Omdat het betere specs zijn hoeft het nog niet beter te zijn. Ik heb mijn ifoon al 2 jaar en doet het nog perfect. Al die mensen die een huawei of htc kochten en mij belachelijk maakte met een iPhone zijn daar gedurende die 2 jaar wel van terug gekomenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
nogmaals...
1gb RAM, 16gb ROM, geen full HD 4 inch schermpje, a7 processor, 8mp camera en een matige batterij... wat is hier precies goed aan?"beste telefoons die er zijn"
troll je ofzo?
Alsof specs belangrijk zijn op een smartphone.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
nogmaals...
1gb RAM, 16gb ROM, geen full HD 4 inch schermpje, a7 processor, 8mp camera en een matige batterij... wat is hier precies goed aan?"beste telefoons die er zijn"
troll je ofzo?
ik heb hier een HTC HD2 die 5-6 jaar oud is en het nog perfect doet, jammere is dat het standaard OS zwaar achterhaald is (WM 6), maar ik kon er als tijdelijk toestel (hij heeft ~1 jaar in de kast gelegen) alles mee doen wat ik zou willenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Omdat het betere specs zijn hoeft het nog niet beter te zijn. Ik heb mijn ifoon al 2 jaar en doet het nog perfect. Al die mensen die een huawei of htc kochten en mij belachelijk maakte met een iPhone zijn daar gedurende die 2 jaar wel van terug gekomen
HTC hier en doet het ook nog steeds perfect. Mensen laten zich graag nemen door Apple en betalen 300 euro meer omdat er een appeltje op staatquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Omdat het betere specs zijn hoeft het nog niet beter te zijn. Ik heb mijn ifoon al 2 jaar en doet het nog perfect. Al die mensen die een huawei of htc kochten en mij belachelijk maakte met een iPhone zijn daar gedurende die 2 jaar wel van terug gekomen
326 ppiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof specs belangrijk zijn op een smartphone.![]()
Full HD op een mini-schermpje.![]()
Nou ja, het is wel te doen hoor, maar het is te achterlijk voor woorden dat je je rom moet vervangen wil het een beetje werken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Jammer dat Cyanogenmod toch wel ingewikkeld overkomt qua installatie, op mijn Sony Xperia is het twee weken na iedere reset weet huilen qua snelheid.
16GB ROM? Dat ligt eraan wat je kiest, 32GB of 64GB bestaan ook nog. Geen full HD 4 schermpje? Geloof ik is mijn Retina scherm scherp zat. A7 processor? Wel eentje van 64 bits en daarnaast een tweede M7 processor voor bewegingen. En die camera op de 5S heeft een prima focus, blijf me verbazen wat voor foto's je er mee kan maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
nogmaals...
troll je ofzo?
"Hij doet het nog perfect" is een nietszeggende meetvoorwaarde. Mijn Nokia 3310 doet het ook nog perfect. Jouw iPhone doet perfect wat-ie allemaal kán doen, maar dat is vanzelfsprekend aangezien een iPhone aanzienlijk minder kán.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor een 11-inch Macbook, klinkt te klein, maar het scherm is zo helder en haast pixelloos (ik zie ze in iedergeval niet in tegenstelling tot genoeg andere schermen) dat het echt geen zak uitmaakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Meer gezond verstand en niet door Apple anaal genomen willen worden door te overbetalen voor een beetje extra geheugen en daar een kleiner schermpje voor terug krijgen.
Laat het even bezinken dat PPI van de nieuwste iPhone nog altijd gelijk is aan die van de iPhone 4, vier jaar geleden. De enige manier waarop "Retina" scherp zat is, is omdat je tevreden bent omdat je simpelweg niks beters gewend bent. Het verschil met een schermen rond de 450 ppi is significant merkbaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geen full HD 4 schermpje? Geloof ik is mijn Retina scherm scherp zat.
Feit dat een iPhone onder alle omstandigheden zonder lag loopt en een dikke quad core in de S4 moeite heeft met het opstarten van de camera zegt genoeg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:34 schreef Zaktabak het volgende:
Specneuktopic, merk het al.
'Ja maar mijn Nokia heeft 1 GHz en een snellere processor en dus beter'
Doei
Wat is er dan beter aan een iphone? De specs zijn minder en het design is subjectief. Ik vind nogmaals een oppo mooier dan een iphone. Jehebt ook 0,0 keuze. Er komt 1 telefoon per jaar uit en als je betere speakers wilt of iets met een groter scherm dan kan dat niet....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:34 schreef Zaktabak het volgende:
Specneuktopic, merk het al.
'Ja maar mijn Nokia heeft 1 GHz en een snellere processor en dus beter'
Doei
klopt, maar dan moet je gewoon geen iPhone nemen, klaar. Niemand verplicht je.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:36 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wat is er dan beter aan een iphone? De specs zijn minder en het design is subjectief. Ik vind nogmaals een oppo mooier dan een iphone. Jehebt ook 0,0 keuze. Er komt 1 telefoon per jaar uit en als je betere speakers wilt of iets met een groter scherm dan kan dat niet....
Yeah idd, ben toch niet hartstikke gestoord zeker... zal het dus ook niet kopenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
klopt, maar dan moet je gewoon geen iPhone nemen, klaar. Niemand verplicht je.
Het werkt gewoon altijd. Bij een iPhone gebeurt zomaar opnieuw opstarten niet. Dat had ik met de Nexus 5 regelmatig, omdat hij wat ik deed niet trok. Fok! mobiel lagt niet. De camera maakt betere foto's dan die van mijn Nexus 5. De batterij is niet eens zo slecht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
nogmaals...
troll je ofzo?
Alleen mensen die het wel kopen gestoord noemen slaat nergens op. Ik heb nu zelf een galaxy S4 en ik kan net zo hard zeggen dat iedereen die nu nog een Samsung koopt de dom is om te schijten, wat een TERINGapparaat is dat zeg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:38 schreef Flammie het volgende:
[..]
Yeah idd, ben toch niet hartstikke gestoord zeker... zal het dus ook niet kopen
Yeah sowieso samsungquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen mensen die het wel kopen gestoord noemen slaat nergens op. Ik heb nu zelf een galaxy S4 en ik kan net zo hard zeggen dat iedereen die nu nog een Samsung koopt de dom is om te schijten, wat een TERINGapparaat is dat zeg.
Overschakelen van de camera naar de fotogallerij zie ik op een Samsung al paar seconden duren, net zoals na het maken van een foto.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Feit dat een iPhone onder alle omstandigheden zonder lag loopt en een dikke quad core in de S4 moeite heeft met het opstarten van de camera zegt genoeg.
Psst, heb je het tegen mij?quote:Prima dat je een voorkeur voor Android hebt, maar als er 1 ding is wat het bij een iPhone altijd doet is het, alles!
Ja, dat roepen ze nu al 5 jaar, maar het gaat nog steeds prima met Apple.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:39 schreef Druppelss het volgende:
Apple is dik achterhaald en het merk zal alleen maar meer bergaf gaanvooral de 5 is erg erg matig, behuizing krast al als je erover aait
Idd, dat soort dingen, maar de galaxy is op papier sneller hoor!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Overschakelen van de camera naar de fotogallerij zie ik op een Samsung al paar seconden duren, net zoals na het maken van een foto.
Terwijl op de iPhone de camera-app nog doorloopt met beeld en alles terwijl je hem op voorvertoning zet (twee keer homebutton).
[..]
Psst, heb je het tegen mij?
Dat bedoel ik, specsneukenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat soort dingen, maar de galaxy is op papier sneller hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |