abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:09:31 #1
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_145357930

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:09:49 #2
45722 Dromer
pi_145357942
Dus hopen we onze rotzooi snel binnen te krijgen. ;)
pi_145358246
Ik heb altijd gedacht, ik mis een zaklamp in mijn leven! Maaaaar! Ik moet er;
• foto's mee kunnen maken,
• mee kunnen bellen,
• mijn smartphone opladen,
• iedereen in het openbaar laten genieten van mijn uitstekende muziek smaak - op de fiets ;)

Serieus, wie bedenkt dit?! 8)7
http://www.tinydeal.com/a(...)etorch-p-137993.html

[ Bericht 0% gewijzigd door NX op 09-10-2014 11:27:34 ]
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:28:24 #4
45722 Dromer
pi_145358520
Ik wil hem bijna hebben. Zo idioot is het. _O-
pi_145358652
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:19 schreef NX het volgende:
Ik heb altijd gedacht, ik mis een zaklamp in mijn leven! Maaaaar! Ik moet er;
• foto's mee kunnen maken,
• mee kunnen bellen,
• mijn smartphone opladen,
• iedereen in het openbaar laten genieten van mijn uitstekende muziek smaak - op de fiets ;)
Serieus, wie bedenkt dit?! 8)7
http://www.tinydeal.com/a(...)etorch-p-137993.html
Je moet gewoon connected kunnen zijn.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:35:06 #6
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145358742
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik wil er twee!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:35:13 #7
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145358746
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 07:53 schreef Holy_Goat het volgende:
http://m.banggood.com/Fen(...)1x18650-p-86717.html
Is dit nou zo een 'auto koplamp' zaklamp, waar eerder over gesproken werd? As in: serieus dikke zaklamp met nogal wat licht.
Nadeel lijkt me dit batterij type, heb natuurlijk wel weer batterijen nodig en nieuwe lader
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 08:48 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
:P
Maar goed, die HID die ook genoemd werd, dat is wel een heel ander niveau licht dan :P Maar inderdaad ik ben een aan/uit gebruiker, niet een behoorlijke tijd aan laten staan gebruiker.
Zijn er nog goede alternatieven?
HID is alleen voor de liefhebber. In de praktijk is het nogal onhandelbaar :P

Ik zal het even goed uitleggen want die apen hier schrikken mensen af om een mooie zaklamp te kopen.

De "800/1000 lumen" cree xml led lamp was een aantal jaren geleden gewoon waanzinnig en zo sterk als een "autokoplamp". Ondertussen hebben ze multi led lampen op de markt gebracht waardoor je richting de 3000 lumen gaat. De extra 2000 lumen ervaart ons oog echter niet als 3 keer zoveel licht. Laat het duidelijk zijn, 1000 lumen is een hele mooie bak licht ^O^

Hoe wil je die 1000 lumen bereiken? Je zult de led moeten aanjagen met hogere voltage dus kom je automatisch uit bij de 18650 batterij. Dat zit ook in je laptop en elektrische auto. Er zijn 2 uitzonderingen van topmerk Fenix de tk41 en tk45, die bereikt deze voltage met 8xAA batterijen. 8xAA weegt echter bijzonder veel en telkens 8 batterijen opladen is een hoop werk.

Lumen is natuurlijk alleen een richtpunt om een juiste keuze te vormen. Een 3000 lumen lamp eet graag 4 x18650, dat kost een hoop geld en is een groot log apparaat. Wil je iets gewoon in je binnenzak kunnen steken dan is 1x 18650 met zo'n 1000 lumen een perfecte keus. Voor dichtbij schijnen gebruik je een kleine lens en voor ver werpen een grotere lens. Je moet dus allerlei eigenschappen afwegen om tot een juiste keuze te komen.

De Fenix pd35 is een mooi compacte felle lamp. Met 1x18650 hoef je ook niet zo te letten op "onderhoud". Met meerdere 18650 moet je zorgen dat de voltages gelijk zijn om problemen te voorkomen.

De aanschaf van 18650 kost inderdaad weer extra geld. Maar voor een enkele zaklamp ben je voor zo'n 25 euro klaar met een prima lader en 2 batterijen. Dan doel ik op de nkon shop met de nitecore 2-lader + 18650 van 5 euro.

LET OP, koop altijd een 18650 met protection. Zo'n batterij wilt graag tussen de 3v en 4.2v blijven zitten anders willen ze gaan knetteren. Klinkt eng maar dat valt in de praktijk wel mee. Zo'n protection schakelt de batterij uit als je slordig bezig bent. Daarom adviseren wij alleen a-merk batterijen, sanyo, panasonic, lg waar dan een andere label omheen zit met protection. Het is ook handig om de batterijen niet onnodig in de lader te laten zitten.

Ik moest overigens 2 maanden wachten bij fasttech op 18650 batterijen omdat de post werd teruggestuurd. Het moest via de boot door de nieuwe regels!!! 8)7 Misschien dat banggood de betere keus is geworden.

edit: In Nederland kost de Fenix 70 euro met 5 jaar garantie. Lijkt mij een makkelijke keus om niet uit China te halen.

[ Bericht 1% gewijzigd door monkeybrain op 09-10-2014 11:44:08 ]
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:36:24 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145358788
Ik haal mijn batterijen echt alleen bij Nkon. Ik gebruik ze voor mijn elektrische sigaret en daarmee wil ik geen onnodig risico nemen. Teardowns van sommige chinese batterijen zijn echt om te janken.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:42:00 #9
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145358976
quote:
11s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:36 schreef Catch22- het volgende:
Ik haal mijn batterijen echt alleen bij Nkon. Ik gebruik ze voor mijn elektrische sigaret en daarmee wil ik geen onnodig risico nemen. Teardowns van sommige chinese batterijen zijn echt om te janken.
Ultrafire 18650 is extra goed voor sigaretten :P
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:44:05 #10
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145359039
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ultrafire 18650 is extra goed voor sigaretten :P
Nee, die hebben een te lage amp-limiet. Sony VTC4/5 zijn the ones to have. En sommige efests.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_145360244
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:28 schreef Dromer het volgende:
Ik wil hem bijna hebben. Zo idioot is het. _O-
Ik lach dubbel toen ik het zag, wtf! _O-

quote:
11s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik wil er twee!
Ga je op survival met dat ding? :s) :P
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:34:21 #12
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_145360698
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 08:48 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
:P
Maar goed, die HID die ook genoemd werd, dat is wel een heel ander niveau licht dan :P Maar inderdaad ik ben een aan/uit gebruiker, niet een behoorlijke tijd aan laten staan gebruiker.
Zijn er nog goede alternatieven?
ja, ik heb deze al jaren.. werkt perfect, schijnt echt ver, kost je niet je maandsalaris, onbreekbaar, niet achterlijk groot, en werkt op 2x 18650
http://www.dx.com/p/fandy(...)0-91136#.VDZjn2ccR2Y
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_145360998
toenet kwam er een pakketje binnen met een telefoon voor mijn tante.
Maar dit keer zat er ook een gele sticker op met erop:
'goederen die niet voldoen aan de voorwaarden van de artikelen 9 en 10
van het verdrag tot oprichting van de europese gemeenschap'

wat betekent dit? er is niks weg uit het pakketje en ik heb ook geen douane kosten hoeven te betalen.
Op internet vind ik er ook niets over, behalve dat de artikelen 9 en 10 op het verdrag van Rome slaan.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:59:45 #14
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_145361392
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:46 schreef badschaap het volgende:
van het verdrag tot oprichting van de europese gemeenschap'
heffing van btw, invoerrechten en accijns bij onregelmatige invoer

http://www.europesefiscal(...)lmatige%20invoer.pdf
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_145361781
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:59 schreef mickeyD het volgende:
[..]
heffing van btw, invoerrechten en accijns bij onregelmatige invoer
http://www.europesefiscal(...)lmatige%20invoer.pdf
krijg ik nou nog een rekening dan?
pi_145362019
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
krijg ik nou nog een rekening dan?
Volgens een link die ik heb gevonden op Tweakers niet...
http://www.evilnickname.o(...)appropriate-warning/

bron; http://gathering.tweakers(...)ge/42953392#42953392
pi_145362075
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:16 schreef NX het volgende:
[..]
Volgens een link die ik heb gevonden op Tweakers niet...
http://www.evilnickname.o(...)appropriate-warning/
bron; http://gathering.tweakers(...)ge/42953392#42953392
Ohh zo. Dankjewel :s)
  donderdag 9 oktober 2014 @ 16:02:14 #18
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_145366539
Net mijn iPhone 5 binnenkregen!
Kreeg er zelfs een tracking bij, en dat voor de prijs van 6 euro!
:')

Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 16:23:39 #19
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145367159
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:02 schreef bobbernaut het volgende:
Net mijn iPhone 5 binnenkregen!
Kreeg er zelfs een tracking bij, en dat voor de prijs van 6 euro!
:')
[ afbeelding ]
Boffen hey!
Die handtekening is ook wel erg :D !
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 9 oktober 2014 @ 16:29:53 #20
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145367366
http://www.ebay.com/itm/N(...)a-N820-/281382450803
Besteld, even een toestel repareren :D.

Nokia _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 09-10-2014 16:39:52 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 9 oktober 2014 @ 16:55:05 #21
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_145368131
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Boffen hey!
Die handtekening is ook wel erg :D !
:') ¤úß
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 18:22:15 #22
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145370673
Earson binnen van banggood, 22e besteld. Chill dingetje zeg
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_145370765
Ik vraag me altijd af wat er gebeurd met je pakketje als er 'Departure from outward office of exchange' staat. Lijkt me dat zo'n vliegtuig binnen een dag in Nederland is. Wat doet hij in die andere 10 dagen wel niet dan? :P
  donderdag 9 oktober 2014 @ 18:36:16 #24
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_145371030
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:26 schreef igi0n het volgende:
Ik vraag me altijd af wat er gebeurd met je pakketje als er 'Departure from outward office of exchange' staat. Lijkt me dat zo'n vliegtuig binnen een dag in Nederland is. Wat doet hij in die andere 10 dagen wel niet dan? :P
Taxiën.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  donderdag 9 oktober 2014 @ 18:39:35 #25
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_145371130
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:26 schreef igi0n het volgende:
Wachten tot de kaboutertjes hem eruit halen.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 20:49:49 #26
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_145375992
Mijn Chinese beveiligingscamera is vandaag ook binnen gekomen. Op mijn verjaardag. Leuk verjaardagscadeau. Ding is wel kleiner dan ik had verwacht

En heb geen invoerbelasting hoeven betalen :+
  donderdag 9 oktober 2014 @ 20:51:21 #27
314372 Goddelijker
pi_145376054
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 20:49 schreef .Neovo. het volgende:
Mijn Chinese beveiligingscamera is vandaag ook binnen gekomen. Op mijn verjaardag. Leuk verjaardagscadeau. Ding is wel kleiner dan ik had verwacht
Review?
pi_145377740
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 20:49 schreef .Neovo. het volgende:

Welke? Gefeliciteerd trouwens
You can't be late if you don't show up.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 22:14:56 #29
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_145378865
Review zal ik binnenkort wel maken, als ik tijd heb. Misschien stream ik zelfs wel, kunnen jullie zelf oordelen :P

Ding is een Escam QD520 Peashooter van banggood
pi_145380522
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:14 schreef .Neovo. het volgende:
Review zal ik binnenkort wel maken, als ik tijd heb. Misschien stream ik zelfs wel, kunnen jullie zelf oordelen :P

Ding is een Escam QD520 Peashooter van banggood
Ah die heb ik ook, werken prima niks op aan te merken :)
pi_145380789
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
potverdomme, nu zit hij weer in mijn kop xD

Hallo China!? Hallo Amsterdam!? Hallo Roesland!? Hallo Turkye!? Hallo America wait, Ameria wait wait! Hallo Japan! I don't understand you.. you focking tolk to mie!
DIGITAL MAN! _O-

Geweldige mashup hieronder :P

ff loopen:

quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[..]
HID is alleen voor de liefhebber. In de praktijk is het nogal onhandelbaar :P
Ik zal het even goed uitleggen want die apen hier schrikken mensen af om een mooie zaklamp te kopen.
De "800/1000 lumen" cree xml led lamp was een aantal jaren geleden gewoon waanzinnig en zo sterk als een "autokoplamp". Ondertussen hebben ze multi led lampen op de markt gebracht waardoor je richting de 3000 lumen gaat. De extra 2000 lumen ervaart ons oog echter niet als 3 keer zoveel licht. Laat het duidelijk zijn, 1000 lumen is een hele mooie bak licht ^O^
Hoe wil je die 1000 lumen bereiken? Je zult de led moeten aanjagen met hogere voltage dus kom je automatisch uit bij de 18650 batterij. Dat zit ook in je laptop en elektrische auto. Er zijn 2 uitzonderingen van topmerk Fenix de tk41 en tk45, die bereikt deze voltage met 8xAA batterijen. 8xAA weegt echter bijzonder veel en telkens 8 batterijen opladen is een hoop werk.
Lumen is natuurlijk alleen een richtpunt om een juiste keuze te vormen. Een 3000 lumen lamp eet graag 4 x18650, dat kost een hoop geld en is een groot log apparaat. Wil je iets gewoon in je binnenzak kunnen steken dan is 1x 18650 met zo'n 1000 lumen een perfecte keus. Voor dichtbij schijnen gebruik je een kleine lens en voor ver werpen een grotere lens. Je moet dus allerlei eigenschappen afwegen om tot een juiste keuze te komen.
De Fenix pd35 is een mooi compacte felle lamp. Met 1x18650 hoef je ook niet zo te letten op "onderhoud". Met meerdere 18650 moet je zorgen dat de voltages gelijk zijn om problemen te voorkomen.
De aanschaf van 18650 kost inderdaad weer extra geld. Maar voor een enkele zaklamp ben je voor zo'n 25 euro klaar met een prima lader en 2 batterijen. Dan doel ik op de nkon shop met de nitecore 2-lader + 18650 van 5 euro.
LET OP, koop altijd een 18650 met protection. Zo'n batterij wilt graag tussen de 3v en 4.2v blijven zitten anders willen ze gaan knetteren. Klinkt eng maar dat valt in de praktijk wel mee. Zo'n protection schakelt de batterij uit als je slordig bezig bent. Daarom adviseren wij alleen a-merk batterijen, sanyo, panasonic, lg waar dan een andere label omheen zit met protection. Het is ook handig om de batterijen niet onnodig in de lader te laten zitten.
Ik moest overigens 2 maanden wachten bij fasttech op 18650 batterijen omdat de post werd teruggestuurd. Het moest via de boot door de nieuwe regels!!! 8)7 Misschien dat banggood de betere keus is geworden.
edit: In Nederland kost de Fenix 70 euro met 5 jaar garantie. Lijkt mij een makkelijke keus om niet uit China te halen.
Shiznuts 2.0 hoor ^O^
prima postje

quote:
11s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:36 schreef Catch22- het volgende:
Geen risico willen nemen, maar wel aan een elektrische sigaret lopen lurken :+
  donderdag 9 oktober 2014 @ 23:59:30 #33
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145382079
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 23:27 schreef Downstar het volgende:

[..]

Geen risico willen nemen, maar wel aan een elektrische sigaret lopen lurken :+
ik gebruik alleen veilige dingen met goede accus en goede vloeistof. Is niks gevaarlijks aan
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_145382091
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 23:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik gebruik alleen veilige dingen met goede accus en goede vloeistof. Is niks gevaarlijks aan
_O-
pi_145382357
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 23:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
En waar baseer jij goede vloeistof op?
volgens mij kan niks van dat spul goed voor je zijn :')..

maargoed iedereen zijn eigen keus natuurlijk, maar vond het wel wonderbaarlijk
dat melde geen risico te willen nemen, maar wel aan die dingen zit :P haha
pi_145382441
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 15:24 schreef mickeyD het volgende:
[..]
voor de niet weters: DX heeft zelf ook wel wat handel, maar is voornamelijk een soort marktplaats waar fabrikanten/leveranciers hun handel op kunnen slijten.. alle bestelde goederen/items komen dus niet persé uit het magazijn van DX zelf.
een jaar geleden ofzo kon je onderaan de item pagina nog in licht grijs zien welke leverancier het item geplaatst had, maar dat zie ik niet meer..
er waren namelijk nogal wat "leveranciers/producenten" die hun handel op DX plaatsten voor er 1 item gefabriceerd was, met achterlijke levertijden tot gevolg.
goeie tip is: lees de reviews voor je besteld of er klachten zijn, of backorders..
Wist ik inderdaad niet, thanks! :) Goed om te weten...

quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:01 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
dx is kut..
Ik bestel trouwens die sim adapters op eBay gewoon uit Europa. Heb je ze ook voor 1 euro en binnen 3 dagen in huis (meestal vanuit Engeland of Duitsland)
Dat heb ik dit weekend ook gedaan. Zondag bericht dat ze in duitsland op de post gingen, dinsdag binnen. ^O^
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 00:30:46 #37
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145382956
Ik heb in dit deel nog geen lijstje gepost :p

http://www.banggood.com/A(...)r-Tool-p-939725.html
You know, for when the zombies come en je tactical shotgun leeg is...

Om daarna lekker te gaan chillen met een whiskytje, en vermits drinkbaar water schaars is in zombietijden :

http://www.banggood.com/8(...)-Rocks-p-917914.html

En voor als je die ene pen kwijt bent :

http://www.banggood.com/A(...)reaker-p-936549.html

En dan wil je natuurlijk wel een beetje muziek/podcasts kunnen luisteren tijdens het zombiekillen :

http://www.banggood.com/W(...)-Phone-p-926533.html

Voor in je Hummer op het dashboard ofzo :

http://www.banggood.com/C(...)Tablet-p-938686.html

Je mag raden welke 4 van de 5 er onderweg zijn naar mij (hoop ik, als freakin' BangGood bijraakt met orders!)
Alvast op voorhand mijn excuses voor eventuele aankopen ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door dodge_911 op 10-10-2014 00:36:36 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_145383049
Als je lol wil hebben moet je het topic van vandaag op iBOOD gaan volgen. _O-
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 00:39:56 #39
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145383194
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 00:34 schreef Iemand91 het volgende:
Je zou daar nu moeten gaan posten : die van jou haalt ook geen 5600 mAh aan z'n usbpoort :)

Btw, is er hier interesse in een shootout van 4 USB-testers? Die heb ik 'n tijdje geleden geschreven voor dat andere forum. Mag die hier ook? *)
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 00:43:53 #40
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145383258
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 00:39 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Je zou daar nu moeten gaan posten : die van jou haalt ook geen 5600 mAh aan z'n usbpoort :)
Btw, is er hier interesse in een shootout van 4 USB-testers? Die heb ik 'n tijdje geleden geschreven voor dat andere forum. Mag die hier ook? *)
Na klar. Shootouts zijn altijd welkom. :Y
quote:
More like... MrHandsoff. :{w :P

Wel oppassen met zo'n Kobutan, hè... dan word je al snel van slachtoffer dader...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_145385416
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 00:30 schreef dodge_911 het volgende:
Ik heb in dit deel nog geen lijstje gepost :p
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/A(...)r-Tool-p-939725.html
You know, for when the zombies come en je tactical shotgun leeg is...

Om daarna lekker te gaan chillen met een whiskytje, en vermits drinkbaar water schaars is in zombietijden :
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/8(...)-Rocks-p-917914.html

En voor als je die ene pen kwijt bent :
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/A(...)reaker-p-936549.html

En dan wil je natuurlijk wel een beetje muziek/podcasts kunnen luisteren tijdens het zombiekillen :
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/W(...)-Phone-p-926533.html

Voor in je Hummer op het dashboard ofzo :
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/C(...)Tablet-p-938686.html

Je mag raden welke 4 van de 5 er onderweg zijn naar mij (hoop ik, als freakin' BangGood bijraakt met orders!)
Alvast op voorhand mijn excuses voor eventuele aankopen ;)
Moar lists :D
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:32:37 #42
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145385814
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 00:09 schreef Downstar het volgende:

[..]

En waar baseer jij goede vloeistof op?
volgens mij kan niks van dat spul goed voor je zijn :')..

maargoed iedereen zijn eigen keus natuurlijk, maar vond het wel wonderbaarlijk
dat melde geen risico te willen nemen, maar wel aan die dingen zit :P haha
snap ik. De producenten vloeistoffen die ik damp worden door instanties als de voedsel en waren autoriteit gecontroleerd. En daarbij is er in geen test ooit iets aangetroffen wat slecht voor je is. Buiten de nicotine. Dat is net zo slecht voor je als cafeïne.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_145386142
quote:
oh oh oh wat een zooitje weer daar...
Kwam gelijk even hier kijken of iemand het al had gespot ;)
Tis qua design wel een behoorlijke clone.
pi_145386381
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 08:58 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
oh oh oh wat een zooitje weer daar...
Kwam gelijk even hier kijken of iemand het al had gespot ;)
Tis qua design wel een behoorlijke clone.
Dat is waarschijnlijk gewoon een Xiaomi met een ander logootje erop hoor.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:16:36 #45
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_145386732
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 09:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk gewoon een Xiaomi met een ander logootje erop hoor.
Ben wel benieuwd. Vast wel iemand die hem heeft besteld ;)
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:38:44 #47
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145386911
MATEK USB Power Monitor vs KCX-017

In deze korte review zet ik een aantal USB-testers tegenover elkaar.

Omdat ik wel eens wou weten wat er qua energie in mijn diverse gadgets ging eerst ’n Charger Doctor aangeschaft. Maar die geeft me, imho, niet genoeg informatie. Daarom verder gezocht en op DX de KCX-017 gevonden. Deze beviel me zo goed, dat ik er nog 3 bij bestelde. Daarna vond ik er nog enkele, waaronder 2 OLED modellen. Op BG kwam ik de Matek UPM tegen. Leek me wel wat, dus meteen 2 besteld :)

Down to brass tacks :

KCX-017 USB tester

Handig ding, mede door de weergave van meerdere waarden (voltage, amerage en capaciteit) op het vrij kleine lcd-scherm. Wil je precies gaan meten, zonder invloed van de meter, kan je de meter nog apart voeden via micro-usb. Bediening gebeurt met een klein knopje. Bevalt me zo hard, dat ik er nog wat heb besteld.

MATEK USB Power Monitor

Op het eerste zicht, een verbetering tegenover de KCX-017, groter scherm, instelbare timer en bovenop voltage, amperage, capaciteit ook nog weergave van wattage.
Minder is dat er geen geheugenfunctie is, dus bij verlies van power wordt het geheugen gewist. Ook is het formaat van de monitor iets minder handig vanwege het stick-formaat in tegenstelling tot de dongle met kabel zoals de KCX-017.
De instelbare timer is in stappen van 10 minuten in te stellen tot 60 minuten of je kan 'm uitschakelen. Da’s een meh-punt voor me, omdat ik op ’n uur helemaal geen Xiaomi powerbank krijg opgeladen :)
Minpuntje is de 'behuizing' : da's basically gewoon een shrinkwrapje rond wat circuitboard.
Ga ik er nog bestellen ? Waarschijnlijk niet. ik ga ze bij m’n powerbanks gebruiken bij het laden van divers spul.

Kort :

MATEK USB Power Monitor
Pro :[list]
• Wattage weergave
• Instelbare timer
[/list]
Con :[list]
• Geen memory
• Geen backlight
• 1 waarde wordt weergegeven
• 'behuizing' = shrink-wrap
[/list]
Meh :[list]
• Instelbare timer tot 60 minuten
• USB-stick-formaat ipv dongle met kabel
[/list]
Leverancier : Banggood

KCX-017

Pro :[list]
• Meerdere waarden worden weergegeven
• Aparte ingang voor voeding
• 10 geheugenplaatsen
[/list]
Meh :[list]
• Klein scherm
• Backlight
[/list]
Leverancier : Dealextreme

Omdat ik, na mijn queeste naar een goeie, bang-for-your-buck (omdat ik er voor elke powerbank 1 wilde) LCD USB power thingamajig meter kajigger nog wat uitgebreidere OLED modellen tegenkwam, kon ik er niet aan weerstaan om deze ook te bestellen.
Source voor beide OLED testers was eBay, ik kon ze bij the usual suspects nog niet vinden.

Links :
Efan & Haoqixin USB 3.0 Meter : http://www.benl.ebay.be/itm/400742726852
USB Voltage Tester : http://www.benl.ebay.be/itm/281346507482 Nu ook verkrijgbaar bij BangGood voor ¤6,90, best 'n okaye prijs imho...

Efan & Haoqixin USB 3.0 Meter

ordered : 2014-07-25 / delivered : 2014-08-05
via Economy International Shipping - Hong Kong Post in 11 dagen

Pro’s :
- Vrij stevige plexi geschroefde behuizing.
- 10 Geheugenplaatsen
- USB3 (niet dat dat nu belangrijk is, maar leuk naar de toekomst toe)
- groot omkeerbaar OLED scherm met weergave van voltage en amperage op de eerste lijn en capaciteit en verstreken tijd/wattage op de tweede

Con’s :
- prijs is vrij stevig

Bediening :
Met 1 knop op de achterkant :
- 1 korte druk op de knop keert het scherm op z’n kop, handig in bepaalde omstandigheden.
- 1 lange druk gaat door naar de volgende geheugenplaats en reset deze.
- 2 korte drukken brengt je in browse-mode, zodat je je huidige waarde kan vergelijken met een andere geheugenbank (denk ik :))

Conclusie :
Deze meter is niet zozeer bang-for-your-buck, maar gewoon freakin’ nice! Een hebbedingetje met nut.
Basically is het een combinatie van de meeste features van de in de vorige review besproken Matek en KCX met een OLED scherm.

USB Voltage Tester

ordered : 2014-07-25 / delivered : 2014-08-08
via Economy International Shipping - China Kong Post in 14 dagen

Pro’s :
- prijs
- OLED scherm met weergave van voltage en wattage op de eerste lijn en amperage en capaciteit op de tweede

Con’s :
- geen behuizing
- geen geheugen
- lijkt fragiel (zal de tijd uitwijzen :)

Bediening :
Put USB Male in USB Female on Male side. Repeat on Female side. Watch. :9

Conclusie :
Bang-for-your-buck usb metertje, what more can I say. Eerder richting budget zelfs, vanwege het ontbreken van 1 of andere vorm van case. Ik zie nog markt voor Tweakers met 'n 3D-printer :D
Maar het doet wat het moet doen, en naar behoren. Ideaal voor monitoring van het laden van je powerbank.

LCD vs OLED USB Tester Ultimate shootout!
And the winner is :
KCX-017.

Waarom?
Geeft weer wat belangrijk is, voltage, amperage en capaciteit. Heeft daarbovenop 10 geheugenplekken.
En is last but not least niet duur. Ik heb 'm zelf ook. 5 keer :F en nog 3 stuks in backorder bij DX ;w

De Matek mist geheugen en backlight. De OLED USB Voltage Tester zou ook kanshebber zijn, moest hij een behuizing hebben en geheugen. De Efan & Haoxiquin is leuk, maar duur en valt daardoor af voor bang-for-your-buck.

[ Bericht 0% gewijzigd door dodge_911 op 10-10-2014 09:45:43 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:49:20 #48
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145387120
Je zou ze eigenlijk moeten testen tov een echte goede tester om te zien hoe nauwkeurig ze zijn...
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:06:37 #49
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145387476
Kreeg van brainwavz coupon code in de inbox van de Brainwavz Delta die ik laatst gereviewed heb dus laat ik die maar even sharen:

quote:
Right now the Deltas can be purchased at Amazon.com for $12.50 (non mic) and $15.50 (w/mic) after coupon.
Coupon code: VLSBT24S
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:49:25 #50
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_145388372
Dus ik vroeg me al af waarom het zo stil was rondom mn dg450 die ik 2 oktober besteld had....

Dear customer,

This is comebuy.

We are sorry to tell you that as we are informed that your goods on order 200003 is out of stock now, we suggest you could choose another or ask for the refund. Terribly sorry for the inconvenience.

Looking forward to your reply.

Wish you a nice day!

Liz

Gloeiende gloeiende... komen ze nu een keer mee.. :( }:|
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:59:58 #51
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145388663
quote:
16s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:06 schreef tokko1 het volgende:
Kreeg van brainwavz coupon code in de inbox van de Brainwavz Delta die ik laatst gereviewed heb dus laat ik die maar even sharen:
[..]
Die heb ik ook, heb ze aan mijn vriendin gegeven, vond het echt niks. Qua pasvorm en qua geluid.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:14:06 #52
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145391069
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 09:49 schreef Catch22- het volgende:
Je zou ze eigenlijk moeten testen tov een echte goede tester om te zien hoe nauwkeurig ze zijn...
Ik heb begin deze week deze besteld :
link | afbeelding
Dus, dan kan ik vergelijken...
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:16:04 #53
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145391149
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:14 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ik heb begin deze week deze besteld :

http://www.chinabuye.com/(...)gy-tester-white-gray

Dus, dan kan ik vergelijken...

vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:17:02 #54
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145391201
Blijkbaar moet ik nog wennen aan de fok-editor }:|

[ Bericht 19% gewijzigd door dodge_911 op 10-10-2014 12:23:29 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:25:25 #55
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_145393305
De postbode heeft volgens mij ook genoeg van mn bestelgedrag, legt nu de aangetekende pakketjes al onder de tafel in mn achtertuin als ik niet thuis ben :')
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:52:43 #56
314372 Goddelijker
pi_145394446
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:25 schreef iScream. het volgende:
De postbode heeft volgens mij ook genoeg van mn bestelgedrag, legt nu de aangetekende pakketjes al onder de tafel in mn achtertuin als ik niet thuis ben :')
De bezorger hier duwt hem door de brievenbus als dat past en tekent zelf.
Want al paar keer via internet een handtekening gezien en naam, terwijl ie niet aangebeld heeft. _O-
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:53:50 #57
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_145394492
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De bezorger hier duwt hem door de brievenbus als dat past en tekent zelf.
Want al paar keer via internet een handtekening gezien en naam, terwijl ie niet aangebeld heeft. _O-
Haha dat doet ie bij mij ook al een paar maand ja, grotere pakjes gingen voorheen naar de buren of postkantoor retour, maar daar heeft ie blijkbaar ook al genoeg van..
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:54:44 #58
314372 Goddelijker
pi_145394523
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:53 schreef iScream. het volgende:
[..]
Haha dat doet ie bij mij ook al een paar maand ja, grotere pakjes gingen voorheen naar de buren of postkantoor retour, maar daar heeft ie blijkbaar ook al genoeg van..
Zolang alles maar aankomt vind ik het best.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:01:46 #59
116613 NX
mixin...
pi_145394856
De MiPad voor $237.99 bij BG! :o Ik twijfel : :D
bron:
http://chinakorting.nl/co(...)6gb-wit-voor-237-99/

[ Bericht 0% gewijzigd door NX op 10-10-2014 14:27:46 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:11:20 #60
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145395228
FiiO X1 is binnen (Amazon.de though, 89,99 EUR)! *O*

* shiznuts verder koffer inpakken doet...
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:12:02 #61
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_145395250
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:01 schreef NX het volgende:
De MiPad voor 237.99 bij BG! :o Ik twijfel : :D
bron: http://chinakorting.nl/co(...)6gb-wit-voor-237-99/
Meh.. te klein.. :N
Ik twijfel over de Venstar 4050... als ie nou zwart was...
http://www.banggood.com/V(...)Tablet-p-937830.html
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:26:19 #62
116613 NX
mixin...
pi_145395791
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit, ik moet eerst eens even inlezen wat dit nou precies is :P
http://www.fiio.com.cn/products/index.aspx?MenuID=105026016

quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:12 schreef Snowballed het volgende:
Vind je? Venstar (nooit van gehoord) is nou niet direct een tablet waar ik warm van wordt, en je vergelijkt een $100 tablet met een $300 tablet :?

MiPad, mooi formaat, scherm grootte kan voor sommigen een minpunt zijn alleen heeft het wel een uitstekende community, krachtige hardware, software / updates, schermresolutie, etc.! :)
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:41:50 #63
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_145396338
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:26 schreef NX het volgende:
Vind je? Venstar (nooit van gehoord) is nou niet direct een tablet waar ik warm van wordt, en je vergelijkt een $100 tablet met een $300 tablet :?
Ja ik weet het.. :P
Dat zeg.. ik twijfel nog.. lol

Nee de keuze was voor mij een Pipo p4 of die Venstar.. zo ongeveer..

De Venstar.. is de helft goedkoper.. dan kan ik nog eens een andere kopen en hoef ik geen jaren met die Pipo te doen.... en eigenlijk heb ik die hoge specs nog niet echt nodig..

En de Pipo... tja dan heb je wel direct iets leuks waarmee ik een poosje vooruit kan..
Maar dan moet ie niet stuk gaan..
Dus appels en peren inderdaad.. :Y Maar iig niet te klein..

iig moet ik ook nog even een Earson bestellen.. dan hoeft de tablet niet mee in bad.. :X

Maar zo eerst maar eens ff kijken waar ik mn Doogee nu het beste kan halen..

Enne.. die koers gaat weer de goede kant op!

[ Bericht 1% gewijzigd door Snowballed op 10-10-2014 14:47:39 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:58:05 #64
116613 NX
mixin...
pi_145396858
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja ik weet het.. :P
Dat zeg.. ik twijfel nog.. lol
Nee de keuze was voor mij een Pipo p4 of die Venstar.. zo ongeveer..
De Venstar.. is de helft goedkoper.. dan kan ik nog eens een andere kopen en hoef ik geen jaren met die Pipo te doen.... en eigenlijk heb ik die hoge specs nog niet echt nodig..
En de Pipo... tja dan heb je wel direct iets leuks waarmee ik een poosje vooruit kan..
Maar dan moet ie niet stuk gaan..
Dus appels en peren inderdaad.. :Y Maar iig niet te klein..
iig moet ik ook nog even een Earson bestellen.. dan hoeft de tablet niet mee in bad.. :X
Maar zo eerst maar eens ff kijken waar ik mn Doogee nu het beste kan halen..
Enne.. die koers gaat weer de goede kant op!
Heheh. Ik snap het maar eerst over de Earson, ben je net niet te laat? 30% coupon code was dacht ik tot en met gisteren? - werkt nog steeds! Heb een dag of 2 geleden toch maar 1 besteld naar aanleiding van de post van Shiznuts, toch handig met kerst/sinterklaas :D

Over de tablet, Pipo P8 of de P1 heeft bijvoorbeeld hele goede specs alleen vind ik de bezels te dik, vooral als je kijkt naar de P1, het lijkt op een ouderwets tablet met 2014 specs :{ Het ziet er niet uit - Ik ben geen bezel man dat moge duidelijk :P

iFive Mini 4 is ook misschien interessant voor je (vind het zelf ook een erg mooie tablet - wel 8")? Net zoals de Xiaomi heeft deze ook geen GPS maar wel top specs en voor mijn gevoel net zo goed als een Onda/Pipo.

Ik kijk ook vooral naar de community erachter en de updates (wel of niet) die er komen, ik begreep dat je van iFive bijvoorbeeld niet echt support kan verwachten, moet je echt bij de community zijn, Pipo is daar wat beter in, Onda semi en Xiaomi, tja, geen slecht woord over de service/community gehoord. Bij Freaktabs bijvoorbeeld kun je snel zien welk merk/tablet populair is :) (aantal reacties/posts/etc).

Voor mijn gevoel is er ook maar een beperkt keuze, als ik kijk naar wat ik zoek in een tablet, de Xiaomi en iFive hebben op dit moment mijn voorkeur, specificaties wise wint Pipo. Ik twijfelde alleen over de Xiaomi in verband met de prijs, voor dat geld kan kon ik 2x de iFive mini 4 kopen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door NX op 10-10-2014 15:37:47 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:26:56 #65
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145397630
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:12 schreef Snowballed het volgende:

[..]

1024x600 op 10.1" :N
Zoals al gezegd geef iets meer uit voor iets met community en een Rk3288. Zoals hierboven dus ook al aangehaald.

Maar goed zoals zelf aangeeft, 100$ is nog een keer te overzien mocht het niets zijn.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_145397704
quote:
Niet nodig, ik zit er al in.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:02:12 #67
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_145398749
Mocht iemand naar een korting zoeken voor de Brainwavz S5, ik kreeg vandaag deze toegestuurd van mp4nation. LKJ3HFS is goed voor $ 30,- minder.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:33:50 #68
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145401816
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die stickers doen wel afbreuk aan het geheel _O-
Shiz kennende gaat de faux hout er gelijk op! :Y
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:39:50 #69
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145401967
Niet zo van de decals. ;(
Maar 'als'... Dan zeker niet dat hout of die vlag. :N
Die carbonlook gaat nog wel, maar laat 'em wel lekker zoals 'ie is. (^^,)
In het vliegtuig ff wat tunes van m'n lappie op m'n X1 mikken en dan uitproberen met de QC15. Was wel de ultieme test geweest nu de Philips Fidelio NC1 te hebben, maar die is nog niet uit...
pi_145404517
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:01 schreef NX het volgende:
De MiPad voor $237.99 bij BG! :o Ik twijfel : :D
bron:
http://chinakorting.nl/co(...)6gb-wit-voor-237-99/

Ik meen dat tweakers hem al eens heeft gereviewed en er toen wat minpunten waren mbt tot de software.

Geen officiële playstore etc, werd erg warm etc.
even opzoeken dus voor je hem haalt ;)
pi_145404660
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik meen dat tweakers hem al eens heeft gereviewed en er toen wat minpunten waren mbt tot de software.
http://tweakers.net/revie(...)-adem-uit-china.html ^O^
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:17:39 #72
45722 Dromer
pi_145404900
quote:
[..]
Inderdaad niet fantastisch. Een goede, mooie behuizing is me veel waard. Daar gaat de vergelijking met een iPad mini al flink mank, vind ik. Het ontbreken van de Play Store is niet zo boeiend; die heb je er zo op gezet. Dat ie warm wordt is in de winter wel lekker. ;)

Ik houd het voorlopig toch nog maar bij m'n Onda.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:41:48 #73
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_145405860
quote:
[..]
Op xiaomi.eu kun je een rom voor de westerse gebruikers downloaden. Met playstore er in. ;)
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:02:08 #74
116613 NX
mixin...
pi_145406681
quote:
Die had ik gelezen ja, toch bedankt. :) Dat was een van de redenen om te wachten op meerdere gebruikerservaringen, en tot nu toe lijkt het goed te gaan. Zoals Dromer dat zegt, Play Store op knallen stelt niets voor, behuizing is wel erg jammer ja, dat was een van de teleurstellende punten.
Ach ik houd het even in de gaten en blijf vergelijken, er is geen perfecte tablet. Onda tablets vind ik ook mooi, wat voor een heb je @Dromer?
pi_145406976
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:02 schreef NX het volgende:
[..]
Die had ik gelezen ja, toch bedankt. :) Dat was een van de redenen om te wachten op meerdere gebruikerservaringen, en tot nu toe lijkt het goed te gaan. Zoals Dromer dat zegt, Play Store op knallen stelt niets voor, behuizing is wel erg jammer ja, dat was een van de teleurstellende punten.
Ach ik houd het even in de gaten en blijf vergelijken, er is geen perfecte tablet. Onda tablets vind ik ook mooi, wat voor een heb je @Dromer?
Stelt ook niets voor, zeker als ik hoor dat er een (officiële?) westerse ROM is met playstore erin,
maar het is wel een puntje om rekening mee te houden als je er zelf niet mee wil kloten..

een crappy behuizing maakt het inderdaad wel cheap looking, jammer want het scherm is wel heel prima als ik de review lees
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')