Wat is er mis met simplistisch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
IOS.![]()
Als je van super simplistisch houd ja, prima.
Anders weg ermee.
Die zou ik ook wel willen als m'n Xperia P niet goed meer is. Ik loop met alle weertypes buiten dus waterdichtheid lijkt me echt ideaal.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:50 schreef budvar het volgende:
Had altijd een Samsung maar nu een xperia z1, die is beduidend beter en waterdicht(gelukkig want de eerste week dat ik hem had gooide iemand per ongeluk een kop koffie erover).
En stofdicht niet te vergeten, voor mij ook belangrijk. Werk op een binnenvaartschip dus veel schuren enzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel willen als m'n Xperia P niet goed meer is. Ik loop met alle weertypes buiten dus waterdichtheid lijkt me echt ideaal.
Helemaal fout, Android is juist steeds lichter en sneller aan het worden, juist daarom kan KitKat zo goed op lower end devices draaien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:54 schreef Djenuziz het volgende:
[..]
Wat is er mis met simplistisch?
Android wordt mettertijd traag, er is steeds snellere hardware nodig om het aan te kunnen.
Ik heb twee jaar lang Android gehad, een jaar iOs en nu ruim een jaar Windows Phone. De laatste geeft sowieso mijn voorkeur, maar ook iOs. Simplistisch en het doet wat het moet doen en goede hardware.
Android is de Windows Vista van telefoonbesturingssystemen: teveel rotzooi die niemand nodig heeft of gebruikt in een telefoon gepropt en dat zien als iets goeds.
Dat is ook wel een goeie inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:13 schreef budvar het volgende:
[..]
En stofdicht niet te vergeten, voor mij ook belangrijk. Werk op een binnenvaartschip dus veel schuren enzo.
Eventueel kan je de Motorola G nemen. Die is 100% waterdicht, heb er 1 in een volle bak met water gedaan, en later nog eens met dezelfde. Er zit een nanocoating op van binnen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goeie inderdaad.
Ben als meubelmaker opgeleid. Kon er helaas geen werk in vinden, maar ben thuis nog wel graag met eigen projectjes bezig.
1. Scherm loopt door tot de bovenkant, en er staat meer druk op dat kleine beetje dan plat op het scherm.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:40 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
1. valt op de bovenkant en dan gaat het scherm kapot? Klopt van geen kanten wat je zegt.
2. Ik weet eigenlijk niet of iPhones zo slecht aanvoelen, ik denk dat ze prima aanvoelen. Ik weet wel dat HTC One toestellen goed aanvoelen.
3. jij gebruikt je telefoon exclusief op een tafel en tilt je telefoon nooit op en raakt de achterkant nooit aan.?![]()
En hoesjes helpen geen meter. Op scherm en hoog genoeg =kapot.
1. Prima danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Scherm loopt door tot de bovenkant, en er staat meer druk op dat kleine beetje dan plat op het scherm.
3. Ik weet niet hoe jij je hand houdt, maar ik hou hem bol en dus maak ik enkel aan de zijkanten contact.
Mijn hoesje is niet zo'n goedkoop kutding en beschermt prima. Het houdt ook prima vast.
BB.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:45 schreef fathank het volgende:
BlackBerry OS10
Wel Android apps kunnen draaien maar geen gare Android.
Verdiep je in de materie. Softwaredivisie draait prima, hardwaredivisie is ook weer aan t opkrabbelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
BB.![]()
Dat bedrijf is haast dood man.
Mjah, je kan er KitKat op flashen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:53 schreef roodborst het volgende:
Ik heb ook een Samsung telefoon met Jelly Bean en ik haat dat ding. Ik ben blij als ik straks van verlost ben. Geen Samsung meer voor mij.
Toch zijn het zakentelefoons. Tenminste, dat waren ze. En Android mag jij bagger vinden, miljoenen anderen zijn het met je oneens.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Verdiep je in de materie. Softwaredivisie draait prima, hardwaredivisie is ook weer aan t opkrabbelen.
http://forum.xda-developers.com/galaxy-s5quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:59 schreef rumiii het volgende:
Mocht ik bereid zijn een custom rom op mijn s5 te gooien
Zijn er stabiele roms beschikbaar die de prestaties aanzienlijk verbeteren ?
Ik denk Nokia met Windows Phone want Apple vind ik veel te duur.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:54 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mjah, je kan er KitKat op flashen.
Wat ga je nemen hierna?
Waarom niet een Nexus of een OnePlusOne?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:00 schreef roodborst het volgende:
[..]
Ik denk Nokia met Windows Phone want Apple vind ik veel te duur.
Wat is er mis met een 'zakentelefoon'?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Toch zijn het zakentelefoons. Tenminste, dat waren ze. En Android mag jij bagger vinden, miljoenen anderen zijn het met je oneens.
Het probleem is, eenmaal begonnen met flashen ga je heel veel custom roms afquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/galaxy-s5
Over een Nexus denk ik nog na maar ik ben bereid om Windows Phone een kans te geven. Ik zoek ook een net iets kleiner en goedkoper toestel. Daarom ben ik zeer benieuwd wat de nieuwe Lumia 730 en 830 gaan kosten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Waarom niet een Nexus of een OnePlusOne?
Samsung heeft er TouchWiz op wat je ervaring met Android dus niet goed heeft gedaan.
Maar ik heb de OnePlus op dit moment en geen klachten.Droom toestel en je kan hem voor 300-350 krijgen.
Oh op die manier.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:05 schreef roodborst het volgende:
[..]
Over een Nexus denk ik nog na maar ik ben bereid om Windows Phone een kans te geven. Ik zoek ook een net iets kleiner en goedkoper toestel. Daarom ben ik zeer benieuwd wat de nieuwe Lumia 730 gaat kosten.
Gewoon de Moto G.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:05 schreef roodborst het volgende:
[..]
Over een Nexus denk ik nog na maar ik ben bereid om Windows Phone een kans te geven. Ik zoek ook een net iets kleiner en goedkoper toestel. Daarom ben ik zeer benieuwd wat de nieuwe Lumia 730 gaat kosten.
Daarom ook geen Samsung voor mij meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:07 schreef fathank het volgende:
Een telefoon van 500 piek kopen en dan met custom roms aan de gang moeten
Dat zeg ik, dat is de klacht over Samsung. Dat ligt niet aan Android.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:07 schreef fathank het volgende:
Less = more. Daarom WP8.1quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
IOS.![]()
Als je van super simplistisch houd ja, prima.
Anders weg ermee.
Mwah, ik wil meer controle.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:08 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Less = more. Daarom WP8.1
je hebt helemaal gelijk jongenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:07 schreef fathank het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:05 schreef roodborst het volgende:
[..]
Over een Nexus denk ik nog na maar ik ben bereid om Windows Phone een kans te geven. Ik zoek ook een net iets kleiner en goedkoper toestel. Daarom ben ik zeer benieuwd wat de nieuwe Lumia 730 en 830 gaan kosten.
Er is een Moto G versie met zo'n slot en 4G, wel iets duurder.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:11 schreef roodborst het volgende:
[..]
Die heeft geen micro-ds slot. Ik gebruik mijn telefoon ook als muziekspeler.
Klopt! Vond ik bizar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Die HTC one komt ook met W8.1 binnenkort, lijkt me een supercombo.
http://tweakers.net/pricewatch/385910/motorola-moto-g-(4g)-8gb-zwart.htmlquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:11 schreef roodborst het volgende:
[..]
Collega heeft een Lumia, ik ben behoorlijk onder de indruk van w8.1, alleen de lijst met apps die niet in je homescreen staan blijf ik knullig vinden, zo'n hele lange lijst onderelkaar.quote:
Tja, Android fanboy ben ik dus.....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:17 schreef roodborst het volgende:
Grappig hoe iedereen hier preekt voor zijn eigen parochie. Ik wacht lekker eerst de prijs een recensies af van de nieuwe Lumia's.
Je hebt ook een versie met, maar die is ietsjes duurderquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:11 schreef roodborst het volgende:
[..]
Die Lumia's zijn ook toffe telefoons, heb een aantal ex-collegae bij Microsoft werken die zo'n ding door hun strot geduwd kregen maar die zijn er allemaal erg positief over.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:17 schreef roodborst het volgende:
Grappig hoe iedereen hier preekt voor zijn eigen parochie. Ik wacht lekker eerst de prijs een recensies af van de nieuwe Lumia's. Met Samsung ben ik in ieder geval helemaal klaar.
Gooi er over een aantal maanden een Android L rom op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:19 schreef jogy het volgende:
Qua bouwkwaliteit ben ik in ieder geval nog steeds onder de indruk van mijn nog totaal onbeschadigde Samsung GS2, ik gooi hem met enige regelmaat op de grond om te laten zien hoe onverwoestbaar het is en hij doet het nog steeds perfect.
Wel een ander rommetje erop gegooid om de digitale levensduur wat te verlengen maar qua hardware/bouw is ie ongeëvenaard. Talloze keren in het zand gelegen en met mijn sleutels in de broekzak zonder glasbescherming en geen enkel krasje te vinden.
Ik ben benieuwd ik zit echt op het puntje van mn stoel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:18 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tja, Android fanboy ben ik dus.....
Een vriend van mij krijgt vandaag een Nexus 5 binnen, die komt van een Galaxy Young.
Kijken wat hij gaat zeggen van het gigantische verschil.
Live-feed updates in DM voor jou.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd ik zit echt op het puntje van mn stoel.
Ik heb de cyanogenmod en die doet precies wat ik er van verwacht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Gooi er over een aantal maanden een Android L rom op.
37% battery increase.
Ja, maar Android L is een update over KitKat bedoel ik. Zal Cyanogenmod natuurlijk ook aan gaan werken dan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb de cyanogenmod en die doet precies wat ik er van verwacht.
Ah oké. Interessant. Ik dacht dat het weer één of ander schimmig rommetje was. Mijn foutquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar Android L is een update over KitKat bedoel ik. Zal Cyanogenmod natuurlijk ook aan gaan werken dan.
Nee nee, net zoals Ice Cream Sandwich> Jelly Bean> KitKat> Lquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah oké. Interessant. Ik dacht dat het weer één of ander schimmig rommetje was. Mijn fout.
Android is helemaal niet lichter geworden. Sterker nog, Android is er alleen maar zwaarder op geworden met meer functies en zeker meer grafische elementen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:18 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Helemaal fout, Android is juist steeds lichter en sneller aan het worden, juist daarom kan KitKat zo goed op lower end devices draaien.
Doe je research eens jong > http://www.itworld.com/an(...)-work-better-lower-p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |