Slimkat vind ik maar niks.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:08 schreef Dj_Ziggy het volgende:
Hardware van samsung is dik in orde, ook bouw kwaliteit is dat ook.
Touchwiz is een ander verhaal.
Zet er voor de gein eens Slimkat op. Totaal andere telefoon geworden
Het lijkt wel alsof je het over de afdronk van een wijn hebt, maar je hebt het gewoon over iets om mee te bellen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:02 schreef Skillstorm het volgende:
Stock is gewoon veel soepeler, eleganter
Nee, besturingssysteem van de telefoon.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je het over de afdronk van een wijn hebt, maar je hebt het gewoon over iets om mee te bellen.
Plasticquote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Slimkat vind ik maar niks.
Ik vind dat goedkope plastic trouwens zo klacht waardig.
Het enige wat ze goed doen is removable battery.
De bouwkwaliteit is wel prima, maar dat plastic echt..... Waar betaal je dan voor denk ik dan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:15 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik vind Samsung toestellen er altijd uitzien alsof ze op een matras nog kapot kunnen vallen.
HTC Master race.quote:
2/10 keer zit er een hoesje omheen. Kijk eens goed om je heenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:22 schreef Nattekat het volgende:
Godsamme, wat boeit het nou of er plastic in het binneste van een mobiel zit
9/10 keer zit er een hoesje omheen en merk je het niet eens...
Hoe bedoel je binnen. Gewoon op de buitenkant hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:22 schreef Nattekat het volgende:
Godsamme, wat boeit het nou of er plastic in het binneste van een mobiel zit
9/10 keer zit er een hoesje omheen en merk je het niet eens...
Glas ben ik met je eens dat het snel breekt. Wel is het veel mooier.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:26 schreef Dj_Ziggy het volgende:
kansloos, metaal.... deukt meer in dan plastic.
En zeker glas... das helemaal een keer vallen en pats...
oftewel KUT IPHONES
Oja, dit is FOK!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoe bedoel je binnen. Gewoon op de buitenkant hoor.
Oh en hoesjes.![]()
Maken designers een mooi design voor de telefoon (nouja behalve Samsung) en dan dumpen mensen die in zo'n verlept hoesje.dat is al een eigen klacht waardig.
Gewoon een goede glazen screenprotector kopen en die er op doen.
Oh en hoesjes houden maar zelden schade tegen. Alleen de hoesjes die echt de hele telefoon omvatten en dan nog....
Toen je dit typte kwam je spontaan klaar?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:28 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Glas ben ik met je eens dat het snel breekt. Wel is het veel mooier.
Aluminium zelfde qua deuken, heb ik ondervonden met mijn HTC hiervoor.
Toch was het elke dag een plezier om vast te mogen houden. Wat een premium toestel was dat.
1. valt op de bovenkant en dan gaat het scherm kapot? Klopt van geen kanten wat je zegt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, dit is FOK!
Zonder hoesje had ik al een kapot scherm kunnen hebben, aangezien mijn mobiel op zijn bovenkant terecht kwam. En voor het gevoel hoef ik echt dat koude metaal niet, iPhones voelen juist verschrikkelijk aan.
En meestal raak je de achterkant niet eens aan, wow, erg nuttig
Klopt, omdat er veel betere opties zijn, maar mensen verblind zijn door marketing. Klacht waardig, 100%.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:41 schreef Spongeboss het volgende:
Je druk maken om de keuzes van andere die geen effect hebben op jou.
Klopt, het oogt gewoon saai, goedkoop en on-origineel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:44 schreef Ruif het volgende:
Ik vind de Samsung telefoons vaak ook vrij goedkoop ogen. De HTC en Sony vind ik een stuk aantrekkelijker ogen, in plaats van het nepleer en plastic van Samsung.
Is toch niet jouw probleem.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:42 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Klopt, omdat er veel betere opties zijn, maar mensen verblind zijn door marketing. Klacht waardig, 100%.
Gelijk een mooie test voor de waterdichtheid.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:50 schreef budvar het volgende:
Had altijd een Samsung maar nu een xperia z1, die is beduidend beter en waterdicht(gelukkig want de eerste week dat ik hem had gooide iemand per ongeluk een kop koffie erover).
Nou dat zit wel snor want hij doet het prima.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Gelijk een mooie test voor de waterdichtheid.
Helemaal top.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:56 schreef budvar het volgende:
[..]
Nou dat zit wel snor want hij doet het prima.
In mijn beleving zijn alle telefoons rechthoekig, sommige misschien met wat meer afgeronde hoeken dan anderen maar ik vind ze allemaal rechthoekig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Helemaal top.
Ik vind de Xperia toestellen ook altijd aantrekkelijk maar wat me dan afstoot is dan toch echt het rechthoek design. Maar dat is niet echt iets slechts, gewoon mijn smaak.
Ik bel zelden met mijn telefoon terwijl ik 'm regelmatig gebruik. Scheelt me ook een hoop in kosten trouwens aangezien bellen (zeker wanneer je dit naar het buitenland doet) heel wat duurder is dan chatten. Waarbij ik ook nog eens makkelijk foto's kan versturen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je het over de afdronk van een wijn hebt, maar je hebt het gewoon over iets om mee te bellen.
Zoals in 90% v/d topics hier in KLB.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:41 schreef Spongeboss het volgende:
Je druk maken om de keuzes van andere die geen effect hebben op jou.
IOS.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:07 schreef HostiMeister het volgende:
Wie geeft een neuk.
iOS masterrace
Ik kan er mee mailen, whatsappen, muziek luisteren, surfen, smsen en bellen. Prima tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
IOS.![]()
Als je van super simplistisch houd ja, prima.
Anders weg ermee.
Ja, dat bedoel ik, Ik ben meer van de rondingen. Heb momenteel de OnePlusOne.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:05 schreef budvar het volgende:
[..]
In mijn beleving zijn alle telefoons rechthoekig, sommige misschien met wat meer afgeronde hoeken dan anderen maar ik vind ze allemaal rechthoekig.
Ja, echt prima. Dat meen ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan er mee mailen, whatsappen, muziek luisteren, surfen, smsen en bellen. Prima toch
Nou, CM erop, jij maakt er iig het beste van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:25 schreef Pikkebaas het volgende:
Mwah. Ik heb een S4 met Cyanogenmod erop. De laatste stable release.
Bevalt eigenlijk prima. Stevige hardware (flikkert wel eens op de grond). Veel accessoires voor.
En met CMG is het een heel snel toestelletje.
Ik ben het eens met de opmerkingen over Touchwiz, dat is een draak van een interface.
Precies. Ik heb ook Ipads, maar die zijn voor de vrouw en de kinderen (IOS is redelijk kinderproof).quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:11 schreef Skillstorm het volgende:
IOS is niet slecht, maar het is heel simpel. En daar genieten weer andere mensen dan van denk ik.
Ik heb precies hetzelfde, maar wat je zegt, pas na die laatste update is het toestel werkbaar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:25 schreef Pikkebaas het volgende:
Mwah. Ik heb een S4 met Cyanogenmod erop. De laatste stable release.
Bevalt eigenlijk prima. Stevige hardware (flikkert wel eens op de grond). Veel accessoires voor.
En met CMG is het een heel snel toestelletje.
Ik ben het eens met de opmerkingen over Touchwiz, dat is een draak van een interface.
Nee, kan niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:27 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Precies. Ik heb ook Ipads, maar die zijn voor de vrouw en de kinderen (IOS is redelijk kinderproof).
Zelf kan ik niet mee overweg en loop ik vast omdat ik dingen wil die niet kunnen/mogen. Probeer maar eens een icoontje weg te gooien op IOS, kan niet. Zelf heb ik twee Asus tablets met de Asus Android interface erop en die is heel minimaal en goed te doen.
Ben het geheel met je eensch. Heb zelf ook een iPhone.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:02 schreef Skillstorm het volgende:
Samsung heeft toch wel de Aids van alle Android skins gemaakt om bovenop Android te zetten. Touchwiz is een zooitje, zoveel software troep kan je niet eens in een HP computer vinden.
Daarbij zijn Samsung toestellen vaak lelijk met dat goedkope plastic vind ik.
Toegegeven, Touchwiz is niet meer zo slecht als het eerst was, maar toch, het blijf een gedrocht in vergelijking met stock Android.
Een ander merk toestel aanraden is er niet bij, dan is het: 'Ja Samsung is prima' terwijl ze nooit wat anders geprobeerd hebben.
Touchwiz vs Stock Android 4.4:
Stock is gewoon veel soepeler, eleganter etc.
EDIT: titel hoort te zijn : Mensen die Android alleen van Samsung kennen.
Ja, er zullen best andere ROM's zijn, maar het moet wel gewoon werken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nou, CM erop, jij maakt er iig het beste van.heb je toch nog een removable battery.
Grapjas.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, kan niet.
Of je houdt je vinger er even op tot het trilt en je verwijdert het icoontje, dat is ook nog een mogelijkheid.
Hoe kan je Touchwiz chill vinden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:27 schreef mschol het volgende:
ik heb hier een android telefoon met stock android, maar ik vind touchwiz echt 1000x beter.. (al heb ik veel liever Sense van HTC)
Nee, probeer het eens, een wereld gaat voor je openquote:
je zusje is strak hihahoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:30 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoe kan je Touchwiz chill vinden.![]()
Sense is wel prima ja, strak etc.
Wat is er mis met simplistisch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
IOS.![]()
Anders weg ermee.
Die zou ik ook wel willen als m'n Xperia P niet goed meer is. Ik loop met alle weertypes buiten dus waterdichtheid lijkt me echt ideaal.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:50 schreef budvar het volgende:
Had altijd een Samsung maar nu een xperia z1, die is beduidend beter en waterdicht(gelukkig want de eerste week dat ik hem had gooide iemand per ongeluk een kop koffie erover).
En stofdicht niet te vergeten, voor mij ook belangrijk. Werk op een binnenvaartschip dus veel schuren enzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel willen als m'n Xperia P niet goed meer is. Ik loop met alle weertypes buiten dus waterdichtheid lijkt me echt ideaal.
Helemaal fout, Android is juist steeds lichter en sneller aan het worden, juist daarom kan KitKat zo goed op lower end devices draaien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:54 schreef Djenuziz het volgende:
[..]
Wat is er mis met simplistisch?
Android wordt mettertijd traag, er is steeds snellere hardware nodig om het aan te kunnen.
Ik heb twee jaar lang Android gehad, een jaar iOs en nu ruim een jaar Windows Phone. De laatste geeft sowieso mijn voorkeur, maar ook iOs. Simplistisch en het doet wat het moet doen en goede hardware.
Android is de Windows Vista van telefoonbesturingssystemen: teveel rotzooi die niemand nodig heeft of gebruikt in een telefoon gepropt en dat zien als iets goeds.
Dat is ook wel een goeie inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:13 schreef budvar het volgende:
[..]
En stofdicht niet te vergeten, voor mij ook belangrijk. Werk op een binnenvaartschip dus veel schuren enzo.
Eventueel kan je de Motorola G nemen. Die is 100% waterdicht, heb er 1 in een volle bak met water gedaan, en later nog eens met dezelfde. Er zit een nanocoating op van binnen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goeie inderdaad.
Ben als meubelmaker opgeleid. Kon er helaas geen werk in vinden, maar ben thuis nog wel graag met eigen projectjes bezig.
1. Scherm loopt door tot de bovenkant, en er staat meer druk op dat kleine beetje dan plat op het scherm.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:40 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
1. valt op de bovenkant en dan gaat het scherm kapot? Klopt van geen kanten wat je zegt.
2. Ik weet eigenlijk niet of iPhones zo slecht aanvoelen, ik denk dat ze prima aanvoelen. Ik weet wel dat HTC One toestellen goed aanvoelen.
3. jij gebruikt je telefoon exclusief op een tafel en tilt je telefoon nooit op en raakt de achterkant nooit aan.?![]()
En hoesjes helpen geen meter. Op scherm en hoog genoeg =kapot.
1. Prima danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Scherm loopt door tot de bovenkant, en er staat meer druk op dat kleine beetje dan plat op het scherm.
3. Ik weet niet hoe jij je hand houdt, maar ik hou hem bol en dus maak ik enkel aan de zijkanten contact.
Mijn hoesje is niet zo'n goedkoop kutding en beschermt prima. Het houdt ook prima vast.
BB.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:45 schreef fathank het volgende:
BlackBerry OS10
Wel Android apps kunnen draaien maar geen gare Android.
Verdiep je in de materie. Softwaredivisie draait prima, hardwaredivisie is ook weer aan t opkrabbelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
BB.![]()
Dat bedrijf is haast dood man.
Mjah, je kan er KitKat op flashen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:53 schreef roodborst het volgende:
Ik heb ook een Samsung telefoon met Jelly Bean en ik haat dat ding. Ik ben blij als ik straks van verlost ben. Geen Samsung meer voor mij.
Toch zijn het zakentelefoons. Tenminste, dat waren ze. En Android mag jij bagger vinden, miljoenen anderen zijn het met je oneens.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Verdiep je in de materie. Softwaredivisie draait prima, hardwaredivisie is ook weer aan t opkrabbelen.
http://forum.xda-developers.com/galaxy-s5quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:59 schreef rumiii het volgende:
Mocht ik bereid zijn een custom rom op mijn s5 te gooien
Zijn er stabiele roms beschikbaar die de prestaties aanzienlijk verbeteren ?
Ik denk Nokia met Windows Phone want Apple vind ik veel te duur.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:54 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mjah, je kan er KitKat op flashen.
Wat ga je nemen hierna?
Waarom niet een Nexus of een OnePlusOne?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:00 schreef roodborst het volgende:
[..]
Ik denk Nokia met Windows Phone want Apple vind ik veel te duur.
Wat is er mis met een 'zakentelefoon'?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Toch zijn het zakentelefoons. Tenminste, dat waren ze. En Android mag jij bagger vinden, miljoenen anderen zijn het met je oneens.
Het probleem is, eenmaal begonnen met flashen ga je heel veel custom roms afquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/galaxy-s5
Over een Nexus denk ik nog na maar ik ben bereid om Windows Phone een kans te geven. Ik zoek ook een net iets kleiner en goedkoper toestel. Daarom ben ik zeer benieuwd wat de nieuwe Lumia 730 en 830 gaan kosten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Waarom niet een Nexus of een OnePlusOne?
Samsung heeft er TouchWiz op wat je ervaring met Android dus niet goed heeft gedaan.
Maar ik heb de OnePlus op dit moment en geen klachten.Droom toestel en je kan hem voor 300-350 krijgen.
Oh op die manier.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:05 schreef roodborst het volgende:
[..]
Over een Nexus denk ik nog na maar ik ben bereid om Windows Phone een kans te geven. Ik zoek ook een net iets kleiner en goedkoper toestel. Daarom ben ik zeer benieuwd wat de nieuwe Lumia 730 gaat kosten.
Gewoon de Moto G.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:05 schreef roodborst het volgende:
[..]
Over een Nexus denk ik nog na maar ik ben bereid om Windows Phone een kans te geven. Ik zoek ook een net iets kleiner en goedkoper toestel. Daarom ben ik zeer benieuwd wat de nieuwe Lumia 730 gaat kosten.
Daarom ook geen Samsung voor mij meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:07 schreef fathank het volgende:
Een telefoon van 500 piek kopen en dan met custom roms aan de gang moeten
Dat zeg ik, dat is de klacht over Samsung. Dat ligt niet aan Android.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:07 schreef fathank het volgende:
Less = more. Daarom WP8.1quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
IOS.![]()
Anders weg ermee.
Mwah, ik wil meer controle.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:08 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Less = more. Daarom WP8.1
je hebt helemaal gelijk jongenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:07 schreef fathank het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:05 schreef roodborst het volgende:
[..]
Over een Nexus denk ik nog na maar ik ben bereid om Windows Phone een kans te geven. Ik zoek ook een net iets kleiner en goedkoper toestel. Daarom ben ik zeer benieuwd wat de nieuwe Lumia 730 en 830 gaan kosten.
Er is een Moto G versie met zo'n slot en 4G, wel iets duurder.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:11 schreef roodborst het volgende:
[..]
Die heeft geen micro-ds slot. Ik gebruik mijn telefoon ook als muziekspeler.
Klopt! Vond ik bizar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Die HTC one komt ook met W8.1 binnenkort, lijkt me een supercombo.
http://tweakers.net/pricewatch/385910/motorola-moto-g-(4g)-8gb-zwart.htmlquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:11 schreef roodborst het volgende:
[..]
Collega heeft een Lumia, ik ben behoorlijk onder de indruk van w8.1, alleen de lijst met apps die niet in je homescreen staan blijf ik knullig vinden, zo'n hele lange lijst onderelkaar.quote:
Tja, Android fanboy ben ik dus.....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:17 schreef roodborst het volgende:
Grappig hoe iedereen hier preekt voor zijn eigen parochie. Ik wacht lekker eerst de prijs een recensies af van de nieuwe Lumia's.
Je hebt ook een versie met, maar die is ietsjes duurderquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:11 schreef roodborst het volgende:
[..]
Die Lumia's zijn ook toffe telefoons, heb een aantal ex-collegae bij Microsoft werken die zo'n ding door hun strot geduwd kregen maar die zijn er allemaal erg positief over.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:17 schreef roodborst het volgende:
Grappig hoe iedereen hier preekt voor zijn eigen parochie. Ik wacht lekker eerst de prijs een recensies af van de nieuwe Lumia's. Met Samsung ben ik in ieder geval helemaal klaar.
Gooi er over een aantal maanden een Android L rom op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:19 schreef jogy het volgende:
Qua bouwkwaliteit ben ik in ieder geval nog steeds onder de indruk van mijn nog totaal onbeschadigde Samsung GS2, ik gooi hem met enige regelmaat op de grond om te laten zien hoe onverwoestbaar het is en hij doet het nog steeds perfect.
Wel een ander rommetje erop gegooid om de digitale levensduur wat te verlengen maar qua hardware/bouw is ie ongeëvenaard. Talloze keren in het zand gelegen en met mijn sleutels in de broekzak zonder glasbescherming en geen enkel krasje te vinden.
Ik ben benieuwd ik zit echt op het puntje van mn stoel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:18 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tja, Android fanboy ben ik dus.....
Een vriend van mij krijgt vandaag een Nexus 5 binnen, die komt van een Galaxy Young.
Kijken wat hij gaat zeggen van het gigantische verschil.
Live-feed updates in DM voor jou.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd ik zit echt op het puntje van mn stoel.
Ik heb de cyanogenmod en die doet precies wat ik er van verwacht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Gooi er over een aantal maanden een Android L rom op.
37% battery increase.
Ja, maar Android L is een update over KitKat bedoel ik. Zal Cyanogenmod natuurlijk ook aan gaan werken dan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb de cyanogenmod en die doet precies wat ik er van verwacht.
Ah oké. Interessant. Ik dacht dat het weer één of ander schimmig rommetje was. Mijn foutquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar Android L is een update over KitKat bedoel ik. Zal Cyanogenmod natuurlijk ook aan gaan werken dan.
Nee nee, net zoals Ice Cream Sandwich> Jelly Bean> KitKat> Lquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah oké. Interessant. Ik dacht dat het weer één of ander schimmig rommetje was. Mijn fout.
Android is helemaal niet lichter geworden. Sterker nog, Android is er alleen maar zwaarder op geworden met meer functies en zeker meer grafische elementen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:18 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Helemaal fout, Android is juist steeds lichter en sneller aan het worden, juist daarom kan KitKat zo goed op lower end devices draaien.
Doe je research eens jong > http://www.itworld.com/an(...)-work-better-lower-p
Light?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:28 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee nee, net zoals Ice Cream Sandwich> Jelly Bean> KitKat> L
Alleen hebben ze niet gezegd waar L voor staat, Lollipop misschien?
Die functies zullen wel meevallen, grafisch geef ik je gelijk in.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Android is helemaal niet lichter geworden. Sterker nog, Android is er alleen maar zwaarder op geworden met meer functies en zeker meer grafische elementen.
Ondanks dat het zwaarder is geworden werkt het beter omdat er efficiënter gebruik wordt gemaakt van hardware door optimalisatie van software.
Licorice danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:46 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Altijd de naam van een zoete lekkernij dus ik neem aan van niet.
M8quote:
Camera is eigenlijk wel goed te doen zeggen de meeste mensen. Megapixel is niet alles he.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:54 schreef Beursaap het volgende:
[..]
M8
Kanker slechte camera en het scherm heeft een te hoge kleurtemperatuur.
Z2Beste scherm & camera van dit moment
Een hogere kleurtemperatuur is juist koeler. Hoe lager de kleurtemperatuur, des te warmer het beeld.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:56 schreef Skillstorm het volgende:
Kleurtemperatuur aan de warme kant vind ik juist fijner maar goed, dat ben ik. En het is niet zo veel hoger, overdrijven is ook een vak.
Jij hebt daar meer kennis over en ik zal er dan ook niet in discussie met je over gaan. :x ik weet uiteraard wel wat je bedoelt met doe termen maar weet het niet van die toestellen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een hogere kleurtemperatuur is juist koeler. Hoe lager de kleurtemperatuur, des te warmer het beeld.
Nu kan Beursaap daar wel leuk over de kleurtemperatuur van de HTC One M8, maar de Sony Z2 heeft ook een te hoge kleurtemperatuur volgens de sRGB-standaard. Op veel andere vlakken presteert het paneel van de Sony Z2 ook niet het beste. Vlakken die naar mijn mening belangrijker zijn zoals kleurreproductie en contrast.
camera is pure bagger, zie phonearena. Het scherm van de Z2 valt handmatig te kalibreren, op die manier krijg je de correcte kleuren etc. Verder wordt hierbij Noice canceling oordopjes geleverd die je bij geen enkele andere smartphone erbij krijgt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Camera is eigenlijk wel goed te doen zeggen de meeste mensen. Megapixel is niet alles he.
Kleurtemperatuur aan de warme kant vind ik juist fijner maar goed, dat ben ik. En het is niet zo veel hoger, overdrijven is ook een vak.
De build quality vind ik persoonlijk zo goed dat het poept op jouw Xperia. Ja, glas is mooi, maar ik vind dat niks die aluminium finish overtreft.
PhoneArena.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:28 schreef Beursaap het volgende:
[..]
camera is pure bagger, zie phonearena. Het scherm van de Z2 valt handmatig te kalibreren, op die manier krijg je de correcte kleuren etc. Verder wordt hierbij Noice canceling oordopjes geleverd die je bij geen enkele andere smartphone erbij krijgt.
TevensHTC
staat er slechter voor dan ooit
Gaan we weerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:30 schreef Flammie het volgende:
Het is nog altijd beter dan die Apple zooi.. wat een trage crap is dat zeg
Galaxy is dan ook net zo goed rotzooiquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaan we weer.
iPhones zijn bij het uitkomen altijd de snelste op de markt, met mindere mhz, maar idd, wat is het TRAAG zeg![]()
Wel eens een galaxy s4 gehad zoals ik, met 3-5 sec vertraging als je een foto wil nemen?.
Het is toch het heilige Android? En het is nu gewoon een Cyanogenmod m9 hoor, nog steeds traag met zijn vette quad corequote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:32 schreef Flammie het volgende:
[..]
Galaxy is dan ook net zo goed rotzooi
Quad core opzich zegt niks.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is toch het heilige Android? En het is nu gewoon een Cyanogenmod m9 hoor, nog steeds traag met zijn vette quad core.
Met welke apparatuur?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:28 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Het scherm van de Z2 valt handmatig te kalibreren, op die manier krijg je de correcte kleuren etc.
Nee, dat zeg ik juist, een iPhone heeft geen dikke quad cores maar ze doen het altijd uitstekend in de benchmarks verder.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Quad core opzich zegt niks.
IOS en de iPhone zijn gewoon ontzettend goed ge-optimized. Android is een ander verhaal natuurlijk want heel veel verschillende toestellen etc.
Idd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik juist, een iPhone heeft geen dikke quad cores maar ze doen het altijd uitstekend in de benchmarks verder.
Nokia en Windows Phone ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
IOS en de iPhone zijn gewoon ontzettend goed ge-optimized.
Dat zou best kunnen, ik heb namelijk echt geen kennis over Windows Phone. Ik heb er ook niet echt een mening over.quote:
Nokia is van Microsoft en Windows Phone ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, ik heb namelijk echt geen kennis over Windows Phone. Ik heb er ook niet echt een mening over.
Inderdaadquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:30 schreef Flammie het volgende:
Het is nog altijd beter dan die Apple zooi.. wat een trage crap is dat zeg
Ja ja, dat weet ik wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:42 schreef roodborst het volgende:
[..]
Nokia is van Microsoft en Windows Phone ook.
50ms is niet zo merkbaar though.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
InderdaadWelke debiel koopt er nou een toestel dat minstens 50ms sneller reageert op schermaanrakingen dan Android-toestellen en met minder hardware gelijke of betere prestaties behaalt dan high-end Android-toestellen. Stelletje mongolen.
50ms inderdaad niet. 100ms of meer zeker wel. Ik merk het overduidelijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
50ms is niet zo merkbaar though.
Het is een behoorlijk licht besturingssysteem zonder bloatware.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:46 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja ja, dat weet ik wel.
Maar over het besturingssysteem.
Oh, heb het er graag voor over om Android te kunnen hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
50ms inderdaad niet. 100ms of meer zeker wel. Ik merk het overduidelijk.
Nee, maar begin dan niet over trage apple's als ze aantoonbaar sneller zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
50ms is niet zo merkbaar though.
Dat was ik niet!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar begin dan niet over trage apple's als ze aantoonbaar sneller zijn.
I know, maar dan nog klopt het wat ik zegquote:
HTC One (M8): 48msquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
InderdaadWelke debiel koopt er nou een toestel dat minstens 50ms sneller reageert op schermaanrakingen dan Android-toestellen en met minder hardware gelijke of betere prestaties behaalt dan high-end Android-toestellen. Stelletje mongolen.
Er is helemaal geen keuze. Als ik iets met een groter scherm wil dan kan dat niet. Android heeft veel meer variatie in de toestellen. Het probleem is natuurlijk wel dat er ook veel zooi toestellen tussen zitten (samsung starquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:53 schreef Ireyon het volgende:
[..]
HTC One (M8): 48ms
iPhone 5s: 75ms
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2706200
Jammerrr joh. Met je trage minuscule pauperphone.
De M8 en 5s staan niet eens in dat rijtje, wat is je punt?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit laten we even weg als argument (staat er meteen onder).
Staat daar nou 'Retard tactile'?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar staat die M8 eigenlijk ? OF een Xiaomi? Of zijn die zo slecht dat die niet eens in t lijstje mogenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beter voor??? heb je hun koers gezien? ze verkopen minder smartphones dan ooit heb ik gelezen...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
PhoneArena.Volgens mij is dat een van de weinige website die ik niet check.
Noise-cancelling oordopjes erbij krijgen zegt niks over het toestel, dat is een accessoire.
HTC staat er juist beter voor, ik weet niet onder welke steen jij geleefd hebt.
via RGB instellingen in menuquote:
Retard betekent o.a. 'traagheid' in het Engels.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Staat daar nou 'Retard tactile'?
Maar hun vlaggenschip is wel steeds beter.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:58 schreef Beursaap het volgende:
[..]
beter voor??? heb je hun koers gezien? ze verkopen minder smartphones dan ooit heb ik gelezen...
[..]
via RGB instellingen in menu
Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Retard betekent o.a. 'traagheid' in het Engels.
Die speakers Idd. Ze laten andere Phone manufacturers mijlen achter zich in dat gedeelte.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:02 schreef Ireyon het volgende:
Oh en Xperia Z2. Zelfs Sony vond 'm zo kut dat ze maar meteen aan de opvolger Z3 zijn begonnen.
Noise-cancelling headphones. Die heb je inderdaad wel nodig wanneer je telefoon zulke kutspeakers heeft. Ondertussen klinkt uit mijn M8 veruit het beste geluid wat ooit uit een telefoon heeft geklonken.
Precies. Het is niet zo maar AL is een iphone sneller (iets), als je iets wilt met een groter scherm of betere speakers dan gaat dat niet omdat er maar 1 toestel is ... Dus al is ie IETS sneller, er zijn nog andere dingen waar je keuzes op kunt baseren (camera, speakers etc)quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:06 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Die speakers Idd. Ze laten andere Phone manufacturers mijlen achter zich in de gedeelte.
Windowsphone 8.1 is baas. Net als desktop! Al zien nexus er ook wel goed uit. IPhone vind ik net te veel geld voor mijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:54 schreef Djenuziz het volgende:
[..]
Android wordt mettertijd traag, er is steeds snellere hardware nodig om het aan te kunnen.
Ik heb twee jaar lang Android gehad, een jaar iOs en nu ruim een jaar Windows Phone. De laatste geeft sowieso mijn voorkeur, maar ook iOs. Simplistisch en het doet wat het moet doen en goede hardware.
Android is de Windows Vista van telefoonbesturingssystemen: teveel rotzooi die niemand nodig heeft of gebruikt in een telefoon gepropt en dat zien als iets goeds.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:02 schreef Ireyon het volgende:
Oh en Xperia Z2. Zelfs Sony vond 'm zo kut dat ze maar meteen aan de opvolger Z3 zijn begonnen.
Noise-cancelling headphones. Die heb je inderdaad wel nodig wanneer je telefoon zulke kutspeakers heeft. Ondertussen klinkt uit mijn M8 veruit het beste geluid wat ooit uit een telefoon heeft geklonken.
Dit is sinds Android 4.3 met TRIM ondersteuning niet meer aan de orde en sinds Android 4.4 zijn de minimum harware requirements juist omlaag gegaan waardoor het zelfs op een ¤120,- kostende Moto E retesoepel draait.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:54 schreef Djenuziz het volgende:
[..]
1. nogmaals, veel reviewers vinden die camera van de M8 helemaal niet zo slecht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:15 schreef Beursaap het volgende:
[..]Toevallig wordt de Z2 door elke reviewer geadoreerd en aangeraden als toptoestel. Kutspeakers? Vind je die k*nker Samsung speakers beter klinken soms? Zijn de speakers van de M8 soms waterdicht??? Dat scheelt toch een hoop qua geluidskwaliteit als je ze ook nog eens waterdicht wilt maken he, n00b.
Ga maar lekker met de S5 oordopjes spelen die zo hol en schel klinken als wat.
En Sony komt elke halfjaar met een opvolger, puur om falende concurrenten als HTC en Samsung te etsen.
Met de M8 kun je prachtige foto's maken he?een BB van 150,- maakt nog betere foto's
![]()
Waterdichtheid is een gimmick met als doelgroep louter mongolen met glibberige kleuterhandjes. Maar veel plezier verder met het eindeloze gepriegel met goedkope plastic afdekklepjes,quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:15 schreef Beursaap het volgende:
[..]Toevallig wordt de Z2 door elke reviewer geadoreerd en aangeraden als toptoestel. Kutspeakers? Vind je die k*nker Samsung speakers beter klinken soms? Zijn de speakers van de M8 soms waterdicht??? Dat scheelt toch een hoop qua geluidskwaliteit als je ze ook nog eens waterdicht wilt maken he, n00b.
Ga maar lekker met de S5 oordopjes spelen die zo hol en schel klinken als wat.
En Sony komt elke halfjaar met een opvolger, puur om falende concurrenten als HTC en Samsung te etsen.
Met de M8 kun je prachtige foto's maken he?een BB van 150,- maakt nog betere foto's
![]()
mijn punt is dat waterdichte speakers nu eenmaal van mindere kwalitiet zijn, HTC heeft makkelijk praten dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:17 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
1. nogmaals, veel reviewers vinden die camera van de M8 helemaal niet zo slecht.
2. wat voor klapmongool laat zijn mobiel regelmatig in bad vallen oid. De M8 en zelfs mijn oudere M7 hebben geen moeite in regen als je dat bedoelt.
3.De speakers van de M8 zijn baas boven baas, heer en meester in de smartphone wereld. Hij zei niks over de S5, die is ook kut net als die van de Z2.
ik zit nu op een pentium 4, vanavond post ik wel wat vergelijkingen die de genadeklap zullen geven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:21 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Waterdichtheid is een gimmick met als doelgroep louter mongolen met glibberige kleuterhandjes.
Met de M8 heeft HTC ervoor gekozen om een camera in te bouwen die prachtige foto's weet te maken in de handen van een bekwame fotograaf.
Wat jij verwacht is een camera die jou faciliteert in de behoefte om high-res kutselfies te maken en daarbij rekening houdt met het feit dat jij 0.0 verstand hebt van compositie, scherptediepte, kleurbalans, etc. Dan moet je het inderdaad lekker bij een S5 of Z2 houden.
de M8 was voor mij misschien een 2e keus geweest met een andere skin erop. vinde HTC skin er depri uitzien. wel zijn we het erover eens dat de S5 bagger isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:42 schreef Ireyon het volgende:
http://www.colbybrownphot(...)the-htc-one-m8-2014/
http://forum.xda-develope(...)15071&postcount=8428
Maar goed, al zou de camera van de Z2 zoveel beter zijn, dan gun ik je dat wel. Immers is dat gelijk letterlijk het enige punt waarop de Z2 beter kan scoren.
Want ook zonder de beste camera ben ik meer dan tevreden met de ongeëvenaarde speakerkwaliteit, recordbrekende touch-response, superieure software, aanzienlijk luxere hardware en zodoende allround snellere en betere HTC One.
Mocht ik op pad gaan om foto's te schieten, dan neem ik gewoon m'n 450D mee die de camera's van zowel de M8, Z2 en S5 gelijk op hetzelfde niveau van insignificantie zet.
Nou, de S5 komt zo'n beetje aan de top bij alle testen dus een baggertoestel is het zeker niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:45 schreef Beursaap het volgende:
[..]
de M8 was voor mij misschien een 2e keus geweest met een andere skin erop. vinde HTC skin er depri uitzien. wel zijn we het erover eens dat de S5 bagger is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stijl, skin, materiaal zal me allemaal een worst wezen als je vlaggenschip nog niet eens zo vloeiend werkt als een 120 euro kostende Moto E:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nou, de S5 komt zo'n beetje aan de top bij alle testen dus een baggertoestel is het zeker niet.
Dat het je qua stijl, skin en materiaal niet aanspreekt kan, maar dat is iets heel anders.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:56 schreef PandaDrop het volgende:
Voortaan telefoons met titanium omhulsel maken.![]()
Voorbeeld gebruik titanium bij horloges
[ afbeelding ]Kenne beter kevlar gebruiken zoals de Motorola Razr. Geen krasje te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Helaas een oud model, net als de alle Nokia's uit 2000quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Kenne beter kevlar gebruiken zoals de Motorola Razr. Geen krasje te zien
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:01 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Stijl, skin, materiaal zal me allemaal een worst wezen als je vlaggenschip nog niet eens zo vloeiend werkt als een 120 euro kostende Moto E:
De S5 stottert gigantisch bij zo'n beetje elke doodnormale handeling. Touchwiz is een teringgezwel en met Touchwiz is de S5 een laggy teringtoestel. Veruit de slechtste flagship phone die je dit jaar zou kunnen kopen.
iPhone 6 dusquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:31 schreef rumiii het volgende:
scherm van Samsung speakers van HTC
Camera van Sony en performance van Apple
Heb ik nodig
ik geloof best dat die goed isquote:
September ergens.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:37 schreef rumiii het volgende:
[..]
ik geloof best dat die goed is
iphone levert kwaliteit hoe je het ook went of keert
wanneer komt die uit?![]()
Prive een Galaxy s4, zakelijk een iPhone 5. Ik "krijg" een 6 als het goed is van de zaak, want contract voor de 5 is afgelopen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:42 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ben je van plan deze nieuwe iPhone te kopen, als ik vragen mag? Welke telefoon heb je nu?
iOS staat me niet aan en ongetwijfeld weer bakken met geld betalen voor een beetje extra geheugen.quote:
De meeste van die dingen zijn met een paar tweaks op te lossen. Mensen overdrijven ook vaak flink over Touchwiz. Doe er nou al bijna twee jaar mee en geen centje pijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:01 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Stijl, skin, materiaal zal me allemaal een worst wezen als je vlaggenschip nog niet eens zo vloeiend werkt als een 120 euro kostende Moto E:
De S5 stottert gigantisch bij zo'n beetje elke doodnormale handeling. Touchwiz is een teringgezwel en met Touchwiz is de S5 een laggy teringtoestel. Veruit de slechtste flagship phone die je dit jaar zou kunnen kopen.
Zou ook nog kunnen inderdaad, maar ik vind Xperia wel fijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Eventueel kan je de Motorola G nemen. Die is 100% waterdicht, heb er 1 in een volle bak met water gedaan, en later nog eens met dezelfde. Er zit een nanocoating op van binnen.
en iOs en iPhones worden dat niet?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:54 schreef Djenuziz het volgende:
[..]
Niet de klap-razr maar full touch Razr. Nu inderdaad wel verouderd maar was een prima midrange toestel. Veel plezier aan gehadquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:23 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Helaas een oud model, net als de alle Nokia's uit 2000
ik was er totaal niet tevreden over. te traag, al die zooi vreet batterij en ik vond touchwiz verschrikkelijk. Ik was ook totaal niet tevreden over een iPhone overigens. Heb nu een Xiaomi mi3 en een One+ met MIUI v5 en Cyanogenmod 11.0 en ben zwaar tevreden. NIet alleen qua specs blaast het een iPhone out of the water, ook qua touch response e.d. is het ZWAAR goed. En ze kosten ook nog eens weinig! met recht 2014 flagships killers! One m8 is ook vet btw!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:01 schreef NieuweNier het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk super tevreden ben over Samsung android![]()
Het toetsenbord werkt erg goed (zelfde basis als SwiftKey) en al die touchwiz troep als smart stay en smart rotate is erg handig.
Net als de verwisselbare batterij. Handig als je gewoon een paar dagen je telefoon niet kan opladen.
'quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of steeds meer mensen komen er gewoon achter dat je teveel betaalt voor wat je krijgt bij het merk met het appeltje als logo? Dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:12 schreef Zaktabak het volgende:
Het is tegenwoordig populairder om te laat zien "dat je een Android-toestel hebt en dus niet vastgekend bent aan Apple" dan het welbekende Apple logo'tje te dragen.
ligt eraan wat je 'teveel' noemt. Tevens, een willekeurige Toshiba, Medion, Asus, Acer of Samsung laptop heeft ook het logo achterop staan. Dus wat boeit dat appeltje nou.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
of steeds meer mensen komen er gewoon achter dat je teveel betaalt voor wat je krijgt bij het merk met het appeltje als logo? Dat kan ook natuurlijk.
als in 400 euro teveel voor een smartphone voor wat het doet? Het logootje maakt me niet veel uit overigens. Alleen betaal je echt teveel voor wat je krijgt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
ligt eraan wat je 'teveel' noemt. Tevens, een willekeurige Toshiba, Medion, Asus, Acer of Samsung laptop heeft ook het logo achterop staan. Dus wat boeit dat appeltje nou.
Oké.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
als in 400 euro teveel voor een smartphone voor wat het doet? Het logootje maakt me niet veel uit overigens. Alleen betaal je echt teveel voor wat je krijgt.
een smartphone met geeneens hd resolutie, een 4inch schermpje, slechts 1gb ram en 16gb geheugen, net een 8mp camera, een matige 1560MaH batterij en een a7 processor vind ik geen 700 euro waard als ik eerlijk ben.
Voor 300 euro heb ik een qualcomm 800 quad core (adreno 330 GPU), 64gb schijfruimte, 2/3gb RAM en een 3050maH batterij. Tevens heb ik een 13 megapixel camera erop, full HD scherm enz enz. En dat is met hoesje erbij en inclusief verzendkosten. Tja...
Een S5 is bv. ook te duur voor wat je ervoor krijgt, maar maakt tenminste nog IETS waar i.t.t. zo een middelmatig product. Of iOs je 400 euro extra waard is, is verder je eigen beslissing ofcourse, alleen kun je niets anders dan schoorvoetend toegeven dat het toch echt veels te duur is.
vind jij het het geld waard? even serieusquote:
Oké.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
vind jij het het geld waard? even serieusVoor die hardware heb ik hoogstens 250 euro over. En ik ga sowieso geen 450 meer betalen enkel voor iOs.
Oppo find 7 is awesome!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:04 schreef MAHL het volgende:
Heb een (uiteraard gehackte + geroote) Chinese Oppo met CyanogenMod erop gegooid. Wat raadt TS aan?
Heb nog de oude Find 5. Zodra die op is (heb hem nu een jaartje en werkt nog steeds uitstekendquote:
Dat je batterijduur vergelijkt op basis van mAh en fotokwaliteit op basis van megapixels zegt genoeg...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
als in 400 euro teveel voor een smartphone voor wat het doet? Het logootje maakt me niet veel uit overigens. Alleen betaal je echt teveel voor wat je krijgt.
een smartphone met geeneens hd resolutie, een 4inch schermpje, slechts 1gb ram en 16gb geheugen, net een 8mp camera, een matige 1560MaH batterij en een a7 processor vind ik geen 700 euro waard als ik eerlijk ben.
Voor 300 euro heb ik een qualcomm 800 quad core (adreno 330 GPU), 64gb schijfruimte, 2/3gb RAM en een 3050maH batterij. Tevens heb ik een 13 megapixel camera erop, full HD scherm enz enz. En dat is met hoesje erbij en inclusief verzendkosten. Tja...
Een S5 is bv. ook te duur voor wat je ervoor krijgt, maar maakt tenminste nog IETS waar i.t.t. zo een middelmatig product. Of iOs je 400 euro extra waard is, is verder je eigen beslissing ofcourse, alleen kun je niets anders dan schoorvoetend toegeven dat het toch echt veels te duur is.
Ik kijk enkel even naar hardware specs en op basis daarvan Is de IPhone een middenmoot telefoontjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:24 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat je batterijduur vergelijkt op basis van mAh en fotokwaliteit op basis van megapixels zegt genoeg...
Als je van neon en felle witte vlakken houdt is het wel goed ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:59 schreef Incendio het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld OS, kwaliteit en design.
Middenmoot qua mAh en aantal megapixels, wellicht. Middenmoot qua batterijduur en fotokwaliteit, dat is een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik kijk enkel even naar hardware specs en op basis daarvan Is de IPhone een middenmoot telefoontje1gb ram... Sorry hoor haha
Onzin.jij gaat mij niet wijsmaken dat je ooit MIUI, CyanogenMod enz gebruikt hebt. Anders zou je dit al niet zeggenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:59 schreef Incendio het volgende:
[..]
Dit is een trol, toch? Zeg dat dit een trol isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:10 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Middenmoot qua mAh en aantal megapixels, wellicht. Middenmoot qua batterijduur en fotokwaliteit, dat is een heel ander verhaal.
Vriend met iPhone 5s zei me gisteren dat mijn telefoon veel scherpere foto's maakte dan de zijnequote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:10 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Middenmoot qua mAh en aantal megapixels, wellicht. Middenmoot qua batterijduur en fotokwaliteit, dat is een heel ander verhaal.
Nee dit Is een Apple fundamentalist die wanhopig alles dat krom Is recht probeert te lullenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is een trol, toch? Zeg dat dit een trol is
En komt met de specs waar de iPhone juist onderaan het lijstje staat. Dat is wel heel ergquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee dit Is een Apple fundamentalist die wanhopig alles dat krom Is recht probeert te lullen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Overhaaste_generalisatiequote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Vriend met iPhone 5s zei me gisteren dat mijn telefoon veel scherpere foto's maakte dan de zijneverder gaat zijn telefoon maximaal een dag mee. Die van mij toch wel iets langer
![]()
Design is subjectief.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:59 schreef Incendio het volgende:
[..]
iPhone 5S vs Mijn Galaxy S4 Active:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:18 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Overhaaste_generalisatie
Oke, en nu?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
iPhone 5S vs Mijn Galaxy S4 Active:
Voorkant camera: 1,2MP : 2MP
Achterkant camera: 8,0 MP : 8,0MP (en dan is die van de S4A minder omdat ie waterdicht is)
Batterij: 1560 mAh : 2600 mAh
Verbruik: 5h : 5h (Bij constant gebruik, dus in standby gaat het voordeel richting de S4.)
Jup.
...?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lees jouw quote in mijn post...
de Sony (camera)sensor zit er al inquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:31 schreef rumiii het volgende:
scherm van Samsung speakers van HTC
Camera van Sony en performance van Apple
Heb ik nodig
Eeh met alle respect maar juist de hardware Is heel erg matig?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:43 schreef Ireyon het volgende:
Een 5 inch iPhone met Sense 6.0 zou de ultieme droomtelefoon zijn. De beste software op de beste hardware.
sense is toch van htc, waarom zou je dan een iPhone willen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:43 schreef Ireyon het volgende:
Een 5 inch iPhone met Sense 6.0 zou de ultieme droomtelefoon zijn. De beste software op de beste hardware.
Mijn droomtelefoon zou een nieuwe Nexus zijn met groter scherm met de behuizing van de One M8, de camera van de Lumia 1520 en de stylus van de Notes. Apple mag het doosje vouwen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:43 schreef Ireyon het volgende:
Een Xiaomi mi4 is je telefoon dus (met uitzondering van de stylus )quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:47 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Mijn droomtelefoon zou een nieuwe Nexus zijn met groter scherm met de behuizing van de One M8, de camera van de Lumia 1520 en de stylus van de Notes. Apple mag het doosje vouwen.
Nou ja, onmogelijk dus.
Meer gezond verstand en niet door Apple anaal genomen willen worden door te overbetalen voor een beetje extra geheugen en daar een kleiner schermpje voor terug krijgen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef eend112 het volgende:
iPhone gewoon voor de eckte eckte. Beste telefoons die er zijn. Mensen die haten hierop zijn gewoon arm en lopen te pronken met hun specs want ja de huawei heeft 1Bit meer geheugen dan de iPhone en ja dat merk je wel ja. Nee, je bent gewoon jaloers dat je deze shit niet kan payen.
Daarom Windowsphone 8.1! Goeie Nokia toestellen, stabiel snel geoptimaliseerd voor enkele processors/hardware zoals Apple dat doet. Betere hardware en stuk goedkoperquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef eend112 het volgende:
iPhone gewoon voor de eckte eckte. Beste telefoons die er zijn. Mensen die haten hierop zijn gewoon arm en lopen te pronken met hun specs want ja de huawei heeft 1Bit meer geheugen dan de iPhone en ja dat merk je wel ja. Nee, je bent gewoon jaloers dat je deze shit niet kan payen.
nogmaals...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef eend112 het volgende:
wat een bullshit. Wat precies is er dan "geoptimaliseerd"quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:46 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Daarom Windowsphone 8.1! Goeie Nokia toestellen, stabiel snel geoptimaliseerd voor enkele processors/hardware zoals Apple dat doet. Betere hardware en stuk goedkoper
Omdat het betere specs zijn hoeft het nog niet beter te zijn. Ik heb mijn ifoon al 2 jaar en doet het nog perfect. Al die mensen die een huawei of htc kochten en mij belachelijk maakte met een iPhone zijn daar gedurende die 2 jaar wel van terug gekomenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
nogmaals...
1gb RAM, 16gb ROM, geen full HD 4 inch schermpje, a7 processor, 8mp camera en een matige batterij... wat is hier precies goed aan?"beste telefoons die er zijn"
troll je ofzo?
Alsof specs belangrijk zijn op een smartphone.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
nogmaals...
1gb RAM, 16gb ROM, geen full HD 4 inch schermpje, a7 processor, 8mp camera en een matige batterij... wat is hier precies goed aan?"beste telefoons die er zijn"
troll je ofzo?
ik heb hier een HTC HD2 die 5-6 jaar oud is en het nog perfect doet, jammere is dat het standaard OS zwaar achterhaald is (WM 6), maar ik kon er als tijdelijk toestel (hij heeft ~1 jaar in de kast gelegen) alles mee doen wat ik zou willenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Omdat het betere specs zijn hoeft het nog niet beter te zijn. Ik heb mijn ifoon al 2 jaar en doet het nog perfect. Al die mensen die een huawei of htc kochten en mij belachelijk maakte met een iPhone zijn daar gedurende die 2 jaar wel van terug gekomen
HTC hier en doet het ook nog steeds perfect. Mensen laten zich graag nemen door Apple en betalen 300 euro meer omdat er een appeltje op staatquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Omdat het betere specs zijn hoeft het nog niet beter te zijn. Ik heb mijn ifoon al 2 jaar en doet het nog perfect. Al die mensen die een huawei of htc kochten en mij belachelijk maakte met een iPhone zijn daar gedurende die 2 jaar wel van terug gekomen
326 ppiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof specs belangrijk zijn op een smartphone.![]()
Full HD op een mini-schermpje.![]()
Nou ja, het is wel te doen hoor, maar het is te achterlijk voor woorden dat je je rom moet vervangen wil het een beetje werken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Jammer dat Cyanogenmod toch wel ingewikkeld overkomt qua installatie, op mijn Sony Xperia is het twee weken na iedere reset weet huilen qua snelheid.
16GB ROM? Dat ligt eraan wat je kiest, 32GB of 64GB bestaan ook nog. Geen full HD 4 schermpje? Geloof ik is mijn Retina scherm scherp zat. A7 processor? Wel eentje van 64 bits en daarnaast een tweede M7 processor voor bewegingen. En die camera op de 5S heeft een prima focus, blijf me verbazen wat voor foto's je er mee kan maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
nogmaals...
troll je ofzo?
"Hij doet het nog perfect" is een nietszeggende meetvoorwaarde. Mijn Nokia 3310 doet het ook nog perfect. Jouw iPhone doet perfect wat-ie allemaal kán doen, maar dat is vanzelfsprekend aangezien een iPhone aanzienlijk minder kán.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor een 11-inch Macbook, klinkt te klein, maar het scherm is zo helder en haast pixelloos (ik zie ze in iedergeval niet in tegenstelling tot genoeg andere schermen) dat het echt geen zak uitmaakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Meer gezond verstand en niet door Apple anaal genomen willen worden door te overbetalen voor een beetje extra geheugen en daar een kleiner schermpje voor terug krijgen.
Laat het even bezinken dat PPI van de nieuwste iPhone nog altijd gelijk is aan die van de iPhone 4, vier jaar geleden. De enige manier waarop "Retina" scherp zat is, is omdat je tevreden bent omdat je simpelweg niks beters gewend bent. Het verschil met een schermen rond de 450 ppi is significant merkbaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geen full HD 4 schermpje? Geloof ik is mijn Retina scherm scherp zat.
Feit dat een iPhone onder alle omstandigheden zonder lag loopt en een dikke quad core in de S4 moeite heeft met het opstarten van de camera zegt genoeg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:34 schreef Zaktabak het volgende:
Specneuktopic, merk het al.
'Ja maar mijn Nokia heeft 1 GHz en een snellere processor en dus beter'
Doei
Wat is er dan beter aan een iphone? De specs zijn minder en het design is subjectief. Ik vind nogmaals een oppo mooier dan een iphone. Jehebt ook 0,0 keuze. Er komt 1 telefoon per jaar uit en als je betere speakers wilt of iets met een groter scherm dan kan dat niet....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:34 schreef Zaktabak het volgende:
Specneuktopic, merk het al.
'Ja maar mijn Nokia heeft 1 GHz en een snellere processor en dus beter'
Doei
klopt, maar dan moet je gewoon geen iPhone nemen, klaar. Niemand verplicht je.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:36 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wat is er dan beter aan een iphone? De specs zijn minder en het design is subjectief. Ik vind nogmaals een oppo mooier dan een iphone. Jehebt ook 0,0 keuze. Er komt 1 telefoon per jaar uit en als je betere speakers wilt of iets met een groter scherm dan kan dat niet....
Yeah idd, ben toch niet hartstikke gestoord zeker... zal het dus ook niet kopenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
klopt, maar dan moet je gewoon geen iPhone nemen, klaar. Niemand verplicht je.
Het werkt gewoon altijd. Bij een iPhone gebeurt zomaar opnieuw opstarten niet. Dat had ik met de Nexus 5 regelmatig, omdat hij wat ik deed niet trok. Fok! mobiel lagt niet. De camera maakt betere foto's dan die van mijn Nexus 5. De batterij is niet eens zo slecht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
nogmaals...
troll je ofzo?
Alleen mensen die het wel kopen gestoord noemen slaat nergens op. Ik heb nu zelf een galaxy S4 en ik kan net zo hard zeggen dat iedereen die nu nog een Samsung koopt de dom is om te schijten, wat een TERINGapparaat is dat zeg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:38 schreef Flammie het volgende:
[..]
Yeah idd, ben toch niet hartstikke gestoord zeker... zal het dus ook niet kopen
Yeah sowieso samsungquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen mensen die het wel kopen gestoord noemen slaat nergens op. Ik heb nu zelf een galaxy S4 en ik kan net zo hard zeggen dat iedereen die nu nog een Samsung koopt de dom is om te schijten, wat een TERINGapparaat is dat zeg.
Overschakelen van de camera naar de fotogallerij zie ik op een Samsung al paar seconden duren, net zoals na het maken van een foto.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Feit dat een iPhone onder alle omstandigheden zonder lag loopt en een dikke quad core in de S4 moeite heeft met het opstarten van de camera zegt genoeg.
Psst, heb je het tegen mij?quote:Prima dat je een voorkeur voor Android hebt, maar als er 1 ding is wat het bij een iPhone altijd doet is het, alles!
Ja, dat roepen ze nu al 5 jaar, maar het gaat nog steeds prima met Apple.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:39 schreef Druppelss het volgende:
Apple is dik achterhaald en het merk zal alleen maar meer bergaf gaanvooral de 5 is erg erg matig, behuizing krast al als je erover aait
Idd, dat soort dingen, maar de galaxy is op papier sneller hoor!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Overschakelen van de camera naar de fotogallerij zie ik op een Samsung al paar seconden duren, net zoals na het maken van een foto.
Terwijl op de iPhone de camera-app nog doorloopt met beeld en alles terwijl je hem op voorvertoning zet (twee keer homebutton).
[..]
Psst, heb je het tegen mij?
Dat bedoel ik, specsneukenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat soort dingen, maar de galaxy is op papier sneller hoor!
Kansloos idd. Net als beweren dat 4 inch voor IEDEREEN te klein is, terwijl er dagelijks mensen zijn die de huidige generatie 5+ inch gewoon veels te groot vindt.quote:
Op mijn HTC weer geen last van... dus het ligt niet aan Android denk ik? (misschien ligt het gewoon aan die samsung galaxy s4?)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat soort dingen, maar de galaxy is op papier sneller hoor!
Dat zegt enkel dat Samsung de marktleider is op het gebied van Android verneuking, waar heel dit topic over gaat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Feit dat een iPhone onder alle omstandigheden zonder lag loopt en een dikke quad core in de S4 moeite heeft met het opstarten van de camera zegt genoeg.
Dit zijn louter mensen die het nooit geprobeerd hebben. Ik ken tientallen mensen die nooit meer een kleiner scherm willen en niemand die het scherm uiteindelijk te groot vond.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kansloos idd. Net als beweren dat 4 inch voor IEDEREEN te klein is, terwijl er dagelijks mensen zijn die de huidige generatie 5+ inch gewoon veels te groot vindt.
Eens opzich hoor, ik heb nu dus een 5s en een S4 en gebruik de galaxy voornamelijk voor het scherm en Swype.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dit zijn louter mensen die het nooit geprobeerd hebben. Ik ken tientallen mensen die nooit meer een kleiner scherm willen en niemand die het scherm uiteindelijk te groot vond.
Het menselijk oog is sinds 2010 niet ineens een stuk beter geworden hoor. Waarom zou je een hogere PPI moeten hebben puur voor het aantal pixels? 80% van de mensen ziet geen verschil tussen 326 PPI of nog hoger. Het vreet alleen meer batterij omdat er meer pixels moeten worden aangestuurd.quote:
Ik zie het niet. En ik heb prima ogen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:31 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Laat het even bezinken dat PPI van de nieuwste iPhone nog altijd gelijk is aan die van de iPhone 4, vier jaar geleden. De enige manier waarop "Retina" scherp zat is, is omdat je tevreden bent omdat je simpelweg niks beters gewend bent. Het verschil met een schermen rond de 450 ppi is significant merkbaar.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dit zijn louter mensen die het nooit geprobeerd hebben. Ik ken tientallen mensen die nooit meer een kleiner scherm willen en niemand die het scherm uiteindelijk te groot vond.
LOL.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:56 schreef Q. het volgende:
[..]
80% van de mensen ziet geen verschil tussen 326 PPI of nog hoger. Het vreet alleen meer batterij omdat er meer pixels moeten worden aangestuurd.
quote:So this is how it is. If a healthy adult brings any display screen or printed paper or whatever 4 inches (100 mm) from his or her face, the maximum resolution he/she can see at is 2190 ppi/dpi. It doesn’t get any better than this for 99.99% of us, except maybe during pre-kindergarten years.
But the legally accepted norm of 20/20 vision only asks for 876 ppi/dpi at 4 inches!
Blijkbaar niet hèquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie het niet. En ik heb prima ogen.
Apple komt als eerste met zo'n type scherm, de rest jat het en nu is het bagger van Applequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:06 schreef Ireyon het volgende:
[..]
LOL.
http://wolfcrow.com/blog/(...)on-of-the-human-eye/
[..]
[..]
Blijkbaar niet hè
Dit is toch wel hilarisch hoor. Apple voedt jou die 326 ppi bullshit en jij vreet het als zoete koek.
Dat is niet het geval. Alle fabrikanten hebben gewoon een constant stijgende lijn van schermresoluties gevolgd, Apple koos ervoor om in 1x een flinke stap te maken, héél eventjes voorop te lopen en vervolgens véél te lang op dat niveau te blijven en ondertussen hopeloos achter te lopen. Ik zal het zo voor je uittekeken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Apple komt als eerste met zo'n type scherm, de rest jat het en nu is het bagger van Apple.
Doe maar niet, want het is wederom specsgegeil, het beeld op een iPhone is haarscherp en helder zat. Meer pixels mag best, komt ook wel weer, maar het is nergens een probleem. Alleen types als jij die lijstjes met cijfers naast elkaar leggen boeit dit, maar mij niet, ik heb een leven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is niet het geval. Alle fabrikanten hebben gewoon een constant stijgende lijn van schermresoluties gevolgd, Apple koos ervoor om in 1x een flinke stap te maken, héél eventjes voorop te lopen en vervolgens véél te lang op dat niveau te blijven en ondertussen hopeloos achter te lopen. Ik zal het zo voor je uittekeken.
Ik heb al getekend dus zul je 'm krijgen ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe maar niet, want het is wederom specsgegeil, het beeld op een iPhone is haarscherp en helder zat. Meer pixels mag best, komt ook wel weer, maar het is nergens een probleem. Alleen types als jij die lijstjes met cijfers naast elkaar leggen boeit dit, maar mij niet, ik heb een leven.
Blablabla, maar wat is nou het uiteindelijke resultaat op je scherm sjappie?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik heb al getekend dus zul je 'm krijgen ook.
[ afbeelding ]
Het probleem met Apple fanboys is dat zij de vlakke progressie van Apple gedurende de volledige lengte als "vooruitstrevend" zien en zich volledig afschermen voor de natuurlijke, lineaire progressie die andere fabrikanten doormaken en waarmee ze inmiddels een gigantische voorsprong hebben op Apple.
Het is natuurlijk makkelijk om loze kreten als "ik heb een leven" te roepen wanneer je weet dat je op het punt staat op je ongelijk gewezen te worden, maar het is toch wel belangrijk dat je dat weet. Dat je ongelijk hebt.
Met geoptimaliseerd bedoel ik dat de software zo goed mogelijk is afgesteld en getweaked op enkele processors. Daarom haalt Apple zo goede prestaties uit hun pc'c en iPhone met matige specs. Nokia Lumia 520 draait qua soepelheid androids in dezelfde prijsklasse eruit. Door de apps bladeren etc. Gaat net zo als m'n toestel van 480,- lumia 930)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
wat een bullshit. Wat precies is er dan "geoptimaliseerd"En waarom kan dat op andere telefoons niet?
Ik heb nog geen telefoon gezien die superhoog in de benchmarks scoorde en ubertraag was in je dagelijks gebruik. En nee een Galaxy s4 scoort niet superhoog in de benchmarksquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Als iets alleen meetbaar beter is maar je er in de praktijk niets van merkt is het een totaal overbodig iets en dus specsgeilen.
In de benchmark... ja, maar nu IRL.
Daarom HTC.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik vind dat goedkope plastic trouwens zo klacht waardig.
Dat vind ik het fijne van Samsungs, gewoon een hardware knop onder aan je scherm.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:54 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze dingen zo irritant. Ik ga altijd naar het home scherm als ik op spatie wil drukken,
ivm met een workstation PC vind ik een mac ook veel mooier hoor... maar je kunt qua cases veel beter krijgen dan workstationsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:15 schreef Zaktabak het volgende:
Nu het topic toch weer op dit punt aanbeland is:
Steve Jobs lijkt (of leek) me een gigantische oetlul en een verschrikkelijk mens, maar Bill Gates vind ik een echte klasbak. En ook weet ik dat je met een Windows in feite meer kan.
Toch vind ik het design en de workflow van een Macintosh 10x zo fijn dan een Windows en heb ik er met mijn werkzaamheden veel meer aan.
Dus, jammer bitches
dat doet de mijne ook. Ik daag je uit om een mankement aan mijn telefoon te vinden en daag je uit te stellen dat ie langzamer werkt dan een iPhone 5s. Ik zeg je nu al: dat kun je niet. Niet alleen dat.. niemand die het ding in zijn handen gehad heeft, had er ook maar 1 klacht over.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:38 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Het werkt gewoon altijd. Bij een iPhone gebeurt zomaar opnieuw opstarten niet. Dat had ik met de Nexus 5 regelmatig, omdat hij wat ik deed niet trok. Fok! mobiel lagt niet. De camera maakt betere foto's dan die van mijn Nexus 5. De batterij is niet eens zo slecht.
welke toestellen draait die eruit dan?? Ik kan je verzekeren dat de toestellen die ik in gedachten heb sneller zijn dan een Lumia 520.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:27 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Met geoptimaliseerd bedoel ik dat de software zo goed mogelijk is afgesteld en getweaked op enkele processors. Daarom haalt Apple zo goede prestaties uit hun pc'c en iPhone met matige specs. Nokia Lumia 520 draait qua soepelheid androids in dezelfde prijsklasse eruit. Door de apps bladeren etc. Gaat net zo als m'n toestel van 480,- lumia 930)
iOS heeft minder input-lag dan android.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:27 schreef Michielos het volgende:
OS is qua tactile response nagenoeg hetzelfde als de duurste Apple
mijn telefoon met MIUI v5 erop heeft 0.0 input lag. Gewoon 0,0.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
iOS heeft minder input-lag dan android.
Overigens heb je over alle andere dingen gelijk.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:29 schreef Michielos het volgende:
mijn telefoon met MIUI v5 erop heeft 0.0 input lag. Gewoon 0,0.
quote:
Dat apps sneller starten geloof ik best, maakt mij vrij weinig uit, en je hoeft geen filmpje te laten zien, bedankt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:32 schreef Michielos het volgende:
[..]nee, er is altijd enige vorm van input lag. Alleen naast een Apple 5s gelegd te hebben is het gelijk. niet minder, niet meer. Wat wel is, is dat mijn apps sneller starten dan op de 5s. Wil er best een filmpje van maken ofzo
One plus met MIUI, mi3 en mipad. Ik merk totaal geen input lag (i.t.t. mijn oude Samsungs met Touchwiz sowieso niet). Ik maak nog wel een filmpje. Vriend komt deze week toch nog over de vloer met zijn 5s.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:36 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat apps sneller starten geloof ik best, maakt mij vrij weinig uit, en je hoeft geen filmpje te laten zien, bedankt.
En er is meer input lag, welke MIUI device heb je dan?
HTC One: 46msquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
iOS heeft minder input-lag dan android.
Overigens heb je over alle andere dingen gelijk.
Mi3 heeft vrijwel zeker meer input lag (Adreno 330 GPUs sowieso), maar de OnePlus One en MiPad zullen waarschijnlijk net zoveel of minder input lag hebben (gezien hardware), maar toch vind ik de verwerkingen van de touches op de menu's van android niet zo soepel als bij iOS.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
One plus met MIUI, mi3 en mipad
Waar kan ik dit testen, want ik merk er helemaal niets van, zelfs niet op mijn mi3 (welke mi's oudere model is reeds, aangezien de mi4 uit is).quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Mi3 heeft vrijwel zeker meer input lag (Adreno 330 GPUs sowieso), maar de OnePlus One en MiPad zullen waarschijnlijk net zoveel of minder input lag hebben (gezien hardware), maar toch vind ik de verwerkingen van de touches op de menu's van android niet zo soepel als bij iOS.
Heb je professionele apparatuur voor nodig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waar kan ik dit testen, want ik merk er helemaal niets van.
Nou, dan kan dat argument ook uit het raam. Er blijft echt enkel het design verhaal over.. en dat is gewoon een kwestie van smaak. Ik word geiler van dikke coolermasters en Antec cases dan van een Mac computer. Verder vind ik mobiele boordcomputers veel vetter dan priegelen op een 4 inch schermpjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:50 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nice, laatste keer dat ik de input lags checkte was iPhone nog steeds de leider.
Ik verkies zelf ook Android / Windows PCs boven Apple hoor, nooit anders gedaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nou, dan kan dat argument ook uit het raam. Er blijft echt enkel het design verhaal over.. en dat is gewoon een kwestie van smaak. Ik word geiler van dikke coolermasters en Antec cases dan van een Mac computer. Verder vind ik mobiele boordcomputers veel vetter dan priegelen op een 4 inch schermpje
ah jammer, want ik wilde het wel testen eigenlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Heb je professionele apparatuur voor nodig.
Maakt Apple niet minder overpriced hoor, je Punt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:11 schreef HeatWave het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)vierkant-scherm.html
Kijk, DIT is een volledig debiel overpricede smartphone.
Heb je trouwens al eens hulp gezocht voor extreme obsessies want zoveel haat jegens een product is echt niet gezond hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Maakt Apple niet minder overpriced hoor, je Punt?![]()
Heb jij al eens hulp gezocht voor je onvermogen om niet wanhopig ad hominem te gaan wanneer je teergeliefde Apple wordt afgezeikt(volledig terecht zo blijkt) en je geen argumenten meer hebt ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je trouwens al eens hulp gezocht voor extreme obsessies want zoveel haat jegens een product is echt niet gezond hoor.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:53 schreef Ireyon het volgende:
[..]
HTC One (M8): 48ms
iPhone 5s: 75ms
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2706200
Jammerrr joh. Met je trage minuscule pauperphone.
De uitvoering van de test wordt door lesnumeriques niet bekend gemaakt en dat kan een heel groot verschil maken. Dat zie je overal in terug.quote:
nee, want ik heb geen enorme obsessie met Apple, ik ageer alleen tegen jouw enorme diepgewortelde haat die je elke keer weer laat zien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Heb jij al eens hulp gezocht voor je onvermogen om niet wanhopig ad hominem te gaan wanneer je teergeliefde Apple wordt afgezeikt(volledig terecht zo blijkt) en je geen argumenten meer hebt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |