Slimkat vind ik maar niks.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:08 schreef Dj_Ziggy het volgende:
Hardware van samsung is dik in orde, ook bouw kwaliteit is dat ook.
Touchwiz is een ander verhaal.
Zet er voor de gein eens Slimkat op. Totaal andere telefoon geworden
Het lijkt wel alsof je het over de afdronk van een wijn hebt, maar je hebt het gewoon over iets om mee te bellen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:02 schreef Skillstorm het volgende:
Stock is gewoon veel soepeler, eleganter
Nee, besturingssysteem van de telefoon.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je het over de afdronk van een wijn hebt, maar je hebt het gewoon over iets om mee te bellen.
Plasticquote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Slimkat vind ik maar niks.
Ik vind dat goedkope plastic trouwens zo klacht waardig.
Het enige wat ze goed doen is removable battery.
De bouwkwaliteit is wel prima, maar dat plastic echt..... Waar betaal je dan voor denk ik dan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:15 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik vind Samsung toestellen er altijd uitzien alsof ze op een matras nog kapot kunnen vallen.
HTC Master race.quote:
2/10 keer zit er een hoesje omheen. Kijk eens goed om je heenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:22 schreef Nattekat het volgende:
Godsamme, wat boeit het nou of er plastic in het binneste van een mobiel zit
9/10 keer zit er een hoesje omheen en merk je het niet eens...
Hoe bedoel je binnen. Gewoon op de buitenkant hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:22 schreef Nattekat het volgende:
Godsamme, wat boeit het nou of er plastic in het binneste van een mobiel zit
9/10 keer zit er een hoesje omheen en merk je het niet eens...
Glas ben ik met je eens dat het snel breekt. Wel is het veel mooier.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:26 schreef Dj_Ziggy het volgende:
kansloos, metaal.... deukt meer in dan plastic.
En zeker glas... das helemaal een keer vallen en pats...
oftewel KUT IPHONES
Oja, dit is FOK!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoe bedoel je binnen. Gewoon op de buitenkant hoor.
Oh en hoesjes.![]()
Maken designers een mooi design voor de telefoon (nouja behalve Samsung) en dan dumpen mensen die in zo'n verlept hoesje.dat is al een eigen klacht waardig.
Gewoon een goede glazen screenprotector kopen en die er op doen.
Oh en hoesjes houden maar zelden schade tegen. Alleen de hoesjes die echt de hele telefoon omvatten en dan nog....
Toen je dit typte kwam je spontaan klaar?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:28 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Glas ben ik met je eens dat het snel breekt. Wel is het veel mooier.
Aluminium zelfde qua deuken, heb ik ondervonden met mijn HTC hiervoor.
Toch was het elke dag een plezier om vast te mogen houden. Wat een premium toestel was dat.
1. valt op de bovenkant en dan gaat het scherm kapot? Klopt van geen kanten wat je zegt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, dit is FOK!
Zonder hoesje had ik al een kapot scherm kunnen hebben, aangezien mijn mobiel op zijn bovenkant terecht kwam. En voor het gevoel hoef ik echt dat koude metaal niet, iPhones voelen juist verschrikkelijk aan.
En meestal raak je de achterkant niet eens aan, wow, erg nuttig
Klopt, omdat er veel betere opties zijn, maar mensen verblind zijn door marketing. Klacht waardig, 100%.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:41 schreef Spongeboss het volgende:
Je druk maken om de keuzes van andere die geen effect hebben op jou.
Klopt, het oogt gewoon saai, goedkoop en on-origineel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:44 schreef Ruif het volgende:
Ik vind de Samsung telefoons vaak ook vrij goedkoop ogen. De HTC en Sony vind ik een stuk aantrekkelijker ogen, in plaats van het nepleer en plastic van Samsung.
Is toch niet jouw probleem.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:42 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Klopt, omdat er veel betere opties zijn, maar mensen verblind zijn door marketing. Klacht waardig, 100%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |