quote:
Nou.
Rond half twee bedachten we ons dat we allebei in Nijmegen zouden zijn, en Tosti wou, geheel in the spirit of the day, zijn FOK!meet voortzetten. Op mijn stalen ros trok ik richting het CS alwaar ik vol verwachting stond te uit te kijken naar een verschijning in blauwe jas. Telefonisch contact gaf de doorslag.
Al lopende hebben we eerst flink geroddeld. Tosti's stem sloeg regelmatig over van verbazing over het feit dat jullie, en ik citeer "gewoon best aardige mensen" waren. Je vraagt je af met wat voor verwachting zo iemand überhaupt op een meet af komt.
Tot zijn verheuging was de Mc Donalds nog geopend, alwaar de nodige kiloknallers werden ingeslagen alvorens de reist werd vervolgd. De zoektocht naar een kroeg waar we konden zitten -ik kan niet dansen maar dat hoeven mensen op het internet niet te weten- was geopend. Vrijwel alle gezellige kroegjes hadden hun laatste ronde al gehad, waardoor we óf naar een krakershol, óf naar een "wollahkijkdiemeisjehaarhelebilstaatopenvuilekkhoerWATKYKJYZEMMEL?"dansgelegenheid moesten.
Het werd het krakershol waar GS ongetwijfeld nog regelmatig nachtmerries over heeft. Vol overtuiging bestelde ik een rondje waarna ik geen contant geld bij me bleek te hebben. Geen probleem. Als student zijnde leef ik toch al op de portemonnee van anderen.
Al vrij vroeg was hier echter ook de laatste ronde, waardoor we om half vier al weer buiten stonden. Ik bood Tosti aan om hem per fiets naar huis te brengen, maar meneer had liever een of andere Marokkaan met een S-klasse. Maar hij ging wel eerst even langs de Febo, meen ik.