quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
oke vooruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.coupon:Thanks. Maar weer eens besteld. M'n schoonvader had een lege telefoon laatst, dus voor de volgende cadeaugelegenheid...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk een originele na hun miskleun laatst.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
hmm.. vind ik niet eens de moeite waardquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:06 schreef remcosw het volgende:
[..]
Coins needs for coupons: 1 per Coupon per Person
300 Coins
US $3
Min.$29 order
700 Coins
US $5
Min.$39 order
1 Coupon/Person
1200 Coins
US $7
Min.$49 order
2600 Coins
US $10
Min.$69 order
3800 Coins
US $15
Min.$99 order
5000 Coins
US $20
Min.$119 orderJa hoop ik ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:45 schreef Dromer het volgende:
[..]
Thanks. Maar weer eens besteld. M'n schoonvader had een lege telefoon laatst, dus voor de volgende cadeaugelegenheid...
Hopelijk een originele na hun miskleun laatst.
Anders heb ik ook nog een exclusieve coupon voor eforchina hehe![]()
Met de sale en stapelen kom je een aardig eindquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hmm.. vind ik niet eens de moeite waard![]()
![]()
nee zie nog niks liggen. 17track heeft sinds 6 augustus ook geen update meer. Hoe is de status bij jouw op 17trackquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
Minix Neo x8-H wordt dus zo nog afgeleverd als het goed is!
Mogelijk dus bij wootah( meen ik?) ook?
Edit: en bezorgd
[ afbeelding ]:]![]()
oh, verassing boven verassing.
Pakketje is toch bezorgd opeensMaar dan wel bij de buren, en door een andere pakketdienst dan PostNL
Ik snap er niets meer van, maar mag hopen dat het metm n pakje van DX (die al alnderhalve maand onderweg is) het toch een stuk beter gaat
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Staat nu al op delivered, dus das wel netjes geüpdatet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:14 schreef wootahH het volgende:
[..]
nee zie nog niks liggen. 17track heeft sinds 6 augustus ook geen update meer. Hoe is de status bij jouw op 17track![]()
Klopt. Ik heb hem op 28 juli besteld. Na zeven dagen was de status packing. Na 10 dagen gevraagd waarom hij zo lang op packing staat. Reactie was dat hij die dag verzonden zou worden. Al ik na 16 dagen mail waarom hij nog steeds op packing staat en dan opeens hoor dat hij niet op voorraad is en nog 9 dagen moet wachten dan gaat er iets niet goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:29 schreef Downstar het volgende:
[..]
Tmart.com
[..]
alleen de verpakking is al om blij van te worden,
mooi design, stevige doos, alles netjes ingepakt, engelse teksten in manual etc.
[..]
Stond wel bij dat het 3-7 dagen kon duren destijds..daar heb ik ook op moeten wachten.
9 dagen extra is natuurlijk wat lang..
mijne is uiteindelijk rond de 26ste besteld meen ik
Dat is gewoon liegen naar je klanten.![]()
is ie bij tmart zo goedkoop dan, dat jullie allemaal daar bestellen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:55 schreef Skiet het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb hem op 28 juli besteld. Na zeven dagen was de status packing. Na 10 dagen gevraagd waarom hij zo lang op packing staat. Reactie was dat hij die dag verzonden zou worden. Al ik na 16 dagen mail waarom hij nog steeds op packing staat en dan opeens hoor dat hij niet op voorraad is en nog 9 dagen moet wachten dan gaat er iets niet goed.
Dat is gewoon liegen naar je klanten.![]()
Ja die chinezen worden binnen no time ontslagen als jij gaat klagen. Daar is die employee turnover echt enorm groot. Als ze daar 1 ding fout doen staan ze gelijk op straat. Dus iedereen probeert elk probleem onder stoelen of banken te schuiven en/of de jou de schuld te geven.
Dus je moet niet zoveel met die mensen praten, vooral die klantenservice mensen. Boeit hun helemaal niks omdat ze jou geld al hebben en verder geen relatie met je hebben opgebouwd.
Gewon paypal claimen die shit.![]()
MicroSd kaart die ik bij lightinthebox heb besteld is geannuleerd en het geld heb ik terug ontvangen.![]()
paar iphone 4 hoesjes besteld, wat USB-stekkers en ik ga nu wat XPB hoesjes zoekenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:39 schreef ajaxboy het volgende:
Iemand al iets leuks gevonden voor die 5$ coupon van lightinthebox ?
edit: XPB hoesjes hebben ze niet![]()
WOOW EEN ECHTE CURREN!!!~~!! kijk een replica hier http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item43ca4a5fffquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:30 schreef davedavy het volgende:
https://www.thebestdeals.(...)t_informatie&aid=452
Wat een bull shitAjax Amsterdam![]()
2 augustus bestelling geplaatst bij dx, staat gewoon op mijnpakket dat deze morgen bezorgd wordt. Niet verwacht dat dit zo snel kon gaan
![]()
![]()
inderdaad schandalig. wat is de prijs op chinese shops? $10?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:30 schreef davedavy het volgende:
https://www.thebestdeals.(...)t_informatie&aid=452
Wat een bull shit
(btw, Curren zijn wel goede uurwerken: 'k heb er zelf 3)
![]()
Van onze Tweakers-vrienden:
ONDA X260 Intel Core I3 All-In-One Computer 128 SSD 21.5 Inch Screen
In theorie nog behoorlijk goede specs ook: Intel Core i3, 128GB SSD, Full HD scherm en als kers op de taart ook nog een toetsenbord en muis.
En dat alles voor €456.70. Zelfs met invoerkosten kom je dan uit op zo'n €590 uit. Niet gek![]()
![]()
vet ding. Alleen met zon allinone zou ik toch wel garantie willen hebben. Zelf eraan prutsen lijkt me lastig en terugsturen blijft ook lastig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:07 schreef Iemand91 het volgende:
Van onze Tweakers-vrienden:
ONDA X260 Intel Core I3 All-In-One Computer 128 SSD 21.5 Inch Screen
[ afbeelding ]
In theorie nog behoorlijk goede specs ook: Intel Core i3, 128GB SSD, Full HD scherm en als kers op de taart ook nog een toetsenbord en muis.
En dat alles voor €456.70. Zelfs met invoerkosten kom je dan uit op zo'n €590 uit. Niet gek:]![]()
Best goedkoop![]()
Als ik het geld er atm voor had wist ik het wel.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Niks. So far.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
x2quote:YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: