Dat zeg ik, dat is de klacht over Samsung. Dat ligt niet aan Android.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:07 schreef fathank het volgende:
Een telefoon van 500 piek kopen en dan met custom roms aan de gang moeten
Less = more. Daarom WP8.1quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
IOS.![]()
Als je van super simplistisch houd ja, prima.
Anders weg ermee.
Mwah, ik wil meer controle.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:08 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Less = more. Daarom WP8.1
je hebt helemaal gelijk jongenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:07 schreef fathank het volgende:
Een telefoon van 500 piek kopen en dan met custom roms aan de gang moeten
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:05 schreef roodborst het volgende:
[..]
Over een Nexus denk ik nog na maar ik ben bereid om Windows Phone een kans te geven. Ik zoek ook een net iets kleiner en goedkoper toestel. Daarom ben ik zeer benieuwd wat de nieuwe Lumia 730 en 830 gaan kosten.
Er is een Moto G versie met zo'n slot en 4G, wel iets duurder.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:11 schreef roodborst het volgende:
[..]
Die heeft geen micro-ds slot. Ik gebruik mijn telefoon ook als muziekspeler.
Klopt! Vond ik bizar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Die HTC one komt ook met W8.1 binnenkort, lijkt me een supercombo.
http://tweakers.net/pricewatch/385910/motorola-moto-g-(4g)-8gb-zwart.htmlquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:11 schreef roodborst het volgende:
[..]
Collega heeft een Lumia, ik ben behoorlijk onder de indruk van w8.1, alleen de lijst met apps die niet in je homescreen staan blijf ik knullig vinden, zo'n hele lange lijst onderelkaar.quote:
Tja, Android fanboy ben ik dus.....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:17 schreef roodborst het volgende:
Grappig hoe iedereen hier preekt voor zijn eigen parochie. Ik wacht lekker eerst de prijs een recensies af van de nieuwe Lumia's.
Je hebt ook een versie met, maar die is ietsjes duurderquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:11 schreef roodborst het volgende:
[..]
Die Lumia's zijn ook toffe telefoons, heb een aantal ex-collegae bij Microsoft werken die zo'n ding door hun strot geduwd kregen maar die zijn er allemaal erg positief over.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:17 schreef roodborst het volgende:
Grappig hoe iedereen hier preekt voor zijn eigen parochie. Ik wacht lekker eerst de prijs een recensies af van de nieuwe Lumia's. Met Samsung ben ik in ieder geval helemaal klaar.
Gooi er over een aantal maanden een Android L rom op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:19 schreef jogy het volgende:
Qua bouwkwaliteit ben ik in ieder geval nog steeds onder de indruk van mijn nog totaal onbeschadigde Samsung GS2, ik gooi hem met enige regelmaat op de grond om te laten zien hoe onverwoestbaar het is en hij doet het nog steeds perfect.
Wel een ander rommetje erop gegooid om de digitale levensduur wat te verlengen maar qua hardware/bouw is ie ongeëvenaard. Talloze keren in het zand gelegen en met mijn sleutels in de broekzak zonder glasbescherming en geen enkel krasje te vinden.
Ik ben benieuwd ik zit echt op het puntje van mn stoel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:18 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tja, Android fanboy ben ik dus.....
Een vriend van mij krijgt vandaag een Nexus 5 binnen, die komt van een Galaxy Young.
Kijken wat hij gaat zeggen van het gigantische verschil.
Live-feed updates in DM voor jou.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd ik zit echt op het puntje van mn stoel.
Ik heb de cyanogenmod en die doet precies wat ik er van verwacht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Gooi er over een aantal maanden een Android L rom op.
37% battery increase.
Ja, maar Android L is een update over KitKat bedoel ik. Zal Cyanogenmod natuurlijk ook aan gaan werken dan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb de cyanogenmod en die doet precies wat ik er van verwacht.
Ah oké. Interessant. Ik dacht dat het weer één of ander schimmig rommetje was. Mijn foutquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar Android L is een update over KitKat bedoel ik. Zal Cyanogenmod natuurlijk ook aan gaan werken dan.
Nee nee, net zoals Ice Cream Sandwich> Jelly Bean> KitKat> Lquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah oké. Interessant. Ik dacht dat het weer één of ander schimmig rommetje was. Mijn fout.
Android is helemaal niet lichter geworden. Sterker nog, Android is er alleen maar zwaarder op geworden met meer functies en zeker meer grafische elementen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:18 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Helemaal fout, Android is juist steeds lichter en sneller aan het worden, juist daarom kan KitKat zo goed op lower end devices draaien.
Doe je research eens jong > http://www.itworld.com/an(...)-work-better-lower-p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |