Bob. Meerdere keren.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:29 schreef remlof het volgende:
Wie de neuk heeft er Spa Groen lopen drinken?
U is moeilijk dronken.quote:
Eens, friek is een leuke gozer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:06 schreef Kaas- het volgende:
Friek is best een rustige gozer eigenlijk. Wel een chille. Verwacht je niet van zo'n troll.
Best wel leuk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:12 schreef remlof het volgende:
Bobje was veruit het meest beschonken, ook grappig dat z'n id werd gevraagd in de tweede kroeg toen we bestelden
Voorschrift is een goeie tweede, ik stond buiten met 'm te roken en te praten en toen vroeg een gozer die daar zat met z'n scharrel of ie het volume van z'n stem kon dimmen. De reactie daarop van Vs was nogal escalerend, maar het kwam uiteindelijk toch goed
Kow ging helemaal los.quote:
Nou ja, ze waren nog net in de minderheidquote:Op zondag 5 oktober 2014 01:24 schreef betyar het volgende:
Wat een homomeet, Godverdomme zeg, stelletje anaalridders, zelden zo'n verwijfd volk meegemaakt..
quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:41 schreef Illiberal het volgende:
Toch een nieuwe kant van Kowloon gezien.
D:quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:24 schreef betyar het volgende:
Wat een homomeet, Godverdomme zeg, stelletje anaalridders, zelden zo'n verwijfd volk meegemaakt..
Euri kan nog wel wat kilotjes missen. Zag er niet uit qua strakheid.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:18 schreef tofastTG het volgende:
Euri is moeilijk dik. Begrijp wel waarom die 4x per week naar de sportschool gaat.
Latent.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, ze waren nog net in de minderheid
Hij moest gewoon z'n bek houden tegenover me.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:12 schreef remlof het volgende:
Bobje was veruit het meest beschonken, ook grappig dat z'n id werd gevraagd in de tweede kroeg toen we bestelden
Voorschrift is een goeie tweede, ik stond buiten met 'm te roken en te praten en toen vroeg een gozer die daar zat met z'n scharrel of ie het volume van z'n stem kon dimmen. De reactie daarop van Vs was nogal escalerend, maar het kwam uiteindelijk toch goed
En dat zegt wat, van iemand die drie meets met ondergetekende heeft bijgewoond.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:24 schreef betyar het volgende:
Hij stelde zich aan inderdaad, maar je reactie waarmee je hem op de knieën dwong had wat minder gekundquote:Op zondag 5 oktober 2014 02:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij moest gewoon z'n bek houden tegenover me.
Hij wist anders vrij snel wie de baas was.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij stelde zich aan inderdaad, maar je reactie waarmee je hem op de knieën dwong had wat minder gekund
ik snap ook echt niet waarom ie zo reageerde. Denk ook niet dat ie nog geneukt heeft vanavondquote:Op zondag 5 oktober 2014 02:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij wist anders vrij snel wie de baas was.
Je had je loonstrookje bij?quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij wist anders vrij snel wie de baas was.
Ach indruk op z'n vriendin zal 'ie wel niet gemaakt hebben nee. Beetje weerwoord en hopsa weg was meneer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:23 schreef remlof het volgende:
[..]
ik snap ook echt niet waarom ie zo reageerde. Denk ook niet dat ie nog geneukt heeft vanavond
Dat nog niet eens.quote:
Bedankt voor de beschrijving. Allemaal prima mensen dus en het was gezellig.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:49 schreef De_Guidance het volgende:
De 4-oktober dierendag-Offerfeest-Yom Kippoer-Gay Pol meet.
Voor mij begon deze meet in Rotterdam Zuid. Met Euribob. We spraken af op metrostation Zuidplein, alwaar ik hem beroofde.
Nadat we op Rdam CS de Feyenoord fan shop checkten, kwam Kaas er ook bij.
Samen in de trein was wel gezellig geloof ik. Op Utrecht CS wilden we een practical joke uithalen met tosti, maar dat hebben we maar niet gedaan.
Toen we bij het cafétje waren aangekomen stonden, Illiberal, Kowloon, Voorschrift en Hexagon al te drinken.
Na aan paar drankjes was Euribob al meteen Anneke Grönloh en heeft hij de rest van de avond constant aan Kaas gezeten.
Voorschrift werd na een paar bier een beetje handtastelijk naar mij toe en VS, Bob, Kaas en ik zaten op een rij. Dit werd de homohoek genoemd.
De kipsaté was heerlijk
Betyar, Paper_Tiger, remlof en Friek schoven gedurende de dag ook verder aan.
Samenvatting van de mensen.
Euribob: nuchter wel oké en prima gozer, maar na paar drankjes een schreeuwende relnicht.
Voorschrift: Ook prima gozer, maakt wel ruzie met willekeurige mensen die We niet kennen
Kaas: Grappige nuchtere jongen. En totaal niet vrouwelijk. Houdt wel van practical jokes.
Kowloon: precies zoals ik hem Had verwacht.
Betyar idem: helaas weinig mee kunnen praten. Wel echt Brabo accentje
Remlof ook idem. Rustige kerel.
Paper_Tiger Was een stuk vriendelijker dan ik had verwacht.
Tostinet zo'n troll als op het forum en echt een heel blij hoofd erbij
Friek trollt minder IRLp
![]()
Illebiral ofzo chillt gewoon.
Weet je of dat dezelfde tent was als de de meet voor deze? Soort bar en shoarma-zaak ineen. Dat is wel een enorme ruktent inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:05 schreef betyar het volgende:
Die laatste tent, wat was dat een kutkroeg joh.
Geen idee, hing een grote houten vliegtuigpropeller aan het plafond.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Weet je of dat dezelfde tent was als de de meet voor deze? Soort bar en shoarma-zaak ineen. Dat is wel een enorme ruktent inderdaad.
Die was erg dubieus inderdaad. Alleen leuk omdat de Pruis nog even kwam.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Weet je of dat dezelfde tent was als de de meet voor deze? Soort bar en shoarma-zaak ineen. Dat is wel een enorme ruktent inderdaad.
Met z'n Russische hoedquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die was erg dubieus inderdaad. Alleen leuk omdat de Pruis nog even kwam.
Was dezelfde zaak ja. Boslust heet het, terwijl er niet eens een bos in de buurt isquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Echt een waardeloze tent. Had je beter direct naar Olivier kunnen gaan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Was dezelfde zaak ja. Boslust heet het, terwijl er niet eens een bos in de buurt is
We waren op weg naar Stairway to Heaven, maar dat bleek ineens een besloten feest en Betyar zei terecht iets met de woorden "godverdomme", "niet betalen", "kroegske" en "jonge" ofzo. dus liepen we maar door naar iets anders.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Echt een waardeloze tent. Had je beter direct naar Olivier kunnen gaan.
Oja, stom dat we daar niet aan gedacht hadden. We waren eerst naar Stairway to Heaven gelopen maar die was afgehuurd voor een partij. Het regende wat dus toen zijn we maar snel een willekeurig zaak ingedoken. Maar we hadden idd. beter naar Olivier gegaan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Echt een waardeloze tent. Had je beter direct naar Olivier kunnen gaan.
Hoe meer drank erin ging, hoe dichter jouw accent bij je roots kwam.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:26 schreef tofastTG het volgende:
Belgisch.Godsamme, je had niet eens door waar ik vandaan kwam.
Dat is wellicht plausibel ja.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe meer drank erin ging, hoe dichter jouw accent bij je roots kwam.
Voorschrift sloeg bijna een gozer op z'n bek die zich geďrriteerd voelde door zijn stemverheffing in onze discussie.quote:
Mooi en liefdevol verslag Kaas-. Wat een lieverd is die Guido hč?quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:34 schreef Kaas- het volgende:
Heb ervan genoten, grappig divers bijeengeraapt zooitje was het.En leuk om er nu wat gezichten bij te hebben.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi en liefdevol verslag Kaas-. Wat een lieverd is die Guido hč?
Het is jouw zoon, gekkie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:06 schreef Disana het volgende:
[..]
De rest dus ook, uitgezonderd de puberende Bobje begrijp ik. Maar Guido is mijn held.
Maar je kent nu bijna iedereen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:20 schreef De_Guidance het volgende:
Wat een liefde allemaal.
Vanaf nu kan ik alleen nog maar teleurstellen.
Onmogelijk!quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:20 schreef De_Guidance het volgende:
Wat een liefde allemaal.
Vanaf nu kan ik alleen nog maar teleurstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |