Onda-tablet.com is helemaal niet goedkoper, komt nog shipping bij. Dan zit je op 195 dollar daar, of bij banggood 187 dollar (en kan je nog 5% coupon gebruiken met de nieuwsbrief).quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:33 schreef NX het volgende:
Ik zat toevallig vandaag te kijken op onda-tablet.com (groot prijsverschil met chinese webshops), had daar de V975i gezien. Jammer van de batterij, hoe lang gaat deze mee (normaal gebruik)?
Woah, dat is wel slecht ja. Goed om daar rekening mee te houden, alleen de batterij kun je toch wel vervangen (ga ik van uit?). Chinezen hebben voor alles wel reserve onderdeel te koopquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:34 schreef Dromer het volgende:
[..]
Maar 3 tot 5 uur.
[..]
Gebruik ik ook al een tijdje. Werkt beter dan die trackpack-troep.
Wel erg veel ads vind ik.
Verzendkosten niet gezien, ging er van uit dat dit net zoals op BG gratis is/was.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Onda-tablet.com is helemaal niet goedkoper, komt nog shipping bij. Dan zit je op 195 dollar daar, of bij banggood 187 dollar (en kan je nog 5% coupon gebruiken met de nieuwsbrief).
Dat komt ook omdat CP gewoon erg snel is op 't moment (uitzonderingen daar gelaten...)quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:07 schreef Muto het volgende:
Vorige week vrijdag een powerbank en een hoesje bij Banggood besteld. Powerbank zou komen via Netherlands Direct Mail en het hoesje via de 'normale' shipping. De postbode heeft zojuist het hoesje al bezorgd, terwijl de powerbank nog niet binnen is. Ben benieuwd of de koerier vandaag nog met de powerbank komt, anders is de normale shipping gewoon sneller.![]()
Nee, je klikt hem niet zomaar even open helaas. Je zal echt een powerbank moeten gebruiken om langer te kunnen werken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:02 schreef NX het volgende:
Woah, dat is wel slecht ja. Goed om daar rekening mee te houden, alleen de batterij kun je toch wel vervangen (ga ik van uit?). Chinezen hebben voor alles wel reserve onderdeel te koop
Deze bedoel jij: http://www.action.nl/maxxter-mini-wifi-dongle-usb-300mbpsquote:
Gebruik zelf track pack. Maar goed verschil zal niet bijster groot zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ben nu ook even trackchecker2 aan het gebruiken, kijken welke beter bevalt. (17track heeft wel veel reclame).
De echte opletters weten dat mrhandsfree, mrsafe, quintezz etc. allemaal hetzelfde bedrijf is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:56 schreef l0lownkill het volgende:
Haha heb even dat ibood forum gelezen, want ja je betaalt natuurlijk 3x zoveel omdat je uit china alleen maar gedoe, importkosten en geen garantie etc hebt. (die kneusjes censureren het woord xiaomi natuurlijk ook)
Klopt, gaat erg snel laatste tijd. Een week is wel heel snel. Dat is weer het nadeel van Direct Mail, dat je geen tracking code hebt en daardoor niet weet wanneer je het kunt verwachten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat CP gewoon erg snel is op 't moment (uitzonderingen daar gelaten...)
Maar dat maakt de verrassing wel leuker!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt, gaat erg snel laatste tijd. Een week is wel heel snel. Dat is weer het nadeel van Direct Mail, dat je geen tracking code hebt en daardoor niet weet wanneer je het kunt verwachten.
Niet helemaal voor dit topic, maar enfin.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:31 schreef secondant het volgende:
Toch voor de zekerheid even vragen: ik heb nog een oude pc kast staan die ik eindelijk eens wil opruimen. Alleen wil ik de hdd graag bewaren als externe hd en daar een case voor kopen. Kan ik deze (http://m.banggood.com/ind(...)74746&pictureindex=1) gebruiken voor mijn hdd (SATA-300 7200rpm HDD
Hoe lang heb je hem al? Ze gaan niet zomaar een nieuwe sturen natuurlijk, afhankelijk wat het is zullen ze vragen hem terug te sturen (op eigen kosten, soms kan je een compensatie eruit slepen) en dan kunnen ze een resend doen. Of als het een duidelijk probleem is en je dat kan bewijzen willen ze ook weleens een gedeeltelijke refund doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:01 schreef .Neovo. het volgende:
Mijn Chinese beveiligingscamera doet het niet meerIk had em de hele middag laten draaien, maar nu krijg ik met geen mogelijkheid een verbinding met de camera.
. De infrarood op de camera reageert nog wel, maar verder doet ie niks.. Op de router brandt er ook geen lampje meer, dus ik denk dat er iets kapot is gegaan...
Heb nog geen ervaringen met garantie, maar kan ik gewoon een mailtje naar Banggood sturen en vragen om een nieuwe? Dit is namelijk wel jammer.
Voordat ie stuk ging deed ie het geweldig!. Beeld is erg goed, infrarood werkt uitstekend, zelf in het donker ziet de lens nog vliegjes langskomen.
Twee dagen; 9 oktober binnengekomen, vanmiddag aangesloten en mee gespeeld. Ding opgehangen, aangesloten, en toen had ie er geen zin meer in. De ledjes branden ook niet meer op de aansluitingquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hem al? Ze gaan niet zomaar een nieuwe sturen natuurlijk, afhankelijk wat het is zullen ze vragen hem terug te sturen (op eigen kosten, soms kan je een compensatie eruit slepen) en dan kunnen ze een resend doen. Of als het een duidelijk probleem is en je dat kan bewijzen willen ze ook weleens een gedeeltelijke refund doen.
Zit er geen reset optie op dat ding ofzo?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:08 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Twee dagen; 9 oktober binnengekomen, vanmiddag aangesloten en mee gespeeld. Ding opgehangen, aangesloten, en toen had ie er geen zin meer in. De ledjes branden ook niet meer op de aansluiting
http://www.banggood.com/E(...)Camera-p-932478.html
Ja, die werkt nog. Ding is warm en er brandt nog een ledje op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet brandt er geen ledjes meer op die aansluiting, maar schakelt de camera nog wel infrarood als het donker is.
Alle stekkers er uit trekken, 15 minuten laten liggen, opnieuw aansluiten, devicemanager starten, ipsearch aanklikken, dan add device, daar kijken of je ip klopt, zo niet, opnieuw instellen. vervolgens sametopc aanklikken en modify. Let wel op dat de http poort ook veranderd moet worden naar bv 333 oid. En die poort ook opnemen in port forwarding.quote:
Say wut?quote:Intel Core I3 4130 Haswell four generations of dual nuclear power plant thread
Dat is toch handig? Hij wekt schijbaar zijn eigen energie opquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:46 schreef NiGeLaToR het volgende:
Pareltje gevonden:
http://www.banggood.com/O(...)Screen-p-940564.html
Lijkt natuurlijk helemaal niet op dat merk met die aangevreten appel
[..]
Say wut?
Tekst op de plaatjes zijn echt komisch.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:46 schreef NiGeLaToR het volgende:
Pareltje gevonden:
http://www.banggood.com/O(...)Screen-p-940564.html
Lijkt natuurlijk helemaal niet op dat merk met die aangevreten appel
[..]
Say wut?
Tekst op de plaatjes zijn echt komisch.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:07 schreef Iemand91 het volgende:
Van onze Tweakers-vrienden:
ONDA X260 Intel Core I3 All-In-One Computer 128 SSD 21.5 Inch Screen
[ afbeelding ]
In theorie nog behoorlijk goede specs ook: Intel Core i3, 128GB SSD, Full HD scherm en als kers op de taart ook nog een toetsenbord en muis.
En dat alles voor ¤456.70. Zelfs met invoerkosten kom je dan uit op zo'n ¤590 uit. Niet gek
Maak je maar geen zorgen, die is niet kapot. Je kunt het testen met 2 verschillende programma's. Of onvifmanager, of Ispy. Het is gewoon IE welke bagger is, en de eigen software die ook zijn makken heeft. Ik kreeg 3 dagen met IE geen verbinding meer, totdat ik de netwerkinstellingen in de camera veranderd had. Omdat ik met beide andere proggies wel beeld had, wist ik dus ook dat er niets kapot was maar het puur aan de software lag.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:27 schreef .Neovo. het volgende:
Ik bekijk het morgen wel weer. Nu alles los gehaald en zie morgen dan wel weer.
Normaal "klikt" de camera als die schakelt van infrarood naar kleur, maar dat deed ie nu ook niet meer. Heb het idee dat ie de geest heeft gegeven. Ik kijk morgen weer.
Helaas is de dollarkoers nogal ingekakt sindsdien.quote:
Het gaat dus echt om het openen van de Onda V975m? Want ik kom zojuist een batterij tegen;quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:15 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nee, je klikt hem niet zomaar even open helaas. Je zal echt een powerbank moeten gebruiken om langer te kunnen werken.
Brandde er bij jou de ledjes op de aansluiting van de camera dan nog? Die doen het bij mij niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:25 schreef Gunny het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, die is niet kapot. Je kunt het testen met 2 verschillende programma's. Of onvifmanager, of Ispy. Het is gewoon IE welke bagger is, en de eigen software die ook zijn makken heeft. Ik kreeg 3 dagen met IE geen verbinding meer, totdat ik de netwerkinstellingen in de camera veranderd had. Omdat ik met beide andere proggies wel beeld had, wist ik dus ook dat er niets kapot was maar het puur aan de software lag.
Ik kon die cams niet aan de praat krijgen op iSpy, wellicht is dat nu wel mogelijk? Ik gebruik tot op de dag van vandaag de standaard (bagger)softwarequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:25 schreef Gunny het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, die is niet kapot. Je kunt het testen met 2 verschillende programma's. Of onvifmanager, of Ispy. Het is gewoon IE welke bagger is, en de eigen software die ook zijn makken heeft. Ik kreeg 3 dagen met IE geen verbinding meer, totdat ik de netwerkinstellingen in de camera veranderd had. Omdat ik met beide andere proggies wel beeld had, wist ik dus ook dat er niets kapot was maar het puur aan de software lag.
Hou je een mini-blogje bij of twitteraccount voor nu even?quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:40 schreef rene90 het volgende:
Nice shiz. Ben benieuwd naar je verhalen.
Nee, alles was weg. Verbinding was verbroken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:34 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Brandde er bij jou de ledjes op de aansluiting van de camera dan nog? Die doen het bij mij niet.
In Ispy kun je bij camera kiezen de lijst met modellen updaten. Daar staan er nu verscheidene in van Escam.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:59 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik kon die cams niet aan de praat krijgen op iSpy, wellicht is dat nu wel mogelijk? Ik gebruik tot op de dag van vandaag de standaard (bagger)software
Ja, dat doe je niet even heel snel. Er is niet voor niets een tutorial-filmpje voor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:27 schreef NX het volgende:
[..]
Het gaat dus echt om het openen van de Onda V975m? Want ik kom zojuist een batterij tegen;
http://www.banggood.com/O(...)Tablet-p-948602.html
Mooizo, toen ik de lijst laatst checkte stond er maar 1 escam merk in.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:08 schreef Gunny het volgende:
[..]
Nee, alles was weg. Verbinding was verbroken.
[..]
In Ispy kun je bij camera kiezen de lijst met modellen updaten. Daar staan er nu verscheidene in van Escam.
Mensen met Apple apparaten raad ik de parcel app aan. Geweldige app is dat, kost 70 cent per jaar. Ondersteuning voor alle koeriers, push meldingen, email als er iets verandert bij een pakketje en het word allemaal netjes gesynct met de iOS app, Mac app en de web versie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:10 schreef rene90 het volgende:
Die 17track app op android is wel aan te raden. Ik krijg gewoon push meldingen als er een nieuwe status is en dat werkt prima. Interval kan je ook instellen.
Woah! Makkelijker kunnen ze het niet maken. Ik verwachtte echt tientallen schroefjes en geforceerd dat ding open trekken, blijkt het niets voor te stellen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:19 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja, dat doe je niet even heel snel. Er is niet voor niets een tutorial-filmpje voor.
In de juiste kung-fu houding een kiekje maken van jezelf voor dit beeldquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:42 schreef shiznuts het volgende:
Gisteravond nog een best stuk gewandeld, beetje omgeving verkennen, kijken of HKCEC een beetje te voet bereikbaar is.
Verder viel het me wel op dat het toch redelijk vroeg donker is ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was dus te doen! Toch maar niet gelijk voor de deur gaan liggen.
Nog 24hr dan gaat het loos daar!Ben benieuwd!
Bonus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
Ik heb 'm, laadt m'n OPO prima op 's nachts. 1A volgens mij, maar dat is waarschijnlijk de begrenzing van de telefoon.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:11 schreef tharonny het volgende:
Om nog even terug te komen op die Nillkin 2a 120cm micro usb kabels:
Aanrader om te kopen of niet? Vind de meegeleverde kabel van de OPO net ietsje te kort voor het mooie.
Deze dus: http://www.banggood.com/2(...)-Cable-p-943242.html
En mooie plaatjes shiz!
Yup, maar ik zou het toch niet elke dag gaan doen om even van batterij te wisselen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:48 schreef NX het volgende:
[..]
Woah! Makkelijker kunnen ze het niet maken. Ik verwachtte echt tientallen schroefjes en geforceerd dat ding open trekken, blijkt het niets voor te stellen.
die witte bestaan wel echtquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:09 schreef Sotchi2014 het volgende:
http://www.buyincoins.com/item/53941.html#.VDpS9_l_vGE
Wat is dezeFukishimazaad?
Wie trapt daar nou in
HKEF gok ik zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |