SPOILER: Route vanaf CSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sfeerimpressies voorgaande meets:
Zaterdag 4 oktober 2014
Aanwezig:
- Friek_
- remlof
- Euribob
- Hexagon
- Kaas-
- Paper_Tiger
- tofastTG
- Kowloon
- Boze_Appel
- betyar
- waht
- Voorschrift
- Illiberal
- De_Guidance
- raptorix
- .... ?
Misschien:
- Reya
Lamzakkerige afzeggers:
- robin007bond
- GSbrder
- Pokkelmans
- KoosVogelsPHP KOMT NIET, MENSEN!!!!!
[ Bericht 5% gewijzigd door remlof op 03-10-2014 12:22:33 ]
Het maakt me niet zoveel uit, maar laten we er morgen ff over nadenken. Zien we dan wel toch hoe laat precies.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:04 schreef De_Guidance het volgende:
2 is wel vroeg hoor. Vorige keer kwam driekwart ook superlaat aankakken.
Ik weer netjes op tijd alles.
Yesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het maakt me niet zoveel uit, maar laten we er morgen ff over nadenken. Zien we dan wel toch hoe laat precies.
Whehe.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:09 schreef remlof het volgende:
Route vanaf CS staat ook in de OP.
De route heen tenminste, die terug is waarschijnlijk wat gecompliceerder
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:12 schreef robin007bond het volgende:
Haal mij maar uit de misschienners.
Ik vind het zelf ook jammer maar een andere datum kwam niet lekker uit voor het vieren.quote:
Ik heb een speciale categorie voor je gemaakt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:12 schreef robin007bond het volgende:
Haal mij maar uit de misschienners.
Begrijpelijk, niks aan te doenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook jammer maar een andere datum kwam niet lekker uit voor het vieren.
Better luck next time!
Nogal wat ervaring opgedaan met het organiseren ervan in 10 jaar FOK!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:17 schreef Kaas- het volgende:
Die meets zijn serious business voor remlof.
Time het gewoon een beetje met de aankomst van de Rotterdamse delegatie. Lopen we gezamenlijk heen en doen we een paar pitstops onderweg.quote:
En je kan bij de AH To Go altijd even wat blikbier scoren voor onderweg natuurlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Time het gewoon een beetje met de aankomst van de Rotterdamse delegatie. Lopen we gezamenlijk heen en doen we een paar pitstops onderweg.
Dat deed ik laatst: tien euro voor een sixpack.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
En je kan bij de AH To Go altijd even wat blikbier scoren voor onderweg natuurlijk.
Dan is dat toch goedkoper dan zes losse blikken daar.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat deed ik laatst: tien euro voor een sixpack.
DM maar, ik kom wel van de andere kant dus dat timen is misschien niet heel goed mogelijk. Maar je weet maar nooit.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Time het gewoon een beetje met de aankomst van de Rotterdamse delegatie. Lopen we gezamenlijk heen en doen we een paar pitstops onderweg.
Dus eigenlijk maak je winst.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan is dat toch goedkoper dan zes losse blikken daar.
Oh ik heb vrijdagavond ook nog een kroegavond, maar voor 5 uur op de meet zijn zal wel lukken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maak je winst.
Ik kom wel aardig gesloopt aan ben ik bang. Van de week al een keer om half vier op bed door een ALV van een studentenvereniging, gister tot in de nacht stukken moeten lezen, vanavond een afstudeerborrel die überhaupt pas om tien uur begint, en tussendoor maar steeds vroeg van bed om de hele dag te werken. Kom de dag door met veel espresso's. Vrijdag maar even klokje rond slapen hopelijk.Zal ook wel niet lukken.
Vijf uur mag geen probleem zijn, dan is er zelfs tijd voor een ontbijt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ik heb vrijdagavond ook nog een kroegavond, maar voor 5 uur op de meet zijn zal wel lukken.
Ik blijf altijd wel tot 1:00 ofzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:48 schreef Kaas- het volgende:
Hoe laat beginnen mensen doorgaans te vertrekken? Ik vind vijf uur ook wel mooi, maar als de helft om zeven uur weg is kan ik beter eerder komen.
Nou, je roept maar wanneer jij en je kont op het CS willen verschijnen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vijf uur mag geen probleem zijn, dan is er zelfs tijd voor een ontbijt.
Hoe laat beginnen mensen doorgaans te vertrekken? Ik vind vijf uur ook wel mooi, maar als de helft om zeven uur weg is kan ik beter eerder komen.
Vol verwachting klopt ons hartquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Waarom sta ik nog niet bij de afhakers?
Hoe fout weer dit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nou, je roept maar wanneer jij en je kont op het CS willen verschijnen.
Nu wel, jammer dat je niet kan komen maar ik weet waaromquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Waarom sta ik nog niet bij de afhakers?
Jij moet wat foute opmerkingen betreft gewoon je bek houden.quote:
Ik ben best braaf hoor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij moet wat foute opmerkingen betreft gewoon je bek houden.
Danku. We willen natuurlijk ook niet dat mensen uiteindelijk hevig teleurgesteld zijn omdat ik toch niet aanwezig blijk te zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu wel, jammer dat je niet kan komen maar ik weet waarom
Zou het in ieder geval wel leuk vinden als hij komt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ehh, zou kunnen, maar kan het me niet herinneren.
Precies. OP bijgewerkt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Anders zou de groep toch ook veel te groot zijn.
😎quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:57 schreef Kaas- het volgende:
Bob, Guido, 16:05 spoor 14 Rotterdam CS? Komen we kwart voor vijf op Utrecht aan.
Kom een paar minuten eerder dan. Scheelt zo'n scène in de trein; paar faggots die kennismaken nav internetcontact lijkt ook weer beetje gek zonder context.quote:
Kennismaken in de trein is gayquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kom een paar minuten eerder dan. Scheelt zo'n scène in de trein; paar faggots die kennismaken nav internetcontact lijkt ook weer beetje gek zonder context.
Zit je dan bij dat andere cafe of bij Lijn 4 Kowloon?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:01 schreef Kowloon het volgende:
Hmmm, ik vrees dat ik dan met 15 uur wel wat vroeg ben.Maar ja, dan ga ik maar vast de bierkaart verkennen.
"Faggots".quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kom een paar minuten eerder dan. Scheelt zo'n scène in de trein; paar faggots die kennismaken nav internetcontact lijkt ook weer beetje gek zonder context.
Dan ben ik om vijf uur nog niet aangeschoten op de meet, zal wel een openbaring worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:57 schreef Kaas- het volgende:
Bob, Guido, 16:05 spoor 14 Rotterdam CS? Komen we kwart voor vijf op Utrecht aan.
Kan ook uurtje eerder anders.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan ben ik om vijf uur nog niet aangeschoten op de meet, zal wel een openbaring worden.
Kunnen we ons wat langer op Kowloon focussen, worth it.quote:
Wees gewoon duidelijk. Liever uurtje eerder of niet?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kunnen we ons wat langer op Kowloon focussen, worth it.
Maar maakt me verder niet uit.
Liever wel, maar 16.05 is voor mij ook geen probleem.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wees gewoon duidelijk. Liever uurtje eerder of niet?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Liever wel, maar 16.05 is voor mij ook geen probleem.
Ik heb contact gehad met raptorix, hij kan wegens omstandigheden niet komen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:15 schreef Kaas- het volgende:
Raptorix meen ik, als hij komt tenminste.
Hoe laat gaan jullie dan?
Ik ben er om 15 uur.quote:
Ik dub nog tussen trein en auto, maar neig meer naar trein dan, vorige keer op 2 biertjes een hele avond volhouden was ook nogal meh. Maar dan kom ik ook wel wat eerder dan 5 uur daar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben er om 15 uur.En ivm. het mooie weer gaan we op het terras van Cafe De Poort zitten:
http://www.eetcafedepoort.nl/
Hoe kom je naar Utrecht?
Je reist wel om via Zwolle met de trein volgens mij ivm. werkzaamheden. Maar ja, zo zonder bier is het ook wel schraal ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik dub nog tussen trein en auto, maar neig meer naar trein dan, vorige keer op 2 biertjes een hele avond volhouden was ook nogal meh. Maar dan kom ik ook wel wat eerder dan 5 uur daar.
Serieus?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je reist wel om via Zwolle met de trein volgens mij ivm. werkzaamheden. Maar ja, zo zonder bier is het ook wel schraal ja.
Vanuit Enschede was het toch? Je kan kiezen, of via Zwolle of met de bus tussen Apeldoorn en Amersfoort zie ik. Gebeten door de kat of de hond dus.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Serieus?
Godverdomme, het is ook altijd wat als ik die ene keer per jaar ooit een keer het OV neem.
Zucht, dat is echt een omweg waar je U tegen zegt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vanuit Enschede was het toch? Je kan kiezen, of via Zwolle of met de bus tussen Apeldoorn en Amersfoort zie ik. Gebeten door de kat of de hond dus.
Half uur extra reistijd zo te zien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zucht, dat is echt een omweg waar je U tegen zegt.
Ik kan met de auto om en nabij een uur a anderhalf in Utrecht staan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Half uur extra reistijd zo te zien.
Terecht punt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
En dan begrijpen ze ook niet waarom of niemand dat kut-OV neemt?![]()
Nee, is toch 3 kwartier op heen en terugreis. Die vertraging alleen is al 25% van wat met de auto het totaal zou zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:36 schreef tofastTG het volgende:
Zeg VSje, het is volgens mij maar 20 minuten extra reistijd, valt toch ook wel allemaal mee dan?
Ach, u kunt ook nog altijd in de taxi stappen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, is toch 3 kwartier op heen en terugreis. Die vertraging alleen is al 25% van wat met de auto het totaal zou zijn.
Nou boeit de tijd me niet, gaat om het principe.
Ik zie 't morgen wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:49 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ach, u kunt ook nog altijd in de taxi stappen.
Kom gewoon met de trein joh. 2 biertjes is ook zoiets.quote:
Tsk, verliefd raken op treinreizigers.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:51 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Kom gewoon met de trein joh. 2 biertjes is ook zoiets.Bovendien, beetje in het treintje zitten en naar andere mensjes kijken is ook wel leuk. Misschien kom je de liefde van je leven wel tegen in de trein, je weet maar nooit.
Koop dan eersteklas tickets.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsk, verliefd raken op treinreizigers.
63 euro voor een andere kleur stoel.quote:
Hoho, ook een betere stoel. En meer plek. Vergelijkbaar met eersteklas in het vliegtuig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
63 euro voor een andere kleur stoel.
Alsof u geen knipperlichtrelatie met remlof heeft.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsk, verliefd raken op treinreizigers.
Zal ik m'n Yankees cap en ordinaire nike's aandoen om te mixen ja?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:28 schreef remlof het volgende:
Vs en ik gaan morgen weer lekker samen zuipen en niet moeilijk doen
Je komt niet?quote:
Gezellig met de anderen bier drinken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je komt niet?
Wat moet ik nou zonder de enige collega?
Lastig.quote:
Ave Duke, zij die gaan meeten groeten u.quote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ave Duke, zij die gaan meeten groeten u.
Ik ben er waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:33 schreef Kowloon het volgende:
Nog mensen die er om 15 u zijn? Anders ga ik even de stad nog in in Utrecht.
Ja, altijd leuk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:09 schreef Illiberal het volgende:
Te vol op het terras, moet ik nu random mensen gaan aanspreken met de vraag of ze van FOK! zijn?
Kowloon is slank sportief en heeft best lang haar. Succes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:09 schreef Illiberal het volgende:
Te vol op het terras, moet ik nu random mensen gaan aanspreken met de vraag of ze van FOK! zijn?
Er zit wel een eenzaam kaalkopje binnen. Zou het een fokker zijn?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:11 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Kowloon is slank sportief en heeft best lang haar. Succes.
Mhm, geen idee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:13 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Er zit wel een eenzaam kaalkopje binnen. Zou het een fokker zijn?
Waarschijnlijk is dat Paper_Tigerquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:16 schreef Illiberal het volgende:
Als die oude vent eens weggaat kan ik tenminste een tafel claimen
Die staat zich te verbijten om Amsterdam CS.quote:
Oh, nou ik ben het ook niet, moet nog op weg.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die staat zich te verbijten om Amsterdam CS.
Leuk hè, OV.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die staat zich te verbijten om Amsterdam CS.
Gewoon rijden onder invloed weer legaal maken, want dit is marteling. Tegen de rechten van de mens.quote:
Ik ben aan het rijden. Volgepakte intercity...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
Ik had in hetzelfde tijdsbestek om naar het midden van het land te komen met de trein goddomme met de auto al de Noordzee in kunnen rijden.
Tijd dat Henk Krol een einde maakt aan die verdeeldheid.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:58 schreef Illiberal het volgende:
Er vormde al snel een ouderen-hoek en homo-hoek.
Hij komt met Guido thuis?quote:
Hij bietste nog een Febo hamburger bij Betyar dus alle stijl ging overboord.quote:
Verschrikkelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
Hij bietste nog een Febo hamburger bij Betyar dus alle stijl ging overboord.
Ja erg leuk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Heb je het leuk gehad?
Bob. Meerdere keren.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:29 schreef remlof het volgende:
Wie de neuk heeft er Spa Groen lopen drinken?
U is moeilijk dronken.quote:
Eens, friek is een leuke gozer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:06 schreef Kaas- het volgende:
Friek is best een rustige gozer eigenlijk. Wel een chille. Verwacht je niet van zo'n troll.
Best wel leuk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:12 schreef remlof het volgende:
Bobje was veruit het meest beschonken, ook grappig dat z'n id werd gevraagd in de tweede kroeg toen we bestelden
Voorschrift is een goeie tweede, ik stond buiten met 'm te roken en te praten en toen vroeg een gozer die daar zat met z'n scharrel of ie het volume van z'n stem kon dimmen. De reactie daarop van Vs was nogal escalerend, maar het kwam uiteindelijk toch goed
Kow ging helemaal los.quote:
Nou ja, ze waren nog net in de minderheidquote:Op zondag 5 oktober 2014 01:24 schreef betyar het volgende:
Wat een homomeet, Godverdomme zeg, stelletje anaalridders, zelden zo'n verwijfd volk meegemaakt..
quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:41 schreef Illiberal het volgende:
Toch een nieuwe kant van Kowloon gezien.
D:quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:24 schreef betyar het volgende:
Wat een homomeet, Godverdomme zeg, stelletje anaalridders, zelden zo'n verwijfd volk meegemaakt..
Euri kan nog wel wat kilotjes missen. Zag er niet uit qua strakheid.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:18 schreef tofastTG het volgende:
Euri is moeilijk dik. Begrijp wel waarom die 4x per week naar de sportschool gaat.
Latent.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, ze waren nog net in de minderheid
Hij moest gewoon z'n bek houden tegenover me.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:12 schreef remlof het volgende:
Bobje was veruit het meest beschonken, ook grappig dat z'n id werd gevraagd in de tweede kroeg toen we bestelden
Voorschrift is een goeie tweede, ik stond buiten met 'm te roken en te praten en toen vroeg een gozer die daar zat met z'n scharrel of ie het volume van z'n stem kon dimmen. De reactie daarop van Vs was nogal escalerend, maar het kwam uiteindelijk toch goed
En dat zegt wat, van iemand die drie meets met ondergetekende heeft bijgewoond.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:24 schreef betyar het volgende:
Hij stelde zich aan inderdaad, maar je reactie waarmee je hem op de knieën dwong had wat minder gekundquote:Op zondag 5 oktober 2014 02:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij moest gewoon z'n bek houden tegenover me.
Hij wist anders vrij snel wie de baas was.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij stelde zich aan inderdaad, maar je reactie waarmee je hem op de knieën dwong had wat minder gekund
ik snap ook echt niet waarom ie zo reageerde. Denk ook niet dat ie nog geneukt heeft vanavondquote:Op zondag 5 oktober 2014 02:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij wist anders vrij snel wie de baas was.
Je had je loonstrookje bij?quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij wist anders vrij snel wie de baas was.
Ach indruk op z'n vriendin zal 'ie wel niet gemaakt hebben nee. Beetje weerwoord en hopsa weg was meneer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:23 schreef remlof het volgende:
[..]
ik snap ook echt niet waarom ie zo reageerde. Denk ook niet dat ie nog geneukt heeft vanavond
Dat nog niet eens.quote:
Bedankt voor de beschrijving. Allemaal prima mensen dus en het was gezellig.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:49 schreef De_Guidance het volgende:
De 4-oktober dierendag-Offerfeest-Yom Kippoer-Gay Pol meet.
Voor mij begon deze meet in Rotterdam Zuid. Met Euribob. We spraken af op metrostation Zuidplein, alwaar ik hem beroofde.
Nadat we op Rdam CS de Feyenoord fan shop checkten, kwam Kaas er ook bij.
Samen in de trein was wel gezellig geloof ik. Op Utrecht CS wilden we een practical joke uithalen met tosti, maar dat hebben we maar niet gedaan.
Toen we bij het cafétje waren aangekomen stonden, Illiberal, Kowloon, Voorschrift en Hexagon al te drinken.
Na aan paar drankjes was Euribob al meteen Anneke Grönloh en heeft hij de rest van de avond constant aan Kaas gezeten.
Voorschrift werd na een paar bier een beetje handtastelijk naar mij toe en VS, Bob, Kaas en ik zaten op een rij. Dit werd de homohoek genoemd.
De kipsaté was heerlijk
Betyar, Paper_Tiger, remlof en Friek schoven gedurende de dag ook verder aan.
Samenvatting van de mensen.
Euribob: nuchter wel oké en prima gozer, maar na paar drankjes een schreeuwende relnicht.
Voorschrift: Ook prima gozer, maakt wel ruzie met willekeurige mensen die We niet kennen
Kaas: Grappige nuchtere jongen. En totaal niet vrouwelijk. Houdt wel van practical jokes.
Kowloon: precies zoals ik hem Had verwacht.
Betyar idem: helaas weinig mee kunnen praten. Wel echt Brabo accentje
Remlof ook idem. Rustige kerel.
Paper_Tiger Was een stuk vriendelijker dan ik had verwacht.
Tostinet zo'n troll als op het forum en echt een heel blij hoofd erbij
Friek trollt minder IRLp
![]()
Illebiral ofzo chillt gewoon.
Weet je of dat dezelfde tent was als de de meet voor deze? Soort bar en shoarma-zaak ineen. Dat is wel een enorme ruktent inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:05 schreef betyar het volgende:
Die laatste tent, wat was dat een kutkroeg joh.
Geen idee, hing een grote houten vliegtuigpropeller aan het plafond.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Weet je of dat dezelfde tent was als de de meet voor deze? Soort bar en shoarma-zaak ineen. Dat is wel een enorme ruktent inderdaad.
Die was erg dubieus inderdaad. Alleen leuk omdat de Pruis nog even kwam.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Weet je of dat dezelfde tent was als de de meet voor deze? Soort bar en shoarma-zaak ineen. Dat is wel een enorme ruktent inderdaad.
Met z'n Russische hoedquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die was erg dubieus inderdaad. Alleen leuk omdat de Pruis nog even kwam.
Was dezelfde zaak ja. Boslust heet het, terwijl er niet eens een bos in de buurt isquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Echt een waardeloze tent. Had je beter direct naar Olivier kunnen gaan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Was dezelfde zaak ja. Boslust heet het, terwijl er niet eens een bos in de buurt is
We waren op weg naar Stairway to Heaven, maar dat bleek ineens een besloten feest en Betyar zei terecht iets met de woorden "godverdomme", "niet betalen", "kroegske" en "jonge" ofzo. dus liepen we maar door naar iets anders.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Echt een waardeloze tent. Had je beter direct naar Olivier kunnen gaan.
Oja, stom dat we daar niet aan gedacht hadden. We waren eerst naar Stairway to Heaven gelopen maar die was afgehuurd voor een partij. Het regende wat dus toen zijn we maar snel een willekeurig zaak ingedoken. Maar we hadden idd. beter naar Olivier gegaan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Echt een waardeloze tent. Had je beter direct naar Olivier kunnen gaan.
Hoe meer drank erin ging, hoe dichter jouw accent bij je roots kwam.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:26 schreef tofastTG het volgende:
Belgisch.Godsamme, je had niet eens door waar ik vandaan kwam.
Dat is wellicht plausibel ja.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe meer drank erin ging, hoe dichter jouw accent bij je roots kwam.
Voorschrift sloeg bijna een gozer op z'n bek die zich geïrriteerd voelde door zijn stemverheffing in onze discussie.quote:
Mooi en liefdevol verslag Kaas-. Wat een lieverd is die Guido hè?quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:34 schreef Kaas- het volgende:
Heb ervan genoten, grappig divers bijeengeraapt zooitje was het.En leuk om er nu wat gezichten bij te hebben.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi en liefdevol verslag Kaas-. Wat een lieverd is die Guido hè?
Het is jouw zoon, gekkie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:06 schreef Disana het volgende:
[..]
De rest dus ook, uitgezonderd de puberende Bobje begrijp ik. Maar Guido is mijn held.
Maar je kent nu bijna iedereen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:20 schreef De_Guidance het volgende:
Wat een liefde allemaal.
Vanaf nu kan ik alleen nog maar teleurstellen.
Onmogelijk!quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:20 schreef De_Guidance het volgende:
Wat een liefde allemaal.
Vanaf nu kan ik alleen nog maar teleurstellen.
Waht is altijd vaste gast bij onze rechtse minimeets inderdaad, de held.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Als GS en Erik waren gegaan, was jij er ook geweest, durf ik te wedden.
Precies. Voor een roedel linksjes is ie bang.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waht is altijd vaste gast bij onze rechtse minimeets inderdaad, de held.
Ach dat viel wel mee, Paper_Tiger, Kowloon, Illiberal en ik waren er ook nog.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Voor een roedel linksjes is ie bang.
Da's waar, maar ik vind het leuk om waht te pesten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
Ach dat viel wel mee, Paper_Tiger, Kowloon, Illiberal en ik waren er ook nog.
Gemene vrouw ben je ook.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik vind het leuk om waht te pesten.
In plaats van GroenLinkserquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:44 schreef De_Guidance het volgende:
Linksen waren ook niet zoveel.
Kaas is echt een middenfiguur. Tosti ook.
Euribob moet er nog achter komen dat hij VVD'er is.
Dat laatste geldt ook voor Betyar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:44 schreef De_Guidance het volgende:
Dit is juist.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Voor een roedel linksjes is ie bang.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:44 schreef De_Guidance het volgende:
Oké, maar een ballentent was het ook niet. Of had VS zijn sigaren bij zich.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:44 schreef De_Guidance het volgende:
Die nam betyar mee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, maar een ballentent was het ook niet. Of had VS zijn sigaren bij zich.
Fijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:44 schreef De_Guidance het volgende:
Met die gekke redenen die jij hebt om op GL te stemmen zie ik je nog wel bij elke willekeurige partij eindigen.quote:
Die reden heb ik ook alleen maar in dronken toestand uitgelegd. En het is niet alsof ik van mezelf al zo duidelijk ben.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met die gekke redenen die jij hebt om op GL te stemmen zie ik je nog wel bij elke willekeurige partij eindigen.
Oh ja, die redenen waren trouwens een van de dingen die jij door de treincoupé schreeuwde.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die reden heb ik ook alleen maar in dronken toestand uitgelegd. En het is niet alsof ik van mezelf al zo duidelijk ben.
Maar een hersenbeschadiging kan altijd nog optreden natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De liberale flank dan.
Er zit geen PVV'er in je gelukkig.
Jij maakte anders ook een serveerster het hof, gelukkig kon ik je eraan herinneren dat je een relatie had.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:15 schreef Kaas- het volgende:
Herinner me opeens dat Guido "psst hey meisje" zei tegen de serveerster om haar aandacht te krijgen.
Hier trappen VS en ik niet in. Je wilt Guido voor jezelf hebben hè.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:15 schreef Kaas- het volgende:
Herinner me opeens dat Guido "psst hey meisje" zei tegen de serveerster om haar aandacht te krijgen.
Ik weet eigenlijk niet eens meer waar dat over ging, alleen dat haar reactie heel grappig was.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij maakte anders ook een serveerster het hof, gelukkig kon ik je eraan herinneren dat je een relatie had.
Ah, Friek_ is weer toegelaten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:31 schreef Friek_ het volgende:
Ik typ zo ook even een verhaal. Eerst even boodschappen doen voordat het te laat is.
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:08 schreef Hexagon het volgende:
Even een berg gescheld weggemod en genote
Php uiteraard.quote:
Misschien.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Durf je nu de volgende keer wel te komen?
Was anders gewoon serieus hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er dachten een paar lui grappig te zijn met php in de hoofdrol
Ja.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Zal ik dan ook maar een kort verslagje typen van mijn Febo-minimeet met Tosti?
Nou.quote:
Je bent een timmerman of je bent het niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:30 schreef betyar het volgende:
het enige boeiende wat daarbinnen aanwezig was was een ronddraaiende propeller van hout.
Guido zei nog wel - en ik citeer - "maar jij hebt een uitkering". Waar die discussie over ging weet ik niet, maar het klonk als een aanval.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:07 schreef Friek_ het volgende:
Guido als overgenuanceerd figuurtje dat zelfs op alcoholische meets zich niet laat verleiden tot ferme uitspraken,
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Al lopende hebben we eerst flink geroddeld. Tosti's stem sloeg regelmatig over van verbazing over het feit dat jullie, en ik citeer "gewoon best aardige mensen" waren.
Dat had te maken met Voorschrifts argumentatiestrategie bij eventuele conflicten - alles wat je hebt in de strijd gooien, ook al heb je ongelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:38 schreef Kaas- het volgende:
Maar,
[..]
Guido zei nog wel - en ik citeer - "maar jij hebt een uitkering". Waar die discussie over ging weet ik niet, maar het klonk als een aanval.
Oh ja, daar had ik ook nog een discussie over met hem. Een ander punt van hem was "altijd generaliseren, ook al slaat het nergens op"quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat had te maken met Voorschrifts argumentatiestrategie bij eventuele conflicten - alles wat je hebt in de strijd gooien, ook al heb je ongelijk.
Ah, dus eigenlijk gaf onze Guido blijk van afkering van dat soort ad hominems. Nette jongen is het toch.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat had te maken met Voorschrifts argumentatiestrategie bij eventuele conflicten - alles wat je hebt in de strijd gooien, ook al heb je ongelijk.
"je snapt er gewoon niks van" als ultieme redmiddel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, daar had ik ook nog een discussie over met hem. Een ander punt van hem was "altijd generaliseren, ook al slaat het nergens op"
Uiteraard.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"je snapt er gewoon niks van" als ultieme redmiddel.
Ja, samen met Janneke.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:49 schreef Tamashii het volgende:
Ik moet de volgende keer echt ook komen.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het werkt, dat is het enige wat telt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, daar had ik ook nog een discussie over met hem. Een ander punt van hem was "altijd generaliseren, ook al slaat het nergens op"
Ja Friek dacht even dat ik hem probeerde te beledigen, maar ik wilde juist een voorbeeld geven van een slecht argument.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:38 schreef Kaas- het volgende:
Maar,
[..]
Guido zei nog wel - en ik citeer - "maar jij hebt een uitkering". Waar die discussie over ging weet ik niet, maar het klonk als een aanval.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:30 schreef betyar het volgende:
Goed,
Na een dagje werken om de uitkering van Friek_ te sponsoren ging ik even in bad.
Na mijn rustmomentje een e-ticket besteld voor een retourtje Boxtel - Utrecht Centraal. Mijn lieve vrouw bracht mij naar het station en toen begon mijn reis naar Utrecht.
Onderweg contact met Remlof gehad.
Na een wir war van bussen heb ik een taxi genomen naar café De Poort. De taxichauffeur met mediterraans uiterlijk waar ik meteen de gedachte bij had dat die man door heel Utrecht en omringende dorpen zou rijden kwam ik best vlot bij het cafeetje aan. Een groepje kansloze jongens zaten/stonden als sardientjes in een blik om een vierkante statafel, Dat moest natuurlijk HET groepje zijn.
Ik wurmde me ertussen en vroeg na 3 minuten of ze bier kwamen brengen of je zelf naar binnen moest gaan. De blonde doos die te lui is om te werken kwam uiteindelijk naar de tafel en nam onze bestelling op. Na tien minuten kreeg ik mijn biertje.
Ik vermoedde dat de jongedame in kwestie ondertussen de barman oraal had bevredigd en wilde dit ook vragen, uit fatsoen heb ik dat niet gedaan. Beetje ouwehoeren en het wegkijken van een stelletje dat een tafel bezet hield kwam ik niet verder. Nadat het stelletje wegging waar de man in kwestie twee biertjes wilde betalen met pin besloot de dame de rekening voor haar te nemen en vijf minuten later was de tafel gereed om in te nemen. Mijnheer had blijkbaar belangrijk contact via de sms.
P_T kwam bij mij staan en we hadden een goede praat. Uiteindelijk gingen we eten en gingen de homo's op een rijtje in een donkere hoek zitten, de jongens die nog uit de kast moesten komen voegde zich bij hun om vervolgens lekker ongemakkelijk te gaan eten..
Paper, Tofast en ondergetekende hadden een flinke tafel waar we in alle ruimte konden genieten van het eten.
Ik bestelde een carpaccio en een biefstukje, Was lekker alleen het had allemaal wel wat uitgebreider mogen zijn.
Nadat Friek_ twee keer had gevraagd of we al hadden betaald en de jongedame bevestigde dat we hadden betaald ben ik gaan vragen of we de rekening mochten liepen we naar een café waar een feestje was en je moest betalen om binnen te mogen. Dat gaat natuurlijk nergens over gezien we daar voor maar een ding zijn en dat is om onze hard verdiende euro's weg te brengen, op Friek_ na uiteraard die krijgt gratis geld van de overheid.
Onderweg nog en paar miljonairs in vermomming tegengekomen die vroegen om kleingeld wat ik uiteraard weigerde.
Uiteindelijk gingen we een wazige kuttent binnen waar geen reet te doen was en het enige boeiende wat daarbinnen aanwezig was was een ronddraaiende propeller van hout. Na twee biertjes vonden sommigen het wel welletjes en zijn we naar het station gelopen. Ranzig brood met dode rat trok ik uit de muur eentje voor Voorschrift en eentje voor mezelf.
P_T raakte we kwijt en Voorschrift en Remlof gingen een kleine te dure supermarkt binnen om te duur voer te kopen.
Remlof moest gaan rennen voor zijn trein, waarom weet ik nog steeds niet omdat treinen om het half uur vertrekken. Voorschrift begon zich te ergeren omdat hij het schema van de NS niet snapt, een kind van vijf jaar snapt het schema nog wel en daarom zet ik mijn vraagteken of het beroep wat Voorschrift uitoefent wel een geschikte baan voor hem is.
Afijn, ik naar de BurgerKing om 44 gefrituurde uienringen te bestellen en heb deze met goedkeurende ogen van mijn medereizigers lekker opgegeten in de trein. Overgestapt in Den Bosch van een intercity naar een gewone trein. In Boxtel werd ik wakker gemaakt door een oude vrouw die zei dat we in Boxtel waren, ik ben haar dat enorm dankbaar, mijn vrouw stond netjes te wachten en zijn we naar huis gegaan.
Het volk:
Voorschrift: Anaalridder in puurste vorm.
Guido: Anaalridder met een mediterraans uiterlijk.
Kaas: Een wannabe anaalridder maar nog niet klaar om de lansen tot zich te nemen.
Euribob: Een anaalridder pur sang die vandaag zijn vader heeft teleurgesteld en zijn gayporno boekjes op de salontafel heeft gegooid.
Paper_Tiger: prima gast gezellige conservatie gehad.
Tofast: Marktplaatsmederwerker die mij allemaal add zooi wilde aansmeren.
Remlof: As usual.
De rest waren vooral dooie mussen.
Anyway, het was wel gezellig.
Groet,
Betyar.
Hehe.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:48 schreef remlof het volgende:
Oh ja, laten we niet vergeten de "Henk Krol Award" te institueren bij de komende POL-verkiezingen.
Val jij op mannen?quote:
Mijn hart breekt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat was toch al algemeen bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |