Waht is altijd vaste gast bij onze rechtse minimeets inderdaad, de held.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Als GS en Erik waren gegaan, was jij er ook geweest, durf ik te wedden.
Precies. Voor een roedel linksjes is ie bang.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waht is altijd vaste gast bij onze rechtse minimeets inderdaad, de held.
Ach dat viel wel mee, Paper_Tiger, Kowloon, Illiberal en ik waren er ook nog.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Voor een roedel linksjes is ie bang.
Da's waar, maar ik vind het leuk om waht te pesten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
Ach dat viel wel mee, Paper_Tiger, Kowloon, Illiberal en ik waren er ook nog.
Gemene vrouw ben je ook.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik vind het leuk om waht te pesten.
In plaats van GroenLinkserquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:44 schreef De_Guidance het volgende:
Linksen waren ook niet zoveel.
Kaas is echt een middenfiguur. Tosti ook.
Euribob moet er nog achter komen dat hij VVD'er is.
Dat laatste geldt ook voor Betyar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:44 schreef De_Guidance het volgende:
Dit is juist.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Voor een roedel linksjes is ie bang.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:44 schreef De_Guidance het volgende:
Oké, maar een ballentent was het ook niet. Of had VS zijn sigaren bij zich.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:44 schreef De_Guidance het volgende:
Die nam betyar mee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, maar een ballentent was het ook niet. Of had VS zijn sigaren bij zich.
Fijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:44 schreef De_Guidance het volgende:
Met die gekke redenen die jij hebt om op GL te stemmen zie ik je nog wel bij elke willekeurige partij eindigen.quote:
Die reden heb ik ook alleen maar in dronken toestand uitgelegd. En het is niet alsof ik van mezelf al zo duidelijk ben.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met die gekke redenen die jij hebt om op GL te stemmen zie ik je nog wel bij elke willekeurige partij eindigen.
Oh ja, die redenen waren trouwens een van de dingen die jij door de treincoupé schreeuwde.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die reden heb ik ook alleen maar in dronken toestand uitgelegd. En het is niet alsof ik van mezelf al zo duidelijk ben.
Maar een hersenbeschadiging kan altijd nog optreden natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De liberale flank dan.
Er zit geen PVV'er in je gelukkig.
Jij maakte anders ook een serveerster het hof, gelukkig kon ik je eraan herinneren dat je een relatie had.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:15 schreef Kaas- het volgende:
Herinner me opeens dat Guido "psst hey meisje" zei tegen de serveerster om haar aandacht te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |