..]
Dit weekend even een eerste indruk plaatsen
Dat 720p zegt helemaal niets over de beeldkwaliteit. Je zult echt een opname moeten vinden om de beeldkwaliteit te bepalen.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:09 schreef Snowballed het volgende:
Noob vraagje:
Zit er nou veel verschil in die goedkopere 720p pan/tilt ip cams..?
Het duizelt mij een beetje voor de ogen na al die specs en prijs vergelijkingen
Oh fuck.. ik heb dus geen typenr van dat ding..quote:Op woensdag 24 september 2014 17:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat 720p zegt helemaal niets over de beeldkwaliteit. Je zult echt een opname moeten vinden om de beeldkwaliteit te bepalen.
quote:Op woensdag 24 september 2014 17:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat schiet toch niet op man!
Mijn algemene indruk is dat meestal het beeld wel iets beter is. Maar goed ik heb ze niet allemaal getestquote:Op woensdag 24 september 2014 17:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat 720p zegt helemaal niets over de beeldkwaliteit. Je zult echt een opname moeten vinden om de beeldkwaliteit te bepalen.
Net 'n OPO besteld, dus ik ben even zoet (als dat ding snel genoeg komtquote:
Heb de zooi hier ook in het Chinees, maar nog niet werkende.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
'n Tijd terug had iemand hier 'n Xiaomi wifi routertje (zo'n mini ding http://www.banggood.com/O(...)-Phone-p-930816.html) en daarbij 'n driver waardoor je niet meer met 't chinese gedoe zit.
Ik ben al 'n halve avond naar die reactie aan 't zoeken, maar kan 't niet vinden en krijg zo via google ook niet 1-2-3 iets gevonden.
Wie kan me helpen? Ik heb 't trouwens wel aan de praat gekregen, maar ik zie liever stap voor stap in engels wat ik gedaan heb (vooral als ik dat ding ergens anders installeer).
Laten we hopen dat diegene hier snel reageert danquote:Op woensdag 24 september 2014 20:09 schreef remcosw het volgende:
[..]
Heb de zooi hier ook in het Chinees, maar nog niet werkende.
Ben ook op zoek naar de Engelse versie, dus hoor het graag als je m hebt!
Die had ik laatst voorgeslagen (omdat ik dacht dat het een Wi-Fi adapter was, niet een computer/laptop met ethernet -> Wi-Fi hotspot router) en een andere keer had men het over het kastje/de router met antennes van Xiaomi (o.a. iemand91), waarbij de console voor settings e.d. in het Chinees bleek te zijn en een van de redenen was om 'em toch maar niet in huis te halen. Iets over zoiets in het Engels is geloof ik niet echt voorbijgekomen hoor... maar goed, ik werk zo'n beetje 120% voltijd dus krijg de laatste tijd ook niet alles mee.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Laten we hopen dat diegene hier snel reageert dan
Nee dan zou youtube down zijn.. met die lange reviews van je..quote:Op woensdag 24 september 2014 20:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Mijn algemene indruk is dat meestal het beeld wel iets beter is. Maar goed ik heb ze niet allemaal getest
Ik kan het op Fok niet terugvinden (ik kan mij namelijk ook zo'n bericht herinneren), maar wel op Tweakers (tenzij jij wél in Tweakers huiskamer terecht kunt):quote:Op woensdag 24 september 2014 19:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
'n Tijd terug had iemand hier 'n Xiaomi wifi routertje (zo'n mini ding http://www.banggood.com/O(...)-Phone-p-930816.html) en daarbij 'n driver waardoor je niet meer met 't chinese gedoe zit.
Ik ben al 'n halve avond naar die reactie aan 't zoeken, maar kan 't niet vinden en krijg zo via google ook niet 1-2-3 iets gevonden.
Wie kan me helpen? Ik heb 't trouwens wel aan de praat gekregen, maar ik zie liever stap voor stap in engels wat ik gedaan heb (vooral als ik dat ding ergens anders installeer).
quote:Phuncz schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:12:
Het bleek dus niet zo evident te zijn, Xiaomi levert geen drivers maar enkel een Chinese-only softwarepakket om het ding te gebruiken als een WiFi AP. Maar dat houdt de Tweaker in mij niet tegen ! Dus na wat gegoogle komen we erachter dat deze steunen op de RaLink RT3070 chipset of eentje die erop lijkt dus even de universele driver van RaLink (heet nu MediaTek) voor USB WiFi adapters downloaden, deze manueel aan te duiden onder het merk MediaTek met als type "802.11n USB Wireless LAN Card" en hoppa, leuke USB Wireless N stick voor <5¤.
Die zal 't wel zijn geweest dan, maar dan wordt 't toch een beetje abracadabra voor me. Want wat ik nu precies moet doen is me niet helemaal duidelijkquote:Op woensdag 24 september 2014 20:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik kan het op Fok niet terugvinden (ik kan mij namelijk ook zo'n bericht herinneren), maar wel op Tweakers (tenzij jij wél in Tweakers huiskamer terecht kunt):
[..]
Lees eens terug een paar pagina's, dan vind je het antwoord.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:36 schreef Tosti-vreter het volgende:
Waar is de Earson 151 het goedkoopste op dit moment?
GC / [Chinese Webshops] Topic #317 Tenga, Tenda, all chinese shopping!quote:Op woensdag 24 september 2014 20:36 schreef Tosti-vreter het volgende:
Waar is de Earson 151 het goedkoopste op dit moment?
Wow, 15 euro! Thanks!quote:Op woensdag 24 september 2014 20:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
GC / [Chinese Webshops] Topic #317 Tenga, Tenda, all chinese shopping!
Ik kan 'm zo niet vinden; maar blijkbaar gewoon een universele driver voor USB Wifi sticks downloaden van RaLink/Mediatek en deze installeren als je die Xiaomi in je PC duwt.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die zal 't wel zijn geweest dan, maar dan wordt 't toch een beetje abracadabra voor me. Want wat ik nu precies moet doen is me niet helemaal duidelijk
Bedankt in ieder geval, weer iets verder.
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik kan 'm zo niet vinden; maar blijkbaar gewoon een universele driver voor USB Wifi sticks downloaden van RaLink/Mediatek en deze installeren als je die Xiaomi in je PC duwt.
Ik heb ook zoiets gevonden, maar dan verlies je dus de functie die de adapter had. Dan krijg je gewoon 'n wifi adapter voor 't apparaat waar je 'm induwt.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik kan 'm zo niet vinden; maar blijkbaar gewoon een universele driver voor USB Wifi sticks downloaden van RaLink/Mediatek en deze installeren als je die Xiaomi in je PC duwt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |