Dus eigenlijk maak je winst.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan is dat toch goedkoper dan zes losse blikken daar.
Oh ik heb vrijdagavond ook nog een kroegavond, maar voor 5 uur op de meet zijn zal wel lukken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maak je winst.
Ik kom wel aardig gesloopt aan ben ik bang. Van de week al een keer om half vier op bed door een ALV van een studentenvereniging, gister tot in de nacht stukken moeten lezen, vanavond een afstudeerborrel die überhaupt pas om tien uur begint, en tussendoor maar steeds vroeg van bed om de hele dag te werken. Kom de dag door met veel espresso's. Vrijdag maar even klokje rond slapen hopelijk.Zal ook wel niet lukken.
Vijf uur mag geen probleem zijn, dan is er zelfs tijd voor een ontbijt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ik heb vrijdagavond ook nog een kroegavond, maar voor 5 uur op de meet zijn zal wel lukken.
Ik blijf altijd wel tot 1:00 ofzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:48 schreef Kaas- het volgende:
Hoe laat beginnen mensen doorgaans te vertrekken? Ik vind vijf uur ook wel mooi, maar als de helft om zeven uur weg is kan ik beter eerder komen.
Nou, je roept maar wanneer jij en je kont op het CS willen verschijnen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vijf uur mag geen probleem zijn, dan is er zelfs tijd voor een ontbijt.
Hoe laat beginnen mensen doorgaans te vertrekken? Ik vind vijf uur ook wel mooi, maar als de helft om zeven uur weg is kan ik beter eerder komen.
Vol verwachting klopt ons hartquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Waarom sta ik nog niet bij de afhakers?
Hoe fout weer dit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nou, je roept maar wanneer jij en je kont op het CS willen verschijnen.
Nu wel, jammer dat je niet kan komen maar ik weet waaromquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Waarom sta ik nog niet bij de afhakers?
Jij moet wat foute opmerkingen betreft gewoon je bek houden.quote:
Ik ben best braaf hoor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij moet wat foute opmerkingen betreft gewoon je bek houden.
Danku. We willen natuurlijk ook niet dat mensen uiteindelijk hevig teleurgesteld zijn omdat ik toch niet aanwezig blijk te zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu wel, jammer dat je niet kan komen maar ik weet waarom
Zou het in ieder geval wel leuk vinden als hij komt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ehh, zou kunnen, maar kan het me niet herinneren.
Precies. OP bijgewerkt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Anders zou de groep toch ook veel te groot zijn.
😎quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:57 schreef Kaas- het volgende:
Bob, Guido, 16:05 spoor 14 Rotterdam CS? Komen we kwart voor vijf op Utrecht aan.
Kom een paar minuten eerder dan. Scheelt zo'n scène in de trein; paar faggots die kennismaken nav internetcontact lijkt ook weer beetje gek zonder context.quote:
Kennismaken in de trein is gayquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kom een paar minuten eerder dan. Scheelt zo'n scène in de trein; paar faggots die kennismaken nav internetcontact lijkt ook weer beetje gek zonder context.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |