Leuke meet. Was nog best een uitdaging om Guido te vinden op Rotterdam CS, omdat de beschrijving "Turk" aldaar niet overdreven veel duidelijkheid schepte, maar al redelijk snel kwam ik Guido en Euri tegen die het al helemaal naar hun zin hadden door wat winkeltjes af te lopen.
Na een gezellige treinrit zagen we op Utrecht CS ergens een willekeurige Turk op een bankje zitten dus appten we tosti dat Guido daar zat, om op een afstandje te gaan zitten kijken hoe hij de verkeerde mensen zou aanspreken. Lukte jammer genoeg niet, omdat die vent wegliep voor tosti er was.
Eerste tien minuten na aankomst bij de meet locatie vond ik het nog een tikje ongemakkelijk; zit je daar ineens met een paar gasten die je van internet kent..

Was echter van zeer korte duur, want het duurde maar even of er werd heel wat afgelachen. Men schrok nog even flink toen ik deed alsof ik een dm van php had gekregen dat hij ook onderweg was, maar dat was loos alarm. Zelfs in het tweede café - wat eigenlijk echt drie keer niks was, hoewel mooi dat die vrouw Bob nog even naar z'n ID vroeg - had ik het erg naar m'n zin en de rest geloof ik ook. Enige nadeel vond ik dat zo'n meet eigenlijk nog best kort is en dat ik een aantal mensen nog zo goed als niet gesproken had, toen het er voor hen ineens op zat. Maar boeiend, volgende keer beter, was immers een topavond.
Kende nog helemaal niemand. Maar Guido is een hele leuke en lieve jongen.

Bob heeft eigenlijk geen positieve eigenschappen, maar is zo vervelend dat je er toch hard om lachen moet. In de nachttrein terug naar Rotterdam waren z'n geschreeuw en gespreksonderwerpen een beetje gênant, maar gelukkig was ik aangeschoten genoeg om me daar niet te druk om te maken.

Tosti is een supervrolijke Belgisch sprekende jongen die in het echt gelukkig totaal niet arrogant is. Hexagon vond ik echt een relaxte Brabander, mooie baas wel. P_T ben ik het volgens mij nog nooit mee eens geweest, maar blijkt gewoon een hele toffe sympathieke gast. Voorschrift ontmoeten vond ik de eerste minuten even raar - iemand met wie je vaak slechte seksistische grappen maakt over en weer zit dan ineens écht tegenover je.

Maar dat was al snel weg en VS is echt een superleuke gozer met wie je enorm lol kunt trappen. Illiberal is relaxed om erbij te hebben, rustige jongen die niet te veel kabaal maakt maar dan ineens heel grappig uit de hoek komt. Van Kowloon vond ik het jammer dat we niet toe zijn gekomen aan serieuze economie-gesprekken, maar hele leuke vent die later op de avond ineens een verborgen dark side bleek te hebben.

Remlof heb ik jammer genoeg amper gesproken, maar door naar hem te kijken word je al relaxed, zo rustig oogt hij - mooie vent volgens mij, hopelijk spreek ik hem een volgende meet wat meer. Betyar kon ik oprecht niet verstaan, dus heb geen woord van wat hij zei meegekregen maar moest toch om elke zin lachen omdat hij het zo grappig brengt. Friek is een hele leuke vent waarmee je de hele avond een biertje mee drinken; rustige maar gezellige Brabander die ik wel langer had willen spreken dan lukt op zo'n avondje.
Heb ervan genoten, grappig divers bijeengeraapt zooitje was het.

En leuk om er nu wat gezichten bij te hebben.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kaas- op 05-10-2014 12:53:13 ]