Gelijk een mooie test voor de waterdichtheid.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:50 schreef budvar het volgende:
Had altijd een Samsung maar nu een xperia z1, die is beduidend beter en waterdicht(gelukkig want de eerste week dat ik hem had gooide iemand per ongeluk een kop koffie erover).
Nou dat zit wel snor want hij doet het prima.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Gelijk een mooie test voor de waterdichtheid.
Helemaal top.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:56 schreef budvar het volgende:
[..]
Nou dat zit wel snor want hij doet het prima.
In mijn beleving zijn alle telefoons rechthoekig, sommige misschien met wat meer afgeronde hoeken dan anderen maar ik vind ze allemaal rechthoekig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Helemaal top.
Ik vind de Xperia toestellen ook altijd aantrekkelijk maar wat me dan afstoot is dan toch echt het rechthoek design. Maar dat is niet echt iets slechts, gewoon mijn smaak.
Ik bel zelden met mijn telefoon terwijl ik 'm regelmatig gebruik. Scheelt me ook een hoop in kosten trouwens aangezien bellen (zeker wanneer je dit naar het buitenland doet) heel wat duurder is dan chatten. Waarbij ik ook nog eens makkelijk foto's kan versturen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je het over de afdronk van een wijn hebt, maar je hebt het gewoon over iets om mee te bellen.
Zoals in 90% v/d topics hier in KLB.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:41 schreef Spongeboss het volgende:
Je druk maken om de keuzes van andere die geen effect hebben op jou.
IOS.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:07 schreef HostiMeister het volgende:
Wie geeft een neuk.
iOS masterrace
Ik kan er mee mailen, whatsappen, muziek luisteren, surfen, smsen en bellen. Prima tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
IOS.![]()
Als je van super simplistisch houd ja, prima.
Anders weg ermee.
Ja, dat bedoel ik, Ik ben meer van de rondingen. Heb momenteel de OnePlusOne.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:05 schreef budvar het volgende:
[..]
In mijn beleving zijn alle telefoons rechthoekig, sommige misschien met wat meer afgeronde hoeken dan anderen maar ik vind ze allemaal rechthoekig.
Ja, echt prima. Dat meen ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan er mee mailen, whatsappen, muziek luisteren, surfen, smsen en bellen. Prima toch
Nou, CM erop, jij maakt er iig het beste van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:25 schreef Pikkebaas het volgende:
Mwah. Ik heb een S4 met Cyanogenmod erop. De laatste stable release.
Bevalt eigenlijk prima. Stevige hardware (flikkert wel eens op de grond). Veel accessoires voor.
En met CMG is het een heel snel toestelletje.
Ik ben het eens met de opmerkingen over Touchwiz, dat is een draak van een interface.
Precies. Ik heb ook Ipads, maar die zijn voor de vrouw en de kinderen (IOS is redelijk kinderproof).quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:11 schreef Skillstorm het volgende:
IOS is niet slecht, maar het is heel simpel. En daar genieten weer andere mensen dan van denk ik.
Ik heb precies hetzelfde, maar wat je zegt, pas na die laatste update is het toestel werkbaar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:25 schreef Pikkebaas het volgende:
Mwah. Ik heb een S4 met Cyanogenmod erop. De laatste stable release.
Bevalt eigenlijk prima. Stevige hardware (flikkert wel eens op de grond). Veel accessoires voor.
En met CMG is het een heel snel toestelletje.
Ik ben het eens met de opmerkingen over Touchwiz, dat is een draak van een interface.
Nee, kan niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:27 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Precies. Ik heb ook Ipads, maar die zijn voor de vrouw en de kinderen (IOS is redelijk kinderproof).
Zelf kan ik niet mee overweg en loop ik vast omdat ik dingen wil die niet kunnen/mogen. Probeer maar eens een icoontje weg te gooien op IOS, kan niet. Zelf heb ik twee Asus tablets met de Asus Android interface erop en die is heel minimaal en goed te doen.
Ben het geheel met je eensch. Heb zelf ook een iPhone.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:02 schreef Skillstorm het volgende:
Samsung heeft toch wel de Aids van alle Android skins gemaakt om bovenop Android te zetten. Touchwiz is een zooitje, zoveel software troep kan je niet eens in een HP computer vinden.
Daarbij zijn Samsung toestellen vaak lelijk met dat goedkope plastic vind ik.
Toegegeven, Touchwiz is niet meer zo slecht als het eerst was, maar toch, het blijf een gedrocht in vergelijking met stock Android.
Een ander merk toestel aanraden is er niet bij, dan is het: 'Ja Samsung is prima' terwijl ze nooit wat anders geprobeerd hebben.
Touchwiz vs Stock Android 4.4:
Stock is gewoon veel soepeler, eleganter etc.
EDIT: titel hoort te zijn : Mensen die Android alleen van Samsung kennen.
Ja, er zullen best andere ROM's zijn, maar het moet wel gewoon werken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nou, CM erop, jij maakt er iig het beste van.heb je toch nog een removable battery.
Grapjas.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, kan niet.
Of je houdt je vinger er even op tot het trilt en je verwijdert het icoontje, dat is ook nog een mogelijkheid.
Hoe kan je Touchwiz chill vinden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:27 schreef mschol het volgende:
ik heb hier een android telefoon met stock android, maar ik vind touchwiz echt 1000x beter.. (al heb ik veel liever Sense van HTC)
Nee, probeer het eens, een wereld gaat voor je openquote:
je zusje is strak hihahoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:30 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoe kan je Touchwiz chill vinden.![]()
Sense is wel prima ja, strak etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |