SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
› DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsI am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Ik heb altijd gedacht, ik mis een zaklamp in mijn leven! Maaaaar! Ik moet er;
• foto's mee kunnen maken,
• mee kunnen bellen,
• mijn smartphone opladen,
• iedereen in het openbaar laten genieten van mijn uitstekende muziek smaak - op de fiets
Serieus, wie bedenkt dit?!![]()
http://www.tinydeal.com/a(...)etorch-p-137993.html
[ Bericht 0% gewijzigd door NX op 09-10-2014 11:27:34 ]![]()
Je moet gewoon connected kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:19 schreef NX het volgende:
Ik heb altijd gedacht, ik mis een zaklamp in mijn leven! Maaaaar! Ik moet er;
• foto's mee kunnen maken,
• mee kunnen bellen,
• mijn smartphone opladen,
• iedereen in het openbaar laten genieten van mijn uitstekende muziek smaak - op de fiets
Serieus, wie bedenkt dit?!
http://www.tinydeal.com/a(...)etorch-p-137993.htmlwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Ik wil er twee!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je moet gewoon connected kunnen zijn.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:53 schreef Holy_Goat het volgende:
http://m.banggood.com/Fen(...)1x18650-p-86717.html
Is dit nou zo een 'auto koplamp' zaklamp, waar eerder over gesproken werd? As in: serieus dikke zaklamp met nogal wat licht.
Nadeel lijkt me dit batterij type, heb natuurlijk wel weer batterijen nodig en nieuwe laderHID is alleen voor de liefhebber. In de praktijk is het nogal onhandelbaarquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:48 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Maar goed, die HID die ook genoemd werd, dat is wel een heel ander niveau licht danMaar inderdaad ik ben een aan/uit gebruiker, niet een behoorlijke tijd aan laten staan gebruiker.
Zijn er nog goede alternatieven?![]()
Ik zal het even goed uitleggen want die apen hier schrikken mensen af om een mooie zaklamp te kopen.
De "800/1000 lumen" cree xml led lamp was een aantal jaren geleden gewoon waanzinnig en zo sterk als een "autokoplamp". Ondertussen hebben ze multi led lampen op de markt gebracht waardoor je richting de 3000 lumen gaat. De extra 2000 lumen ervaart ons oog echter niet als 3 keer zoveel licht. Laat het duidelijk zijn, 1000 lumen is een hele mooie bak licht![]()
Hoe wil je die 1000 lumen bereiken? Je zult de led moeten aanjagen met hogere voltage dus kom je automatisch uit bij de 18650 batterij. Dat zit ook in je laptop en elektrische auto. Er zijn 2 uitzonderingen van topmerk Fenix de tk41 en tk45, die bereikt deze voltage met 8xAA batterijen. 8xAA weegt echter bijzonder veel en telkens 8 batterijen opladen is een hoop werk.
Lumen is natuurlijk alleen een richtpunt om een juiste keuze te vormen. Een 3000 lumen lamp eet graag 4 x18650, dat kost een hoop geld en is een groot log apparaat. Wil je iets gewoon in je binnenzak kunnen steken dan is 1x 18650 met zo'n 1000 lumen een perfecte keus. Voor dichtbij schijnen gebruik je een kleine lens en voor ver werpen een grotere lens. Je moet dus allerlei eigenschappen afwegen om tot een juiste keuze te komen.
De Fenix pd35 is een mooi compacte felle lamp. Met 1x18650 hoef je ook niet zo te letten op "onderhoud". Met meerdere 18650 moet je zorgen dat de voltages gelijk zijn om problemen te voorkomen.
De aanschaf van 18650 kost inderdaad weer extra geld. Maar voor een enkele zaklamp ben je voor zo'n 25 euro klaar met een prima lader en 2 batterijen. Dan doel ik op de nkon shop met de nitecore 2-lader + 18650 van 5 euro.
LET OP, koop altijd een 18650 met protection. Zo'n batterij wilt graag tussen de 3v en 4.2v blijven zitten anders willen ze gaan knetteren. Klinkt eng maar dat valt in de praktijk wel mee. Zo'n protection schakelt de batterij uit als je slordig bezig bent. Daarom adviseren wij alleen a-merk batterijen, sanyo, panasonic, lg waar dan een andere label omheen zit met protection. Het is ook handig om de batterijen niet onnodig in de lader te laten zitten.
Ik moest overigens 2 maanden wachten bij fasttech op 18650 batterijen omdat de post werd teruggestuurd. Het moest via de boot door de nieuwe regels!!!Misschien dat banggood de betere keus is geworden.
edit: In Nederland kost de Fenix 70 euro met 5 jaar garantie. Lijkt mij een makkelijke keus om niet uit China te halen.
[ Bericht 1% gewijzigd door monkeybrain op 09-10-2014 11:44:08 ]![]()
Ik haal mijn batterijen echt alleen bij Nkon. Ik gebruik ze voor mijn elektrische sigaret en daarmee wil ik geen onnodig risico nemen. Teardowns van sommige chinese batterijen zijn echt om te janken.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Ultrafire 18650 is extra goed voor sigarettenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:36 schreef Catch22- het volgende:
Ik haal mijn batterijen echt alleen bij Nkon. Ik gebruik ze voor mijn elektrische sigaret en daarmee wil ik geen onnodig risico nemen. Teardowns van sommige chinese batterijen zijn echt om te janken.![]()
![]()
Nee, die hebben een te lage amp-limiet. Sony VTC4/5 zijn the ones to have. En sommige efests.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ultrafire 18650 is extra goed voor sigarettenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik lach dubbel toen ik het zag, wtf!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:28 schreef Dromer het volgende:
Ik wil hem bijna hebben. Zo idioot is het.
Ga je op survival met dat ding?quote:![]()
![]()
![]()
ja, ik heb deze al jaren.. werkt perfect, schijnt echt ver, kost je niet je maandsalaris, onbreekbaar, niet achterlijk groot, en werkt op 2x 18650quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:48 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Maar goed, die HID die ook genoemd werd, dat is wel een heel ander niveau licht danMaar inderdaad ik ben een aan/uit gebruiker, niet een behoorlijke tijd aan laten staan gebruiker.
Zijn er nog goede alternatieven?
http://www.dx.com/p/fandy(...)0-91136#.VDZjn2ccR2YLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
toenet kwam er een pakketje binnen met een telefoon voor mijn tante.
Maar dit keer zat er ook een gele sticker op met erop:
'goederen die niet voldoen aan de voorwaarden van de artikelen 9 en 10
van het verdrag tot oprichting van de europese gemeenschap'
wat betekent dit? er is niks weg uit het pakketje en ik heb ook geen douane kosten hoeven te betalen.
Op internet vind ik er ook niets over, behalve dat de artikelen 9 en 10 op het verdrag van Rome slaan.![]()
heffing van btw, invoerrechten en accijns bij onregelmatige invoerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:46 schreef badschaap het volgende:
van het verdrag tot oprichting van de europese gemeenschap'
http://www.europesefiscal(...)lmatige%20invoer.pdfLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
krijg ik nou nog een rekening dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:59 schreef mickeyD het volgende:
[..]
heffing van btw, invoerrechten en accijns bij onregelmatige invoer
http://www.europesefiscal(...)lmatige%20invoer.pdf![]()
Volgens een link die ik heb gevonden op Tweakers niet...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
krijg ik nou nog een rekening dan?
http://www.evilnickname.o(...)appropriate-warning/
bron; http://gathering.tweakers(...)ge/42953392#42953392![]()
Ohh zo. Dankjewelquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:16 schreef NX het volgende:
[..]
Volgens een link die ik heb gevonden op Tweakers niet...
http://www.evilnickname.o(...)appropriate-warning/
bron; http://gathering.tweakers(...)ge/42953392#42953392![]()
![]()
Net mijn iPhone 5 binnenkregen!
Kreeg er zelfs een tracking bij, en dat voor de prijs van 6 euro!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Boffen hey!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:02 schreef bobbernaut het volgende:
Net mijn iPhone 5 binnenkregen!
Kreeg er zelfs een tracking bij, en dat voor de prijs van 6 euro!
[ afbeelding ]
Die handtekening is ook wel erg!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://www.ebay.com/itm/N(...)a-N820-/281382450803
Besteld, even een toestel repareren.
Nokia
[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 09-10-2014 16:39:52 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Boffen hey!
Die handtekening is ook wel erg!
¤úß
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Earson binnen van banggood, 22e besteld. Chill dingetje zegHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik vraag me altijd af wat er gebeurd met je pakketje als er 'Departure from outward office of exchange' staat. Lijkt me dat zo'n vliegtuig binnen een dag in Nederland is. Wat doet hij in die andere 10 dagen wel niet dan?![]()
![]()
Taxiën.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:26 schreef igi0n het volgende:
Ik vraag me altijd af wat er gebeurd met je pakketje als er 'Departure from outward office of exchange' staat. Lijkt me dat zo'n vliegtuig binnen een dag in Nederland is. Wat doet hij in die andere 10 dagen wel niet dan?Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Wachten tot de kaboutertjes hem eruit halen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:26 schreef igi0n het volgende:
Ik vraag me altijd af wat er gebeurd met je pakketje als er 'Departure from outward office of exchange' staat. Lijkt me dat zo'n vliegtuig binnen een dag in Nederland is. Wat doet hij in die andere 10 dagen wel niet dan?![]()
Mijn Chinese beveiligingscamera is vandaag ook binnen gekomen. Op mijn verjaardag. Leuk verjaardagscadeau. Ding is wel kleiner dan ik had verwacht
En heb geen invoerbelasting hoeven betalen![]()
![]()
Review?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:49 schreef .Neovo. het volgende:
Mijn Chinese beveiligingscamera is vandaag ook binnen gekomen. Op mijn verjaardag. Leuk verjaardagscadeau. Ding is wel kleiner dan ik had verwacht
En heb geen invoerbelasting hoeven betalen![]()
Welke? Gefeliciteerd trouwensquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:49 schreef .Neovo. het volgende:
En heb geen invoerbelasting hoeven betalenYou can't be late if you don't show up.![]()
Review zal ik binnenkort wel maken, als ik tijd heb. Misschien stream ik zelfs wel, kunnen jullie zelf oordelen
Ding is een Escam QD520 Peashooter van banggood![]()
Ah die heb ik ook, werken prima niks op aan te merkenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:14 schreef .Neovo. het volgende:
Review zal ik binnenkort wel maken, als ik tijd heb. Misschien stream ik zelfs wel, kunnen jullie zelf oordelen
Ding is een Escam QD520 Peashooter van banggood
You can't be late if you don't show up.![]()
potverdomme, nu zit hij weer in mijn kop xDquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je moet gewoon connected kunnen zijn.
Hallo China!? Hallo Amsterdam!? Hallo Roesland!? Hallo Turkye!? Hallo America wait, Ameria wait wait! Hallo Japan! I don't understand you.. you focking tolk to mie!
DIGITAL MAN!![]()
Geweldige mashup hieronder
ff loopen:Shiznuts 2.0 hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[..]
HID is alleen voor de liefhebber. In de praktijk is het nogal onhandelbaar
Ik zal het even goed uitleggen want die apen hier schrikken mensen af om een mooie zaklamp te kopen.
De "800/1000 lumen" cree xml led lamp was een aantal jaren geleden gewoon waanzinnig en zo sterk als een "autokoplamp". Ondertussen hebben ze multi led lampen op de markt gebracht waardoor je richting de 3000 lumen gaat. De extra 2000 lumen ervaart ons oog echter niet als 3 keer zoveel licht. Laat het duidelijk zijn, 1000 lumen is een hele mooie bak licht
Hoe wil je die 1000 lumen bereiken? Je zult de led moeten aanjagen met hogere voltage dus kom je automatisch uit bij de 18650 batterij. Dat zit ook in je laptop en elektrische auto. Er zijn 2 uitzonderingen van topmerk Fenix de tk41 en tk45, die bereikt deze voltage met 8xAA batterijen. 8xAA weegt echter bijzonder veel en telkens 8 batterijen opladen is een hoop werk.
Lumen is natuurlijk alleen een richtpunt om een juiste keuze te vormen. Een 3000 lumen lamp eet graag 4 x18650, dat kost een hoop geld en is een groot log apparaat. Wil je iets gewoon in je binnenzak kunnen steken dan is 1x 18650 met zo'n 1000 lumen een perfecte keus. Voor dichtbij schijnen gebruik je een kleine lens en voor ver werpen een grotere lens. Je moet dus allerlei eigenschappen afwegen om tot een juiste keuze te komen.
De Fenix pd35 is een mooi compacte felle lamp. Met 1x18650 hoef je ook niet zo te letten op "onderhoud". Met meerdere 18650 moet je zorgen dat de voltages gelijk zijn om problemen te voorkomen.
De aanschaf van 18650 kost inderdaad weer extra geld. Maar voor een enkele zaklamp ben je voor zo'n 25 euro klaar met een prima lader en 2 batterijen. Dan doel ik op de nkon shop met de nitecore 2-lader + 18650 van 5 euro.
LET OP, koop altijd een 18650 met protection. Zo'n batterij wilt graag tussen de 3v en 4.2v blijven zitten anders willen ze gaan knetteren. Klinkt eng maar dat valt in de praktijk wel mee. Zo'n protection schakelt de batterij uit als je slordig bezig bent. Daarom adviseren wij alleen a-merk batterijen, sanyo, panasonic, lg waar dan een andere label omheen zit met protection. Het is ook handig om de batterijen niet onnodig in de lader te laten zitten.
Ik moest overigens 2 maanden wachten bij fasttech op 18650 batterijen omdat de post werd teruggestuurd. Het moest via de boot door de nieuwe regels!!!Misschien dat banggood de betere keus is geworden.
edit: In Nederland kost de Fenix 70 euro met 5 jaar garantie. Lijkt mij een makkelijke keus om niet uit China te halen.![]()
prima postjeGeen risico willen nemen, maar wel aan een elektrische sigaret lopen lurkenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:36 schreef Catch22- het volgende:
Ik haal mijn batterijen echt alleen bij Nkon. Ik gebruik ze voor mijn elektrische sigaret en daarmee wil ik geen onnodig risico nemen. Teardowns van sommige chinese batterijen zijn echt om te janken.![]()
![]()
Allejezus wat ik heb ik een hoop meuk gekocht.
http://www.tinydeal.com/1(...)es-words-p-3320.html
http://www.tinydeal.com/1(...)ssorted-p-79581.html
http://www.tinydeal.com/n(...)-yellow-p-14526.html
http://www.tinydeal.com/r(...)lot-red-p-41226.html
http://www.tinydeal.com/c(...)t-sound-p-94857.html
http://www.tinydeal.com/a(...)ssorted-p-16741.html
http://www.tinydeal.com/n(...)-strip-p-105650.html
http://www.tinydeal.com/c(...)-color-p-136589.html
http://www.tinydeal.com/h(...)-light-p-135517.html![]()
ik gebruik alleen veilige dingen met goede accus en goede vloeistof. Is niks gevaarlijks aanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
Geen risico willen nemen, maar wel aan een elektrische sigaret lopen lurkenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik gebruik alleen veilige dingen met goede accus en goede vloeistof. Is niks gevaarlijks aan![]()
![]()
En waar baseer jij goede vloeistof op?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik gebruik alleen veilige dingen met goede accus en goede vloeistof. Is niks gevaarlijks aan
volgens mij kan niks van dat spul goed voor je zijn..
maargoed iedereen zijn eigen keus natuurlijk, maar vond het wel wonderbaarlijk
dat melde geen risico te willen nemen, maar wel aan die dingen zithaha
![]()
Wist ik inderdaad niet, thanks!quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:24 schreef mickeyD het volgende:
[..]
voor de niet weters: DX heeft zelf ook wel wat handel, maar is voornamelijk een soort marktplaats waar fabrikanten/leveranciers hun handel op kunnen slijten.. alle bestelde goederen/items komen dus niet persé uit het magazijn van DX zelf.
een jaar geleden ofzo kon je onderaan de item pagina nog in licht grijs zien welke leverancier het item geplaatst had, maar dat zie ik niet meer..
er waren namelijk nogal wat "leveranciers/producenten" die hun handel op DX plaatsten voor er 1 item gefabriceerd was, met achterlijke levertijden tot gevolg.
goeie tip is: lees de reviews voor je besteld of er klachten zijn, of backorders..Goed om te weten...
Dat heb ik dit weekend ook gedaan. Zondag bericht dat ze in duitsland op de post gingen, dinsdag binnen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:01 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
dx is kut..
Ik bestel trouwens die sim adapters op eBay gewoon uit Europa. Heb je ze ook voor 1 euro en binnen 3 dagen in huis (meestal vanuit Engeland of Duitsland)![]()
![]()
Ik heb in dit deel nog geen lijstje gepost :p
http://www.banggood.com/A(...)r-Tool-p-939725.html
You know, for when the zombies come en je tactical shotgun leeg is...
Om daarna lekker te gaan chillen met een whiskytje, en vermits drinkbaar water schaars is in zombietijden :
http://www.banggood.com/8(...)-Rocks-p-917914.html
En voor als je die ene pen kwijt bent :
http://www.banggood.com/A(...)reaker-p-936549.html
En dan wil je natuurlijk wel een beetje muziek/podcasts kunnen luisteren tijdens het zombiekillen :
http://www.banggood.com/W(...)-Phone-p-926533.html
Voor in je Hummer op het dashboard ofzo :
http://www.banggood.com/C(...)Tablet-p-938686.html
Je mag raden welke 4 van de 5 er onderweg zijn naar mij (hoop ik, als freakin' BangGood bijraakt met orders!)
Alvast op voorhand mijn excuses voor eventuele aankopen
[ Bericht 2% gewijzigd door dodge_911 op 10-10-2014 00:36:36 ]:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::![]()
Je zou daar nu moeten gaan posten : die van jou haalt ook geen 5600 mAh aan z'n usbpoortquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:34 schreef Iemand91 het volgende:
Als je lol wil hebben moet je het topic van vandaag op iBOOD gaan volgen.
Btw, is er hier interesse in een shootout van 4 USB-testers? Die heb ik 'n tijdje geleden geschreven voor dat andere forum. Mag die hier ook?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
Na klar. Shootouts zijn altijd welkom.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:39 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Je zou daar nu moeten gaan posten : die van jou haalt ook geen 5600 mAh aan z'n usbpoort
Btw, is er hier interesse in een shootout van 4 USB-testers? Die heb ik 'n tijdje geleden geschreven voor dat andere forum. Mag die hier ook?More like... MrHandsoff.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:34 schreef Iemand91 het volgende:
Als je lol wil hebben moet je het topic van vandaag op iBOOD gaan volgen.![]()
Wel oppassen met zo'n Kobutan, hè... dan word je al snel van slachtoffer dader...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Moar listsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:30 schreef dodge_911 het volgende:
Ik heb in dit deel nog geen lijstje gepost :p
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/A(...)r-Tool-p-939725.html
You know, for when the zombies come en je tactical shotgun leeg is...
Om daarna lekker te gaan chillen met een whiskytje, en vermits drinkbaar water schaars is in zombietijden :
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/8(...)-Rocks-p-917914.html
En voor als je die ene pen kwijt bent :
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/A(...)reaker-p-936549.html
En dan wil je natuurlijk wel een beetje muziek/podcasts kunnen luisteren tijdens het zombiekillen :
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/W(...)-Phone-p-926533.html
Voor in je Hummer op het dashboard ofzo :
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/C(...)Tablet-p-938686.html
Je mag raden welke 4 van de 5 er onderweg zijn naar mij (hoop ik, als freakin' BangGood bijraakt met orders!)
Alvast op voorhand mijn excuses voor eventuele aankopen
You can't be late if you don't show up.![]()
snap ik. De producenten vloeistoffen die ik damp worden door instanties als de voedsel en waren autoriteit gecontroleerd. En daarbij is er in geen test ooit iets aangetroffen wat slecht voor je is. Buiten de nicotine. Dat is net zo slecht voor je als cafeïne.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:09 schreef Downstar het volgende:
[..]
En waar baseer jij goede vloeistof op?
volgens mij kan niks van dat spul goed voor je zijn..
maargoed iedereen zijn eigen keus natuurlijk, maar vond het wel wonderbaarlijk
dat melde geen risico te willen nemen, maar wel aan die dingen zithaha
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
oh oh oh wat een zooitje weer daar...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:34 schreef Iemand91 het volgende:
Als je lol wil hebben moet je het topic van vandaag op iBOOD gaan volgen.
Kwam gelijk even hier kijken of iemand het al had gespot
Tis qua design wel een behoorlijke clone.![]()
Dat is waarschijnlijk gewoon een Xiaomi met een ander logootje erop hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:58 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
oh oh oh wat een zooitje weer daar...
Kwam gelijk even hier kijken of iemand het al had gespot
Tis qua design wel een behoorlijke clone.![]()
Ben wel benieuwd. Vast wel iemand die hem heeft besteldquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk gewoon een Xiaomi met een ander logootje erop hoor.![]()
![]()
MATEK USB Power Monitor vs KCX-017
In deze korte review zet ik een aantal USB-testers tegenover elkaar.
Omdat ik wel eens wou weten wat er qua energie in mijn diverse gadgets ging eerst ’n Charger Doctor aangeschaft. Maar die geeft me, imho, niet genoeg informatie. Daarom verder gezocht en op DX de KCX-017 gevonden. Deze beviel me zo goed, dat ik er nog 3 bij bestelde. Daarna vond ik er nog enkele, waaronder 2 OLED modellen. Op BG kwam ik de Matek UPM tegen. Leek me wel wat, dus meteen 2 besteld
Down to brass tacks :
KCX-017 USB tester
Handig ding, mede door de weergave van meerdere waarden (voltage, amerage en capaciteit) op het vrij kleine lcd-scherm. Wil je precies gaan meten, zonder invloed van de meter, kan je de meter nog apart voeden via micro-usb. Bediening gebeurt met een klein knopje. Bevalt me zo hard, dat ik er nog wat heb besteld.
MATEK USB Power Monitor
Op het eerste zicht, een verbetering tegenover de KCX-017, groter scherm, instelbare timer en bovenop voltage, amperage, capaciteit ook nog weergave van wattage.
Minder is dat er geen geheugenfunctie is, dus bij verlies van power wordt het geheugen gewist. Ook is het formaat van de monitor iets minder handig vanwege het stick-formaat in tegenstelling tot de dongle met kabel zoals de KCX-017.
De instelbare timer is in stappen van 10 minuten in te stellen tot 60 minuten of je kan 'm uitschakelen. Da’s een meh-punt voor me, omdat ik op ’n uur helemaal geen Xiaomi powerbank krijg opgeladen
Minpuntje is de 'behuizing' : da's basically gewoon een shrinkwrapje rond wat circuitboard.
Ga ik er nog bestellen ? Waarschijnlijk niet. ik ga ze bij m’n powerbanks gebruiken bij het laden van divers spul.
Kort :
MATEK USB Power Monitor
Pro :[list]
• Wattage weergave
• Instelbare timer
[/list]
Con :[list]
• Geen memory
• Geen backlight
• 1 waarde wordt weergegeven
• 'behuizing' = shrink-wrap
[/list]
Meh :[list]
• Instelbare timer tot 60 minuten
• USB-stick-formaat ipv dongle met kabel
[/list]
Leverancier : Banggood
KCX-017
Pro :[list]
• Meerdere waarden worden weergegeven
• Aparte ingang voor voeding
• 10 geheugenplaatsen
[/list]
Meh :[list]
• Klein scherm
• Backlight
[/list]
Leverancier : Dealextreme
Omdat ik, na mijn queeste naar een goeie, bang-for-your-buck (omdat ik er voor elke powerbank 1 wilde) LCD USB power thingamajig meter kajigger nog wat uitgebreidere OLED modellen tegenkwam, kon ik er niet aan weerstaan om deze ook te bestellen.
Source voor beide OLED testers was eBay, ik kon ze bij the usual suspects nog niet vinden.
Links :
Efan & Haoqixin USB 3.0 Meter : http://www.benl.ebay.be/itm/400742726852
USB Voltage Tester : http://www.benl.ebay.be/itm/281346507482 Nu ook verkrijgbaar bij BangGood voor ¤6,90, best 'n okaye prijs imho...
Efan & Haoqixin USB 3.0 Meter
ordered : 2014-07-25 / delivered : 2014-08-05
via Economy International Shipping - Hong Kong Post in 11 dagen
Pro’s :
- Vrij stevige plexi geschroefde behuizing.
- 10 Geheugenplaatsen
- USB3 (niet dat dat nu belangrijk is, maar leuk naar de toekomst toe)
- groot omkeerbaar OLED scherm met weergave van voltage en amperage op de eerste lijn en capaciteit en verstreken tijd/wattage op de tweede
Con’s :
- prijs is vrij stevig
Bediening :
Met 1 knop op de achterkant :
- 1 korte druk op de knop keert het scherm op z’n kop, handig in bepaalde omstandigheden.
- 1 lange druk gaat door naar de volgende geheugenplaats en reset deze.
- 2 korte drukken brengt je in browse-mode, zodat je je huidige waarde kan vergelijken met een andere geheugenbank (denk ik)
Conclusie :
Deze meter is niet zozeer bang-for-your-buck, maar gewoon freakin’ nice! Een hebbedingetje met nut.
Basically is het een combinatie van de meeste features van de in de vorige review besproken Matek en KCX met een OLED scherm.
USB Voltage Tester
ordered : 2014-07-25 / delivered : 2014-08-08
via Economy International Shipping - China Kong Post in 14 dagen
Pro’s :
- prijs
- OLED scherm met weergave van voltage en wattage op de eerste lijn en amperage en capaciteit op de tweede
Con’s :
- geen behuizing
- geen geheugen
- lijkt fragiel (zal de tijd uitwijzen
Bediening :
Put USB Male in USB Female on Male side. Repeat on Female side. Watch.![]()
Conclusie :
Bang-for-your-buck usb metertje, what more can I say. Eerder richting budget zelfs, vanwege het ontbreken van 1 of andere vorm van case. Ik zie nog markt voor Tweakers met 'n 3D-printer
Maar het doet wat het moet doen, en naar behoren. Ideaal voor monitoring van het laden van je powerbank.
LCD vs OLED USB Tester Ultimate shootout!
And the winner is :
KCX-017.
Waarom?
Geeft weer wat belangrijk is, voltage, amperage en capaciteit. Heeft daarbovenop 10 geheugenplekken.
En is last but not least niet duur. Ik heb 'm zelf ook. 5 keer :F en nog 3 stuks in backorder bij DX ;w
De Matek mist geheugen en backlight. De OLED USB Voltage Tester zou ook kanshebber zijn, moest hij een behuizing hebben en geheugen. De Efan & Haoxiquin is leuk, maar duur en valt daardoor af voor bang-for-your-buck.
[ Bericht 0% gewijzigd door dodge_911 op 10-10-2014 09:45:43 ]:: Not an expert, but I play one on the web ::
Je zou ze eigenlijk moeten testen tov een echte goede tester om te zien hoe nauwkeurig ze zijn...Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Kreeg van brainwavz coupon code in de inbox van de Brainwavz Delta die ik laatst gereviewed heb dus laat ik die maar even sharen:quote:Right now the Deltas can be purchased at Amazon.com for $12.50 (non mic) and $15.50 (w/mic) after coupon.
Coupon code: VLSBT24SCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Dus ik vroeg me al af waarom het zo stil was rondom mn dg450 die ik 2 oktober besteld had....
Dear customer,
This is comebuy.
We are sorry to tell you that as we are informed that your goods on order 200003 is out of stock now, we suggest you could choose another or ask for the refund. Terribly sorry for the inconvenience.
Looking forward to your reply.
Wish you a nice day!
Liz
Gloeiende gloeiende... komen ze nu een keer mee..![]()
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Die heb ik ook, heb ze aan mijn vriendin gegeven, vond het echt niks. Qua pasvorm en qua geluid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:06 schreef tokko1 het volgende:
Kreeg van brainwavz coupon code in de inbox van de Brainwavz Delta die ik laatst gereviewed heb dus laat ik die maar even sharen:
[..]Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik heb begin deze week deze besteld :quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:49 schreef Catch22- het volgende:
Je zou ze eigenlijk moeten testen tov een echte goede tester om te zien hoe nauwkeurig ze zijn...
link | afbeelding
Dus, dan kan ik vergelijken...:: Not an expert, but I play one on the web ::
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:14 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ik heb begin deze week deze besteld :
http://www.chinabuye.com/(...)gy-tester-white-gray
Dus, dan kan ik vergelijken...:: Not an expert, but I play one on the web ::
Blijkbaar moet ik nog wennen aan de fok-editor
[ Bericht 19% gewijzigd door dodge_911 op 10-10-2014 12:23:29 ]:: Not an expert, but I play one on the web ::
De postbode heeft volgens mij ook genoeg van mn bestelgedrag, legt nu de aangetekende pakketjes al onder de tafel in mn achtertuin als ik niet thuis ben![]()
![]()
De bezorger hier duwt hem door de brievenbus als dat past en tekent zelf.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:25 schreef iScream. het volgende:
De postbode heeft volgens mij ook genoeg van mn bestelgedrag, legt nu de aangetekende pakketjes al onder de tafel in mn achtertuin als ik niet thuis ben
Want al paar keer via internet een handtekening gezien en naam, terwijl ie niet aangebeld heeft.![]()
![]()
Haha dat doet ie bij mij ook al een paar maand ja, grotere pakjes gingen voorheen naar de buren of postkantoor retour, maar daar heeft ie blijkbaar ook al genoeg van..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De bezorger hier duwt hem door de brievenbus als dat past en tekent zelf.
Want al paar keer via internet een handtekening gezien en naam, terwijl ie niet aangebeld heeft.![]()
Zolang alles maar aankomt vind ik het best.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:53 schreef iScream. het volgende:
[..]
Haha dat doet ie bij mij ook al een paar maand ja, grotere pakjes gingen voorheen naar de buren of postkantoor retour, maar daar heeft ie blijkbaar ook al genoeg van..![]()
De MiPad voor $237.99 bij BG!Ik twijfel :
![]()
bron:
http://chinakorting.nl/co(...)6gb-wit-voor-237-99/
[ Bericht 0% gewijzigd door NX op 10-10-2014 14:27:46 ]![]()
FiiO X1 is binnen (Amazon.de though, 89,99 EUR)!
* shiznuts verder koffer inpakken doet...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Meh.. te klein..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:01 schreef NX het volgende:
De MiPad voor 237.99 bij BG!Ik twijfel :
bron: http://chinakorting.nl/co(...)6gb-wit-voor-237-99/![]()
Ik twijfel over de Venstar 4050... als ie nou zwart was...
http://www.banggood.com/V(...)Tablet-p-937830.htmlOne good thing about music:
Ziet er mooi uit, ik moet eerst eens even inlezen wat dit nou precies isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* shiznuts verder koffer inpakken doet...
http://www.fiio.com.cn/products/index.aspx?MenuID=105026016Vind je? Venstar (nooit van gehoord) is nou niet direct een tablet waar ik warm van wordt, en je vergelijkt een $100 tablet met een $300 tabletquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:12 schreef Snowballed het volgende:
Meh.. te klein..
http://www.banggood.com/V(...)Tablet-p-937830.html![]()
MiPad, mooi formaat, scherm grootte kan voor sommigen een minpunt zijn alleen heeft het wel een uitstekende community, krachtige hardware, software / updates, schermresolutie, etc.!![]()
![]()
Ja ik weet het..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:26 schreef NX het volgende:
Vind je? Venstar (nooit van gehoord) is nou niet direct een tablet waar ik warm van wordt, en je vergelijkt een $100 tablet met een $300 tablet![]()
Dat zeg.. ik twijfel nog.. lol
Nee de keuze was voor mij een Pipo p4 of die Venstar.. zo ongeveer..
De Venstar.. is de helft goedkoper.. dan kan ik nog eens een andere kopen en hoef ik geen jaren met die Pipo te doen.... en eigenlijk heb ik die hoge specs nog niet echt nodig..
En de Pipo... tja dan heb je wel direct iets leuks waarmee ik een poosje vooruit kan..
Maar dan moet ie niet stuk gaan..
Dus appels en peren inderdaad..Maar iig niet te klein..
iig moet ik ook nog even een Earson bestellen.. dan hoeft de tablet niet mee in bad..
Maar zo eerst maar eens ff kijken waar ik mn Doogee nu het beste kan halen..
Enne.. die koers gaat weer de goede kant op!
[ Bericht 1% gewijzigd door Snowballed op 10-10-2014 14:47:39 ]One good thing about music:
Heheh. Ik snap het maar eerst over de Earson, ben je net niet te laat? 30% coupon code was dacht ik tot en met gisteren? - werkt nog steeds! Heb een dag of 2 geleden toch maar 1 besteld naar aanleiding van de post van Shiznuts, toch handig met kerst/sinterklaasquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja ik weet het..
Dat zeg.. ik twijfel nog.. lol
Nee de keuze was voor mij een Pipo p4 of die Venstar.. zo ongeveer..
De Venstar.. is de helft goedkoper.. dan kan ik nog eens een andere kopen en hoef ik geen jaren met die Pipo te doen.... en eigenlijk heb ik die hoge specs nog niet echt nodig..
En de Pipo... tja dan heb je wel direct iets leuks waarmee ik een poosje vooruit kan..
Maar dan moet ie niet stuk gaan..
Dus appels en peren inderdaad..Maar iig niet te klein..
iig moet ik ook nog even een Earson bestellen.. dan hoeft de tablet niet mee in bad..
Maar zo eerst maar eens ff kijken waar ik mn Doogee nu het beste kan halen..
Enne.. die koers gaat weer de goede kant op!
Over de tablet, Pipo P8 of de P1 heeft bijvoorbeeld hele goede specs alleen vind ik de bezels te dik, vooral als je kijkt naar de P1, het lijkt op een ouderwets tablet met 2014 specsHet ziet er niet uit - Ik ben geen bezel man dat moge duidelijk
iFive Mini 4 is ook misschien interessant voor je (vind het zelf ook een erg mooie tablet - wel 8")? Net zoals de Xiaomi heeft deze ook geen GPS maar wel top specs en voor mijn gevoel net zo goed als een Onda/Pipo.
Ik kijk ook vooral naar de community erachter en de updates (wel of niet) die er komen, ik begreep dat je van iFive bijvoorbeeld niet echt support kan verwachten, moet je echt bij de community zijn, Pipo is daar wat beter in, Onda semi en Xiaomi, tja, geen slecht woord over de service/community gehoord. Bij Freaktabs bijvoorbeeld kun je snel zien welk merk/tablet populair is(aantal reacties/posts/etc).
Voor mijn gevoel is er ook maar een beperkt keuze, als ik kijk naar wat ik zoek in een tablet, de Xiaomi en iFive hebben op dit moment mijn voorkeur, specificaties wise wint Pipo. Ik twijfelde alleen over de Xiaomi in verband met de prijs, voor dat geld kan kon ik 2x de iFive mini 4 kopen
[ Bericht 0% gewijzigd door NX op 10-10-2014 15:37:47 ]![]()
1024x600 op 10.1"quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Meh.. te klein..![]()
http://www.banggood.com/V(...)Tablet-p-937830.html
Zoals al gezegd geef iets meer uit voor iets met community en een Rk3288. Zoals hierboven dus ook al aangehaald.
Maar goed zoals zelf aangeeft, 100$ is nog een keer te overzien mocht het niets zijn.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Niet nodig, ik zit er al in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef shiznuts het volgende:
* shiznuts verder koffer inpakken doet...![]()
Mocht iemand naar een korting zoeken voor de Brainwavz S5, ik kreeg vandaag deze toegestuurd van mp4nation. LKJ3HFS is goed voor $ 30,- minder.![]()
Die stickers doen wel afbreuk aan het geheelquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* shiznuts verder koffer inpakken doet...![]()
Shiz kennende gaat de faux hout er gelijk op!![]()
![]()
Niet zo van de decals.
Maar 'als'... Dan zeker niet dat hout of die vlag.
Die carbonlook gaat nog wel, maar laat 'em wel lekker zoals 'ie is. (^^,)
In het vliegtuig ff wat tunes van m'n lappie op m'n X1 mikken en dan uitproberen met de QC15. Was wel de ultieme test geweest nu de Philips Fidelio NC1 te hebben, maar die is nog niet uit...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik meen dat tweakers hem al eens heeft gereviewed en er toen wat minpunten waren mbt tot de software.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:01 schreef NX het volgende:
De MiPad voor $237.99 bij BG!Ik twijfel :
bron:
http://chinakorting.nl/co(...)6gb-wit-voor-237-99/
Geen officiële playstore etc, werd erg warm etc.
even opzoeken dus voor je hem haalt![]()
![]()
http://tweakers.net/revie(...)-adem-uit-china.htmlquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik meen dat tweakers hem al eens heeft gereviewed en er toen wat minpunten waren mbt tot de software.
![]()
Inderdaad niet fantastisch. Een goede, mooie behuizing is me veel waard. Daar gaat de vergelijking met een iPad mini al flink mank, vind ik. Het ontbreken van de Play Store is niet zo boeiend; die heb je er zo op gezet. Dat ie warm wordt is in de winter wel lekker.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik meen dat tweakers hem al eens heeft gereviewed en er toen wat minpunten waren mbt tot de software.
even opzoeken dus voor je hem haalt
Ik houd het voorlopig toch nog maar bij m'n Onda.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Op xiaomi.eu kun je een rom voor de westerse gebruikers downloaden. Met playstore er in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
![]()
Die had ik gelezen ja, toch bedankt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:06 schreef Downstar het volgende:
even opzoeken dus voor je hem haaltDat was een van de redenen om te wachten op meerdere gebruikerservaringen, en tot nu toe lijkt het goed te gaan. Zoals Dromer dat zegt, Play Store op knallen stelt niets voor, behuizing is wel erg jammer ja, dat was een van de teleurstellende punten.
Ach ik houd het even in de gaten en blijf vergelijken, er is geen perfecte tablet. Onda tablets vind ik ook mooi, wat voor een heb je @Dromer?![]()
Stelt ook niets voor, zeker als ik hoor dat er een (officiële?) westerse ROM is met playstore erin,quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:02 schreef NX het volgende:
[..]
Die had ik gelezen ja, toch bedankt.Dat was een van de redenen om te wachten op meerdere gebruikerservaringen, en tot nu toe lijkt het goed te gaan. Zoals Dromer dat zegt, Play Store op knallen stelt niets voor, behuizing is wel erg jammer ja, dat was een van de teleurstellende punten.
Ach ik houd het even in de gaten en blijf vergelijken, er is geen perfecte tablet. Onda tablets vind ik ook mooi, wat voor een heb je @Dromer?
maar het is wel een puntje om rekening mee te houden als je er zelf niet mee wil kloten..
een crappy behuizing maakt het inderdaad wel cheap looking, jammer want het scherm is wel heel prima als ik de review lees
Forum Opties Forumhop: Hop naar: