ivm met een workstation PC vind ik een mac ook veel mooier hoor... maar je kunt qua cases veel beter krijgen dan workstationsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:15 schreef Zaktabak het volgende:
Nu het topic toch weer op dit punt aanbeland is:
Steve Jobs lijkt (of leek) me een gigantische oetlul en een verschrikkelijk mens, maar Bill Gates vind ik een echte klasbak. En ook weet ik dat je met een Windows in feite meer kan.
Toch vind ik het design en de workflow van een Macintosh 10x zo fijn dan een Windows en heb ik er met mijn werkzaamheden veel meer aan.
Dus, jammer bitches
dat doet de mijne ook. Ik daag je uit om een mankement aan mijn telefoon te vinden en daag je uit te stellen dat ie langzamer werkt dan een iPhone 5s. Ik zeg je nu al: dat kun je niet. Niet alleen dat.. niemand die het ding in zijn handen gehad heeft, had er ook maar 1 klacht over.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:38 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Het werkt gewoon altijd. Bij een iPhone gebeurt zomaar opnieuw opstarten niet. Dat had ik met de Nexus 5 regelmatig, omdat hij wat ik deed niet trok. Fok! mobiel lagt niet. De camera maakt betere foto's dan die van mijn Nexus 5. De batterij is niet eens zo slecht.
welke toestellen draait die eruit dan?? Ik kan je verzekeren dat de toestellen die ik in gedachten heb sneller zijn dan een Lumia 520.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:27 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Met geoptimaliseerd bedoel ik dat de software zo goed mogelijk is afgesteld en getweaked op enkele processors. Daarom haalt Apple zo goede prestaties uit hun pc'c en iPhone met matige specs. Nokia Lumia 520 draait qua soepelheid androids in dezelfde prijsklasse eruit. Door de apps bladeren etc. Gaat net zo als m'n toestel van 480,- lumia 930)
iOS heeft minder input-lag dan android.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:27 schreef Michielos het volgende:
OS is qua tactile response nagenoeg hetzelfde als de duurste Apple
mijn telefoon met MIUI v5 erop heeft 0.0 input lag. Gewoon 0,0.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
iOS heeft minder input-lag dan android.
Overigens heb je over alle andere dingen gelijk.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:29 schreef Michielos het volgende:
mijn telefoon met MIUI v5 erop heeft 0.0 input lag. Gewoon 0,0.
quote:
Dat apps sneller starten geloof ik best, maakt mij vrij weinig uit, en je hoeft geen filmpje te laten zien, bedankt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:32 schreef Michielos het volgende:
[..]nee, er is altijd enige vorm van input lag. Alleen naast een Apple 5s gelegd te hebben is het gelijk. niet minder, niet meer. Wat wel is, is dat mijn apps sneller starten dan op de 5s. Wil er best een filmpje van maken ofzo
One plus met MIUI, mi3 en mipad. Ik merk totaal geen input lag (i.t.t. mijn oude Samsungs met Touchwiz sowieso niet). Ik maak nog wel een filmpje. Vriend komt deze week toch nog over de vloer met zijn 5s.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:36 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat apps sneller starten geloof ik best, maakt mij vrij weinig uit, en je hoeft geen filmpje te laten zien, bedankt.
En er is meer input lag, welke MIUI device heb je dan?
HTC One: 46msquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
iOS heeft minder input-lag dan android.
Overigens heb je over alle andere dingen gelijk.
Mi3 heeft vrijwel zeker meer input lag (Adreno 330 GPUs sowieso), maar de OnePlus One en MiPad zullen waarschijnlijk net zoveel of minder input lag hebben (gezien hardware), maar toch vind ik de verwerkingen van de touches op de menu's van android niet zo soepel als bij iOS.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
One plus met MIUI, mi3 en mipad
Waar kan ik dit testen, want ik merk er helemaal niets van, zelfs niet op mijn mi3 (welke mi's oudere model is reeds, aangezien de mi4 uit is).quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Mi3 heeft vrijwel zeker meer input lag (Adreno 330 GPUs sowieso), maar de OnePlus One en MiPad zullen waarschijnlijk net zoveel of minder input lag hebben (gezien hardware), maar toch vind ik de verwerkingen van de touches op de menu's van android niet zo soepel als bij iOS.
Heb je professionele apparatuur voor nodig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waar kan ik dit testen, want ik merk er helemaal niets van.
Nou, dan kan dat argument ook uit het raam. Er blijft echt enkel het design verhaal over.. en dat is gewoon een kwestie van smaak. Ik word geiler van dikke coolermasters en Antec cases dan van een Mac computer. Verder vind ik mobiele boordcomputers veel vetter dan priegelen op een 4 inch schermpjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:50 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nice, laatste keer dat ik de input lags checkte was iPhone nog steeds de leider.
Ik verkies zelf ook Android / Windows PCs boven Apple hoor, nooit anders gedaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nou, dan kan dat argument ook uit het raam. Er blijft echt enkel het design verhaal over.. en dat is gewoon een kwestie van smaak. Ik word geiler van dikke coolermasters en Antec cases dan van een Mac computer. Verder vind ik mobiele boordcomputers veel vetter dan priegelen op een 4 inch schermpje
ah jammer, want ik wilde het wel testen eigenlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Heb je professionele apparatuur voor nodig.
Maakt Apple niet minder overpriced hoor, je Punt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:11 schreef HeatWave het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)vierkant-scherm.html
Kijk, DIT is een volledig debiel overpricede smartphone.
Heb je trouwens al eens hulp gezocht voor extreme obsessies want zoveel haat jegens een product is echt niet gezond hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Maakt Apple niet minder overpriced hoor, je Punt?![]()
Heb jij al eens hulp gezocht voor je onvermogen om niet wanhopig ad hominem te gaan wanneer je teergeliefde Apple wordt afgezeikt(volledig terecht zo blijkt) en je geen argumenten meer hebt ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je trouwens al eens hulp gezocht voor extreme obsessies want zoveel haat jegens een product is echt niet gezond hoor.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:53 schreef Ireyon het volgende:
[..]
HTC One (M8): 48ms
iPhone 5s: 75ms
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2706200
Jammerrr joh. Met je trage minuscule pauperphone.
De uitvoering van de test wordt door lesnumeriques niet bekend gemaakt en dat kan een heel groot verschil maken. Dat zie je overal in terug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |