Kansloos idd. Net als beweren dat 4 inch voor IEDEREEN te klein is, terwijl er dagelijks mensen zijn die de huidige generatie 5+ inch gewoon veels te groot vindt.quote:
Op mijn HTC weer geen last van... dus het ligt niet aan Android denk ik? (misschien ligt het gewoon aan die samsung galaxy s4?)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat soort dingen, maar de galaxy is op papier sneller hoor!
Dat zegt enkel dat Samsung de marktleider is op het gebied van Android verneuking, waar heel dit topic over gaat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Feit dat een iPhone onder alle omstandigheden zonder lag loopt en een dikke quad core in de S4 moeite heeft met het opstarten van de camera zegt genoeg.
Dit zijn louter mensen die het nooit geprobeerd hebben. Ik ken tientallen mensen die nooit meer een kleiner scherm willen en niemand die het scherm uiteindelijk te groot vond.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kansloos idd. Net als beweren dat 4 inch voor IEDEREEN te klein is, terwijl er dagelijks mensen zijn die de huidige generatie 5+ inch gewoon veels te groot vindt.
Eens opzich hoor, ik heb nu dus een 5s en een S4 en gebruik de galaxy voornamelijk voor het scherm en Swype.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dit zijn louter mensen die het nooit geprobeerd hebben. Ik ken tientallen mensen die nooit meer een kleiner scherm willen en niemand die het scherm uiteindelijk te groot vond.
Het menselijk oog is sinds 2010 niet ineens een stuk beter geworden hoor. Waarom zou je een hogere PPI moeten hebben puur voor het aantal pixels? 80% van de mensen ziet geen verschil tussen 326 PPI of nog hoger. Het vreet alleen meer batterij omdat er meer pixels moeten worden aangestuurd.quote:
Ik zie het niet. En ik heb prima ogen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:31 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Laat het even bezinken dat PPI van de nieuwste iPhone nog altijd gelijk is aan die van de iPhone 4, vier jaar geleden. De enige manier waarop "Retina" scherp zat is, is omdat je tevreden bent omdat je simpelweg niks beters gewend bent. Het verschil met een schermen rond de 450 ppi is significant merkbaar.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dit zijn louter mensen die het nooit geprobeerd hebben. Ik ken tientallen mensen die nooit meer een kleiner scherm willen en niemand die het scherm uiteindelijk te groot vond.
LOL.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:56 schreef Q. het volgende:
[..]
80% van de mensen ziet geen verschil tussen 326 PPI of nog hoger. Het vreet alleen meer batterij omdat er meer pixels moeten worden aangestuurd.
quote:So this is how it is. If a healthy adult brings any display screen or printed paper or whatever 4 inches (100 mm) from his or her face, the maximum resolution he/she can see at is 2190 ppi/dpi. It doesn’t get any better than this for 99.99% of us, except maybe during pre-kindergarten years.
But the legally accepted norm of 20/20 vision only asks for 876 ppi/dpi at 4 inches!
Blijkbaar niet hèquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie het niet. En ik heb prima ogen.
Apple komt als eerste met zo'n type scherm, de rest jat het en nu is het bagger van Applequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:06 schreef Ireyon het volgende:
[..]
LOL.
http://wolfcrow.com/blog/(...)on-of-the-human-eye/
[..]
[..]
Blijkbaar niet hè
Dit is toch wel hilarisch hoor. Apple voedt jou die 326 ppi bullshit en jij vreet het als zoete koek.
Dat is niet het geval. Alle fabrikanten hebben gewoon een constant stijgende lijn van schermresoluties gevolgd, Apple koos ervoor om in 1x een flinke stap te maken, héél eventjes voorop te lopen en vervolgens véél te lang op dat niveau te blijven en ondertussen hopeloos achter te lopen. Ik zal het zo voor je uittekeken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Apple komt als eerste met zo'n type scherm, de rest jat het en nu is het bagger van Apple.
Doe maar niet, want het is wederom specsgegeil, het beeld op een iPhone is haarscherp en helder zat. Meer pixels mag best, komt ook wel weer, maar het is nergens een probleem. Alleen types als jij die lijstjes met cijfers naast elkaar leggen boeit dit, maar mij niet, ik heb een leven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is niet het geval. Alle fabrikanten hebben gewoon een constant stijgende lijn van schermresoluties gevolgd, Apple koos ervoor om in 1x een flinke stap te maken, héél eventjes voorop te lopen en vervolgens véél te lang op dat niveau te blijven en ondertussen hopeloos achter te lopen. Ik zal het zo voor je uittekeken.
Ik heb al getekend dus zul je 'm krijgen ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe maar niet, want het is wederom specsgegeil, het beeld op een iPhone is haarscherp en helder zat. Meer pixels mag best, komt ook wel weer, maar het is nergens een probleem. Alleen types als jij die lijstjes met cijfers naast elkaar leggen boeit dit, maar mij niet, ik heb een leven.
Blablabla, maar wat is nou het uiteindelijke resultaat op je scherm sjappie?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik heb al getekend dus zul je 'm krijgen ook.
[ afbeelding ]
Het probleem met Apple fanboys is dat zij de vlakke progressie van Apple gedurende de volledige lengte als "vooruitstrevend" zien en zich volledig afschermen voor de natuurlijke, lineaire progressie die andere fabrikanten doormaken en waarmee ze inmiddels een gigantische voorsprong hebben op Apple.
Het is natuurlijk makkelijk om loze kreten als "ik heb een leven" te roepen wanneer je weet dat je op het punt staat op je ongelijk gewezen te worden, maar het is toch wel belangrijk dat je dat weet. Dat je ongelijk hebt.
Met geoptimaliseerd bedoel ik dat de software zo goed mogelijk is afgesteld en getweaked op enkele processors. Daarom haalt Apple zo goede prestaties uit hun pc'c en iPhone met matige specs. Nokia Lumia 520 draait qua soepelheid androids in dezelfde prijsklasse eruit. Door de apps bladeren etc. Gaat net zo als m'n toestel van 480,- lumia 930)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
wat een bullshit. Wat precies is er dan "geoptimaliseerd"En waarom kan dat op andere telefoons niet?
Ik heb nog geen telefoon gezien die superhoog in de benchmarks scoorde en ubertraag was in je dagelijks gebruik. En nee een Galaxy s4 scoort niet superhoog in de benchmarksquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Als iets alleen meetbaar beter is maar je er in de praktijk niets van merkt is het een totaal overbodig iets en dus specsgeilen.
In de benchmark... ja, maar nu IRL.
Daarom HTC.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik vind dat goedkope plastic trouwens zo klacht waardig.
Dat vind ik het fijne van Samsungs, gewoon een hardware knop onder aan je scherm.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:54 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze dingen zo irritant. Ik ga altijd naar het home scherm als ik op spatie wil drukken,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |