SPOILER: Route vanaf CSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sfeerimpressies voorgaande meets:
Zaterdag 4 oktober 2014
Aanwezig:
- Friek_
- remlof
- Euribob
- Hexagon
- Kaas-
- Paper_Tiger
- tofastTG
- Kowloon
- Boze_Appel
- betyar
- waht
- Voorschrift
- Illiberal
- De_Guidance
- raptorix
- .... ?
Misschien:
- Reya
Lamzakkerige afzeggers:
- robin007bond
- GSbrder
- Pokkelmans
- KoosVogelsPHP KOMT NIET, MENSEN!!!!!
[ Bericht 5% gewijzigd door remlof op 03-10-2014 12:22:33 ]
Het maakt me niet zoveel uit, maar laten we er morgen ff over nadenken. Zien we dan wel toch hoe laat precies.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:04 schreef De_Guidance het volgende:
2 is wel vroeg hoor. Vorige keer kwam driekwart ook superlaat aankakken.
Ik weer netjes op tijd alles.
Yesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het maakt me niet zoveel uit, maar laten we er morgen ff over nadenken. Zien we dan wel toch hoe laat precies.
Whehe.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:09 schreef remlof het volgende:
Route vanaf CS staat ook in de OP.
De route heen tenminste, die terug is waarschijnlijk wat gecompliceerder
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:12 schreef robin007bond het volgende:
Haal mij maar uit de misschienners.
Ik vind het zelf ook jammer maar een andere datum kwam niet lekker uit voor het vieren.quote:
Ik heb een speciale categorie voor je gemaakt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:12 schreef robin007bond het volgende:
Haal mij maar uit de misschienners.
Begrijpelijk, niks aan te doenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook jammer maar een andere datum kwam niet lekker uit voor het vieren.
Better luck next time!
Nogal wat ervaring opgedaan met het organiseren ervan in 10 jaar FOK!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:17 schreef Kaas- het volgende:
Die meets zijn serious business voor remlof.
Time het gewoon een beetje met de aankomst van de Rotterdamse delegatie. Lopen we gezamenlijk heen en doen we een paar pitstops onderweg.quote:
En je kan bij de AH To Go altijd even wat blikbier scoren voor onderweg natuurlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Time het gewoon een beetje met de aankomst van de Rotterdamse delegatie. Lopen we gezamenlijk heen en doen we een paar pitstops onderweg.
Dat deed ik laatst: tien euro voor een sixpack.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
En je kan bij de AH To Go altijd even wat blikbier scoren voor onderweg natuurlijk.
Dan is dat toch goedkoper dan zes losse blikken daar.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat deed ik laatst: tien euro voor een sixpack.
DM maar, ik kom wel van de andere kant dus dat timen is misschien niet heel goed mogelijk. Maar je weet maar nooit.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Time het gewoon een beetje met de aankomst van de Rotterdamse delegatie. Lopen we gezamenlijk heen en doen we een paar pitstops onderweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |