Die heb ik ook, heb ze aan mijn vriendin gegeven, vond het echt niks. Qua pasvorm en qua geluid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:06 schreef tokko1 het volgende:
Kreeg van brainwavz coupon code in de inbox van de Brainwavz Delta die ik laatst gereviewed heb dus laat ik die maar even sharen:
[..]
Ik heb begin deze week deze besteld :quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:49 schreef Catch22- het volgende:
Je zou ze eigenlijk moeten testen tov een echte goede tester om te zien hoe nauwkeurig ze zijn...
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:14 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ik heb begin deze week deze besteld :
http://www.chinabuye.com/(...)gy-tester-white-gray
Dus, dan kan ik vergelijken...
De bezorger hier duwt hem door de brievenbus als dat past en tekent zelf.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:25 schreef iScream. het volgende:
De postbode heeft volgens mij ook genoeg van mn bestelgedrag, legt nu de aangetekende pakketjes al onder de tafel in mn achtertuin als ik niet thuis ben
Haha dat doet ie bij mij ook al een paar maand ja, grotere pakjes gingen voorheen naar de buren of postkantoor retour, maar daar heeft ie blijkbaar ook al genoeg van..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De bezorger hier duwt hem door de brievenbus als dat past en tekent zelf.
Want al paar keer via internet een handtekening gezien en naam, terwijl ie niet aangebeld heeft.
Zolang alles maar aankomt vind ik het best.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:53 schreef iScream. het volgende:
[..]
Haha dat doet ie bij mij ook al een paar maand ja, grotere pakjes gingen voorheen naar de buren of postkantoor retour, maar daar heeft ie blijkbaar ook al genoeg van..
Meh.. te klein..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:01 schreef NX het volgende:
De MiPad voor 237.99 bij BG!Ik twijfel :
bron: http://chinakorting.nl/co(...)6gb-wit-voor-237-99/
Ziet er mooi uit, ik moet eerst eens even inlezen wat dit nou precies isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef shiznuts het volgende:
FiiO X1 is binnen (Amazon.de though, 89,99 EUR)!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* shiznuts verder koffer inpakken doet...
Vind je? Venstar (nooit van gehoord) is nou niet direct een tablet waar ik warm van wordt, en je vergelijkt een $100 tablet met een $300 tabletquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:12 schreef Snowballed het volgende:
Meh.. te klein..
Ik twijfel over de Venstar 4050... als ie nou zwart was...
http://www.banggood.com/V(...)Tablet-p-937830.html
Ja ik weet het..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:26 schreef NX het volgende:
Vind je? Venstar (nooit van gehoord) is nou niet direct een tablet waar ik warm van wordt, en je vergelijkt een $100 tablet met een $300 tablet
Heheh. Ik snap het maar eerst over de Earson, ben je net niet te laat? 30% coupon code was dacht ik tot en met gisteren? - werkt nog steeds! Heb een dag of 2 geleden toch maar 1 besteld naar aanleiding van de post van Shiznuts, toch handig met kerst/sinterklaasquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja ik weet het..
Dat zeg.. ik twijfel nog.. lol
Nee de keuze was voor mij een Pipo p4 of die Venstar.. zo ongeveer..
De Venstar.. is de helft goedkoper.. dan kan ik nog eens een andere kopen en hoef ik geen jaren met die Pipo te doen.... en eigenlijk heb ik die hoge specs nog niet echt nodig..
En de Pipo... tja dan heb je wel direct iets leuks waarmee ik een poosje vooruit kan..
Maar dan moet ie niet stuk gaan..
Dus appels en peren inderdaad..Maar iig niet te klein..
iig moet ik ook nog even een Earson bestellen.. dan hoeft de tablet niet mee in bad..
Maar zo eerst maar eens ff kijken waar ik mn Doogee nu het beste kan halen..
Enne.. die koers gaat weer de goede kant op!
1024x600 op 10.1"quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Meh.. te klein..![]()
Ik twijfel over de Venstar 4050... als ie nou zwart was...
http://www.banggood.com/V(...)Tablet-p-937830.html
Niet nodig, ik zit er al in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef shiznuts het volgende:
Die stickers doen wel afbreuk aan het geheelquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef shiznuts het volgende:
FiiO X1 is binnen (Amazon.de though, 89,99 EUR)!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik meen dat tweakers hem al eens heeft gereviewed en er toen wat minpunten waren mbt tot de software.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:01 schreef NX het volgende:
De MiPad voor $237.99 bij BG!Ik twijfel :
bron:
http://chinakorting.nl/co(...)6gb-wit-voor-237-99/
http://tweakers.net/revie(...)-adem-uit-china.htmlquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik meen dat tweakers hem al eens heeft gereviewed en er toen wat minpunten waren mbt tot de software.
Geen officiële playstore etc, werd erg warm etc.
even opzoeken dus voor je hem haalt
Inderdaad niet fantastisch. Een goede, mooie behuizing is me veel waard. Daar gaat de vergelijking met een iPad mini al flink mank, vind ik. Het ontbreken van de Play Store is niet zo boeiend; die heb je er zo op gezet. Dat ie warm wordt is in de winter wel lekker.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik meen dat tweakers hem al eens heeft gereviewed en er toen wat minpunten waren mbt tot de software.
Op xiaomi.eu kun je een rom voor de westerse gebruikers downloaden. Met playstore er in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Die had ik gelezen ja, toch bedankt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:06 schreef Downstar het volgende:
Stelt ook niets voor, zeker als ik hoor dat er een (officiële?) westerse ROM is met playstore erin,quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:02 schreef NX het volgende:
[..]
Die had ik gelezen ja, toch bedankt.Dat was een van de redenen om te wachten op meerdere gebruikerservaringen, en tot nu toe lijkt het goed te gaan. Zoals Dromer dat zegt, Play Store op knallen stelt niets voor, behuizing is wel erg jammer ja, dat was een van de teleurstellende punten.
Ach ik houd het even in de gaten en blijf vergelijken, er is geen perfecte tablet. Onda tablets vind ik ook mooi, wat voor een heb je @Dromer?
MP3 speler?FiiO maakt leuk spelquote:
Dankzij Samsung telefoons weet ik een en ander over roms flashen (shit touchwizquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:11 schreef Downstar het volgende:
Stelt ook niets voor, zeker als ik hoor dat er een (officiële?) westerse ROM is met playstore erin,
maar het is wel een puntje om rekening mee te houden als je er zelf niet mee wil kloten..
een crappy behuizing maakt het inderdaad wel cheap looking, jammer want het scherm is wel heel prima als ik de review lees
Ik zat toevallig vandaag te kijken op onda-tablet.com (groot prijsverschil met chinese webshops), had daar de V975i gezien. Jammer van de batterij, hoe lang gaat deze mee (normaal gebruik)?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:11 schreef Dromer het volgende:
Een v975m. Die is wel een stukkie groter natuurlijk, maar prima bouwkwaliteit en mooi scherm. Batterijduur is wel matig helaas.
Ja joh, je denk er serieus een vis mee binnen te halenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:13 schreef Skiet het volgende:
Weer eens een leuk product gevonden. Ga ik bestellen en wellicht heb ik wel weer een erg leuk cadeau gevonden om weg te geven.
http://www.banggood.com/P(...)-Combos-p-76315.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
¤ 6.79
Idd dus. Misschien als je een blik sardientjes opent en er eentje aan het haakje rijgt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ja joh, je denk er serieus een vis mee binnen te halen
en aan wie wil je zoiets cadeau doen?
een echte visser lacht je vierkant uit
Op witvis moet je niet gaan vissen met een werphengel/telescoop hengel..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:21 schreef Skiet het volgende:
Bij me ouders achter vis ik in de zomer nog weleens op kleine witvisjes en voorntjes. Denk dat het wel grappig is als ik hiermee kom aanzetten.
En sinds wanneer moet iets echt functioneel zijn? Dit is toch ook gewoon grappig.
Ik denk dat ik een stuk of 6 hengels bij me ouders nog heb staan variëren van wellicht wel 40 jaar oude werphengels tot recent aangeschafte hengels. Keuze genoeg dus, daar ligt het niet aan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
Op witvis moet je niet gaan vissen met een werphengel/telescoop hengel..
dat moet je lekker met een vaste stok doen, desnoods met een action hengeltje inclusief tuigje voor 2 euro geloof ik als je het toch voor de fun wil doen..
En dat laatste slaat natuurlijk nergens op, waarom zal je dan niet gewoon een tak pakken en daar je tuigje aanmaken? is ook grappig toch
?
Ik zie het als 7 doeloze euro's maargoed, dat zijn inderdaad wel meer chinese gadgets
Nou dan, ik heb in de zomer ook weer een gloednieuwe spinhengel en bijpassende molen gehaald.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:30 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een stuk of 6 hengels bij me ouders nog heb staan variëren van wellicht wel 40 jaar oude werphengels tot recent aangeschafte hengels. Keuze genoeg dus, daar ligt het niet aan.
Zegt de vent die de langste straal wil hebbenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:07 schreef monkeybrain het volgende:
Ja, laten we een hengel oorlog beginnen![]()
Blijkbaar hebben we echt niets meer om te kopen want dit gaat nergens over
laatst deze op de pc van mn schoonouders gezet, voor 19 euro gewoon uit NL http://goo.gl/xoJRrMquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:45 schreef ajaxboy het volgende:
Ik wil draadloos internet op mijn vaste computer. Ik heb dan een USB WLAN adapter nodig toch ? Heeft iemand een tip waar ik die het beste kan halen ?
Heb je die hamburger vuller al ???quote:Op woensdag 17 september 2014 16:41 schreef monkeybrain het volgende:
Ik voel mezelf een beetje depressief vandaag dus tijd om te shoppen op ebay.
Heb al tijden niets meer gekocht!
otg kabel
[ afbeelding ]
2e otg, omdat 1 altijd 4 weken gaat duren
[ afbeelding ]
xiaomi, na al dat gezeur moet ik er ook maar 1 hebben. Bedankt voor de coupon
[ afbeelding ]
Steve Jobs poppetje
[ afbeelding ]
Stufz hamburger press
[ afbeelding ]
Jazeker, maar nog niet getest. Zal voorlopig ook niet gebeuren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 08:17 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Heb je die hamburger vuller al ???
Zo ja, ¿¿Hoe bevalt ie ...??
Heb er hier ook eentje besteld .quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jazeker, maar nog niet getest. Zal voorlopig ook niet gebeuren.
Ziet er verder wel prima uit.
Mocht je niet voor een bekender merk gaan, maar gewoon zon merkloos Chinees dongletje willen gaan. Dan kun je hem beter hier in Nederland halen bij de Action.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:45 schreef ajaxboy het volgende:
Ik wil draadloos internet op mijn vaste computer. Ik heb dan een USB WLAN adapter nodig toch ? Heeft iemand een tip waar ik die het beste kan halen ?
Ik gebruik op iOs altijd TrackChecker.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:10 schreef rene90 het volgende:
Die 17track app op android is wel aan te raden. Ik krijg gewoon push meldingen als er een nieuwe status is en dat werkt prima. Interval kan je ook instellen.
Ben nu ook even trackchecker2 aan het gebruiken, kijken welke beter bevalt. (17track heeft wel veel reclame).quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik gebruik op iOs altijd TrackChecker.
Pakketje: 1-10 besteld, 5-10 verzonden, vandaag wordt het geleverd. Wauw!
En dat met de Chinese vakantie er tussen!
Maar 3 tot 5 uur.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:33 schreef NX het volgende:
Ik zat toevallig vandaag te kijken op onda-tablet.com (groot prijsverschil met chinese webshops), had daar de V975i gezien. Jammer van de batterij, hoe lang gaat deze mee (normaal gebruik)?
Gebruik ik ook al een tijdje. Werkt beter dan die trackpack-troep.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:10 schreef rene90 het volgende:
Die 17track app op android is wel aan te raden. Ik krijg gewoon push meldingen als er een nieuwe status is en dat werkt prima. Interval kan je ook instellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |