Geen probleem met arduino idd. Herinnert me eraan ooit nog aan mijn led cube te beginnen :pquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
Als je een beetje handig bent knutsel je zon ding zelf in elkaar.
Genoeg tutorials op Internet te vinden
word clock DIY.
Meen zelfs dat er vroegahh in dit topic wel iemand eens mee bezig is geweest.
Jup, schuldigquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
Als je een beetje handig bent knutsel je zon ding zelf in elkaar.
Genoeg tutorials op Internet te vinden
word clock DIY.
Meen zelfs dat er vroegahh in dit topic wel iemand eens mee bezig is geweest.
Dat die het niet waarmaakt. Al is deze wel een stuk beter dan de meeste. Ik haal max 1.2A, en dat heb ik met verschillende meters en devices getest. Met 2 verschillende laders die minimaal 2A laadvermogen leveren.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:13 schreef Miniem het volgende:
Volgens mij hebben diverse mensen deze kabel gekocht? http://www.banggood.com/2(...)-Cable-p-943242.html
Wat is jullie ervaring?
K*dingquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:05 schreef Miniem het volgende:
Maar eens de usb lader van de Action gekocht. Hopen dat het sneller/ beter laad dan die troepdingen uit China.
En de SJCam SJ4000 Wifi bij BG in UK warehouse $10 korting met de code:quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
xiaomi pistons v2, banggood + 5% code + Nederlandse post optie.
Maar oordoppen gaan met veel gebruik nooit langer dan 1 jaar mee. 15 euro voor 1 jaar is toch redelijk?
Leren hoe je een stekker moet solderen want de kabel knakt altijd aan de stekker
NIEUW!
Banggood.com $3 coupon code: 9aeb04
1 | BGdeal |
Toch wel tof hoor.quote:
Niet tegenkomen. Ook ik heb er aan gedacht om er een zelf te maken maar ik had uiteindelijk toch niet zo'n zin om daarvoor in het Arduino-spul te storten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:38 schreef Gutz het volgende:
Is er iemand die weet of er in China een klok als onderstaand gemaakt word? Of iets vergelijkbaars?
Krengen kosten bijna 1000 euro hier.
[ afbeelding ]
Moet je naar output Ampère kijken en je USB-kabel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:05 schreef Miniem het volgende:
Maar eens de usb lader van de Action gekocht. Hopen dat het sneller/ beter laad dan die troepdingen uit China.
Telefoonwekker met een paar alarmen 5 minuten na elkaar.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:56 schreef l0lownkill het volgende:
Mijn oude vertrouwde wekkertje heeft het vandaag begeven. Doordat laat komen bij mij nogal een standaard is, door de zogeheten 'snooze' knop, ben ik op zoek naar iets nieuws; ik wil wel eens écht wakker worden en natuurlijk met een beetje stijl. Ben nu deze 2 tegengekomen;
Raketlanceerwekker; je moet eerst het afgeschoten raketje terugzetten
Schietwekker; je moet het doel eerst 5 keer raken met een geweertje
Heeft iemand er ervaring mee?
Ik gebruik mijn telefoon daar sws nooit voor, het is me overkomen dat hij niet af is gegaan en dan heb je vervolgens ook nog mijn pa die paranoïde is als het om straling gaat. En ik moet natuurlijk wel even de stoere boy uithangen op het schoolpleinquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En de SJCam SJ4000 Wifi bij BG in UK warehouse $10 korting met de code:
[ code verwijderd ]
[..]
Toch wel tof hoor.
Voor vertrek naar huis nog even ergens een goedkoop maatpak halen?
Of was Hong Kong nou een van de mindere steden in Azië om dat te doen? Duurder geloof ik.
[..]
Niet tegenkomen. Ook ik heb er aan gedacht om er een zelf te maken maar ik had uiteindelijk toch niet zo'n zin om daarvoor in het Arduino-spul te storten.
Bovendien is het ook nog best moeilijk om er een écht net en mooi ding van te maken (denk aan de glasplaat en de verduistering achter die glasplaat e.d.).
[..]
Moet je naar output Ampère kijken en je USB-kabel.
Voor de rest zou het niet uit moeten maken.
Ja, ontploffingsgevaar dan...
[..]
Telefoonwekker met een paar alarmen 5 minuten na elkaar.
Of nog slimmer; je telefoon aan de andere kant van je slaapkamer leggen.
Weet niet wat voor telefoon je hebt; maar mijn Android geeft als je alarm instelt aan over hoeveel uur/minuten het alarm afgaat. Extra controle. Tenzij je accu leeg raakt (en niet aan de oplader ligt) gaat het alarm écht wel af hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:18 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn telefoon daar sws nooit voor, het is me overkomen dat hij niet af is gegaan en dan heb je vervolgens ook nog mijn pa die paranoïde is als het om straling gaat. En ik moet natuurlijk wel even de stoere boy uithangen op het schoolplein
Is aangekondigd/getoond bij HKTDC Hong Kong Electronics Fair; Shiznuts wat over het hoofd gezien?quote:Het Chinese Emdoor heeft een nieuwe tablet gepresenteerd. Het apparaat draagt de naam EM-I8170 en hij beschikt over een 7-inch scherm met een resolutie van 1024x600 pixels. Als besturingssysteem is Windows 8.1 op het apparaat geïnstalleerd. Toch kost het apparaat omgerekend slechts ¤50,-.
Onder de kap gaat een Intel Atom Z3735G processor schuil. Dit is een quad-core chip die gebaseerd is op de Bay Trail architectuur. Deze wordt gecombineerd met 1 GB werkgeheugen en 16 GB opslaggeheugen. Het bedrijf claimt dat er al 50.000 exemplaren van de EM-I8170 besteld zijn. Het ligt echter niet voor de hand dat hij ook op de Westerse markt beschikbaar komt
Tja ik gebruik het de laatste tijd idd zo, in vliegtuigmodus indeed, maar als je die stralingmasjien toch al de hele dag in dat broekzakje hebt zal een nachtje op het nachtkastje niet veel uitmakenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Weet niet wat voor telefoon je hebt; maar mijn Android geeft als je alarm instelt aan over hoeveel uur/minuten het alarm afgaat. Extra controle. Tenzij je accu leeg raakt (en niet aan de oplader ligt) gaat het alarm écht wel af hoor.
En straling; dan zet je je gsm in vliegtuigmodus. Zorgt er gelijk voor dat je 's nachts niet lastig wordt gevallen door sms'jes, whatsapp berichten, facebook-shit enz.
Enne; goedkoop of goedkoop
Emdoor tablet met Windows 8.1 kost vijf tientjes
[ afbeelding ]
[..]
Is aangekondigd/getoond bij HKTDC Hong Kong Electronics Fair; Shiznuts wat over het hoofd gezien?
ik heb niks met meubels, maar deze wil ik ooit nog.zo vet. Alleen zijn zelfs de replica's erg duurquote:
Ben verder dan de aankopen doen, maar daar stopt het dan ookquote:
Zo is het dus precies met mijn led-cubequote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ben verder dan de aankopen doen, maar daar stopt het dan ook.
Allemaal wat meer werk dan vooraf gedacht
Weet je hoe groot ie is..?quote:
De schaalmodellen zullen nog wel gaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik heb niks met meubels, maar deze wil ik ooit nog.zo vet. Alleen zijn zelfs de replica's erg duur
Ik heb alle verdiepingen en elke rij aangedaan. Ik ben echt niet overal wezen stoppen om uitgebreid te kijken/informatie in te winnen, dan had ik aan 1 dag niet genoeg en wilde ook nog wat van de omgeving zien, hè, stopte alleen als iets m'n aandacht trok. Zeker niet uitgebreid wezen informeren bij noname merken die prijkten met 7" 1024x600 tablets met 1GB RAM. Kun je prijzen bij gaan noemen die je wil, maar de Ainol Novo7 Fire was al beter met 1280x800 en dat was een jaar of wat geleden. Dus daar ben ik waarschijnlijk gewoon met sneltreinvaart aan voorbijgelopen ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Is aangekondigd/getoond bij HKTDC Hong Kong Electronics Fair; Shiznuts wat over het hoofd gezien?
Tof verslag weerquote:
Is al eerder geweest, heeft in een topic gestaan maar ik kan het niet meer vindenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:37 schreef revpolen het volgende:
Is miniinthebox.com van een nl die gewoon shipdrop?
Zag net in Den-Haag op een HTM bus een reclame over de gehele bus!
Of gaan de chinezen nu ook hier adverteren? 😁
België is echt een drama ben ik al achter. Heel veel China post gaat via België. Daarom kies ik altijd HK Post, die komen direct in NL aan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:58 schreef dodge_911 het volgende:
Hier wordt 'n mens echt niet blij van :
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als het al in België zou zijn was ik blij, ik woon daar nl.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:05 schreef JortK het volgende:
[..]
België is echt een drama ben ik al achter. Heel veel China post gaat via België. Daarom kies ik altijd HK Post, die komen direct in NL aan.
Oh sorry haha!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:16 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Als het al in België zou zijn was ik blij, ik woon daar nl.
Urumqi is nog steeds China, hoor...
Ik heb van een aantal andere Chinashoppers ook al gehoord dat hun orders vastzitten in Urumqi.
Die zijn inderdaad gewild ja, maar rond die prijs zijn er altijd wel problemen; xbmc die niet werkt, slecht wifi ontvangst, bij 1080p erg heet worden etc. Ik ben maar voor safe gegaan en heb de Minix Neo x8-h besteldquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:12 schreef Snowballed het volgende:
Ik geloof dat dit een beetje de mode is..?
http://www.ebay.com/itm/T(...)&hash=item2c88023c2a
Ohja en heb ook een Earson bij Banggood besteld..
Verder gaat dit topic te snel..
Mwah, replica's zijn zeker nog wel te betalen. Ja; een POÄNG van Ikea is goedkoper, maar replica's haal je al voor zo'n ¤500-700. Vind ik niet duur.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:27 schreef Catch22- het volgende:
ik heb niks met meubels, maar deze wil ik ooit nog.zo vet. Alleen zijn zelfs de replica's erg duur
Japan, wel een re-de-lijk bekend merk. Wilde al een tijd zo'n ding (heb ding ook al wel eens eerder genoemd in dit topic). Dacht er aan om het met een 3D-printer te laten doen maar dat wordt schreeuwend duur in dit formaat. En nu kwam ik 'm weer tegen.quote:
Ben gelukkig niet gegaan voor het kleinere formaat (1:24). Dan werd het wel héél erg klein...quote:
Tof om zo'n trip eens te lezen.quote:
I wish...quote:
Anti-climaxquote:Op donderdag 16 oktober 2014 06:45 schreef shiznuts het volgende:
China. Gadgetwijs... ik denk dat je het beter bediend bent alles lekker online te doen.
Zoals gezegd, er zijn online wel wat DIY varianten te vinden. Grootste nadeel imho is dat deze nooit zo er uit zien als op jouw foto. Grootste afknapper is m.i. de kabel. Batterijen zitten er nml niet in, heb je zo'n stroomkabel over je muur lopen. Muur uitfrezen is wat.. Overdreven voor een klok imho.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:38 schreef Gutz het volgende:
Is er iemand die weet of er in China een klok als onderstaand gemaakt word? Of iets vergelijkbaars?
Krengen kosten bijna 1000 euro hier.
[ afbeelding ]
Ze zijn heel erg op status dus zo'n Chinees merk wil je toch niet mee lopen!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Anti-climaxIk denk dat je wel een tijdje in China moet zitten wil je alle goede plekken en info verzamelen. Wel apart dat alle populaire "internet China merken" dus niet echt te vinden zijn in China zelf
zo'n roller waarmee je ook sleutels of pasjes aan je broek kan doen. Dan die met een ringetje aan de telefoon vastquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:47 schreef KilgoreTrout het volgende:
Een vriend van mij is zijn mobieltje altijd kwijt. Nu wil ik voor hem een oplossing kopen bv een houder die met een touwtje/elastiek/uitrekbarehonderiem aan je broek maakt ofzo.
Ik dacht er er bestaan zoveel rare dingen in de chinese webwinkelwereld et moet toch iets soortgelijks bestaan? Maar hoe zoek ik er op? Ik heb al van allerlei zoekwoorden geprobeerd, iemand ideeën? Het moet gewoon bestaan ik kan me niet voorstellen ik iets nieuws verzin hier.
nb Hij heeft geen smartphone aangezien hij die ntoch binenn een week stuk maakt. Als het moet wil ik er wel een telefoon bij kopen als het iets is wat alleen aan een specifieke telefoon vast kan.
Jij hebt nog tracking, ik zit hier tegen drie items aan te kijken waarvan de tracking het niet doet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:58 schreef dodge_911 het volgende:
Hier wordt 'n mens echt niet blij van :
[ afbeelding ]![]()
![]()
Daar heb ik ook last van hoor, alleen niet bij deze BangGood orders.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:13 schreef Mehari het volgende:
[..]
Jij hebt nog tracking, ik zit hier tegen drie items aan te kijken waarvan de tracking het niet doet.
Alles al meer dan 2 weken geleden verzonden.
1 Daarvan is bevestigt door de sender als vermist en zou een andere sturen.
Hoe heet dat?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:55 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
zo'n roller waarmee je ook sleutels of pasjes aan je broek kan doen. Dan die met een ringetje aan de telefoon vast
Bij de action gewoon? Anders heeft de primera ze ook wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:26 schreef relativity het volgende:
Beste mensen,
Weten jullie misschien waar je zoiets kan halen:
[ afbeelding ]
Handig voor de garantiebewijzen/handleidingen etc in de klapper.![]()
Op internet zijn die dingen namelijk ontzettend duur, ook op ebay :/ vooral de verzendkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |