Dat is wellicht plausibel ja.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe meer drank erin ging, hoe dichter jouw accent bij je roots kwam.
Voorschrift sloeg bijna een gozer op z'n bek die zich geïrriteerd voelde door zijn stemverheffing in onze discussie.quote:
Mooi en liefdevol verslag Kaas-. Wat een lieverd is die Guido hè?quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:34 schreef Kaas- het volgende:
Heb ervan genoten, grappig divers bijeengeraapt zooitje was het.En leuk om er nu wat gezichten bij te hebben.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi en liefdevol verslag Kaas-. Wat een lieverd is die Guido hè?
Het is jouw zoon, gekkie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:06 schreef Disana het volgende:
[..]
De rest dus ook, uitgezonderd de puberende Bobje begrijp ik. Maar Guido is mijn held.
Maar je kent nu bijna iedereen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:20 schreef De_Guidance het volgende:
Wat een liefde allemaal.
Vanaf nu kan ik alleen nog maar teleurstellen.
Onmogelijk!quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:20 schreef De_Guidance het volgende:
Wat een liefde allemaal.
Vanaf nu kan ik alleen nog maar teleurstellen.
Waht is altijd vaste gast bij onze rechtse minimeets inderdaad, de held.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Als GS en Erik waren gegaan, was jij er ook geweest, durf ik te wedden.
Precies. Voor een roedel linksjes is ie bang.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waht is altijd vaste gast bij onze rechtse minimeets inderdaad, de held.
Ach dat viel wel mee, Paper_Tiger, Kowloon, Illiberal en ik waren er ook nog.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Voor een roedel linksjes is ie bang.
Da's waar, maar ik vind het leuk om waht te pesten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
Ach dat viel wel mee, Paper_Tiger, Kowloon, Illiberal en ik waren er ook nog.
Gemene vrouw ben je ook.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik vind het leuk om waht te pesten.
In plaats van GroenLinkserquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:44 schreef De_Guidance het volgende:
Linksen waren ook niet zoveel.
Kaas is echt een middenfiguur. Tosti ook.
Euribob moet er nog achter komen dat hij VVD'er is.
Dat laatste geldt ook voor Betyar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:44 schreef De_Guidance het volgende:
Dit is juist.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Voor een roedel linksjes is ie bang.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:44 schreef De_Guidance het volgende:
Oké, maar een ballentent was het ook niet. Of had VS zijn sigaren bij zich.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:44 schreef De_Guidance het volgende:
Die nam betyar mee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, maar een ballentent was het ook niet. Of had VS zijn sigaren bij zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |