Nee, is toch 3 kwartier op heen en terugreis. Die vertraging alleen is al 25% van wat met de auto het totaal zou zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:36 schreef tofastTG het volgende:
Zeg VSje, het is volgens mij maar 20 minuten extra reistijd, valt toch ook wel allemaal mee dan?
Ach, u kunt ook nog altijd in de taxi stappen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, is toch 3 kwartier op heen en terugreis. Die vertraging alleen is al 25% van wat met de auto het totaal zou zijn.
Nou boeit de tijd me niet, gaat om het principe.
Ik zie 't morgen wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:49 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ach, u kunt ook nog altijd in de taxi stappen.
Kom gewoon met de trein joh. 2 biertjes is ook zoiets.quote:
Tsk, verliefd raken op treinreizigers.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:51 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Kom gewoon met de trein joh. 2 biertjes is ook zoiets.Bovendien, beetje in het treintje zitten en naar andere mensjes kijken is ook wel leuk. Misschien kom je de liefde van je leven wel tegen in de trein, je weet maar nooit.
Koop dan eersteklas tickets.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsk, verliefd raken op treinreizigers.
63 euro voor een andere kleur stoel.quote:
Hoho, ook een betere stoel. En meer plek. Vergelijkbaar met eersteklas in het vliegtuig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
63 euro voor een andere kleur stoel.
Alsof u geen knipperlichtrelatie met remlof heeft.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsk, verliefd raken op treinreizigers.
Zal ik m'n Yankees cap en ordinaire nike's aandoen om te mixen ja?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:28 schreef remlof het volgende:
Vs en ik gaan morgen weer lekker samen zuipen en niet moeilijk doen
Je komt niet?quote:
Gezellig met de anderen bier drinken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je komt niet?
Wat moet ik nou zonder de enige collega?
Lastig.quote:
Ave Duke, zij die gaan meeten groeten u.quote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ave Duke, zij die gaan meeten groeten u.
Ik ben er waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:33 schreef Kowloon het volgende:
Nog mensen die er om 15 u zijn? Anders ga ik even de stad nog in in Utrecht.
Ja, altijd leuk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:09 schreef Illiberal het volgende:
Te vol op het terras, moet ik nu random mensen gaan aanspreken met de vraag of ze van FOK! zijn?
Kowloon is slank sportief en heeft best lang haar. Succes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:09 schreef Illiberal het volgende:
Te vol op het terras, moet ik nu random mensen gaan aanspreken met de vraag of ze van FOK! zijn?
Er zit wel een eenzaam kaalkopje binnen. Zou het een fokker zijn?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:11 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Kowloon is slank sportief en heeft best lang haar. Succes.
Mhm, geen idee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:13 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Er zit wel een eenzaam kaalkopje binnen. Zou het een fokker zijn?
Waarschijnlijk is dat Paper_Tigerquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:16 schreef Illiberal het volgende:
Als die oude vent eens weggaat kan ik tenminste een tafel claimen
Die staat zich te verbijten om Amsterdam CS.quote:
Oh, nou ik ben het ook niet, moet nog op weg.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die staat zich te verbijten om Amsterdam CS.
Leuk hè, OV.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die staat zich te verbijten om Amsterdam CS.
Gewoon rijden onder invloed weer legaal maken, want dit is marteling. Tegen de rechten van de mens.quote:
Ik ben aan het rijden. Volgepakte intercity...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
Ik had in hetzelfde tijdsbestek om naar het midden van het land te komen met de trein goddomme met de auto al de Noordzee in kunnen rijden.
Tijd dat Henk Krol een einde maakt aan die verdeeldheid.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:58 schreef Illiberal het volgende:
Er vormde al snel een ouderen-hoek en homo-hoek.
Hij komt met Guido thuis?quote:
Hij bietste nog een Febo hamburger bij Betyar dus alle stijl ging overboord.quote:
Verschrikkelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
Hij bietste nog een Febo hamburger bij Betyar dus alle stijl ging overboord.
Ja erg leuk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Heb je het leuk gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |