Die heb ik ook, heb ze aan mijn vriendin gegeven, vond het echt niks. Qua pasvorm en qua geluid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:06 schreef tokko1 het volgende:
Kreeg van brainwavz coupon code in de inbox van de Brainwavz Delta die ik laatst gereviewed heb dus laat ik die maar even sharen:
[..]
Ik heb begin deze week deze besteld :quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:49 schreef Catch22- het volgende:
Je zou ze eigenlijk moeten testen tov een echte goede tester om te zien hoe nauwkeurig ze zijn...
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:14 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ik heb begin deze week deze besteld :
http://www.chinabuye.com/(...)gy-tester-white-gray
Dus, dan kan ik vergelijken...
De bezorger hier duwt hem door de brievenbus als dat past en tekent zelf.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:25 schreef iScream. het volgende:
De postbode heeft volgens mij ook genoeg van mn bestelgedrag, legt nu de aangetekende pakketjes al onder de tafel in mn achtertuin als ik niet thuis ben
Haha dat doet ie bij mij ook al een paar maand ja, grotere pakjes gingen voorheen naar de buren of postkantoor retour, maar daar heeft ie blijkbaar ook al genoeg van..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De bezorger hier duwt hem door de brievenbus als dat past en tekent zelf.
Want al paar keer via internet een handtekening gezien en naam, terwijl ie niet aangebeld heeft.
Zolang alles maar aankomt vind ik het best.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:53 schreef iScream. het volgende:
[..]
Haha dat doet ie bij mij ook al een paar maand ja, grotere pakjes gingen voorheen naar de buren of postkantoor retour, maar daar heeft ie blijkbaar ook al genoeg van..
Meh.. te klein..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:01 schreef NX het volgende:
De MiPad voor 237.99 bij BG!Ik twijfel :
bron: http://chinakorting.nl/co(...)6gb-wit-voor-237-99/
Ziet er mooi uit, ik moet eerst eens even inlezen wat dit nou precies isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef shiznuts het volgende:
FiiO X1 is binnen (Amazon.de though, 89,99 EUR)!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* shiznuts verder koffer inpakken doet...
Vind je? Venstar (nooit van gehoord) is nou niet direct een tablet waar ik warm van wordt, en je vergelijkt een $100 tablet met een $300 tabletquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:12 schreef Snowballed het volgende:
Meh.. te klein..
Ik twijfel over de Venstar 4050... als ie nou zwart was...
http://www.banggood.com/V(...)Tablet-p-937830.html
Ja ik weet het..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:26 schreef NX het volgende:
Vind je? Venstar (nooit van gehoord) is nou niet direct een tablet waar ik warm van wordt, en je vergelijkt een $100 tablet met een $300 tablet
Heheh. Ik snap het maar eerst over de Earson, ben je net niet te laat? 30% coupon code was dacht ik tot en met gisteren? - werkt nog steeds! Heb een dag of 2 geleden toch maar 1 besteld naar aanleiding van de post van Shiznuts, toch handig met kerst/sinterklaasquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja ik weet het..
Dat zeg.. ik twijfel nog.. lol
Nee de keuze was voor mij een Pipo p4 of die Venstar.. zo ongeveer..
De Venstar.. is de helft goedkoper.. dan kan ik nog eens een andere kopen en hoef ik geen jaren met die Pipo te doen.... en eigenlijk heb ik die hoge specs nog niet echt nodig..
En de Pipo... tja dan heb je wel direct iets leuks waarmee ik een poosje vooruit kan..
Maar dan moet ie niet stuk gaan..
Dus appels en peren inderdaad..Maar iig niet te klein..
iig moet ik ook nog even een Earson bestellen.. dan hoeft de tablet niet mee in bad..
Maar zo eerst maar eens ff kijken waar ik mn Doogee nu het beste kan halen..
Enne.. die koers gaat weer de goede kant op!
1024x600 op 10.1"quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Meh.. te klein..![]()
Ik twijfel over de Venstar 4050... als ie nou zwart was...
http://www.banggood.com/V(...)Tablet-p-937830.html
Niet nodig, ik zit er al in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef shiznuts het volgende:
Die stickers doen wel afbreuk aan het geheelquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef shiznuts het volgende:
FiiO X1 is binnen (Amazon.de though, 89,99 EUR)!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik meen dat tweakers hem al eens heeft gereviewed en er toen wat minpunten waren mbt tot de software.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:01 schreef NX het volgende:
De MiPad voor $237.99 bij BG!Ik twijfel :
bron:
http://chinakorting.nl/co(...)6gb-wit-voor-237-99/
http://tweakers.net/revie(...)-adem-uit-china.htmlquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik meen dat tweakers hem al eens heeft gereviewed en er toen wat minpunten waren mbt tot de software.
Geen officiële playstore etc, werd erg warm etc.
even opzoeken dus voor je hem haalt
Inderdaad niet fantastisch. Een goede, mooie behuizing is me veel waard. Daar gaat de vergelijking met een iPad mini al flink mank, vind ik. Het ontbreken van de Play Store is niet zo boeiend; die heb je er zo op gezet. Dat ie warm wordt is in de winter wel lekker.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik meen dat tweakers hem al eens heeft gereviewed en er toen wat minpunten waren mbt tot de software.
Op xiaomi.eu kun je een rom voor de westerse gebruikers downloaden. Met playstore er in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Die had ik gelezen ja, toch bedankt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:06 schreef Downstar het volgende:
Stelt ook niets voor, zeker als ik hoor dat er een (officiële?) westerse ROM is met playstore erin,quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:02 schreef NX het volgende:
[..]
Die had ik gelezen ja, toch bedankt.Dat was een van de redenen om te wachten op meerdere gebruikerservaringen, en tot nu toe lijkt het goed te gaan. Zoals Dromer dat zegt, Play Store op knallen stelt niets voor, behuizing is wel erg jammer ja, dat was een van de teleurstellende punten.
Ach ik houd het even in de gaten en blijf vergelijken, er is geen perfecte tablet. Onda tablets vind ik ook mooi, wat voor een heb je @Dromer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |